loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 1171 1393/01/03 نظرات (0)

Password Recovery Bundle 2014 Enterprise Edition 3.2 مجموعه ای کامل از سریع ترین و ساده ترین ابزارهای بازیابی تمامی رمز های عبور می باشد. بازیابی سریع یا تنظیم مجدد کلمه عبور برای ویندوز، PDF، ZIP، RAR، اسناد Office Word/Excel/PowerPoint و … توسط این نرم افزار امکان پذیر است. برای کار کردن و بازیابی رمزها با این برنامه نیازی به هیچ مهارت فنی ندارید. این نرم افزار قادر است رمزهای عبور فراموش شده مسنجر، برنامه های ایمیل، مرورگرهای اینترنت، نرم افزار اف تی پی، نرم افزار آفیس، قفل های سی دی، کانکشن های ارتباطی و بسیاری از نرم افزار های دیگر را بازیابی کند. این نرم افزار امکان بازیابی رمزهای بیش از 100 نوع رمز عبور و فرمت فایل را دارد که از جمله آن ها می توان به نرم افزار های MSN، AIM، Google Talk، Trillian، Miranda، Paltalk، Digsby، Outlook، Outlook Express، Outlook PST File، Windows Mail، Windows Live Mail، Dialup، Internet Explorer، Firefox، MS Access، SmartFTP، FileZilla، WS_FTP، CuteFTP، AutoFTP، Camfrog Video Chat و … اشاره کرد.

سجاد بازدید : 756 1393/01/03 نظرات (0)

 

SMPlayer 0.8.6.6115 قسمت نهایی نرم افزار MPlayer قدرتمند منبع باز می باشد . شامل ویژگی های اساسی مانند پخش فیلم ها، دی وی دی، VCDs و  ویژگی های پیشرفته ای مانند پشتیبانی از فیلترهای MPlayer است. یکی از جالب ترین امکانات SMPlayer  قابلیت تنظیم تمام فایل های شما برای پخش می باشد . بنابراین زمانی که  شما شروع  به تماشای یک فیلم می نمایید برای اجرای دوباره آن با همان تنظیمات نگران نباشید، شما می توانید آن تنظیمات را ذخیره کنید.

سجاد بازدید : 915 1393/01/02 نظرات (3)

 

Upgrading and Repairing Laptops یکی از بهترین فیلم های آموزشی تعمیر و ارتقا لپ تاپ می باشد که سایت ما به اشتراک گذاشته است. اسکات مولر به نقطه ای رسیده است که هیچ نویسنده کتاب کامپیوتری پیش از او به آن نقطه نرسیده است ، همانند گذشته تمام برچسب‌های گارانتی، پیچ‌های مخفی و عوامل ترس باعث ایجاد کتابچه راهنمای مالک واقعی شدند که همه دارندگان لپ تاپ باید یکی از آن را روی میز خود داشته باشند. این فیلم آموزشی ویرایش دوم آن می باشد که توسط اسکات مولر تدریس می شود و کاربران با استفاده از آن می توانند اطلاعات خود را در رابطه با جمع کردن و باز کردن لپ تاپ کامل کنند و همچنین در مورد جدیدترین پردازنده ها و مادربردهای روز اطلاعات خوبی را به دست آورید.

سجاد بازدید : 1970 1393/01/02 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبای گروه جادوگران به نام ششمین آهنگ ، با آهنگسازی سعید اس پی

 

 

براي دانلود کليک راست نموده و از گزينه Save Target As استفاده نماييد

نام خواننده - نام آهنگ  کیفیت حجم فایل لینک دانلود
گروه جادوگران - ششمین آهنگ 128 5.5MB Download 
گروه جادوگران - ششمین آهنگ  320 13.8MB Download

با حضور: دیو + اوین + امین + سعید + یمین + افواز
سجاد بازدید : 3369 1393/01/02 نظرات (0)

برخي از امکانات سامانه (ver 5) به شرح ذيل مي باشد :

1. دريافت و مشاهده کارنامه بصورت آنلاين و آفلاين 
2. امکان مشاهده آخرین تغییرات جدول جمع بندی هدف گذاری بصورت آنلاين و آفلاين 
3. امکان مشاهده برنامه راهبردی آزمون های کانون بصورت آنلاين و آفلاين 
4. مشاهده مشخصات دانش آموز
5. امکان مشاهده فیلم های آموزش سه دقیقه ای بصورت آنلاين و آفلاين در صورت دانلود
6. بررسي مطالب سايت کانون بصورت آنلاين و آفلاين در صورت ذخیره مطلب
7. پاسخ به سوالات نظرخواهي 
8. مشاهده اطلاعيه هاي مهم 
9. ثبت نام اوليه آزمون هاي کانون
10. مشاهده نفرات برتر آزمون ها

سامانه همراه کانون فرهنگی آموزش - قلم چی screenshot

سجاد بازدید : 392 1393/01/02 نظرات (1)

گجت ابزاریست که بر روی کامپیوتر کاربر نصب می شود و استفاده از برخی امکانات سایت را سهولت می بخشد.از گجت های معروف ویندوز میتوان به تقویم ، ساعت ، وضعیت آب و هوا اشاره کرد. در حال حاضر نسخ اولیه (بتا) گجت کانون با امکاناتی مانند جستجوی دانشنامه ،مشاهده فیلم های سه دقیقه ای جدید تولید شده است.
کاربران ویندوز 7 (سون - هفت) و نیز کاربران ویندوز ویستا (Vista) می توانند از گجت استفاده کنند. 

سجاد بازدید : 2362 1393/01/02 نظرات (0)

Nero هنوز هم یکی از تواناترین مجموعه‌های نرم‌افزاری رایت انواع دیسک‌های سخت می‌باشد و اکثر نیازهای کاربران کامپیوتر را در بخش خلاقانه‌ی خود قرار داده است (که شامل ویرایش ویدیو و انتشار آن، اسلایدها و … می‌باشد)، اما بیشتر بهبودهایی که در نسخه‌ی ۲۰۱۴ آن وجود دارد در بخش استفاده از نرم‌افزار است. از جمله‌ی این بهبودها می‌توان به انکود سریع‌تر، پخش همزمان ویدیوها بر روی تلویزیون، و پشتیبانی بیش از ۴هزار ویدیو می‌توان اشاره نمود. ماژول‌های دیگر نرم‌افزار ظاهری مدرن را دارا شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بخش Nero MediaHome اشاره نمود که یک کتابخانه‌ی رسانه‌ای بسیار عالی و پخش‌کننده‌ای قدرتمند برای ویدیوها، آهنگ‌ها و تصاویر شما می‌باشد. برای مشاهده‌ی آموزش نصب این نسخه از نرم‌افزار و دانلود آن از وبسایت ما می‌توانید به ادامه‌ی مطلب مراجعه نمایید.

سجاد بازدید : 1732 1393/01/02 نظرات (0)

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند. هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود.

سجاد بازدید : 2507 1393/01/02 نظرات (0)

Download Accelerator Plus نرم افزار معروف و قدرتمند که نام مستعار آن dap می باشد به همراه idm یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد. این نرم افزار قدرتمند ضمن دارا بودن قابلیت های بی شمار می تواند سرعت دانلود شما را طبق گفته شرکت سازنده تا ۳۰۰% افزایش دهد. البته شاید این رقم نجومی به نظر برسد ولی مسلما با استفاده از این نرم افزار سرعت دانلود شما بسیار افزایش خواهد یافت. ویژگی اصلی نرم افزار قابلیت ادامه دانلود در صورت قطعی به هردلیلی است. این قابلیت که resume نام دارد ، میتواند شما را در زمانی که دانلودتان به دلایلی مانند قطعی اینترنت ، قطعی سرور مبدا ، قطعی برق و… قطع شد ، ادامه دانلود را در زمان دیگری انجام دهد. قابلیت مهم نرم افزار توانایی دانلود مدیریت شده دانلودها می باشد. یعنی میتوانید تنظیم کنید که نرم افزار در زمانی معین دانلودی را آغاز و پایان بخشد و همچنین مشخص کنید که بعد از اتمام دانلود کامپیوتر خاموش شود. دانلود ویدیو و فایل های صوتی که دارای پخش آنلاین هستند و لینک دانلود ندارند (مانند ویدیوهای سایت یوتیوب) نیز در توانایی های این نرم افزار قرار دارد و میتوانید ویدیو و صوت های آنلاین پخش شونده را به راحتی دانلود کنید. نسخه ویژه این نرم افزار ضمن توانایی دانلود از سایت های پخش آنلاین میتواند ویدیوهای دانلود شده را تبدیل فرمت نیز دهد. برای آشنایی با قابلیت های جزئی قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار Download Accelerator Plus Premium: – سازگاری با مرورگرهای معروف نظیر فایرفاکس،کروم، اپرا و اینترنت اکسپلورر – افزایش سرعت دانلود تا ۳۰۰ درصد – تکه تکه کردن فایل ها برای افزایش سرعت دانلود – دارای قابلیت Pause & Resume – توانایی نمایش جزئیات کامل لینک های دانلود قبل از شروع دانلود – امکان نمایش ویدیوها تا بخشی که دانلود شده است – امکان نمایش محتویات فایل های زیپ – توانایی قفل کردن فایل های دانلود شده – دانلود از سایت های پخش آنلاین ویدیو و صوت – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۸ – و…

سجاد بازدید : 641 1393/01/02 نظرات (0)

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

سجاد بازدید : 1011 1393/01/02 نظرات (0)

 

1 دانلود رمان به نجابت مهتاب | moon shine و  فاطیما8 کاربر نودهشتیا نام کتاب : به نجابت مهتاب

2 دانلود رمان به نجابت مهتاب | moon shine و  فاطیما8 کاربر نودهشتیا نویسنده : moon shine  و فاطیما 8 کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان به نجابت مهتاب | moon shine و  فاطیما8 کاربر نودهشتیا حجم کتاب : 2.97 مگابایت

4 دانلود رمان به نجابت مهتاب | moon shine و  فاطیما8 کاربر نودهشتیا تعداد صفحات : 301

14 دانلود رمان به نجابت مهتاب | moon shine و  فاطیما8 کاربر نودهشتیا خلاصه داستان :

آرایلی زنی خود ساخته است  ، محکم اما بدون مرد و بی تکیه گاه… با بچه ی کوچیکش تو جامعه ای زندگی میکنه که تنها زندگی کردن رو مساویِ با خراب بودن می دونن. می خواد خودش باشه رو پای خودش ! دلش میخواد خودش تکیه گاه کسی باشه تا اینکه منتظر یه تکیه گاه بمونه. میخواد آزاد و رها باشه مثل من…مثل تو…
ولی نمیدونه جایی که ما زندگی می کنیم هنوزم پیدا می شن ادمایی که به جرم نکرده دختر زنده به گور می کنن . نمی دونه همونایی که تا دیروز باهم می خندیدن امروز به اون می خندن و تو صورتش تف میندازن به همون جرم نکرده . تا اینکه مجبور میشه برای نجات جون مادرش از یه نزول خور حاجی نما پول قرض کنه و همین هم باعث مشکلاتی میشه که باید خودتون بخونید…

 

 

سجاد بازدید : 1564 1393/01/02 نظرات (0)

 

1 رمان ایرانی و عاشقانه سمفونی مرگ | یاسمین.م کاربر انجمن نودهشتیا نام کتاب : سمفونی مرگ

2 رمان ایرانی و عاشقانه سمفونی مرگ | یاسمین.م کاربر انجمن نودهشتیا نویسنده : یاسمین.م  کاربر انجمن نودهشتیا

3 رمان ایرانی و عاشقانه سمفونی مرگ | یاسمین.م کاربر انجمن نودهشتیا حجم کتاب : 4.67 مگا بایت

4 رمان ایرانی و عاشقانه سمفونی مرگ | یاسمین.م کاربر انجمن نودهشتیا تعداد صفحات : 326

14 رمان ایرانی و عاشقانه سمفونی مرگ | یاسمین.م کاربر انجمن نودهشتیا خلاصه داستان :

اولین اریگامی تو یه روز عجیب به دستش رسید…و دومین اریگامی با قطره ی خون روی کاغذ مشکلات رو بیشتر کرد…
پونیکا نه یه زن خوب مثل داستانها بود نه یه دختر متعهد…براش خیلی چیزا مهم نبود…براش مهم نبود که شوهری داره که با منشیش رابطه داره…
تو زندگی فقط خودش مهم بود و بچه ی توی بطنش…
ولی آیا این بچهکه  به خاطر اشتباهات پونیکا واطرافیان پا به این دنیا نذاشته از زندگی پونیکا حذف میشه…؟ این رو دیگه باید خودتون بخونید… 

 

 

سجاد بازدید : 610 1393/01/02 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محمد اصفهانی با نام وصل و هجران با بالا ترین کیفیت

شعر : دیوان شمس مولوی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

سجاد بازدید : 1311 1393/01/01 نظرات (0)

 

1 رمان ایرانی و عاشقانه ستاره ی پنهان | Mahsa Zahiri کاربر انجمن نودهشتیا نام کتاب : ستاره ی پنهان

2 رمان ایرانی و عاشقانه ستاره ی پنهان | Mahsa Zahiri کاربر انجمن نودهشتیا نویسنده : Mahsa Zahiri  کاربر انجمن نودهشتیا

3 رمان ایرانی و عاشقانه ستاره ی پنهان | Mahsa Zahiri کاربر انجمن نودهشتیا حجم کتاب : 2.33 مگابایت

4 رمان ایرانی و عاشقانه ستاره ی پنهان | Mahsa Zahiri کاربر انجمن نودهشتیا تعداد صفحات : 231

14 رمان ایرانی و عاشقانه ستاره ی پنهان | Mahsa Zahiri کاربر انجمن نودهشتیا خلاصه داستان :

از یک خانواده ی سنتی با سطح اجتماعی معمولی دختری بلند میشه که از شرایط پیش روش ناراضیه و امیدواره که بتونه روی پای خودش بایسته و با مشکلاتی که ناخواسته باهاش مواجه شده کنار بیاد. ماجرا از خوندن وصیت نامه ای شروع میشه که قرار بود زندگی این دختر رو بعد از مدت ها ناراحتی و بی سر و سامونی عوض کنه اما ظاهراً به این ناراحتی ها دامن می زنه و سبب آشناییش با شخصی میشه که زمین تا آسمون باهاش تفاوت داره..

 

 

سجاد بازدید : 433 1393/01/01 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای پژمان جمشیدی به نام فرشته با بالا ترین کیفیت

آهنگ : اشکان خطایی ، تنظیم : فرشاد فارسی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 1,129
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,818
  • بازدید ماه : 83,388
  • بازدید سال : 548,710
  • بازدید کلی : 11,939,322
  • کدهای اختصاصی