loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 796 1392/10/30 نظرات (1)

Epic Web-DL / WebRip (2013) Mkv

|Epic.2013.720p.WEB-DL.H264-PublicHD|

|Epic.2013.1080p.WEB-DL.H264-PublicHD|

|نسخه کم حجم WebRip 1080p به پست اضافه شد|

|نسخه کم حجم WebRip 720p به پست اضافه شد|

Update: Epic.2013.1080p.BluRay.X264-SPARKS Added

 

 

 

نام انیمیشن: Epic – حماسه

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۱۰۲ دقیقه

حجم: ۳۷۲۰/۳۰۰۷ مگابایت

کیفیت: Web-DL 1080p / Web-DL 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: یک دختر نوجوان وقتی به هوش می آید میبیند که به یک جنگل دور افتاده و وحشی منتقل شده است. در این جنگل نیروهای شیطانی و نیروهای خوب در حال مبارزه هستند. دخترک با یک گروه از حیوانات انجا متحد می شود تا بتواند هم دنیای آنها و هم دنیای خودشان را نجات دهد و …

سجاد بازدید : 808 1392/10/28 نظرات (0)

 

Ice Age Continental Drift (2012) BDRip 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد|

 

 

 

نام انیمیشن: Ice Age: Continental Drift – عصریخبندان: رانش قاره ای

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۸۰ دقیقه

حجم: ۶۰۶ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی (گلوری)

خلاصه داستان: این فیلم وقـایـع چند سال بعد از شـماره ی سـوم فیلم و ظهورِ دایناسورها رو به نمایش میزاره. جایی که اسکرات و تعقیب و گریزِ همیشگیش با یه بلوط موجب تغییرات بزرگی در سطح کره ی زمین میشه! و مانی، سید و دیگو رو به ماجراجویی جدیدی می فرسته. بعـد از تغیـیرات سـطح زمیـن و جـدا افـتادنِ مانی، سید و دیگو از بقیـه ی گـروه، اونا از یـه تکه یخ بـزرگ بعنوانِ کشتـیِ موقت خودشون استـفاده میکنن که اون ها رو بـه دریانـوردی و سفـری حماسی برای پیدا کردن باقیِ اعضای گروه مجبور می کنه…

سجاد بازدید : 859 1392/10/28 نظرات (0)

Epic WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p و HD 1080p می باشد|

|صدای دوبله فارسی انیمیشن (بدون مشکل پریدن) به صورت جداگانه به پست اضافه شد|

|صدای اصلی انیمیشن، هر دو نسخه ی ۱۰۸۰ و ۷۲۰ اصلاح شد|

 

 

 

نام انیمیشن: Epic – جنگاور

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۱۰۲ دقیقه

حجم: ۱۰۵۰/۶۰۵ مگابایت

کیفیت: WebRip 1080p / WebRip 720p

IMDB

دوبله فارسی (هنرنمای پارسیان)

خلاصه داستان: یک دختر نوجوان وقتی به هوش می آید میبیند که به یک جنگل دور افتاده و وحشی منتقل شده است. در این جنگل نیروهای شیطانی و نیروهای خوب در حال مبارزه هستند. دخترک با یک گروه از حیوانات انجا متحد می شود تا بتواند هم دنیای آنها و هم دنیای خودشان را نجات دهد و …

سجاد بازدید : 2102 1392/10/28 نظرات (0)

 

The Croods WebRip R6 (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه نهایی دوبله گلوری، با اصلاحات نهایی (هماهنگ با نسخه بلوری) اضافه شد|

|نسخه Bluray انیمیشن در دو کیفیت HD 720p و HD 1080p اضافه شد|

 

 

 

نام انیمیشن: The Croods – غارنشینان

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۹۸ دقیقه

حجم: ۶۰۶ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/ BDRip 1080p

IMDB

دوبله فارسی (گلوری)

خلاصه داستان: در انیمیشن کرودز، انسانهای ماقبل تاریخ برای شناخت محیط خود و پیدا کردن محلی مناسب برای زندگی به ناکجا آباد سفر می کنند، اما در این سفر با خطراتی همچون حیوانات درنده و محیط های ناشناخته مواجه می شوند و …

 

 

سجاد بازدید : 2148 1392/10/27 نظرات (0)

WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

سجاد بازدید : 1528 1392/10/27 نظرات (0)


آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محمد تی دی بهمراهی خلصه و فریاد به نام قله ، با آهنگسازی و میکس و مستر خود تی دی



براي دانلود کليک راست نموده و از گزينه Save Target As استفاده نماييد

نام خواننده - نام آهنگ کیفیت حجم فایل لینک دانلود
محمد تی دی و خلصه و فریاد - قله 128 3.0MB Download
محمد تی دی و خلصه و فریاد - قله 320 7.3MB Download



نکته: تو این آهنگ "تی دی" رپ هم خونده

منبع: رپصدا

سجاد بازدید : 462 1392/10/27 نظرات (0)

Universal Maps Downloader نرم افزاری کاربردی برای دانلود نقشه های Google, Yahoo, Bing , OpenStreetMap می باشد. همانطور که میدانید Google, Yahoo, Bing, دارای بخشی به نام map می باشند که میتوانید نقشه های مختلف راه ها و… از آنجا برداشت کنید. این نرم افزار میتواند نقشه های این بخش سرویس های نامبرده را دانلود کند با این امکان اضافی که نرم افزار قسمت های مختلف نقشه ها را باهم ادغام میکند و این قابلیت در هنگام zoom در یک منظقه که فقط میتوانید بخشی از آن را ببینید و دیگر قسمت ها بایستی در zoom کمتر قابل رویت است ، به کاربر کمک میکند که با ادغام قسمت های مختلف یک نقشه واحد در اختیار داشته باشد. توسط این نرم افزار میتوانید انتخاب کنید که چه نوع نقشه ای را میخواهید. نقشه های ماهواره ای،نقشه راه ها،نقشه راه آهن ها و… که این به آسان تر شدن و نتیجه بخشی بهتر بسیار موثر است. پس از دانلود نقشه میتوانید اگر چندین نقشه است آنها را به هم بچسبانید و با فرمت های مختلف ذخیره یا پرینت کنید.

سجاد بازدید : 509 1392/10/27 نظرات (0)

KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.


سجاد بازدید : 1249 1392/10/26 نظرات (1)

Metal Gear Rising: Revengeance را میتوان ترکیبی از دو سبک H&S و مخفی کاری دانست، اما شاید در نگاه اول المانهای مخفی کاری زیاد به چشم مخاطب نخورد و ذهن او را درگیر خود ننماید. ولی در این مورد باید به گفته ی سازندگان بازی چشم دوخت. چندی پیش با جناب Atsushi Inaba مدیر تولید این عنوان مصاحبه ای صورت گرفت و وی به صورت رسمی تایید کرد که این عنوان از یک سیستم مخفی کاری پویا در کنار دیگر موارد بهره مند خواهد بود. این مورد بعدها گسترش پیدا کرد و تهیه کننده ارشد این عنوان یعنی جناب Shigenobu Matsuyama این مورد را تا حدی مهم و عظیم دانست که طی صحبتی اعلام کرد امکان این امر که این عنوان را بدون کشتن به پایان برسانید وجود دارد. شاید این مطلب برای یک بازی در سبک H&S زیاد جالب و ستودنی نباشد اما این بازی، عنوانی است در چارچوب اصلی خانواده MGS که با اندک تغییرات، تجربهای جدید را برای طرفدارانش به ارمغان آورده و بدیهی است که سیستم مخفی کاری در آن نقش بهسزایی را ایفا خواهد کرد. برای مشاهده ی ادامه نقد بازی و لینک های دانلود لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Metal Gear Rising: Revengeance PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۸.۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

 

 

dvd دانلود بازی Metal Gear Rising: Revengeance برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در هفت DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۱۸۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Metal Gear Rising: Revengeance برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

سجاد بازدید : 1685 1392/10/26 نظرات (0)

لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.

 

Call Of Duty Black Ops II-SKIDROW | 14.3 GB

|کرک جدید بازی با نام SKIDROW CrackFix به پست افزوده شد|

|کرک کاملا تست شده ، سالم وبدون مشکل جهت اجرای بازی به پست افزوده شد|

|آپدیت شماره ۱ و ۲ بازی SKIDROW به پست افزوده شد|

 

 

 

dvd دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD (نه گیگابایت) به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۱۱۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

سجاد بازدید : 2025 1392/10/26 نظرات (2)

دانلود بازی پلیس آهنی RoboCop v1.0.3 همراه دیتا + پول وطلا بی نهایت

 

 

 

 

RoboCop یک بازی فوق العاده زیبا بر اساس فیلمی با همین نام می باشد که برای اندروید منتشر شده است. الکس مورفی یک شوهر موفق و یک پدر دلسوز می باشد. در سال ۲۰۲۸ در دیترویت در حین انجام وظیفه الکس مورفی به شدت زخمی می شود. شرکت OmniCorp قصد دارد پروژه را به اسم پروژه پلیس آهنی عملی کند. حال شما هم بخشی از این پروژه می باشید. در این بازی باید در نقش پلیس آهنی با کلاهبرداران، دشمنان و خلافکاران مبارزه نمایید و قانون را در سطح شهر به اجرا در آورید. در ابتدای بازی باید آموزش های لازم را ببینید، بعد از آن ماموریت خود را آغاز کنید. در طول بازی وظابف مختلفی از جمله: نجات گروگان ها، خبرچینی و نابودی ربات ها را بر عهده خواهید داشت. با گذشت مراحل می توانید سلاح ها، لباس و تجهیزات خود را ازتقا دهید. با استفاده از حسگر حرارتی می توانید بدن دشمنان خود را اسکن کنید و نقاط ضعف آن ها را بیابید. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی بی نظیر را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی فوق العاده به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

دانلود بازی پلیس آهنی RoboCop v1.0.3 همراه دیتا + پول وطلا بی نهایت, ۳٫۳ out of 5 based on 10 ratings 

سجاد بازدید : 1434 1392/10/26 نظرات (32)

این بازی یک نسخه بازسازی شده از بازی زیبای Assassin’s Creed III: Liberation است. این بازی در سبک Action-adventure است و شما را در جهانی بزرگ قرار می دهد. جهانی که به وسیله موتور قدرتمند AnvilNext زینت بندی شده است. شما در بازی در نقش یک کارکتر زن با نام Aveline de Grandpré هستید. او یک Assassin آفریقایی – فرانسوی می باشد و حوادث او را به یک آدمکش تبدیل می کند. اگر در گذشته این عنوان را بر روی PlayStation Vita بازی کرده باشید از قدرت ها و ضعف های داستانی این بازی با خبر هستید اما گرافیک حال با گرافیک قبلی قابل قیاس نیست و گرافیک بسیار زیبا تر شده است و مشکلات زیادی رفع و بازی بهبود زیادی پیدا کرده است. بهبودی که درخور کنسول ها نسل قبلی می باشد! داستان Liberation که در سال گذشته منتشر شد، به این شرح است که دختری دورگه بنام آویلین (Aveline) به خدمت فرقه Assassinها درمی آید. او از طریق واسطه مرموزی به نام آگاته (Agate) تا انجمن Brotherhood هم پیش می رود و ماجراجویی هایش در خلال این فرقه، یعنی مبارزه با شوالیه های معبد شروع می شود. در بسیاری از نقدهای بازی، بر هدر رفتن شخصیت جدید و دیگر شخصیت اصلی موجود در این نسخه، اتفاق نظر بوجود آمده بود و باید گفت که ماجرای بازی به همین جا ختم می شود و خبری از آن حس و حال رمز آلود گذشته در Liberation نیست. گیم پلی نیز همانند نسخه های اصلی، عناصر گردش آزاد در فضای Open-World بازی را با خود به همراه دارد، اما برخی از مکانیزم های گذشته از این نسخه حذف شده اند. شخصیت اصلی از ابزار لازم برای یک Assassin همچون Hidden Bladeها و سلاح های جانبی دیگری نظیر شمشیر، تبر و تپانچه استفاده می کند، اما در مأموریت های بازی محدودیت هایی اعمال شده که احتمالاً چندان مورد استقبال بازیکنان قرار نگیرد. سیستم مبارزه ای زنجیره ای و آشنای سری، بسیار سینمایی تر از گذشته به نظر می رسد، اما طبق تجارب نسخه Vita، می توان گفت که اکثراً انگیزه ای برای درگیری های مستقیم نداشته و سعی بر این بوده تا به صورت روش های مخفی-کارانه یا حتی گذشتن از سد دشمنان، بازی دنبال شود.

 

 

 

سجاد بازدید : 543 1392/10/26 نظرات (3)

 

باز هم کمپانی Rockstar طرفداران بازی‌های خود را با یک نسخه‌ی تازه از سری بازی‌های GTA برای موبایل‌ها و تبلت‌ها خوشحال کرد. اینبار نوبت به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این کمپانی یعنی GTA: San Andreas رسیده است. در این بازی زیبا شما در نقش Carl Johnson پس از مدت‌ها دوری از Los Santos، در حالی به آنجا بازگشته است که مادرش کشته شده و خانواده‌اش دچار مشکلات بسیاری است. او حالا به شهر و محله‌ی خود بازگشته و کارهای زیادی برای انجام دادن پیش روی خود دارد. آزادی عمل شما در San Andreas و همچنین محیط وسیع آن، می‌تواند مدت‌ها شما را سرگرم کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 Grand Theft Auto: San Andreas

سجاد بازدید : 472 1392/10/26 نظرات (2)

Cloudy with a Chance of Meatballs 2 BDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم HD 720p به پست اضافه شد|

|نسخه کم حجم HD 1080p-YIFY به پست اضافه شد|

 

 

 

ام انیمیشن: Cloudy with a Chance of Meatballs 2 – ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی ۲

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۹۵ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/BDRip 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: فلینت لاکوود در شرکت Live Corp کار می کند. اما او مجبور می شود تا شغل خود را ترک کند. چون ماشین بدنام او هنوز هم در حال کارکردن می باشد و غذاهای حیوانی عجیبی را  تولید می کند و …

سجاد بازدید : 545 1392/10/25 نظرات (3)

کریستیانو رونالدو موفق شد به عنوان برترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۳ انتخاب شود و توپ طلای ۲۰۱۳ را به کارنامه افتخارات خود اضافه کند. پس از مهاجم پرتغالی، فرانک ریبری، هافبک فرانسوی و لیونل مسی در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. یوپ هاینکس سرمربی فصل قبل بایرن مونیخ در حالی به عنوان برترین مربی فوتبال جهان در سال ۲۰۱۳ انتخاب شد که سرآلکس فرگوسن یکی از سه نامزد نهایی این عنوان ترجیح داد در این مراسم شرکت نکند. هاینکس فصل قبل موفق شد با بایرن مونیخ به سه گانه لیگ قهرمانان اروپا، بوندسلیگا و جام حذفی آلمان دست پیدا کند. همچنین گل زلاتان ابراهیموویچ به تیم ملی انگلیس به عنوان زیباترین گل فوتبال جهان در سال ۲۰۱۳ انتخاب شد تا زلاتان که در حسرت رسیدن به جام جهانی برزیل مانده بود در این عنوان به افتخاری دست پیدا کند. زلاتان در این عنوان توانست نیمار و ماتیچ را پشت سر بگذارد. نادینه آنگرر، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال زنان آلمان به عنوان نیز برترین بازیکن زن فوتبال جهان در سال ۲۰۱۳ انتخاب شد و جایزه این عنوان را به خود اختصاص داد. سیلویا ناید، سرمربی تیم ملی فوتبال زنان آلمان هم به عنوان برترین مربی زن فوتبال جهان در سال ۲۰۱۳ انتخاب شد و جایزه این عنوان را از آن خود کرد. شما در ادامه مطلب می توانید مراسم را به طور کامل و با کیفیت HD 720p با حجم مناسب دریافت نمایید.

|برنامه به صورت کامل و با کیفیت HD 720p و با حجم ۶۶۰مگابایت می باشد|

 

 

 

 

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 369
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 1,190
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,879
  • بازدید ماه : 83,449
  • بازدید سال : 548,771
  • بازدید کلی : 11,939,383
  • کدهای اختصاصی