loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 670 1393/03/04 نظرات (0)

 

A New Reckoning PC-DEFA

این بازی دارای سبک FPS و Horror  کم حجم می باشد و یکی از خروجی موتور گرافیکی قدرتمند Unreal 4 است. بازی Open-World یا همان جهان آزاد است و به راحتی در تمامی محیط بازی می توانید گردش کنید. داستان بازی به زمانی مربوط میشود که دوره آخرالزمانی فرا رسیده است و سطح زمین پر از زامبی شده است و شما در نقش Mark Faraoh کاراکتر و قهرمان اصلی بازی هستید. Mark Faraoh فردی است که به علت جرمی نامشخص که مرتکب شده است در بند به سر می برد و الان در بین این هرج و مرج از زندان انفرادی می گریزد. او پس از فرار از زندان در پی نجات جان خود از دست این خونخوران اهریمنی و پیدا کردن رابطه خود با این هرج و مرج بوجود آمده است. شما در این بازی هدایت شخصی را به اسم Mark Faraoh برعهده دارید که به جرمی نا مشخص زندانی شده بود و هم اکنون از سلول انفرادی خود فرار کرده و برای زنده ماندن و فقط شاید پیدا کردن ارتباط خود با این جنون پر هرج و مرج تلاش میکند.از ویژگی های بازی A New Reckoning میتوان به داستان اختصاصی و منحصر به فرد در کنار ارائه یک سبک جدید از این گونه بازی ها اشاره کرد.

سجاد بازدید : 468 1393/03/04 نظرات (0)

 

BBC – Snow Babies HDTVRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

نام مستند: BBC – Snow Babies – فرزندان برف

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۵۹ دقیقه

حجم: ۵۱۵ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: Caroline Quentin داستانی دلنواز از گروهی خاص کودکان حیوانات را که در سردترین و خشن ترین فضای آب و هوایی زمین متولد شده اند را روایت می کند. این مستند به اولین سال زندگی و زنده ماندن حیوانات دوست داشتنی از قبیل پنگوئن ها، میمون های برفی، روباه های قطبی و سمور دریایی را بررسی می کند و …

 

سجاد بازدید : 1053 1393/03/04 نظرات (0)

 

Crysis 2 -BlackBox + Farsi Patch

Crysis 2 عنوانی موفق در سال ۲۰۱۱ بود که توانست با کیفیتی بالا و دیدنی ، طرفداران زیادی را برای خود جمع کند . هم اکنون نسخه ی دوبله فارسی این بازی زیبا را برای شما آماده کرده ایم که با نصب آن می توانید بهتر با داستان بازی ارتباط برقرار کنید . این بازی نسخه دوم و به نوعی سومین ویرایش بازی استثنائی و بی نظیر بازی اکشن اول شخص شلیک کننده ” کرایسیس” با گرافیک فوق العاده و باورنکردنی ساخته استودیوی Crytek می باشد که تاریخ انتشار نسخه رسمی آن ۲۲ مارس ۲۰۱۱ توسط کمپانی EA Games اعلام شده است. وقایع بازی سه سال بعد از پایان اتفاقات نسخه‌ی اول و در سال ۲۰۲۳ رخ می‌دهد، بخش عمده‌ی جهان، از جمله شهرهای مهم توکیو، لندن و ریودوژانیرو توسط بیگانگان فضایی تقریباً ویران و متروکه شده و سایه شوم مرگ بر زمین افکنده شده است. نیویورک نیز به محاصره‌ی بیگانگان درآمده و در این شرایط بایستی با آنها مقابله کرد. Crysis 2 برای اولین بار در سری خود دارای سیستم کاورگیری می‌باشد، سیستم کاور این بازی همانند Killzone 2 خواهد بود، یعنی نمای دوربین به هنگام کاور برخلاف عناوینی مثل Rainbow Six: Vegas تغییر نخواهد کرد و به همان شکل اول شخص خواهد بود.

 

 

 

سجاد بازدید : 317 1393/03/04 نظرات (0)

Ashampoo Slideshow Studio HD 3.0.5.8 Final نام نرم افزاریست که با آن قادر به ایجاد اسلاید های زیبا خواهید بود. این نرم افزار یکی از بهترین گرینه های کاربرانی است که می خواهند به راحتی و بدون دردسر اسلاید های زیبایی ایجاد کنند. همانطور که ذکر شد کار کردن با این نرم افزار بسیار راحت می باشد به طوری که اگر در اینکار مبتدی هم باشید، می توانید به راحتی با این نرم افزار کار کنید. از ویژگی های کلیدی این نرم افزار پشتیبانی از کیفیت های HD 720p و ۱۸۰p می باشد.

سجاد بازدید : 352 1393/03/04 نظرات (0)

Norman Malware Cleaner نرم افزار جدید و گسترش یافته شرکت Norman می باشد، این نرم افزار همانطور که از نامش پیداست تمامی فایل و نرم افزار های مخرب سیستم را یافته و به طور کامل حذف می کند، به طور خلاصه توانایی رفع تمامی خطر های حاصل از ویروس ها را دارد. جالب است بدانید که این نرم افزار کاملا رایگان بوده و بدون نیاز به هیچگونه کرکی می توانید نصب و اجرا کنید.

سجاد بازدید : 364 1393/03/04 نظرات (0)

اگر از آن دسته از افرادی هستید که به بازی بیلیارد علاقه بسیاری دارید بازی Pool Break Pro v2.5.1 یک باشگاه تمام عیار بیلیارد را برای شما به ارمغان می آورد تا بدون دغدغه بتوانید خود را سرگرم کنید. این بازی دارای ویژگی های منحصر فردی نیز می باشد که مهترین آن نمایش سه بعدی محیط بازی است. همچنین شما می توانید در این بازی به صورت آنلاین با افرادی که در حال بازی هستند به رقابت بپردازید. انواع سبکهای بازی بیلیارد نظیر ۸Ball , Snooker , 9Ball , 10Ball و … در این بازی گنجانده شده .برای اجرای این بازی به سیستم عامل iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 564 1393/03/04 نظرات (0)

حتما با سری بازی های سقوط تیتان آشنا هستید که در دسته بازی های نسل بعدی قرار داشت و گیم پلی سراسر آدرنالین و پر از دویدن و هیجان را در بر داشته است ، امروز دانلودها لایو والپیپر Titanfall Live Wallpaper 1.0 که نسخه ای کاملا متفاوت با همان جزئیات از بازی و گرافیکی بی نظیر را در قالب لایو والپیپر برای شما قرار داده تا نهایت استفاده ببرید. این لایو والپیپر محصول شرکت NVIDIA است و برای اندروید نسخه ۲.۲ و بالاتر طراحی شده.

 

سجاد بازدید : 358 1393/03/04 نظرات (0)

نرم افزار KMPlayer یکی از قدرتمند ترین و محبوب ترین برنامه های پخش ویدئو که در سیستم عامل های ویندوز بسیار محبوب هست، نسخه اندرویدی این پلیر محبوب پس از مدت ها انتظار به تازگی منتشر شده است که دارای همان قابلیت های نسخه ویندوزی است. یکی از بهترین قابلیت های این پخش کننده که شما رو از بقیه پلیر های بی نیاز میکند این است اطلاعات کاملی همچون اسم، تصویر پیش نمایش، حجم، رزولوشن و غیره لیست می کند تا بتوانید تنها با یک لمس هرکدام را که مایلید پخش کنید! این پلیر از اکثر فرمت های صوتی و تصویری مانند ۳g2, .3gp, .3gp2, .3gpp, .amv, .asf, .avi, .divx, drc, .dv,f4v, .flv, .gvi, .gxf, .iso, .m1v, .m2v, .m2t, .m2ts, .m4v,mkv, .mov, .mp2, .mp2v, .mp4, .mp4v, .mpe, .mpeg,mpeg1, .mpeg2, .mpeg4, .mpg, .mpv2, .mts, .mtv, .mxf, .mxg,nsv, .nuv, .ogm, .ogv, .ogx, .ps, .rec, .rm, .rmvb, .tod,ts, .tts, .vob, .vro, .webm, .wm, .wmv, .wtv, .xesc پشتیبانی میکند. برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 318 1393/03/04 نظرات (0)

داستان بازی Dokuro به اینگونه است که شاهزاده خانومی در حکومتی پر از آرامش زندگی خود را میگذراند تا این که به دست یک لرد سیاه دل که با توطئه های کثیف خود دست به ربودن او میزند و در سیاه چال قصر خود او را زندانی میکند تا روزی با او عروسی کند. شما در این بازی نقش اسکلتی را بازی میکنید که سعی دارید او را آزاد کنید. در طول مسیر تله ها و سربازان بسیاری فصد کشتن شاهزاده خانم را خواهند داشت پس باید بسیار مراقب باشید. این بازی از جمله بازی هایی است که با ژانر داستان سرایی و از گیم پلی عمیق برخوردار است. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 882 1393/03/04 نظرات (0)

نرم افزار BeeTalk یک مسنجر رایگان لذت بخش همراه توابع مومنت و غیره برای سیستم عامل اندروید می باشد که دارای امکاناتی امکاناتی نظیر تماس صوتی ،ارسال پیام با شکلک های جذاب و زیبا ،پیدا کردن کسانی که در نزدیکی شما هستند ، و… را کاملا رایگان دارا میباشد. با این نرم افزار میتوانید پیام های جادویی بفرستید! یعنی پیام پس از مدتی ناپدید می شوند .برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 806 1393/03/03 نظرات (2)

 

Killer is Dead PC-CODEX

Killer is Dead نام بازی جدیدی است که اندکی شما را به یاد Killer7، یکی دیگر از ساخته‌های سودا، می‌اندازد. علاوه بر تشابه اسمی، این دو عنوان از نظر سبک هنری و گرافیکی و همچنین داستان و شیوه‌ی بیان که در مورد قاتلانی با قدرت‌های فرازمینی می‌باشد، شباهت‌ کاملا مشخصی به هم دارند. با این وجود، همانگونه که خود سودا می‌گوید، Killer is Dead یک عنوان کاملا مستقل و جدید است که هیچ ارتباطی با بازی‌های گذشته‌ی او ندارد. این بازی یک اکشن Hack’n Slash تمام عیار است که مبارزات با سلاح سرد به سبک Lollipop Chainsaw را با تیراندازی سوم شخص از روی شانه ترکیب می‌کند. اما این عنوانی نیست که در آن بتوانید با خیال راحت دشمنان را از راه دور هدف بگیرید و بکشید. داستان Killer is Dead، قاتل یا بهتر بگویم مزدوری به نام Mondo Zappa را دنبال می‌کند. حوادث و اتفاقات بازی در آینده‌ای نسبتا نزدیک رخ می‌دهند، آینده‌ای که در آن سفر به کرات دیگر، تقویت کننده‌های سایبرنتیک، ربات‌ها و سایبورگ‌ها در زندگی روزمره‌ی انسان‌ها وارد شده‌اند. موندو و دستیارش Mika Takewaka، توسط شرکت متخصص در قتلی با نام Bryan Execution Firm، که توسط سایبورگی به نام Bryan Roses مدیریت می‌شود، استخدام می‌شوند. Roses ماموریت‌های مختلفی به این دو می‌دهد که  برای انجام آن‌ها باید به کشورهای مختلفی سفر کنند. Killer is Dead مانند یک فصل از یک سریال تلویزیونی، حالتی اپیزودیک دارد و هر مرحله‌ی آن با ماموریتی آغاز می‌شود و با اعدام  هدف مورد نظر به پایان می‌پذیرد. با این حال، بازی یک خط داستانی کلی هیجانی و گیرا دارد که در طول بازی کم‌کم فاش می‌شود. چیز زیادی از داستان در دست نیست اما طبق گفته‌های سودا ۵۱، عشق، از خود گذشتگی، فساد و قتل محورها و مفاهیم اصلی داستان را تشکیل می‌دهند.

 

 

سجاد بازدید : 441 1393/03/03 نظرات (0)

 

Warhammer 40000 Kill Team PC-FLT

به جهان ثروتمند و غنی وارهمر خوش آمدید درست جایی که ۳ تیرانداز ماهر در آن قرار دارند . شما باید یکی از آنها را , با توجه به توانایی های منحصر یه فردی که دارند انتخاب کرده و خود را برای ماموریتی حساس آماده کنید . برای حمله به ارکهای غول پیکر اعزام خواهید شد . زمین بازی و سلاح های خود را انتخاب کنید و خود را برای نبردی سخت در برابر Orks و  Tyranids آماده کنید . در تیم های ۲ نفره نیز می توانید به بازی بپردازید و در زمان یورش به شما این امکان در بازی وجود دارد تا از سایر تیم ها درخواست کمک کنید . بازی دارای ۴ کلاس مختلف است و این اجاازه به شما داده می شود تا از میان چهار کلاس منحصر به فرد , یکی را انتخاب کنید . هر بازیکنی زودتر دشمنان را نابود کند در مراحل بعدی سلاح های مرگباری برای او آزاد خواهد شد .  گرافیک و نورپردازی بازی فوق العاده بوده و انیمیشن های خاصی که در آن به کار رفته است , باعث جذابیت هرچه بیشتر بازی شده است. در بازی Warhammer 40000 Kill Team شما در تیم های ۲ نفره نیز قادر به انجام بازی هستنید و در زمان حمله دشمن به شما این امکان در بازی وجود دارد تا از سایر تیم ها درخواست کمک کنید . Kill Team دارای ۴ کلاس مختلف است که به شما این امکان را میدهد تا  از میان چهار کلاس منحصر به فرد یکی را انتخاب کنید و هر بازیکنی که زودتر دشمنان را نابود کند در مراحل بعدی سلاح های مرگباری برای او آنلاک خواهد شد.

سجاد بازدید : 739 1393/03/03 نظرات (0)

 

Tropico 5 PC-CODEX

بار دیگر شما در این بازی قرار است به یک جزیره دور افتاده فرا خوانده شوید ، این بازی که یکی از محبوب ترین IP ها بوده و مورد تحسین بسیاری از منتقدین قرار گرفته قصد دارد در نسخه جدید چالش های جدیدی را برای گیمرها فراهم آورد که از جمله می توان به مکانیزم پیشرفته تجارت ، بهبود بسیار عالی تحقیقات علمی  و برای اولین بار انجام بازی به صورت گروهی تا ۴ نفر اشاره داشت. روند و داستان بازی Tropico 5 به این صورت است که در ابتدا شما کار خود را زمانی که استعمارگری متداول بوده شروع میکنید و همینطور به پیش میروید ، در جنگ های جهانی پیروز میشوید و سپس در جنگ سرد به عنوان یک دیکتاتور کشور خود را قدرت میبخشید و گسترش میدهید و بعد از آن اداره کشور خود را در قرن ۲۱ و بعد از آن هم به عهده خواهید داشت. مکانیک پیشرفته بازی, فن آوری و تحقیقات و اضافه شدن بخش مولتی پلیر قسمتی از تغییرات به وجود آمده در این نسخه است. شما در این بازی به عنوان رئیس جمهور باید به عملیات ساخت و ساز دست بزنید و همه افراد خانوده تان که در جزیره زندگی می کنند، به پست های مهم مانند مدیر، یک حاکم و یا سفیر به شما کمک کنند. شما بروی این افراد سرمایه گذاری نمایید و به محض باز شدن صفات این افراد به یک منبع تولید ثروت برای شما تبدیل میشوند.

سجاد بازدید : 528 1393/03/03 نظرات (0)

با سلام، تشکر ویژه داریم از تمام دوستانی که با انتقادات و پیشنهادات خود باعث می شوند تا مجله مسیر پیشرفت را هرچه سریع تر طی کند. خوشبختانه یکی از موارد بسیار خوبی که در شماره پیش اتفاق افتاد، بررسی نگاه آندره تارکوفسکی بود که با استقبال بسیار خوب علاقه مندان به سینمای کلاسیک روبرو شد. در این شماره هم علاوه بر بخش های همیشگی، باز هم سعی کردیم مطالبی برای علاقه مندان حرفه ای سینما آماده کنیم. امیدواریم که مورد قبول شما واقع شود.

 

سجاد بازدید : 304 1393/03/03 نظرات (0)

نرم‌افزار TuneIn Radio یک رادیو اینترنتی برای گوش دادن به رادیو های محلی و جهانی در گوشی یا تبلت اندرویدی است. با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی به بیش از ۱۰۰.۰۰۰ ایستگاه زنده رادیویی و ۲ میلیون پادکست دسترسی داشته باشید . همجنین میتوانید از هر آهنگی خوشتان آمد آن را ضبط کنید و بارها و بارها به آن گوش دهید !! تغییراتی که در این نسخه اعمال شده پشتیبانی از فرمت های بیشتر ، رفع اشکالات جزئی برای بهبود عملکرد نرم افزار است .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

 

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 330
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 941
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,630
  • بازدید ماه : 83,200
  • بازدید سال : 548,522
  • بازدید کلی : 11,939,134
  • کدهای اختصاصی