loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 470 1393/02/03 نظرات (0)

Video2Webcam 3.4.7.8 نرم افزاری ویژه است که میتواند در هنگام چت تصویری به جای نمایش تصویر وب کم ، ویدیو انتخابی شما را نمایش دهد. همچنین این نرم افزار میتواند در صورتی که حتی وب کم بر روی سیستم نصب نباشد به ارسال ویدیو جعلی اقدام کند. این نرم افزار با انواع مسنجرهای معروف نظیر Yahoo Messenger, Windows Live Messenger, Skype, Paltalk, ICQ, AIM سازگاری دارد و میتواند فایل های ویدیوی نظیر avi, asf, flv, mp4, mpeg, mpg, ram, rm, rmvb, wmv را برای طرف مقابل به جای تصویر وب کم پخش نماید. همچنین این نرم افزار میتواند به جای تصویر وب کم فایل های عکس را نیز نمایش دهد. سویپچ کردن آسان بین وب کم واقعی و تصویر ویدیوی ارسالی مسلما مورد نیاز کاربران خواهد بود که این نرم افزار امکان انجام این فرایند را به سادگی امکان پذیر نموده است. در هنگام ارسال تصاویر میتوانید کیفیت ویدیو ارسالی را تنظیم نمایید.

سجاد بازدید : 400 1393/02/03 نظرات (0)

نرم افزار VSO Blu-ray Converter Ultimate 3.2.0.64 به شما امکان می دهد تا فایلهای ویدئویی با فرمتهای Blu-ray و AVCHD را به انواع فرمت های ویدیویی مانند PS3 ، XBOX360 ، DivX ، IPhone ، iPad و VSO تبدیل نمایید. همچنین می توانید. زیرنویس فیلم ها را با DVD هماهنگ کنید تا زیرنویسها به طور مستقیم به DVD اضافه شوند.از قابلیت های این نرم افزار می توان به ظاهر زیبا ، سرعت بالا و قالبیت نصب بر روی ویندوز ٧ نام برد.

 

سجاد بازدید : 1246 1393/02/03 نظرات (0)

علاقه به حل‌کردن جدول کلمات متقاطع در بسیاری از افراد وجود دارد. حل کردن جدول علاوه بر بالا بردن سطح اطلاعات ، باعث جلوگیری از فراموشی در افراد می‌شود. نرم‌افزار رایا جدول ، شبیه‌ساز جدول کلمات متقاطع و سودوکو درون رایانه می‌باشد. شما توسط این نرم افزار شبیه‌ساز قادر خواهید بود تا به سادگی و در محیطی کاملا فارسی، جدول کلمات متقاطع و سودوکو را حل نمایید. قابلیت راهنما و نمایش جواب جدول ، چاپ جدول کلمات متقاطع و سودوکو ، قابلیت ساخت جدول جدید و … از ویژگی‌های برتر نرم افزار رایا جدول می باشد.

 

سجاد بازدید : 426 1393/02/03 نظرات (0)

 

Moebius Empire Rising-FLT | 1.4 GB

یکی از عناوینی که توسط Pinkerton Road در دست ساخت می باشد عنوان Moebius: Empire Rising می باشد که برای پلتفرم های PC / IOS / Android منتشر شده است . این عنوان که از گرافیک هنری و کارتون بالایی برخود دار می باشد که سبک این بازی مانند عنوان هایی مانند : The Wolf Amoung Us و Walking Dead می باشد. روایت بازی درباره ی شخصی با نام Mulochi Rector می باشد که او یک دلال عتیقه جات است و برای آشکار کردن و پیدا کردن آثا قدیمی ( عتیقه ها ) به تمامی جهان سفر می کند.بعد از این که فروشگاه مجلل او در یک آتش سوزی در Manhattan از ببین رفت. بعد از این اتفاقات او توسط فرد میلیاردی با نام Amble Dexter دعوت به استخدام برای کار شد.

 

alone-dl بازدید : 1059 1393/02/03 نظرات (0)

 

۲۰۱۴ FIFA World Cup Brazil XBOX360-PROTOCOL_NTSC

Update: 2014 FIFA World Cup Brazil XBOX360-COMPLEX_RegionFree added!

عنوان FIFA World Cup Brazil 2014 یک بازی مستقل می باشد که در این بازی فقط شما قادر خواهید بود یک جام جهانی واقعی را با تیم های مختلفی تجربه کنید. بازی ۲۰۱۴ FIFA World Cup Brazil که با کسب امتیاز رسمی جام جهانی ۲۰۱۴ توسط EA در حال ساخت است، در تاریخ ۱۵ آپریل در آمریکا و ۱۷ آپریل در بقیه کشور ها عرضه خواهد شد. این بازی که با شعار "بیشترین تعداد حالات بازی بین تمام بازی های رقابتی EA" معرفی شده، شامل موارد جدید و بهبود هایی نسبت به FIFA 14 خواهد بود. سیستمی جدید به نام حرکات انفجاری (Explosive Movement) به بازیکن اجازه خواهد داد با یا بدون توپ شتاب خود را تنظیم کند و سریع تر تغییر جهت دهد. مکانیزم دیگری به نام World Class Control شامل کنترل بسیار دقیق پاس ها و دریبل ها خواهد بود. حدود ۱۰۰ انیمیشن جدید نیز برای پاس ها، پنالتی ها و غیره طراحی شده اند. این بازی شامل ۲۰۳ تیم ملی از سراسر جهان، ۷۴۶۹ بازیکن، ۱۹ مربی لایسنس شده و ۲۱ استادیوم جدید خواهد بود که ۱۲ عدد از آنها استادیوم های جام جهانی برزیل خواهد بود. In Road to the FIFA World Cup نیز نام حالت قهرمانی بازی خواهد بود که تا ۳۲ نفر در آن می توانند با بازی های گروهی و حذفی، تا کسب جام پیشروی کنند. Road to Rio de Janeiro نیز نام حالت اختصاصی تیم ملی برزیل در مسابقات خواهد بود.

نیما بازدید : 503 1393/02/03 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی و جدید با من از عشق بگو با لینک مستقیم و کیفیت عالی

موضوع (ژانر) : اجتماعی

محصول : ایران

سال ساخت :۱۳۹۲

کارگردان : فرید کلهر

بازیگران : مهران احمدی، امیرحسین رستمی، نرگس محمدی، محمدرضا داودنژاد، مجید مشیری، آرام یوسفی نیا، امین ایمانی و  با حضور علی برجسته

خلاصه داستان : داستان زندگی نیما را روایت می کند که پس از آزاد شدن از زندان متوجه مریضی نامزد سابقش می شود. در همین حین با پیدا شدن کیف فرزاد که از قضا مبلغ قابل توجهی در آن قرار دارد اتفاقاتی برای نیما رخ می دهد که… .

نیما بازدید : 351 1393/02/03 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای عماد طالب زاده به نام حس عاشقی

با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه : امیرعلی بهادری / آهنگ : عماد طالب زاده / تنظیم : پویا حیدری )
( میکس و مسترینگ : پیام هوشمند )

سجاد بازدید : 311 1393/02/03 نظرات (0)

|افتتحاح چت روم|

|از بین رفتن تبلیغات|

در پی نظرسنجی انجام شده از بازدیدکنندگان و کاربران سایت امروز مورخ 1392/2/3 چت روم سایت (تا دقایقی دیگر) و تبلیغ گوشه ی سایت از بین می رود و در سایت های معروف تبلیغات به صورت پاپ آپ آغاز می شود.

تیم همه چی دانلود امیدوار است با کمک شما بتواند به مقام های برتر جهانی و ایران دست یابد.

با تشکر

مدیریت همه چی دانلود (سجاد)

نیما بازدید : 427 1393/02/02 نظرات (0)

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید یادداشت های خود را در محیطی حرفه ای تر و جذاب تر نگهداری و مدیریت کنید ! آیا از اپلیکیشن پیشفرض Notes با قابلیت های محدود آن خسته شده اید؟ پیشنهاد می کنیم با ما در معرفی نسخه جدید اپلیکیشن Note همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۴٫۱ و بالاتر

ویرایش حرفه ای متون ، ویرایش حرفه ای پاراگراف ها و حتی فونت ها ! مدیریت حرفه ای متون در دستگاه های آندرویدی با امکاناتی نظیر اضافه کردن شکل و حتی دفترچه ی تلفن شما ! Note نام اپلیکیشن کوچک و همه کاره ای است که به شما امکان ویرایش حرفه ای انواع متون مورد نظرتان را با قابلیت هایی گسترده می دهد. از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار ، می توان به قابلیت ثبت نوشته ها با دست خط اشاره کرد ! ممکن است نوشته ای که در حال تایپ آن می باشید ، در مکان ، زمان و یا آب و هوایی به یاد ماندنی و خاطره انگیز باشد ، در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید لحظات ، مکان ها و یا حتی وضع آب و هوا را به صورت مستقیم در نوشته ی خود درج کنید. در انتها می توانید این لحظات خاطره انگیز خود را به سادگی با دوستانتان به اشتراک بگذارید. امیدواریم لذت ببرید.

نیما بازدید : 428 1393/02/02 نظرات (0)

آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که به تعداد فراوان پیامک در اندروید ارسال می کنید؟ آیا مکالمات تلفنی شما طولانی مدت هستند؟ آیا از پرداخت هزینه های بسیار خسته شده اید؟ پیشنهاد می کنیم با ما در معرفی نرم افزار جدید LINE همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

هیچ محدودیتی وجود ندارد ! می توانید به هر اندازه که بخواهید از طریق یک ارتباط اینترنتی ، پیامک ارسال کرده و یا تماس های تلفنی با کیفیت و طولانی مدت را با دسوتان خود تجربه کنید. LINE یک سرویس جدید ارتباطی است که به شما کاربران دستگاه های هوشمند این امکان را می دهد که بتوانید در هر ساعت از شبانه روز ، به هر میزان تماس تلفنی برقرار کرده و یا پیامک ارسال کنید. LINE هم اکنون دارای ۲۶۰ میلیون کاربر فعال از ۲۳۱ کشور دنیا می باشد ! اپلیکیشن LINE ، عنوان برترین دانلود را در ۵۱ کشور مختلف از قبیل ژاپن ، تایلند، تایوان، اسپانیا ، چین ، اندونزی، سنگاپور، هنگ کنگ ، مالزی ، هند ، سوئیس، عربستان سعودی ، مکزیک ، روسیه ، ماکائو و امارات متحده عربی به خود اختصاص داده است. از جمله ویژگی های جدید LINE می توان به قابلیت تماس تصویری اشاره کرد ! بله درست متوجه شدید ، هم اکنون قادر هستید در اپلیکیشن LINE به برقراری تماس های تصویری با دوستانتان بپردازید. لازم به ذکر است که برای استفاده از این سرویس ، هم شما و هم مخاطب شما باید این اپلیکیشن را بر روی دستگاه خود نصب کرده باشد ، هیچ محدودیتی در نوع و سیستم عامل دستگاه نیز وجود ندارد. امیدواریم لذت ببرید.

نیما بازدید : 455 1393/02/02 نظرات (0)

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید قطعات سیستم اندروید خودتون را شناسایی کامل کنید؟آیا شما هم به تازگی قصد خرید یک دستگاه آندرویدی جدید را دارید؟ ممکن است هم اکنون نیز دارای یک اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی باشید ، آیا علاقمند هستید به سادگی از قدرت سخت افزاری تک تک بخش های دیوایستان اطلاع پیدا کنید؟ با معرفی اپلیکیشن AnTuTu Benchmark همراه ما باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

اپلیکیشن شما ره ۱ در زمینه تست قدرت سخت افزارهای اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی ! در حالت کلی ، شما قادر هستید سخت افزارهای مختلف دستگاه خود را تست و یا آزمایش کنید ، برای مثال در حالت ابتدایی ، شما می توانید ببینید عملکرد سخت افزارهای دستگاه شما در چه وضعیتی است ، به طور دقیق تر می توانید صحت عملکرد تک تک بخش ها را بررسی کنید. نمایش و تست سرعت CPU ، تعداد هسته های پردازنده و نمودار دقیق از صحت عملکرد و رتبه دهی ، تشخیص مقدار واقعی قضای رم دستگاه ، آزمایش GPU و افکت های زیرمجموعه ی آن و… از مهم ترین امکانات این نرم افزار نمایش بنچمارک برای دستگاه های آندرویدی است. امیدواریم لذت ببرید.

نیما بازدید : 689 1393/02/02 نظرات (0)

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار کاربردی و مفید در اندروید خود فایل ها را به سبک ویندوز مدیریت کنید .آیا دوست دارید که نمای Windows Explorer سیستم عامل های شرکت مایکروسافت را در دستگاه آندرویدیتان تجربه کنید؟ با ما در معرفی نسخه آزمایشی فایل منیجر Computer همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم نمای مدیریت فایل های سیستم عامل آندرویدی را همانند سیستم عامل های محبوب ویندوز XP و یا ویندوز ۷ تغییر دهیم ، این فایل منیجر دارای قابلیت Open With برای تمامی فایل ها است ؛ بدین صورت که همانند این آپشن در سیستم عامل ویندوز ، می توانید فایل های مورد نظرتان را با اپلیکیشن هایی دلخواه اجرا کنید. این فایل منیجر جالب ، با قابلیت پشتیبانی از تب ها به شما این امکان را می دهد که بتوانید چندین فولدر را به صورت همزمان مدیریت کرده و اعمال کپی ، انتقال ، حذف و… را بر روی آنان انجام دهید. علاوه بر این ها ، Computer دارای یک تسک منیجر حرفه ای است که به شما امکان مدیریت اپلیکیشن های در حال اجرا را می دهد که در صورت نیاز می توانید پروسس های در حال اجرا را مدیریت کنید. این نرم افزار دارای قابلیت هایی برای نمایش انواع تصاویر با فرمت های PNG ، JPG ، BMP ، GIF – نمایش انواع ویدیوها با فرمت های MP4 ، MKV ، WMV و فرمت های رایج صوتی است. امیدواریم لذت ببرید.

سجاد بازدید : 632 1393/02/02 نظرات (0)

 

War of The Worlds: Goliath BDRip (2012) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه فشرده HD 720p-YIFY و HD 1080p-YIFY به پست اضافه شد|

 

 

 

نام انیمیشن: War of The Worlds: Goliath

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۸۵ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/BDRip 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: حماسه ای دیگر از نبرد Steampunk که در سال ۱۹۱۴ اتفاق افتاد، دوباره اتفاق افتاده است. ۱۵ سال از حمله ی مارتیان می گذرد. ترس از حمله ای دیگر، ترس در بشریت انداخته و خود را برای نبردی دیگر آماده کرده اند. در این قسمت روایت نبرد Goliath و دستیار جوانش روایت می شود و …

سجاد بازدید : 787 1393/02/02 نظرات (1)

هنگام وقوع حادثه، آگاهی از مجموعه اقدامات و مراقبت های (جسمی یا روحی) لازم می تواند موجب جلوگیری از مرگ، پیشگیری و جلوگیری از پیشرفت ضایعات، صدمات و عوارض بعدی و یا کاهش درد و رنج مصدوم پیش از ارجاع به پزشک و پیش از انتقال به مراکز درمانی شود. بنابراین داشتن دانش کافی از کمک های اولیه می تواند کمک کند تا ضمن تدارک امکانات درمانی برای بیمار و یا رساندن بیمار به محلی که این‌گونه تدارکات در آن فراهم است (مثل بیمارستان)، اقداماتی را در حد توان برای بهبود حال بیمار انجام دهید. جان کلت (John Klatt) در فیلم آموزشی Basic First Aid Training کلیه تکنیک های کمک های اولیه را به صورت عملی به شما نشان می دهد تا با چگونگی انجام اقدامات پزشکی لازم در اولین دقایق بروز آسیب دیدگی آشنا شده و قادر به بکارگیری آن ها باشید. جان کلت یکی از افسران ارتش آمریکا و بنیانگذار موسسه امنیت آمریکایی (American Safety) می باشد که در فیلم های آموزشی خود با توجه به علم و تجربه ای که کسب نموده است، به بهترین شیوه ممکن کمک های اولیه را به شما آموزش می دهد.

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 284
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 676
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,365
  • بازدید ماه : 82,935
  • بازدید سال : 548,257
  • بازدید کلی : 11,938,869
  • کدهای اختصاصی