loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

نیما بازدید : 654 1393/01/23 نظرات (0)

دانلود بازی Medal of Gunner

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر

بازی Medal of Gunner تبدیل شدن بزرگترین GUN TOP!
ترکیب کاملی از FPS و بازی شبیه سازی پرواز میباشد، بازی Medal of Gunner با ویژگی های عالی  و محتویات  بیشتر و جالب تر می تواند اعتیاد آور باشد!
Medal of Gunner، تیرانداز اول شخص برای نبرد ضد هوایی در جنگ جهانی ۲ میجنگد که با سلاح های گوناگون باید به مبارزه بپردازید . هر یک از این سلاح ها برای نبرد های مختلف طراحی شده است که باید با برنامه ریزی از آن ها استفاده کرد.همچنین موسقی بازی بسیار هیجان انگیز میباشد و این بازی میتواند تجربه ای جدید برای بازی های هوایی باشد .

سجاد بازدید : 482 1393/01/23 نظرات (0)

Save The Prince – جادویی شیطانی باعث طلسم قلعه پادشاهی شده است که تمام افراد آن را به سنگ تبدیل کرده و باعث ایجاد رعب و وحشت در شهر شده است . شما در نقش معشوق شاهزاده بازی خواهید کرد که به کمک یک کوتوله سعی دارد تا این طلسم را از روی پرنس بردارد و او را نجات دهد . آیا می توانید پرنس را نجات دهید ؟ برای پاسخ به این سوال می بایست مراحل مختلف این بازی را به درستی انجام دهید . در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی را مشاهده نمایید .

سجاد بازدید : 478 1393/01/23 نظرات (1)

 

Titanfall XBOX360-P2P

Titanfall بازی است که از نظر منتقدان آینده ای درخشان داد٬ این برگ برنده هم اکنون در دستان Microsoft است و Sony از آن بی بهره است. این بازی تنها دارای بخش Multiplayer است و در کنار آن ما شاهد تزریق عناصر بخش تک نفره هستیم. بخش های فرعی که کم هستند اما بسیار زیبا اند و به طور کاملا زیبایی با بخش Multiplayer ترکیب شده اند. در Titanfall می توانید با بازیکنان دیگر در سراسر جهان به مبارزه بپردازید. مبارزه ای سخت و نفس گیر که به گفته Respawn به طور ۶ در مقابل ۶ است که NPC ها هم در آن نبرد وجود دارند. در بازی شما در نقش Pilot ها هستید. انسان هایی جنگجو و البته بسیار فرز و سریع که با وسایلشان آزادی عملی فوق العاده در نقشه های بازی دارند. شما در سیاره ای جنگ زده بازی را انجام می دهید. سیاره ای که در جای جایش جنگ بین Pilot ها دیده می شود اما Pilot ها در این جنگ تنها نیستند! ربات هایی نیز در بازی وجود دارند که در خدمت Pilot ها می باشند. به این ربات ها Titan می گویند. ربات های بزرگی که چندین برابر یک Pilot قد دارد و آماده خدمت به Pilot ها می باشند. یک سوال اساسی که در این بین مطرح می شود این است که جنگ Pilot ها با Titanهای بزرگشان با کیست؟ چه جناح هایی در بازی وجود دارند؟! تا به کنون دو جناح در Titanfall معرفی شده اند و احتمال می رود که بازی نیز با همین دو جناح باشد. در هر دو جناح شما یک Pilot هستید و Titan ها را در اختیار دارید٬ پس فرقی نمی کند که جزو کدام جناح باشید و هدفتان چه باشد. همچنین این دو جناح چندان تفاوت فاحشی با هم ندارند و فقط برای مبارزه با هم اند. اولین جناح M​-COR است که یک گروه شبه نظامی می باشند و از افرادی قدرتمند تشکیل شده اند و البته در مقابل حملات جناح دوم یعنی جناح IMC یا(Interstellar Manufacturing Corporation) مقاومت می کنند. برای این که این دو جناح از هم قابل تفکیک باشند دارای یونیفورم های متفاوت اند. جناح IMC دارای Titan ها و Pilot های خاکستری رنگ است. جناح M​-COR نیز یونیفورم هایی به رنگ سبز دارند. این دو جناح در بازی وجود دارند و شما می توانید با وارد شدن به هر کدام از آنها جنگی را به همراه دیگر Pilot ها و بر علیه Pilot های دیگر شروع کنید.

 

 

نیما بازدید : 602 1393/01/23 نظرات (0)

بازی اندروید RC Helicopter Extreme Free

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر
بازی RC Helicopter Extreme Free که در محیط یا محیط هایی بزرگ انجام میشود آموزش خلبانی را به طور واقعی به شما آموزش میدهد. بازی به این گونه میباشد که وظیفه ی هدایت یک بالگرد کنترل از راه دور را بر عهده دارید که تمام کلید های این بازی کاملا شبیه به جنس واقعی آن میباشد با این بازی میتوانید حتی به طور واقعی این پرنده ها را به پرواز دراورید.

سجاد بازدید : 4693 1393/01/23 نظرات (1)

Dr.Fone for Android – آیا تابحال شده است که به صورت تصادفی و غیر عمد پیام ها و یا عکس ها از گوشی آندرویدی شما پاک شده باشند ؟ دیگر نگران نباشید با برنامه ی جدید شرکت Wondershare می توانید به راحتی پیام ها ، مخاطبین ، عکس ها و ویدئوهای پاک شده خود را بازیابی نمایید . برای استفاده از آن نیاز به یک کامپیوتر یا لپتاب دارید که گوشی آندرویدی خود را به آن متصل نمایید و کار بازیابی را شروع نمایید . پشتیبانی از گوشی های مختلف مانند سامسونگ، HTC ، LG ، موتورولا، و غیره ، بازیابی پیام های حذف شده اس ام اس ها و اطلاعات تماس ، بازیابی عکس و ویدئو دست رفته از کارت حافظه ، بازیابی تماس های حذف شده، از جمله نام ، شماره ، ایمیل و آدرس ، پیش نمایش قبل از انجام بازیابی ، شناسایی خودکار پس از اتصال گوشی به PC و … از جمله ویژگی های این برنامه می باشند .

 

سجاد بازدید : 1553 1393/01/23 نظرات (0)

 

Space Pirate Captain Harlock BDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|زیرنویس فارسی به پست اضافه شد|

 

 

 

نام انیمیشن: Space Pirate Captain Harlock

ژانر: انیمیشن، معمایی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۱۱۵ دقیقه

حجم: ۶۸۷ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: کاپیتان هارلوک به همراه دوستان دلیر خود با متجاوزان بیگانه که به دنبال تسخیر سیاره زمین می باشند به نبرد می پردازند و …

 

سجاد بازدید : 927 1393/01/22 نظرات (0)

 

Halo Spartan Assault PC-CODEX

سری بازی Halo یکی از محبوب ترین بازی های کمپانی مایکرو سافت میباشد. این بازی همچنین یکی از بهترین انحصاری های مایکروسافت است و با فروشی که تا کنون کرده است توانسته در جذب کاربران برای خرید کنسول Xbox بسیار موثر واقع شود . بازی Halo Spartan Assault یکی از بازی هایی بود که مدتی پیش برای سیستم عامل های آندروید و ios منتشر شد و خیلی ها هم از این بازی استقبال کردند . طبق آخرین گفته های سازنده ی بازی این بازی قرار است در تاریخ ۴ آوریل در شبکه های Steam برای Pc عرضه شود . بازی برای مطابقت با Pc کاملا بروز رسانی شده و کاربران هیچ مشکلی با هدایت شخصیت بازی با ماوس و کیبورد نخواهند داشت . داستان بازی Halo Spartan Assault بین بازی Halo 3 و Halo 4 می باشد و به بررسی ماموریت های اولیه Spartan پرداخته و وضوح بیشتری را به داستان جنگ انسان ها می بخشد. شما در این بازی نقش کاپیتان Sarah Palmer و یا Spartan Davis خواهید داشت و چیز هایی از جنگ بشریت می بینید که تا کنون ندیده اید! Halo Spartan Assaultدارای ۲۵ مرحله، چالش هفتگی، بخش امتیازات ایکس باکس و مدال نیز می باشد.

سجاد بازدید : 488 1393/01/22 نظرات (0)

 

LEGO The Hobbit XBOX360-COMPLEX

داستان Lego The Hobbit بر اساس دو قسمت نخست فیلم The Hobbit خواهد بود. به عبارتی هسته ی داستان بازی از The Hobbit: An Unexpected Journey و Hobbit: Desolation Of Smaug الهام گرفته و بهره مند شده است. مبتنی بر داستان این دو فیلم شما در این بازی کنترل شخصیت های Bilbo Baggins و Gandalf the Grey و Thorin Oakenshield را عهده دار خواهید شد و ماموریت های بازی هم مبنی بر مبارزات شما در راه رسیدن به دارون، پادشاهی Erebor است. شخصیت هایی هم که تا کنون حضور شان در این بازی تایید شده است عبارتند از Bilbo, Gandalf and all of the dwarves: Thorin, Fíli, Kíli, Óin, Glóin, Dwalin, Balin Bifur, Bofur, Bombur, Dori, Nori and Ori. همچنین در این بازی هر کارکتر قابلیت و توانایی ها منحصر به خودش را دارا خواهد بود. همچنین چندی از نام چندی از محیط های بازی هم رونمایی شده که متشکل از  Bag End، Bilbo’s Hobbit-hole in Hobbiton، the High Pass over the Misty Mountains، Goblin-town و Mirkwood و Rivendell هستند.

سجاد بازدید : 929 1393/01/22 نظرات (2)

Underdogs aka Metegol Bluray (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم BDRip 720p به پست اضافه شد|

 

 

 

نام انیمیشن: Underdogs aka Metegol

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۱۰۶ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/Bluray 720p/Bluray 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

زبان انیمیشن: اسپانیایی

خلاصه داستان: فیلم ماجرای چند بازیکن فوتبال دستی ست که در یک بار محلی زندگی میکنند و می خواهند به متصدی بار که مرد جوان درمانده ای ست کمک کنند تا دهکده اش را حفظ و قلب دختر مورد علاقه اش را به دست بیاورد و …

 

سجاد بازدید : 429 1393/01/22 نظرات (0)

 

LEGO The Hobbit PS3-ACCiDENT

داستان Lego The Hobbit بر اساس دو قسمت نخست فیلم The Hobbit خواهد بود. به عبارتی هسته ی داستان بازی از The Hobbit: An Unexpected Journey و Hobbit: Desolation Of Smaug الهام گرفته و بهره مند شده است. مبتنی بر داستان این دو فیلم شما در این بازی کنترل شخصیت های Bilbo Baggins و Gandalf the Grey و Thorin Oakenshield را عهده دار خواهید شد و ماموریت های بازی هم مبنی بر مبارزات شما در راه رسیدن به دارون، پادشاهی Erebor است. شخصیت هایی هم که تا کنون حضور شان در این بازی تایید شده است عبارتند از Bilbo, Gandalf and all of the dwarves: Thorin, Fíli, Kíli, Óin, Glóin, Dwalin, Balin Bifur, Bofur, Bombur, Dori, Nori and Ori. همچنین در این بازی هر کارکتر قابلیت و توانایی ها منحصر به خودش را دارا خواهد بود. همچنین چندی از نام چندی از محیط های بازی هم رونمایی شده که متشکل از  Bag End، Bilbo’s Hobbit-hole in Hobbiton، the High Pass over the Misty Mountains، Goblin-town و Mirkwood و Rivendell هستند.

 

سجاد بازدید : 460 1393/01/22 نظرات (0)

Flash Player Pro 5.86 یک جعبه ابزار فلش با استفاده آسان می باشد که به عنوان Adobe flash player و Adobe flash manager طراحی شده است. این نرم افزار شامل چندین ابزار قدرتمند فلش از جمله: دانلود فیلم های فلش از اینترنت، پیش نمایش و browse فیلم های فلش، گرفتن تصاویر فلش و تنظیم آن ها به عنوان والپیپر، ایجاد آسان flash screensaver، تبدیل بین فرمت های SWF و EXE فیلم های فلش و …
تمامی این ویژگی ها به شما کمک خواهد کرد تا قابلیت های موجود در کاربردهای فایل های فلش را افزایش دهید. Flash Player Pro محیط کاری راحت و دنیایی فوق العاده از فلش های متحرک را برای شما فراهم نموده است.
مهمترین قابلیت این نرم افزار این است که به شما این اجازه را می دهد که در هنگام مشاهده فایل های فلش همانند فیلم آنها را به عقب و جلو ببرید.

alone-dl بازدید : 4774 1393/01/21 نظرات (0)

دانلود قسمت پانزدهم سریال شاهگوش

با لینک مستقیم و کیفیت عالی

نسخه کم حجم با فرمتMP4اضافه شد

کیفیت عالی با فرمت MP4 اضافه شد

تست شده و کاملا اختصاصی همه چی دانلود

 

 

کارگردان: داوود میر باقری | ژانر: طنز اجتماعی
سال تولید: 1392 | مدت زمان: 60 دقیقه
فرمت: MP4 | حجم: 255 + 571 مگابایت

خلاصه داستان:

داماد حاجی طلایی عطا واعظی مجری برنامه جنجالی یک به علاوه هزار وارد کلانتری شده و با وردودش به کلانتری شور و شوقی عجیب بین سربازان و پرسنل به پا می شود خفته ماجرای ماشین حاجی را به او می گوید و عطا واعظی انکار می کند در نتیجه سرخی تعمیر کار را به کلانتری میخواند . با رو در رویی آنها پرده از تبانب هولناکی بین آنها برداشته می شود.

 

بازیگران:
فرهاد اصلانی، مرجانه گلچین، احمد مهرانفر، شهرام حقیقت دوست، طناز طباطبایی، حامد میرباقری، هادی کاظمی، محسن تنابنده، اکبر عبدی، سیروس گرجستانی، رسول نجفیان و…


نیما بازدید : 345 1393/01/21 نظرات (1)

نرم افزار های اندروید

 آیا از امکانات اپلیکیشن پیش فرض عکس برداری در دستگاه های آندرویدی ناراضی هستید و می خواهید نرم افزار جانبی برای اندروید خودتان دانلود کنید؟ آیا با تغییراتی اساسی در امکانات دوربین دیوایس آندرویدی خود موافق هستید؟ پیشنهاد می کنیم با ما در معرفی نرم افزار قدرتمند Cameringo – Effects Camera همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

به کمک Cameringo – Effects Camera شما می توانید زیباترین و خاطره انگیز ترین تصاویر را با دوربین هایتان به ثبت برسانید ، با وجود سادگی فراوان در محیط کاربری ، اماکاناتی قدرتمند و فوق العاده در اختیارتان قرار گرفته است ؛ این نرم افزار دارای مجموعه ای از زیباترین و کاربردی ترین فیلترهای موجود برای عکس برداری است که می توانید در صورت تمایل آنان را بر روی تصاویر خود اعمال کنید ، این نرم افزار در مجموع دارای بیش از ۱۰۰ فیلتر مختلف و همچنین ۲۰ قاب بسیار زیبا برای تصاویر شما می باشد ، یکی از مهم ترین و جالب ترین امکانات گنجانده شده در این نرم افزار ، قابلیت ثبت انیمیشن های GIF با قابلیت تغییر در سرعت است ، به لطف ویژگی محبوب Cameringo شما می توانید در حین اینکه در حال تماشای تصویر ثبت شده قبلی هستید ، اقدام به ثبت تصویر دیگری در کنار آن کنید ؛ بدین صورت که می توانید به صورت همزمان عمل مقایسه را قبل از به ثبت رساندن تصویر جدید انجام دهید. به طور کلی Cameringo – Effects Camera قصد دارد ویژگی هایی که جای خالی آنان در اپلیکیشن پیش فرض Camera احساس می شود را برایتان قابل استفاده کند. امیدواریم لذت ببرید.

نیما بازدید : 1054 1393/01/21 نظرات (0)

 

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر
Modern War v3.1 این بازی نیز برای آن دسته از افرادی میباشد که علاقه زیادی به بازی های آندروید دارند. در این بازی نقش یک مبارزه مسلح را ایفا میکنید که به دستور مافوق با گروهی از سربازان به مبارزه با دشمنان می پردازید.هم اکنون می توانید این بازی را برای موبایل یا تبلت دارای سیستم عامل اندروید دانلود کنید.

ویژگی های بازی Modern War v3.1:

- بازی به صورت آنلاین قابل اجرا می باشد!
- HIGH RES گرافیک عالی بازی.
- انتخاب یکی از شش کشور آمریکا، روسیه، بریتانیا، آلمان، چین، و ایران برای اجرای بازی
-  وجود نیروهای هوا، دریا و زمین
- ۳۰۰ + ماموریت های مختلف در طول بازی
- کشف مناطق مختلف در سراسر جهان و تصرف آنها
- ساخت کارخانه ها، پناهگاه ها، نیروگاه ها، و بیشتر!
- جایگذاری بمب در ساختمان، انفجار تانک و …!
- دعوت از دوستان برای اتحاد قوی تر!
- جمع آوری درآمد عظیم  از پایگاه !
- ساخت یک ارتش عظیم الجثه!
- لذت بردن از یک داستان زیبا

همه ی این ویژگی ها در این بازی گنجانده شده است.پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان بازی را از دست ندهید.

نیما بازدید : 676 1393/01/21 نظرات (0)

دانلود  کراش Crash Drive 3D

در بازی سه بعدی Crash Drive 3D – Offroad race سرعت را در محیطی بزرگ و پر از تپه ها و سراشیبی ها تجربه خواهید کرد با سرعت گرفتن از روی سکو ها و پرش های موفق میتوانید به حلقه های زیادی در هوا دست پیدا کنید. برای پرش های خوب باید سرعت زیادی داشته باشید. هر چقدر پرش های شما زیبا تر باشد و حلقه های بیشتری جمع آوری کنید از امتیازات بیشتر برخوردار میشوید.بازی دارای ۴۵ خودرو مختل حتی کامیون های بزرگ میباشد که هر قدر بیشتر بتوانید امتیاز بگیرد این ماشین های را میتوانید بازی کنید.

 

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 369
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 1,186
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,875
  • بازدید ماه : 83,445
  • بازدید سال : 548,767
  • بازدید کلی : 11,939,379
  • کدهای اختصاصی