loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 834 1393/02/28 نظرات (0)

چنانچه در انجام امور دانلود خبره باشید بدون شک با استاندارد تورنت که یکی از ابزارهای اصلی شبکه های Peer 2 Peer  می باشد آشنایی دارید، تورنت در واقع یک شبکه اشتراک گذاری فایل میان چندین رایانه توسط نرم افزاری خاص می باشد که با استفاده موتورهای جستجویی که اسامی این فایل ها برروی رایانه های مقصد را دارا می باشند می توانید فایل مورد نظر خود رایافته و با استفاده از نرم افزارهایی همچون بیت تورنت و غیره آنها را دریافت نمایید. نرم افزار µTorrent بدون شک معروفترین و محبوترین نرم افزار برای دانلود تورنت می باشد، این نرم افزار براحتی امکان بارگذاری  و بارگیری از شبکه تورنت را برای کاربران خود فراهم می نماید. µTorrent را همچنین می توان یک کلاینت غنی بیت تورنت قدرتمند و کارآمد برای سیستم عامل ویندوز تعریف نمود که ردپای بسیار کمی برروی سیستم عامل برجای می گذارد. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است تا از پردازنده، فضا و حافظه بسیار کمی در عین ارائه تمامی قابلیت هایی که از یک کلاینت انتظار می رود، استفاده می کند.

سجاد بازدید : 316 1393/02/28 نظرات (0)

HTML Compiler یک نرم افزار متفاوتی است و ویژگی آن ذخیره صفحات html وب و اجرای آن ها در ویندوز می باشد. این نرم افزار کد هایی از نظیر HTML, CSS, JavaScript, Images, etc به طور کامل پشتیبانی می کند و یکی از ویژگی های کلیدی این نرم افزار قابلیت ویرایش صفحات ذخیره شده در نرم افزار می باشد. نسخه ای که هم اکنون برای شما آماده کرده ایم نسخه Poratble نرم افزار بوده و کافیست سریالی که در داخل فایل قرار داده ایم را وارد نرم افزار کرده و اجرا کنید.

سجاد بازدید : 552 1393/02/28 نظرات (0)

نرم افزار iTunes برای کاربرانی که هر روزه از آن برای گوش دادن به موزیک ، خرید موزیک به صورت آنلاین ، مدیریت دستگاهای اپل و … استفاده میکنند ، می باشد. این نرم افزار جهت پخش موزیک و همچنین خرید آنلاین موزیک ، انتقال بازی ، عکس ، فیلم و موزیک به دستگاهای iPhone , iPad , iPod مورد استفاده قرار میگیرد. شما میتوانید هم اکنون این برنامه را در ۲ ورژن ۳۲ بیتی ، ۶۴ بیتی از سایت همه چی دانلود، دریافت نمایید.

سجاد بازدید : 1126 1393/02/28 نظرات (1)

 

DreadOut PC-CODEX

DreadOut یک بازی در سبک سوم شخص و در ژانر ترسناک می باشد که شما در بازی به عنوان دختری با نام لیندا که یک دختر دبیرستانی گیر افتاده در یک شهر متروکه ی قدیمی می باشد بازی خواهید کرد. با استفاده از گوشی هوشمندی که همراه لیندا است، وی می خواهد با مشکلات ترسناک خود مقابله کند و معماهای رمزآلود را حل نماید که تقدیرش را رقم خواهند زد! به او کمک کنید تا از پس مشکلاتش بر بیاید و پشت وی باستید. با ترس و وحشت نبرد کنید!

 

 

سجاد بازدید : 421 1393/02/28 نظرات (0)

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. چند امکان مهم که در نسخه‌ی جدید این برنامه اضافه شده است، امکان بلاک کردن شماره‌های خاص، ارسال بیش از ۱۰ عکس همزمان، سفارشی‌سازی صدای زنگ و مسیج و امکانات تازه‌ی دیگر است.

سجاد بازدید : 612 1393/02/28 نظرات (0)

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

سجاد بازدید : 885 1393/02/28 نظرات (1)

Internet Explorer مرورگر وبی سریع و مطمئن با ویژگی های طراحی شده مطابق با نسل جدید نرم افزارها و نیازهای کاربران و توسعه دهندگان می باشد. مرورگر اینترنت اکسپلورر برای کاربر ویژگی هایی را برای پاسخگویی به نیازهای توسعه دهندگان و طراحان وب را نیز فراهم می آورد. اینترنت اکسپلورر با پشتیبانی از استانداردهای وب، ابزار توسعه دهنده پیشرفته و بهبود وضعیت امنیتی، به منظور ارائه به کاربران به روزرسانی گشته است. در این نسخه سازگاری با خواسته کاربران و کدنویسی ها افزایش یافته است و با پشتیبانی از WebGL و High DPI به عنوان مرورگری پیشرفته قابل استفاده می باشد. همچنین باتوجه به قابل استفاده بودن این نسخه برای ویندوز ۸ ، پشتیبانی از صفحات لمسی نیز به این نسخه اضافه گردیده است. تکنولوژی سریع وبسایت با استفاده از پیش رندر و Prefetch و ذخیره و اولویت بندی اشیاء صفحه وب نیز باعث رقابت شدن این نسخه از نظر سرعت با مرورگرهایی نظیر فایرفاکس و کروم خواهد شد. نمایش صفحات و وبسایت های دارای جاوا اسکریپت بهبود یافته و محیط نرم افزار و ادغام آن با محیط ویندوز بهبود یافته است. 

سجاد بازدید : 360 1393/02/28 نظرات (0)

Windows Firewall Control 4.0.9.2 برنامه ای کوچک اما با کاربرد بالا جهت گسترش عملکرد فایروال ویندوز و دسترسی سریع تر به گزینه های پر مصرف فایروال ویندوز می باشد. این نرم افزار در داخل ویندوز اجرا می شود و اجازه می دهد تا کاربر را به کنترل بهتر فایروال توانا سازد. این بهترین ابزار جهت مدیریت ساده و بی دردسر فایروال ویندوز در ویندوز ۸ ، ویندوز ۷ ، ویندوز ویستا و ویندوز سرور ۲۰۰۸ می باشد. این نرم افزار ۴ بخش اساسی را در اختیار کاربر قرار میدهد. High Filtering یا کنترل شدید که تمامی اتصالات خروجی و ورودی را مسدود می نماید. این تنظیم تمامی اتصالات را خواهد بست و عملاً سیستم هیچ اتصالی را پذیرا نخواهد بود. Medium Filtering یا کنترل متوسط که فقط اجازه دسترسی نرم افزارها و اتصالاتی را میدهد که داخلی باشد. بنابراین کاربر میتواند با استفاده از این بخش نرم افزارهایی که نمیخواهد به اینترنت متصل شود را بلاک می نماید. Low Filtering یا کنترل کم که همانند کنترل متوسط می باشد با دسترسی بیشتر به اتصالات داخلی و خارجی. No Filtering که اتصالات داخلی و خارجی تماماً تحت کنترل می باشد.

سجاد بازدید : 362 1393/02/28 نظرات (0)

PowerISO یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای کار با فایل های ایمیج می باشد. ابزاری که برای شما امکاناتی همچون گشودن، استخراج، ساخت، ویرایش، فشرده سازی، کدگذاری، تجزیه و ترکیب و حتی تبدیل فایل های ISO را فراهم میسازد. به طور جرات می توان از PowerISO به عنوان آسان ترین و حرفه ای ترین نرم افزار کار با فایل های Image نام برد، همچنین نرم افزار از انواع فرمت های رایج دیسک های مجازی همانند ISO, BIN, NRG, CDI, DAA و … پشتیبانی می نماید. نرم افزار قابلیت کار با فرمت حرفه ای DAA را هم داراست، فرمتی که در مقایسه با سایر فرمت ها دارای چند ویژگی منحصر به فرد مانند فشرده سازی، پسوردگذاری، تجزیه و … را می باشد.

 

سجاد بازدید : 1095 1393/02/28 نظرات (0)

 

Shadows on the Vatican Act II Wrath PC-POSTMORTEM

بازی Shadows on the Vatican – Act 1: Greed یک بازی هیجان انگیز با تم جنایی در ژانر ماجرایی و اشاره و کلیک (point-and-click adventure) است. بطور کلی این یک بازی در چهار عنوان یا به عبارتی Act عرضه خواهد شد و هرکدام نیز می توانند نسخه ای مجزا و مستقل باشند: Act1: Greed, Act II: Wrath, Act III: Pride, Act IV: Redemption. طراحی این سری بازی ها بر اساس طرح ها و ایده های دو تن از حرفه ای ترین هنرمندان فعال در زمینه کتاب های کمیک به نام های Lorenzo Ruggiero و Daniela Di Matteo صورت پذیرفته است. داستان در این نسخه درباره شخصی به نام جیمز مورفی (James Murphy) است که سابقاً کشیش بوده و طی درخواست کمک تلفنی دوستش کریستُفُـرو  (Cristoforo) از شیکاگو به کشور ایتالیا و شهر رم می آید. در این اثنا یک کیف حاوی مدارک و اسناد فوق العاده مهم ناپدید می شود که اگر به دست نااهل بیفتد، فجایع جبران ناپذیری به همراه خواهد آورد. اینگونه می شود که او متوجه حقایق همچنین مجهولاتی بسیار نگران کننده و خطرناک می شود که بطور مستقیم با واتیکان در ارتباط است و فعالیت های بزرگانش را به شدت زیر سؤال می برد. تلاش برای آشکار سازی مجهولات و جلوگیری از حوادث خطرناک قریب الوقوع، یک گیم پلی با تم جنایی و ارزشمند ساخته که انتظار می رود بسیار مورد توجه علاقمندان به این ژانر قرار بگیرد.

 

 

سجاد بازدید : 1393 1393/02/28 نظرات (0)

 

European Bus Simulator 2012 JAGUAR

کرک شده توسط تیم JAGUAR

European Bus Simulator 2012 یک بازی شبیه ساز اتوبوس فوق العاده از شرکت astragon می باشد، به طوری که میتوان گفت بهترین بازی شبیه سازی اتوبوس بوده و به جزئیات آن بیشتر از هر بازی دیگری توجه شده است. شما در این بازی نقش راننده اتوبوس را خواهید داشت و باید اتوبوس را کنترل کنید. در این بازی باید حواستان را کاملا جمع نگه دارید چرا که این بازی دقیقا و مو به مو از شرایط اتوبوسرانی واقعی شبیه سازی شده، باید سرعت، وضعیت موتور ها، میزان سوخت باقی مانده را همواره کنترل کنید. در این بازی هم چنین هوش مصنوعی مسافران بسیار شگفت انگیز می باشد، گرافیک بازی نیز به صورت سه بعدی طراحی شده است. به طور خلاصه در صورتی که می خواهید بدانید شغل یک راننده اتوبوس چگونه است، پاسخ سوالتان را می توانید در این بازی پیدا کنید.

سجاد بازدید : 1266 1393/02/27 نظرات (0)

 

Bound by Flame PC-CODEX

بازی از همان اول به شما حق انتخاب می دهد.شما می توانید چهره خود را شخصی سازی کنید دقیقا شبیه به Skyrim.انتخاب دوم شما جایی است که باید خوب یا بد را انتخاب کنید.می خواهید انسان باشید یا اهریمن؟این به شما بستگی دارد.اهریمن توانایی های بیشتری دارد و در یک کلام کار شما را راحت تر می کند اما شاید هنوز هم برخی ها در این دنیا باقی مانده باشند که خیر را به شر ترجیح دهند به هر قیمتی . اما حالا سوال اینجاست . اصلا داستان بازی چیست؟ داستان بازی از جایی شروع می شود که شما باید از فرمانروای سرزمین Vertial در برابر موجودات عظیم الجثه و بدون قلب حفاظت کنید. گروه اندکی باقی مانده اند که آخرین خط تدافعیVertial در برابر هیولا ها به حساب می آیند . حالا که داستان بازی را فهمیدیم سوال بالا را به شکلی دیگر تکرار می کنیم. میخواهید به عنوان یک انسان سرزمین خود را نجات دهید یا به عنوان یک اهریمن به سوی دیگر اهریمنان خیزش بردارید؟ انتخاب شما بین خیر و شر هر چه باشد شما دارای یک قدرت فوق العاده هستید.آتش. در علوم راهنمایی خواندیم که یکی از منابع طبیعی نور آتش است. گفتیم نور.نور پردازی چگونه است ؟ در شب شاید ما شاهد نورپردازی حرفه ای نباشیم اما حداقل می توانیم به نورپردازی در روز امیدوار باشیم. اما علاوه بر نور پردازی فاکتور های دیگری نیز باید مد نظر باشند تا بتوان یک بازی را به خوبی توصیف کرد مانند طبیعت بازی.به طور کلی بازی ماموریت های شما غالبا در جنگل می باشند پس باید گیاهان و درختان هم به زیبایی طراحی شده باشند تا بازی جذاب شود.طراحی درختان در یک کلام عالی است. چمن ها نیز عالی تر طراحی شده اند.نکته ی جالب اینجاست که بعضا در حین ماموریت شما کلبه ای را می بینید که از چوب درختان ساخته شده است که این هم زیباست.

سجاد بازدید : 472 1393/02/27 نظرات (0)

 

Wolfenstein The New Order PS3-COMPLEX

یکی از قدیمی ترین بازی های کامپیوتری بازی Wolfenstein میباشد که خیلی از گیمرها قدیمی این عنوان را بازی کردند و خاطرتات شیرینی از این عنوان دارند. شاید گیمرهایی که دیگر الان علاقه ای به این بازی ها ندارند قبلا این عنوان به یاد ماندنی را بازی کردند. شاید آن زمان خیلی ها کامیپوتر نداشتند. خاطرتات شیرین و زنگ آژیر خطر و… یاد همگی بخیر! بعد از چندین سال شرکت Activision قصد دارد که دوباره آن خاطرتات را زنده کند. در سال ۲۰۱۳ استودیوی MachineGames اعلام کرد که در حال ساخت یک عنوان جدید از سری بازی Wolfenstein به نام The New Order است. داستان بازی از آنجا شروع میشود که ویلیام بلزکویچ از کمای ۱۵ ساله بیدار میشود و جهانی را میبیند که دیگر امیدی به آینده ندارد. دیگر شادابی در چهره او نیست. فردی ناامید!!! کل قاره اروپا در تصرف نازی هاست. چه کار کند؟ اصلا نمیداند کیست و کجاست؟؟ چه کسی توانایی جنگیدن با نازی ها را دارد؟! اما با گذشت زمان امیدوار میشود! سرانجام ویلیام بلزکویچ از بیمارستان به کمک پرستار Anya فرار میکند تا اروپا از دست نازی ها بگیرد. همان زمان نازی ها تصمیم میگرند به بیمارستان حمله کنند و تمام بیمارها را به قتل برسانند. همانطور که میبینید داستان بازی مثل نسخه قبلی بسیار زیباست و یک بازی بی نظیری در انتظار ماست.

سجاد بازدید : 897 1393/02/27 نظرات (1)

 

Hegemony Rome The Rise of Caesar PC-CODEX

همانطور که از نام بازی مشخص است،‌ داستان بازی مربوط به جنگ های ژولیوس سزار میباشد، بازی گیمر را به سال های یک قرن پیش از میلاد مسیح و شما را در اوج درگیری ها و جنگ های سزار قرار میدهد. این بازی به لطف سازنده تمامی جنگ های سزار را شبیه سازی کرده و سعی بر چالش کشیدن گیمر دارد. تمامی حملات و فرمان ها از دست های خود سزار صورت میگیرد و شما با تغییرات آب و هوایی باید استراتژی های خود را تغییر دهید. کاوش در بیش از یک میلیون کیلومتر مربع از ساحل دریای مدیترانه به سواحل انگلیس در این بازی گردآوری شده که نشان از مپ بزرگ و وسیع این بازی دارد، همچنین ا میتوانید امپراطوری خود را ساخته و سپاه خود را ارتقاء دهید. موتور گرافیکی بازی بهبود یافته است و چشم انداز های بازی بسیار متنوع طراحی شده اند.

 

 

سجاد بازدید : 501 1393/02/27 نظرات (0)

 

Ascendant Divinity or Death PC-DEFA

دومین بازی نقش آفرینی شرکت Larian Studios که دارای جایزه نیز می باشد عرضه شده است. در این بازی شما به یک شخصیت روح آزرده با یک شوالیه ی مرده تبدیل خواهید شد. تقدیر شما معطوف به این مخلوق شیطان خواهد شد مگر اینکه شما کاری کنید و از آن رهایی بجویید. شما به همراه همکار ناآشنای خود در ماجراجویی طولانی برای کشف اسرار مشغول خواهید شد که تنها جواب شما به این زندگی تیره و تار است.

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 261
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 588
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,277
  • بازدید ماه : 82,847
  • بازدید سال : 548,169
  • بازدید کلی : 11,938,781
  • کدهای اختصاصی