loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 470 1393/03/10 نظرات (1)

 

The Legend of Sarila BDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت BDRip 720p می باشد|

|صدای دوبله فارسی انیمیشن به صورت جداگانه به پست اضافه شد|

 

 

 

نام انیمیشن: The Legend of Sarila – افسانه ی ساریلا

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۸۰ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

IMDB

دوبله فارسی

خلاصه داستان: -

سجاد بازدید : 544 1393/03/10 نظرات (0)

Discovery Channel – The Supernaturalist HDTVRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

 

نام مستند: Discovery Channel – The Supernaturalist – فراتر از انسان

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۴۴ دقیقه

حجم: ۳۸۴ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: Dan White دست به انجام جادوهای شگفت انگیزی می زند! دستکاری اشیاء فیزیکی، اجرای حقه های اعجاب انگیز با کارت های بازی و  نمایان کردن اشیای کوچکی که در هوا پخش هستند! باوجود همه این وقایع، وی قبول دارد که همگی یک توهم بوده و حقه ی جادوگری می باشد و …

سجاد بازدید : 1780 1393/03/10 نظرات (542)

 

State of Decay Lifeline PC-SKIDROW

 نسخه جدید بازی محبوب State of Decay که یک بازی سبک زامبی است منتشر شد! این نسخه که هم اکنون قابل دریافت است، شامل نسخه ی اصلی بازی، دی ال سی Breakdown و دی ال سی جدید بازی با نام Lifeline می باشد و بازی به آخرین نسخه ی خود نیز آپدیت شده است. چیزی که در این بازی تغییر کرده است، نحوه دفاع زامبی ها از خودشان در برابر شما می باشد. آن ها روش های دفاعی خاصی را استفاده خواهند کرد که تا به حال مشابه آن را مشاهده ننمودید. در بازی شاهد وسایل نقلیه جدید خواهید بود و تفنگ های بیشتری را در اختیار دارید. در بازی نوع جدیدی از زامبی ها اضافه نشده اند و به همان روند قبلی خود می باشند.

سجاد بازدید : 420 1393/03/10 نظرات (0)

History Channel – History of the World in Two Hours BDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

 

نام مستند: History Channel – History of the World in Two Hours – تاریخ دنیا در دو ساعت

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۸۸ دقیقه

حجم: ۷۴۶ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: آیا می دانستید که ۱% از نویزهای موجود در تلویزیون های قدیمی به دلیل تشعشعات نشئت گرفته از حادثه ی بیگ بنگ است؟ یا حلقه ی طلایی که در مراسم ازدواج بدست می کنید حاصل انفجار ستاره ای در ۵بیلیون سال پیش است؟ و همچنین ما با آب شور اولین اقیانوس توسط آب بدن خودمان متصل شده ایم؟ داستان بشریت ما دارای قدمت ۱۴ بیلیون ساله است و سرنخ ها آن همگی در اطراف ما هستند. در این مستند به بررسی تاریخ دنیای خود در ۲ساعت می پردازیم و …

سجاد بازدید : 478 1393/03/10 نظرات (0)

 

Collapse PC-SKIDROW

در سال ۲۰۱۳ در مرکز اروپا (اوکراین) شاهد یک فاجعه هستیم که همه نسبت به آن دچار بهت زدگی شده اند و اتفاقی که افتاد فراتر از درک مردم بود. بعدی از جهان پدیدار شد و بخش عمده ای از اوکراین به منطقه از پدیده های ماوراء الطبیعه تبدیل شده است. تعدادی از مردم کشته شدند و کسانی که موفق به زنده ماندن شدن برای خود قانونی ساخته و با قوانین خود زندگی میکردند. شما در بازی نقش یک بازمانده را دارید که با استفاده از سلاح های گرم و سرد و گرفتن شمشیر در یک یا دو دست به جنگ دشمن رفته و آن ها را نابود میکنید. باس های مختلف و بسیار قوی‌ای برای بازی در نظر گرفته شده است که شما باید آن ها را نابود کنید.

سجاد بازدید : 336 1393/03/10 نظرات (0)

اپلیکیشن Real Piano به‌شما امکان نواختن پیانو به‌کمک آیفون یا آیپدتان را می‌دهد. یکی از نکات قابل توجه در این برنامه صدای بسیار نزدیک آن به پیانوی واقعی است. امکان استفاده از دو ردیف کیبورد نیز یکی از قابلیتهای منحصر بفرد این برنامه است. از دیگر قابلیت‌های این برنامه می‌توان به امکان نام‌گذاری کلیدها بر اساس نت، اضافه کردن افکت صوتی، تغییر اندازه‌ی کلیدهای مجازی و تغییر صدا به گیتار، باس و… اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 6.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 441 1393/03/10 نظرات (0)

بازی Hill Climb Racing v1.16.0 یکی از اعتیاد آور ترین و سرگرم کننده ترین بازی با دارا بودن امتیاز ۴٫۷ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی ها نیز به شمار می رود. این بازی بر اساس قوانین فیزیک و نیوتون ساخته شده است و در آن شما می بایستی اتومبیل را در مسیر هموار و پر پیچ و خمی که در انتظارتان است سالم به مقصد برسانید و در بازی کوچکترین حرکت اضافی متناقض با علم فیزیک باعث واژگون شدن شما خواهد شد.اگر شما برای اولین بار این بازی را اجرا کنید به شما قول میدهم که چندین ساعت پای این بازی بنشینید چون این بازی بسیار اعتیاد آورد است.روند بازی Hill Climb Racing به این شکل است که شما در نقش یک راننده حرفه ای هستید و باید با مهارت های خود موانع مختلف را از سر راه خود بردارید. این بازی بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

سجاد بازدید : 399 1393/03/10 نظرات (1)

در (Colourform XP(for HD Widgets شما می توانید هر چیزی را رنگ کنید. نوشته ها، آیکن ها، پس زمینه، و یا هر بخشی از ساعت را به رنگ دلخواه تغییر دهید و یا شفافیت پس زمینه را تنظیم کنید. حتی قطعات ساعت را نیز می‌توانید تغییر رنگ بدهید. پس‌زمینه‌ها لایه بندی شده و برای رنگ، میزان شفافیت، کاشی‌ها و بافت دارای تنظیمات قابل تغییر هستند. این مجموعه دارای بیش از ۵۰ ویجت رنگارنگ می‌باشد. لازم به ذکر است که برای استفاده از این محموعه باید ابتدا برنامه HD Widgets را نصب کنید.این نرم افزار بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

سجاد بازدید : 427 1393/03/10 نظرات (0)

بازی C.H.A.O.S Tournament HD درباره‌ی جنگ‌های هوایی است. با یک هلی کوپتر جنگنده پیشرفته به انجام ماموریت های مختلف بروید و دشمنان را شکست دهید، با انجام مراحل می توانید تجربه کسب کنید و همچنین هلی کوپتر خود را ارتقا دهید. در ابتدا باید کمی تمرین کنید تا بتوانید به بهترین شکل هلیکوپتر را کنترل کنید و با مانور دادن‌های خود، از اصابت تیر‌ها و موشک‌های دشمن به هلیکوپترتان جلوگیری نمایید. بازی دارای دو حالت Regular و Elite (برای بازیکنان حرفه‌ای) است و کیفیت هلیکوپترهای موجود که همه برگرفته از مدل‌های واقعی ساخت امریکا، روسیه و اروپا هستند نیز بالا است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 329 1393/03/10 نظرات (0)

نرم افزارهای مختلفی همچون فایرفاکس، گوگل کروم و غیره در زمینه ی مرور صفحات وب برای اندروید عرضه شده است که با آن ها بتوانید وبلاگ ها و وبسایت ها را مشاهده نمایید. شما به کمک مرورگر Habit Browser می توانید صفحات وب را با سرعتی باورنکردنی مشاهده کنید و از گشت و گذار در صفحات وب لذت ببرید. این مرورگر یک تفاوت اصلی با سایر مرورگرها دارد و آن داشتن یک منوی سریع و بسیار زیبا می باشد که کافیست انگشت خود را برروی صفحه نمایش نگه دارید تا به نمایش در آید و به آن دسترسی پیدا کنید. از قابلیت های این مرورگر می توان به امکان کپی کردن URL یا همان آدرس اینترنتی وب سایت ها با یک کلیک، امکان بازکردن صفحات وب و تب به صورت نامحدود، پشتیبانی کامل از جاوا اسکریپ و نام کرد. این نرم‌افزار بر روی اندروید ۴.۰ و بالاتر قابل اجراست.

سجاد بازدید : 442 1393/03/10 نظرات (0)

 

Murdered Soul Suspect XBOX360-COMPLEX

داستان بازی اتفاقات پس از مرگ  رونان اوکانر (Ronan O'Connor) را به تصویر می کشد. رونان اوکانر (Ronan O'Connor) یک کاراگاه حرفه ای است که در شهر Salem زندگی می کند. اتفاقات بازی از جایی آغاز می شود که رونان اوکانر به آپارتمانی مرموز وارد می شود و پس از آن به دلایلی نامعلوم از پنجره ی آخرین طبقه ی آپارتمان به بیرون پرت شده و به زمین برخورد می کند و در حال از دست دادن جانش است، در این زمان رونان اوکانر خودش را تماشا می کند و مانند هر انسان معمولی هنوز مرگ خودش و روح بودش را نپذیرفته ولی به مرور زمان به این وضعیت عادت می کند. اکنون رونان هیچ چیز را به یاد نمی آورد، چرا به آن آپارتمان رفته بود و چرا از پنجره ی به بیرون پرت شد سوالاتی هستند که ذهن رونان را به خود مشغول کرده است، از آنجا که رونان کاراگاهی زبده است قصد دارد قاتل خودش را پیدا کند و دلیل مرگش را بداند تا بتواند با آرامش مرگ را تجربه کند. ایده ی داستان بازی یکی از جالب ترین ایده ی هایی است که می توان به سراغ آن رفت و از آنجا که رونان به خوش گذرانی نپرداخته و به دنبال علل مرگش است داستان بازی را بیش از پیش پیچیده می کند. از آن جا که رونان هیچ چیز را به یاد نمی آورد (رونان تنها اطلاعی از چگونگی مرگ خود را ندارد، و بقیه ی خاطرات خود را به یاد دارد) باید از تجربه های کاراگاهی اش استفاده کند. استنباط تنها راه حل اوکانر است و او باید قدم به قدم برای حل سوال هایش استنباط کند و صحنه ها را دوباره بازسازی کند. داستان بازی پیچیدگی ها خاص خود را داراست و این موضوع و تلاش اوکانر برای یافتن پاسخ هایش باعث می شود که با یکی از غنی ترین داستان های بازی های ویدیویی روبرو باشیم. در نگاه اول داستان بازی کمی کلیشه ای به نظر می رسد اماTLoU نشان داد که از یک داستان کلیشه ای هم می توان داستان غنی ساخت و احتمالا این موضوع در مورد M:SS نیز صدق می کند.

سجاد بازدید : 406 1393/03/10 نظرات (0)

یکی دیگر از سری بازی های جذاب و اعتیاد آور استیکمن برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است تا ساعت ها شما را سرگرم خود کند. در بازی Stickman Basketball شخصیت و توپ خود را انتخاب کرده و توپ را به سمت حله پرتاب می کنید در این بین موانعی نیز ظاهر خواهند شد تا حواس شما را پرت کنند تا نتوانید به طور معمول پرتاب انجام دهید. این بازی شما باید تیم محبوب خود را انتخاب و با بازی در فصل‌ها و جام‌های مختلف رتبه آن را بالا ببرید. قابلیت های این بازی میتوان به بیش از ۳۱ تیم برای رقابت، ۳ سطح دشواری مختلف و … می باشد.این بازی بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

سجاد بازدید : 704 1393/03/10 نظرات (0)

Scott Onstott به شما اصول اساسی برنامه ی محبوب نقشه کشی Autocad 2015 را آموزش می دهد . او به شما نشان می دهد چگونه نقشه های ۲ بعدی خود را اندازه گیری و طراحی کنید ، کاری که تمام طراحان با اصول آن آشنا هستند . سپس او به شما نحوه ی ایجاد بلوک های هندسی به همراه ویژگی هایشان را آموزش می دهد و در نهایت نیز با رنگ بندی و اشتراک نقشه ی خود با افراد کار را به پایان می رساند . این ویدئو های آموزشی محصول کمپانی معروف Lynda می باشند که زبان آن ها انگلیسی است . سطح این آموزش ها مقدماتی می باشد که امیدواریم از آن نهایت بهره را ببرید .

سجاد بازدید : 596 1393/03/10 نظرات (0)

 

Among the Sleep PC-CODEX

Among The Sleep برای تکنولوژی واقعیت مجازی بهینه سازی شده است. این عنوان از هدست های واقعیت مجازی Oculus Rift VR به طور کامل پشتیبانی خواهد کرد. Among The Sleep در سبک اول شخص ترسناک بوده و شخصیت اصلی بازی یک بچه ی ۲ ساله است که به دنبال صداهای عجیبی می رود که در نصف شب شنیده است. در Among The Sleep شما در نقش یک کودک ۲ ساله ! و از دید او آن هم بصورت اول شخص بازی خواهید کرد. شما در تصورات نامحدود این کودک وارد می‌شوید. این دید برای خیلی از شماها خیلی نا آشنا به نظر می‌رسد ولی ممکن است بعضی‌ها بطور واضح آنرا بیاد بیاورند. یک روز صبح که شما را در تخت خوابتان می گذارند, اتفاقات اسرار آمیزی به وقوع می پیوندند. در مرز بین رؤیا و واقعیت, با موجودات عجیب و غریب و محیطی متفاوت رو به رو می‌شوید که با ایجاد کردن موانع فیزیکی و روانی, خلاقیت شما را به چالش می کشند.

سجاد بازدید : 1211 1393/03/10 نظرات (0)

 

به همراه دانلود نسخه AMD Catalyst 14.4 WHQL

AMD Catalyst درایور مورد نیاز برای استفاده از کارت های گرافیک ATI بر روی ویندوز و یا لپ تاپ می باشد که با نصب آخرین نسخه ی منتشر شده ، می توانید بهترین بازده از کارت های گرافیک خود را داشته باشید . در ادامه می توانید این پکیج را برای ویندوزهای ۷ ، ۸ و ۸.۱ دریافت نمایید . آخرین نسخه ی این پکیج برای بازی Watch Dogs منتشر شده است که باعث بهبود رندر بازی می شود .

 

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 335
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 959
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,648
  • بازدید ماه : 83,218
  • بازدید سال : 548,540
  • بازدید کلی : 11,939,152
  • کدهای اختصاصی