loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 423 1393/02/27 نظرات (0)

 

Carnage Racing PC-ENiGMA

 ویژگی های گرافیکی بازی Carnage Racing ایجاد یک احساس شگفت انگیز از سرعت و غوطه وری در محیط بازی را به شما میدهد به طوری که شما درست در مرکز حوادث و اتفاقات بازی قرار دارید ،  شما می بینید و احساس هر دست انداز، سر و صدا، رول بشکه و انفجار را حس خواهید کرد.شما باید مهارت های خود را در ۲۱ مجموعه  مسابقه در ۳  جزیره گرمسیری به اثبات برسانید ، که هر کدام با موانع و ویژگی های مخصوص به خود طراحی و آماده سازی شده اند.در بازی Carnage Racing هشت ماشین مختلف که در سه کلاس طبقه بندی میشوند در نظر گرفته شده که هرکدام ویژگی های خاصی را دارند و امکان تجهیز به موشک ، شعله افکن، بمب و سلاح های دیگر را هم برای از میان برداشتن رقبا دارا هستند همچنین ماشین ها دارای قابلیت شخصی سازی ظاهری و تقویت موتور هستند که بعد از پیوزی در مراحل و جمع آوری امتیاز شما قادر به تجهیز ماشین خود به این امکانات خواهید بود.

سجاد بازدید : 418 1393/02/27 نظرات (0)

 

Full Mojo Rampage PC-TiNYiSO

Full Mojo Rampage یک بازی جدید در سبک اکشن, RPG است که در سال ۲۰۱۴ توسط Over The Top Games ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . امروز برای شما گیمرهای عزیز یک بازی بسیار زیبا و نسبتا کم حجم را آماده کرده ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید. بازی Full Mojo Rampage دارای داستانی و محیط های تخیلی است که جذابیت بازی را دو چندان کرده است. داستان کلی این بازی از این قرار است که شما باید به همراه دوستانتان به مبارزه با شیاطین بروید و علاوه بر آن به جمع آوری اشیاء جادویی بپردازید. در بازی Full Mojo Rampage مرگ پایان کار شما نیست و پس از مرگ به روح قدرتمند تبدیل خواهید شد. همانطور که قبلا هم گفتیم شما دارای دوستانی هستید که در صورت کمک به شما یاری میرسانند. شما میتوانید شخصیت های خود را شخصی سازی کنید. شما میتوانید بازی را به صورت Online Co-op تا ۴ نفر به بازی بپردازید. همچنین این بازی دارای قابلیت Multiplayer VS modes است که میتوانید تا ۸ بازیکن به مبارزه بپردازید. بازی دارای گرافیک عالی و گیم پلی بسیار جذاب است. موسیقی بازی هم بسیار عالی کار شده است.

سجاد بازدید : 377 1393/02/27 نظرات (0)

 

Chaos Domain PC-CODEX

بازی دارای سبک شوتر دو بعدی دارد و توسط کمپانی KISS ltd برای کامپیوتر ارائه شده است. حتما بازی هایی مانند کنترا را به خاطر دارید، بازی Chaos Domain دارای همچنین روالی است، البته با این تفاوت که با موتور قدرتمند Unreal Engine تولید شده است. بازی امکان Co-op را هم دارا می باشد و می توانید دو نفری با هم بازی کنید. کسانی که به بازی Contra علاقمند بودند ، بازی Chaos Domain را که یک کنترای فوق پیش رفته است را از دست ندهند. محیط بازی در سفینه فضایی بزرگی پیگیری می شود که توسط مهاجمان دچار هرج و مرج شده است. و شما در نقش شخصیت اصلی بازی باید به مقابله با آنان پرداخته و سفینه را نجات دهید. این نسخه با الهام از سری کلاسیک این بازی ها و همچنین عناوینی چون رستاخیز می باشد که ویژگی های جذابی همچون محیط سه بعدی با موتور قدرتمندش را به بازی می بخشد.

سجاد بازدید : 404 1393/02/27 نظرات (0)

 

Orc Attack Flatulent Rebellion PC-CODEX

در بازی Orc Attack: Flatulent Rebellion، ارک ها قربانی رفتارهای بد انسان ها شده اند. انسان ها در حال آلوده کردن محیط زیست هستند و همین مساله به یک مشکل بزرگ تبدیل شده است. حال ۴ ارک تعلیم دیده و قوی به صورت کاملا قهرمانانه و پر سروصدایی در حال انتقام هستند. چه در بازی یک نفره و چه در بازی ۴ نفره ی CO-OP، شما در نقش ارک ها خواهید بود و باید با انسان ها مبارزه کنید. بازیکنان در این بازی گیم پلی بسیار جذابی را تجربه خواهند کرد. بازی از دو مود بازی تشکیل شده است. Nacho Sanchez، یکی از بازی سازان استودیو  Casual Brothers در مورد این بازی گفته است: ” ما در چند ماه گذشته به سختی در حال کار بر روی بازی Orc Attack  بوده ایم تا آن را برای کامپیوترهای شخصی آماده کنیم. ما توانستیم سیستم دوربین این بازی را بهبود ببخشیم و فریم ریت را بالاتر ببریم. به علاوه توانسته ایم سیستم Steam Achievements را به این بازی اضافه کنیم و سیستم مبارزات بازی را بسیار گسترده و متنوع تر کنیم.” برخی از قابلیت های بازی را می توان بدین صورت بیان داشت: قابلیت بازی گروهی دو تا چهار نفره به صورت آنلاین و آفلاین، دوربین جدید، پیشرفته شده و هوشمند که به بازیکنان اجازه خواهد داد در یک صحنه ۴ شخصیت خود را ببینند، استفاده از قابلیت Achievements پلفترم استیم، ۱۶ مرحله ی مختلف که در ۴ محیط مختلف قابل بازی هستند، هرچه که در بازی جلوتر بروید، تجربه ی بیشتری کسب کرده و حرکت های جدیدی فرا می گیرید. در کل می توان گفت که قدرت و سرعت شخصیت شما بیشتر خواهد شد و … .

سجاد بازدید : 652 1393/02/27 نظرات (0)

 

Lili Child of Geos PC-CODEX

بازی Lili Child of Geos در ژانر بازی های ماجرایی و نقش آفرینی می باشد که توسط شرکت BitMonster منتشر شده است. در این بازی شما در نقش Lili، به جزیره ای پر از رمز و راز به نام Geos وارد شده و شروع به جست و جو و کاوش برای حل معما ها و عبور از موانع پیش رو خواهید کرد. Lili در این بازی از خشونت پرهیز کرده و با استفاده از افراد محلی و پیدا کردن وسایل مورد نیاز و با استفاده از نیروی تفکر خود به پیروزی بر دشمنانش و حل موانع پیش رو می پردازد. بازی با استفاده از موتور قدرتمند Unreal Engine 3 ساخته شده که دارای جلوه های بصری خیره کننده با گرافیکی فوق العاده می باشد اما یه نکته مثبت این بازی اینکه با قرار دادن تنظیمات در حالت low میتوان این بازی را روی کامپیوتر های قدیمی نیز اجرا کرد.

سجاد بازدید : 727 1393/02/27 نظرات (0)

 

Men of War Assault Squad 2 PC-RELOADED

نسخه ی دوم بازی استراتژی مردان جنگ ۲ هم مانند نسخه ی اول تمرکز ویژه ای بر بخش Multi Player و Co-op خواهد داشت. ضمن این که یک روند داستانی جذاب برای بخش تک نفره وعده داده شده است. Men of War: Assault Squad 2 یک ادامه برای نسخه ی ۲۰۱۱ آن تلقی می شود, سیستم گرافیکی بازی بسیار پیشرفته شده و علاوه بر استفاده از موتور گرافیکی جدید بازی، پشتیبانی از چند هسته ای پیشرفته با shader technology بخوبی در بازی گردآوری شده است. در بخش مالتی پلیر این بازی با رابط کاربری جدیدی روبرو میشوید و همچنین قابلیت های شبکه ای در این بازی در دسترس هستند. شما در قلب جنگ جهانی دوم هستید و با اداره پنج کشور آلمان ، آمریکا ، روسیه ، گروه متحدین و  ژاپن می توانید عملیات خود را انجام دهید… یک استراتژیک با گرافیک بالا و گیم پلی بسیار بسیار زیبا.

 

 

سجاد بازدید : 1692 1393/02/27 نظرات (2)

 

Blade Symphony PC-REVOLT

نشان دهید که برترین شمشیر زن دنیا در بازی سمفونی شمشیر هستید! با دارا بودن قابلیت ضربات-پشت-هم و سیستم نبرد شمشیری عمقی شما می توانید قابلیت های خود را به نمایش بگذارید. در بخش نبردهای ۲به۲ شما می توانید تکنیک های سایر شمشیر زن ها را بررسی کنید و یا در بخش FFA عضو شوید. شخصیتی که انتخاب کرده اید را با استفاده از تکنیک های شمشیرزنی رشد دهید تا روش و رویکرد خود در نبردهای تن به تن را به شیوه ی منحصر به فرد خود بتوانید تغییر دهید.

 

 

سجاد بازدید : 399 1393/02/27 نظرات (0)

بازی Hitman GO یک بازی فکری و در سبک نوبتی (Turn-based) است. شما باید در این بازی بر روی حر حرکت خود فکر کنید و سعی کنید در هر مرحله در بی‌ سر و صداترین حالت ممکن مأموریت خود را انجام دهید. برای اجرای این بازی به iPad 2 و بالاتر، iPhone 4 و بالاتر و iPod Touch 5 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iOS 6.0 و بالاتر قابل اجرا است.

 

سجاد بازدید : 556 1393/02/27 نظرات (0)

 

Tesla Effect a Tex Murphy Adventure PC-RELOADED

Tex Murphy از خواب با سرگیجه بیدار می شود و کنار شومینه ی خود در دفترش در Ritz Hotel افتاده است. یک صبح تکراری دیگر برای آخرین کارآگاهان قدیمی به غیر از او! چیزی که از آن به عنوان بدترین افتضاح تاریخ یاد می شد به کابوسی گیج کننده تبدیل شده است: چیزی یا کسی حافظه ی Tex را پاک کرده و ۷سال از زندگی وی پاک شده است. عشق گمشده ی وی، انتقام و قوی ترین تحریک کننده ی دنیا، قهوه، باعث شده اند تا Tex ردپاهای گذشته ی خویش را دنبال کند و قاتلینی که دستگیر نشده اند را دستگیر کند و تکنولوژی های از دست رفته ی شرکت Nikola Tesla را بدان برگرداند.Tex Murphy بعد از ۱۶سال دوری از طرفداران خود دوباره بازگشته تا طرفداران خود را شاد کند. پس با وی همراه شوید تا با کاراکترهای تماما مبهم، دالان های خطرناک و بسیاری از معماهایی که باید حل شوند آشنا شوید و وی را همراهی کنید.

سجاد بازدید : 1322 1393/02/27 نظرات (0)

 

Outlast Whistleblower PC-RELOADED

اولین دی ال سی از بازی جنجال برانگیز و ترسناک Outlast با نام Whistleblower عرضه شده است. در این DLC شما با شخصیت Waylon Park که یک مهندس نرم افزار تحت قرارداد با Murkoff بوده و هم چنین Miles و ژورنالیستی که ایمیل ها را ارسال می کرده بازی خواهید کرد. باتوجه به امنیت فوق العاده قوی پروتوکل ها، Waylon چندین هفته است که نتوانسته با زن و فرزند خود صحبت کند و به همین خاطر گروهی از دانشمندان عالم را با دکترهای متخصص که عملیاتی خطرناک و آزمایشاتی بی قانون را اجرا می کنند دور خود جمع کرده تا آزمایشاتی را بر روی بیماران خود انجام دهد! بدین وسیله وی می خواهد روح بیماران بی گناه خود را آزمایش کند تا بتواند از طریق دانشی جدید از این محدوده ی حفاظت شده خارج شود و به دیدار خانواده ی خود از طریق روحش برود!

سجاد بازدید : 1235 1393/02/26 نظرات (0)

دانلود فیلم سریع و خشن 6 با دوبله فارسی

با لینک مستقیم و کیفیت عالی

 

 

موضوع:  اکشن | هیجانی

 

کارگردان: جاستین لین 

 

سال ساخت: 2013

 

محصول: آمریکا | انگلیس

 

زمان : 130 دقیقه 

 

بازیگران :  پل واکر  | ون دیزل | جیسون استاتهام| میشل رودریگز | جوردانا بوروستر | دواین جانسون | ترسی گیبسون | لوداکریس | سانگ کانگ | لوک ایوانز | جینا کارانو 

 

خلاصه داستان :

 

دومینیک تورتو (دیزل)  برایان اکانر (واکر) و بقیه اعضای خانواده شان به ادامه آخرین ماموریتشان در ایتالیا می پردازند ، جایی که لوک هابز (جانسون) در تعقیب آنها بود . همزمان با این ماجرا ، گروهی دیگر در لندن دست به سرقت چند ماشین و آشوب می زنند و هابز مجبور می شود به آنجا برود و آنها را دستگیر کند . بعد از آنکه مشخص می شود لتی (رودریگوئز) در سرقت لندن دست دارد ، تورتو هم قاطی ماجرا می شود و ...

 

 

سجاد بازدید : 1785 1393/02/26 نظرات (0)

Android Collection Pack 04 – بدون شک آندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند می باشد که روزانه ۱۰۰ ها نرم افزار و بازی و … برای گوشی های آندرویدی عرضه می شود . سایت همه چی دانلود برای شما دارندگان گوشی های آندروید مجموعه ای از جدیدترین اپلیکیشن ها ، بازی ها و تم های آندروید را به صورت رایگان آماده کرده است . این پک چهارمین مجموعه عرضه شده در سال ۲۰۱۴ از سایت می باشد که هر هفته عرضه خواهد شد . با فستیوال پک های آندرویدی همه چی دانلود همراه شوید تا با صرف کمترین وقت ، بهترین و جدیدترین برنامه ها و بازی ها را در اختیار داشته باشید .

سجاد بازدید : 674 1393/02/26 نظرات (0)

 

BBC – Natural World: Nature's Misfits (2014) PDTV

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت | 

 

نام فیلم: حیوانات غیرطبیعی - Natural World Nature’s Misfits | محصول شبکه BBC

سال تولید: 2014 | ژانر: حیات وحش | زبان: انگلیسی | مدت زمان: 58 دقیقه

فرمت تصویر: MKV  | حجم:  649 مگابایت

 

 

خلاصه : با Bill Bailey همراه شوید تا حیوانات عجیب و غریبی را ببینید بر ضد همنوعان خود و طبیعت هستند! طوطی که پرواز کردن را فراموش کرده است ، خرسی که گیاه خوار شده است ، آفتاب پرستی که کمی بزرگتر از یک مورچه است و پنگوئنی که در جنگل زندگی می کند . این مستند به شما حیواناتی را نشان می دهد که به صورت کامل تکامل پیدا نکرده اند و ..

 

سجاد بازدید : 651 1393/02/26 نظرات (1)

وردپرس یکی از محبوبترین CMS های مدیریت سایت می باشد که برای داشتن بازدیدکننده ی بیشتری می توانید با این ویدئوهای آموزشی همراه شوید تا پیکربندی دو پلاگین معروف سئو در وردپرس یعنی All in One SEO Pack و Yoast’s WordPress SEO را یادبگیرید و بهترین آمار را برای وبسایت خود به ارمغان بیاورید . وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای سایت‌ها و وبلاگ هاست برای محتوای آموزشی، تجاری، علمی و… همچنین قابلیت ایجاد سایت‌های اجتماعی با افزونه‌های قدرتمند همچون buddypress . ایجاد انجمن با افزونه bbpress، و… را داراست که با زبان برنامه نویسی پی اچ پی نوشته شده و توسط مای‌اس‌کیوال پشتیبانی می‌شود.همچنین نسخه ای برای پست‌گرس‌کیوال نیز موجود می‌باشد این سیستم کاملاً رایگان و متن باز است.

سجاد بازدید : 698 1393/02/26 نظرات (0)

Phenomenon 3: Outcome – در این بازی می بایست برای نجات دنیا از دست بیگانگان تمام تلاش خود را بکنید . یک مدال بزرگ بدست می آورید که باعث می شود تا شما به جزیره ی مرموزی وارد شوید . شما در این جزیره ی ماده ی پلاسمای آبی رنگ را کشف می کنید که نه تنها برای جزیره ، بلکه برای تمام دنیا یک تهدید مرگبار است . برای نجات دنیا با یک تیم تحقیقاتی برای یافتن منبع این ماده تلاش کنید تا قبل از اینکه دنیا نابود شود . سبک این بازی Hidden Object می باشد که امیدواریم از آن لذت ببرید .

 

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 1,125
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,814
  • بازدید ماه : 83,384
  • بازدید سال : 548,706
  • بازدید کلی : 11,939,318
  • کدهای اختصاصی