loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 1037 1393/03/03 نظرات (0)

 

The Incredible Adventures of Van Helsing II PC-CODEX

بازی The Incredible Adventures of Van Helsing II برای PC منتشر شد. این بازی دارای سبک اکشن و نقش آفرینی است و توسط استدیوی بازیسازی NeocoreGames تولید و طراحی شده است. ورژن قبلی بازی در سال ۲۰۱۳ منتشر شده بود که طرفداران بسیاری به خود جذب کرد. داستان نسخه اول بازی در مورد یک شکارچی به نام Abraham Van Helsing بود، او به علت در خطر بودن شهر Borgova ، مصمم میشود با Lady Katarina که روح است به آنجا برود و آن شهر را نجات دهد. Lady Katarina یک روح بود که پدر آبراهام یعنی Helsing در آخرین سفر خود به شهر بورگوا او را آزاد کرده بود و در عوض کاترینا وظیفه حفاظت از خانواده Helsing را بر عهده گرفته بود. نسخه دوم بازی که ادامه نسخه اول است را دو کاراکتر نسخه شماره یک بازی یعنی آبراهام وان هلسینگ و لیدی کاترینا بازی می کنند و الان این دو نفر باید در ادامه تلاش برای رهای شهر بروگوا با انواع خون آشام ها ، گرگ نماها ، ارواح ، شیاطین خبیثه و … بجنگند. بخش Story Mode بازی دارای ۳ عنوان مختلف است ، که گیمر بین آن ها به گردش می پردازد و در مراحل سخت بازی با انواع دشمنان قوی دست و پنجه نرم می کند. هر چقدر توانایی شما بیشتر شود بازی Level UP میشود و می توانید به نیروهای بیشتری دست پیدا کنید.

 

 

سجاد بازدید : 646 1393/03/03 نظرات (1)

WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

سجاد بازدید : 703 1393/03/03 نظرات (0)

 

PBS Nature – Leave it to Beavers HDTVRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

 

نام مستند: PBS Nature – Leave it to Beavers

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۵۲ دقیقه

حجم: ۵۴۷ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: این مستند مربوط به داستان جذاب زندگی سگ های آبی در امریکای شمالی می باشد که به تاریخچه ی آن ها، انقراض نزدیک آن ها و تلاش برای زیاد کردن آن ها می پردازد و در این راستا دانشمندان، مذاکران و سران محیط زیست وارد عمل شده و از آن ها محافظت می کنند. دلیل انقراض آن ها را می توان گرم شدن زمین و کمبود آب سراسری در سیاره زمین دانست و ….

سجاد بازدید : 1115 1393/03/03 نظرات (0)

 

Lost Civilization PC-DEFA

Lost Civilization عنوان یک بازی ماجراجویی و برحسب اتفاق است که توسط Icarus Games طراحی شده و استادیو Phoenix Online آنرا منتشر کرده است. از زیرخاک در اوردن رمز و راز از یک تمدن فراموش شده و نجات نامزد خود، همه جزئی از ماجراحویی های جو است. در این بازی شما به عنوان باستان شناس آماتور سارا با حل پازل و کشف اسرار باید به اثبات حیات بیگانه بر روی زمین بپردازید. این برنامه شامل بیش از ۱۲۰ صحنه های غنی، دقیق و متحرک، فراموش نشدنی همراه جلوه های صوتی است که یک ماجراجویی در حالت point-and-click را برای شما رقم میزند.

سجاد بازدید : 575 1393/03/03 نظرات (0)

Acronis Disk Director Home 11.0.2343 Final نام بهترین و کامل ترین نرم افزار مدیریت هارد دیسک می باشد. این نرم افزار ویژگی های بسیاری مانند، پارتیشن بندی درایو ها، افزایش و کاهش ظرفیت درایو، بازیابی پارتیشن های حذف شده و … را دارد. این روزه نرم افزار های زیادی در رابطه با مدیریت هارد دیسک ساخته شده ولی از آنجایی که اکثر آنها درست کار نمی کنند و دچار اختلال در هارد می شوند این نرم افزار بهترین و مطمئن ترین گزینه شما خواهد بود.

سجاد بازدید : 491 1393/03/03 نظرات (0)

 

Q.U.B.E Directors Cut PC-CODEX

Q.U.B.E از گروه بازی های جذاب و معماگونه ای است که در محیطی منحصر به فرد و انتزاعی به وقوع می پیوندد. تمام ساختار محیط از مکعب های سفید رنگ تشکیل شده است و در این میان بعضاً مکعب های رنگی دیگری نیز وجود دارند که بازیکن با در اختیار داشتن دستکش هایی که با یک تکنولوژی پیش رفته ساخته شده اند می تواند آن ها را جابه جا کند و در واقع مانند دستان یک جادوگر تغییراتی را در چیدمان مکعب های محیط ایجاد کند و این محیط مرموز را به محیطی انعاف پذیر تبدیل کند. در بازی فکری Q.U.B.E که مخفف Quick Understanding of Block Extrusion می باشد بازیکن باید از تخیل خود نیز استفاده کند و بر اساس قوه تخیل و آزمایش اطراف برای پیشروی به کشف محیط این دنیای عجیب بپردازد. از همان ابتدای بازی شما آنچنان ذهنتان درگیر فیزیک فوق االعاده بازی خواهد شد که گذر زمان را احساس نخواهید کرد.

 

alone-dl بازدید : 1226 1393/03/03 نظرات (0)

 

The Tom and Jerry Show WebRip (2014) Mkv

|قسمت ششم به پست اضافه شد|

|زیرنویس فارسی قسمت چهارم به پست اضافه شد|

 

 

 

نام انیمیشن: The Tom and Jerry Show – سریال کارتونی موش و گربه

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۵۰ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: انیمیشن سریالی تام و جری بر اساس سریال کارتونی به همین نام که در سال ۱۹۷۵ تولید شد، ساخته شده است. این انیمیشن دارای ۵۲ قسمت می باشد که از ۹آپریل ۲۰۱۴ بر روی شبکه های تلویزیونی امریکا در حال پخش است. تهیه کننده ی این انیمیشن Warner Bros. Animation و Renegade Animation هستند. هر قسمت از این انیمیشن مدت زمان ۱۱ دقیقه می باشد و به گفته ی  سازندگان سری جدید این انیمیشن، قرار است تا حس واقعی شخصیت ها حفظ شده و با همان فضای قبلی، روایت های جدیدی صورت بگیرد و …

سجاد بازدید : 698 1393/03/03 نظرات (0)

 

Firefighters 2014 PC-CODEX

شما در این بازی در نقش آتش نشانی هستید که کنترل گروهی از آتش نشان را بر عهده دارید. آتش سوری های خانمان سوز، تصادفات و رخدادهای اورژانس را در مقیاسی بزرگ در Firefighters 2014 تجربه خواهید کرد. شما در مرکز آتش نشانی در مرکز خود منتظر می مانید و با گزارش از حوادث مانند آتش سوزی ها، تصادفات بزرگ بزرگ راه ها ، آتش سوزی در شهر و حومه شهر ، نیروهای خود را به آن مکان ها اعزام می کنید، تا بتوانند به مردم کمک نمایند. این بازی یک شبیه ساز خیلی نزدیک به واقعیت است، به طوری که وقتی شما بوسیله مرکز به عملیات نجاتی فرستاده میشوید، خیابان های پر ترافیک ، ازدحام مردم و … همه می توانند در سر موقع رسیدن شما به محل صانحه تاثیر بگذارند. شما هر چقدر به ماموریت های بیشتری فرستاده شوید مهارت ها و امتیاز بیشتری را کسب می کنید.

سجاد بازدید : 2060 1393/03/03 نظرات (0)

The Simpsons Season 1 DVDRip Mkv

| قسمت های ۱ الی ۱۳ آماده دانلود |

| زیرنویس فارسی قسمت های 1 الی ۱۳ اضافه شد |

 

 

 

نام انیمیشن: The Simpsons – سیمپسون‌ها

ژانر: انیمیشن، کمدی، خانوادگی

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۳ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۶۵ مگابایت

کیفیت: DVDRip

رزولوشن: ۵۴۴×۴۱۶

زیرنویس فارسی: دارد

امتیاز: ۹ از ۱۰

IMDB
سیمپسونز (انگلیسی: The Simpsons) یا سیمپسون‌ها، کارتون پویانمای آمریکایی است که نخستین‌بار در دسامبر ۱۹۸۹ از شبکه تلویزیونی فاکس به صورت مجموعه‌ای تلویزیونی نشان داده شده‌است و از آن به بعد هر هفته پخش می‌شود. خالق سیمپسون‌ها، مت گرونینگ است. این مجموعه با بیش از ۵۰۰ قسمت، رکورددار پرقسمت‌ترین مجموعهٔ تلویزیونی جهان است. ماجراهای این مجموعه، در شهری به نام اسپرینگ‌فیلد اتفاق می‌افتد. بیشتر شهروندان اسپرینگ‌فیلد زردرنگ هستند و همگی آنها (به غیر از چند استثنا) تنها ۴ انگشت در هر دستشان دارند. درصورت استقبال کاربران، سایت همه چی دانلود تصمیم بر آماده کردن تمامی فصل های این مجموعه را دارد. شایان ذکر است که این مجموعه دارای ۲۵ فصل بوده که هم اکنون فصل اول برای دانلود آماده می باشد.

 

سجاد بازدید : 1339 1393/03/03 نظرات (0)

حتما تاکنون برای شما نیز پیش آمده است که بنا بر دلایل مختلفی ویندوزتان به طور خودکار به شما پیغام your windows is not genuine بدهد، بدیت ترتیب صفحه نمایش سیاه شده و سرعت کامپیوتر کاهش پیدا می کند و از شما درخواست می شود که ویندوز را به صورت اورجینال خریداری کنید، این موارد قطعا موضوع یست دردسرساز و شاید تا این زمان فکر می کردید تنها راه حل آن عوض کردن ویندوز بوده است ولی چنین نیست با نرم افزار RemoveWAT تنها در عرض چندین ثانیه ویندوز خود را کرک کنید و دیگر هرگز با این ارور مواجه نشوید، کار شما بسیار راحت است، پس از دانلود و اکسترکت برنامه را باز کرده و بر روی Restore Wat کلیک کنید، سپس منتظر باشید تا برنامه کار خودش را انجام دهد. پس از آن کامپیوتر را ریستارت کنید و به همین راحتی ویندوز کاملا کرک خواهد شد.

سجاد بازدید : 551 1393/03/03 نظرات (0)

 

Watch Dogs PS3-DUPLEX

Watch Dogs DLC Unlocker PS3-DUPLEX

Watch Dogs بر مبنای ایده های جدید بنیان گذاری شده است و المان های موجود در بازی کاملا جدیدی می باشند و نمونه ی آن ها تا کنون در هیچ بازی رایانه ای مطرح دیگری دیده نشده است. مهم ترین و البته جدید ترین ایده ای که در بازی وجود دارد قابلیت هک کردن است، چیزی که در اولین نمایش بازی به خوبی به تصویر کشیده شده بود و توانست خود را به عنوان المان اصلی گیم پلی و حتی داستان بازی مطرح کند. شخصیت اصلی بازی یک هکر با تجربه و البته زخم خورده به نام Aiden Pearce می باشد که قرار است از قدرت اصلی خود یعنی هک کردن در جهت انتقام گرفتن استفاده کند. Watch Dogs یک عنوان Open World است که شما را به یکی از بزرگ ترین شهر های آمریکای شمالی یعنی شیکاگو می برد، جایی که همه چیز توسط سیستم های نظارتی فاسد کنترل می شود و این جا است که باید یک قهرمان خیزش کند و شهر را از خفقان نجات دهد اما Aiden قهرمانی نیست که شما انتظار آن را خواهید داشت. یوبی سافت اعلام کرده است که نوشتن داستان Watch Dogs از حدود ۲ سال قبل از شروع  مراحل ساخت بازی یعنی سال ۲۰۰۸ آغاز شد و تیم نویسندگی داستان بازی با تحقیق و پژوهش بسیار توانستند تا به موضوعی برسند که به توان آن را برای چنین بازی بزرگی گسترش داد. تیم سازنده داستان بازی را بر مبنای یک چیز ساده پایه ریزی کرده است و آن وجود سیستم های نظارتی در جامعه است. چیزی که امروزه در اکثر مناطق جهان وجود دارد و حتی در انگلستان پوستر هایی بر روی دیوار ها وجود دارد که روی آن ها اعلام شده دولت مراقب شما است. چنین مبحثی که در آن تقریبا تمام فعالیت های انسان ها زیر نظر سیستم های نظارتی است، باعث می شود تا در برخی از مواقع عده ای از مردم از این وضعیت ناراضی شوند و دست به طغیان بزنند. داستان Watch Dogs نیز دقیقا بر روی همین مسئله تاکید دارد، وجود پیش از حد سیستم های نظارتی باعث می شود که یک هکر قدرتمند دست به طغیان بزند و به کمک قدرت هک کردن خود، یک تنه با این سیستم مبارزه کند.

 

 

سجاد بازدید : 501 1393/03/03 نظرات (0)

 

Watch Dogs XBOX360-COMPLEX

|به همراه ۲کاور اوریجینال بازی|

Watch Dogs بر مبنای ایده های جدید بنیان گذاری شده است و المان های موجود در بازی کاملا جدیدی می باشند و نمونه ی آن ها تا کنون در هیچ بازی رایانه ای مطرح دیگری دیده نشده است. مهم ترین و البته جدید ترین ایده ای که در بازی وجود دارد قابلیت هک کردن است، چیزی که در اولین نمایش بازی به خوبی به تصویر کشیده شده بود و توانست خود را به عنوان المان اصلی گیم پلی و حتی داستان بازی مطرح کند. شخصیت اصلی بازی یک هکر با تجربه و البته زخم خورده به نام Aiden Pearce می باشد که قرار است از قدرت اصلی خود یعنی هک کردن در جهت انتقام گرفتن استفاده کند. Watch Dogs یک عنوان Open World است که شما را به یکی از بزرگ ترین شهر های آمریکای شمالی یعنی شیکاگو می برد، جایی که همه چیز توسط سیستم های نظارتی فاسد کنترل می شود و این جا است که باید یک قهرمان خیزش کند و شهر را از خفقان نجات دهد اما Aiden قهرمانی نیست که شما انتظار آن را خواهید داشت. یوبی سافت اعلام کرده است که نوشتن داستان Watch Dogs از حدود ۲ سال قبل از شروع  مراحل ساخت بازی یعنی سال ۲۰۰۸ آغاز شد و تیم نویسندگی داستان بازی با تحقیق و پژوهش بسیار توانستند تا به موضوعی برسند که به توان آن را برای چنین بازی بزرگی گسترش داد. تیم سازنده داستان بازی را بر مبنای یک چیز ساده پایه ریزی کرده است و آن وجود سیستم های نظارتی در جامعه است. چیزی که امروزه در اکثر مناطق جهان وجود دارد و حتی در انگلستان پوستر هایی بر روی دیوار ها وجود دارد که روی آن ها اعلام شده دولت مراقب شما است. چنین مبحثی که در آن تقریبا تمام فعالیت های انسان ها زیر نظر سیستم های نظارتی است، باعث می شود تا در برخی از مواقع عده ای از مردم از این وضعیت ناراضی شوند و دست به طغیان بزنند. داستان Watch Dogs نیز دقیقا بر روی همین مسئله تاکید دارد، وجود پیش از حد سیستم های نظارتی باعث می شود که یک هکر قدرتمند دست به طغیان بزند و به کمک قدرت هک کردن خود، یک تنه با این سیستم مبارزه کند.

 

 

سجاد بازدید : 315 1393/03/03 نظرات (0)

یاهو مسنجر همان ابزار پیام‌رسان یاهو است که در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. نسخه‌ی موبایل این برنامه دارای همان قابلیت‌هایی است که در کامپیوتر می‌توانید داشته باشید. به جز ارتباط متنی با دوستان، امکان به اشتراک گذاری فیلم و عکس و امکان ارتباط با دوستان در شبکه‌های اجتماعی دیگر نیز در این برنامه گنجانده شده است. همچنین می‌توانید همزمان در موبایل و PC آنلاین باشید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۰.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 701 1393/03/03 نظرات (0)

 

Max The Curse of Brotherhood-RELOADED

Max The Curse of Brotherhood یک عنوان پلتفرمر بسیار زیبا است که در آن باید نقاشی کنید و چیزهای مختلفی بکشید تا راهی برای حل مشکلات و معماهای بازی پیدا کنید. شما به وسیله ماژیک نارنجی رنگ مکس می توانید برای خود پلتفرم هایی روی هوا درست کنید که مسیر تازه ای را به وجود می آورند. همچنین با این کار می توانید آیتم های گوناگونی را جمع آوری کنید. این بازی یک عنوان آزاد در خلق معماها و حل کردن آن ها است. مشکلی که در نسخه قبلی وجود داشت، این بود که ۹۹ درصد معماهای بازی با کشیدن یک نردبان حل می شدند و بازیکنان می توانستند با این کار آیتم های خود را بدست بیاورند و به هدفشان برسند.

 

سجاد بازدید : 407 1393/03/03 نظرات (0)

Nero هنوز هم یکی از تواناترین مجموعه‌های نرم‌افزاری رایت انواع دیسک‌های سخت می‌باشد و اکثر نیازهای کاربران کامپیوتر را در بخش خلاقانه‌ی خود قرار داده است (که شامل ویرایش ویدیو و انتشار آن، اسلایدها و … می‌باشد)، اما بیشتر بهبودهایی که در نسخه‌ی ۲۰۱۴ آن وجود دارد در بخش استفاده از نرم‌افزار است. از جمله‌ی این بهبودها می‌توان به انکود سریع‌تر، پخش همزمان ویدیوها بر روی تلویزیون، و پشتیبانی بیش از ۴هزار ویدیو می‌توان اشاره نمود. ماژول‌های دیگر نرم‌افزار ظاهری مدرن را دارا شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بخش Nero MediaHome اشاره نمود که یک کتابخانه‌ی رسانه‌ای بسیار عالی و پخش‌کننده‌ای قدرتمند برای ویدیوها، آهنگ‌ها و تصاویر شما می‌باشد. برای مشاهده‌ی آموزش نصب این نسخه از نرم‌افزار و دانلود آن از وبسایت دانلودها می‌توانید به ادامه‌ی مطلب مراجعه نمایید.

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 343
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 1,017
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,706
  • بازدید ماه : 83,276
  • بازدید سال : 548,598
  • بازدید کلی : 11,939,210
  • کدهای اختصاصی