loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 530 1393/01/25 نظرات (0)

Eets 2 Munchies عنوان یک بازی سرگرم کننده و کم حجم در ژانر بازی های پازل می باشد . در این بازی می بایست به موجودی عجیب و غریب گرسنه برای یافتن غذا کمک نمایید . ۵ دنیای مختلف را کاوش نمایید و از موجودات عجیب و دوست داشتنی دیدن نمایید که همه ی آن ها توسط دست طراحی شده اند . پازل هایی که ذهن شما را مشغول خواهند کرد حل نمایید تا بهترین امتیاز را کسب نمایید . در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

 

نیما بازدید : 813 1393/01/24 نظرات (1)

آیا به سری بازی های گربه ی سخنگو در دستگاه های آندروید علاقمند هستید؟ پیشنهاد می کنیم جدیدترین نسخه از بازی Talking Tom Cat 2 را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی اصلی صحبت با گربه سخنگوی تام بازگشته است ! پیشرفته تر و سرگرم کننده تر از قبل ! این بازی به عنوان بازی شماره ۱ در گوگل پلی استور با بیش از ۵۰۰ میلیون دانلود یک رکورد تاریخی را به ثبت رسانده است. با تام صحبت کنید تا او جمله ی گفته شده ی شما را با صدای جالب و خنده دار خود برایتا تکرار کند ! می توانید با تام بازی کنید ، با زدن ضربه به او می توانید او را بترسانید و از واکنش های جالب اون لذت ببرید ! با لباس ها و ابزارهای در دسترس می توانید تام را سفارشی سازی کرده و آن را مطابق با سلیقه خود تغییر ظاهر دهید. می توانید در حین صحبت و بازی با تام ، از اون به صورت همزمان ویدیو تهیه کرده و آنان را به صورت مستقیم با دوستان خود به اشتراک بگذارید. تام در نسخه جدید این بازی از کوچه های قدیمی به یک آپارتمان لوکس و جدید آمده است ! در نسخه دوم بازی تام سخنگو شاهد عملگرهای بیشتری هستیم که می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. امیدواریم لذت ببرید.


نیما بازدید : 441 1393/01/24 نظرات (0)

آیا دوست دارید در دستگاه آندرویدی خود به انجام یک بازی هیجان انگیز ورزشی بپردازید، بازی جدید بسکتبال حرفه ای با امکانات نامحدود را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Real Basketball یک بازی اعتیاد آور برای طرفداران ورزش بسکتبال است ، که به شما امکان انجام بازی ها تک و چند نفره را می دهد. در این بازی سرگرم کننده می توانید مهرات های بسکتبالی خود را مشاهده کنید ، همچنین قادر هستید به انجام بازی های آنلاین با افراد مختلف از سراسر دنیا بپردازید. بنابراین در این حالت شما با هوش مصنوعی طرف نیستید ، در انجام بازی های آنلاین ، شما باید برای انجام بازی با مردم واقعی آماده شوید. استایل بازیکن خود را از روی مدل ها و استایل های معروف انتخاب کنید. حالت سرگرم کننده با ۶ مدل مختلف از بازی که به شما امکان چک کردن رتبه ها بعد از پایان هر بازی را می دهد. یکی از مهم ترین ویژگی های نسخه ای که در پیش روی شماست ، این است که این بازی دارای هیچگونه محدودیتی نیست ، تمامی سطوح باز هستند و شما می توانید از همان ابتدا به تمامی بخش های بازی دسترسی داشته باشید.

نیما بازدید : 890 1393/01/24 نظرات (0)

 

 

آیا بازی فوتبال برای اندروید نیاز دارید؟آیا از گرافیک عالی بازی فیفا ۲۰۱۴ خبر دارید؟آیا دوست دارید اولین نفری باشید که بازی fifa 14 را دانلود میکنید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

فیفا ۱۴ می خواهد شما را با دنیای واقعی آشنا کند. بازیکنان واقعی ، تیم های واقعی ، لیگ های واقعی ! بله درست متوجه شده اید. در نسخه ۲۰۱۴ سری بازی های محبوب فیفا ، از شخصیت های کارتونی بسیار فاصله گرفته ایم و همه چیز به سمت واقعیت پیش رفته اند. به معتبرترین بازی فوتبالی در اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی خوش آمدید ! با انجام هریک از حرکات پاس ، شوت ، سانتر و کنترل های لمسی ، از آنان لذت ببرید ! در کنار این ها ، لحظه به لحظه در کنار قابلیت ها و امکانات شرکت EA-Sport می توانید اوغات فراغت خود را در کنار تیم های مطرح دنیا سپری کنید.

نکته : این بازی دارای گرافیک قابل توجهی است ، همچنین تعداد بالای تیم ها و بازیکنان موجب شده است که حجم این بازی زیاد باشد. بنابراین پیش از نصب ، مطمئن شوید که ۱٫۳۵ گیگابایت فضای خالی در دستگاه خود برای آن در نظر گرفته اید.

این بازی دارای ۳۳ لیگ ، ۶۰۰ تیم مختلف و بیش از ۱۶۰۰۰ بازیکن است ! انواع لیگ های Premier League ، La Liga و Bundesliga نیز در این بازی تعبیه شده اند. به همراه ۳۴ استادیوم مختلف و پشتیبانی از گزارش های حرفه ای در زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و اسپانیایی !

نیما بازدید : 878 1393/01/24 نظرات (0)

بازی های جدید اندروید

 

آیا می خواهید با یک بازی زیبا و کم حجم ماشین بازی واقعی را در اندروید خود تجربه کنید و از پارک کردن اتوموبیل ها لذت ببرید؟

پیشنیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

برترین بازی پارکینگ اتومبیل ها در جهان ! بازی پارکینگ واقعی به صورت سه بعدی به گونه ای طراحی شده است که تفاوت آن با واقعیت بسیار اندک باشد ! در این بازی حرکات و مهرات های حرفه ای در پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد ، شما باید اتومبیل هایی را که در اختیارتان قرار داده می شود ، در جای مخصوص خود قرار دهید. البته این مسیرها ساده نیستند ! در واقع موانعی در مسیر حرکت خودروی شما قرار دارند که با عبور صحیح از آن ها ، می توانید مراحل مختلف را پشت سر بگذارید. برای آنکه امتیازهای خود را افزایش داده و یا رکوردهایی را به نام خود به ثبت برسانید ، لازم است مراحل را با سرعتی بالاتر و به صورت صحیح طی کنید. یکی از مهم ترین ویژگی های این بازی ف امکان کنترل کامل دوربین است ، به کمک این ویژگی شما به طور دقیق تمامی بخش های اتومبیل خود را کنترل می کنید. امیدواریم لذت ببرید.

alone-dl بازدید : 630 1393/01/23 نظرات (0)

– برنامه ی Security Space چندین بسته نرم افزاری را در دل خود جای داده تا بتواند امنیت سیستم شما را به حداکثر برساند. آنتی ویروس ، آنتی اسپی وار، آنتی اسپم، حفاظت پروتکل http که سایر ویژگی ها در خود این بسته جای داده شده اند و به صورت اتوماتیک فعالیت می کنند. آنتی ویروس این نرم افزار با پویش سیستم کامپیوتری کاربران در صورت وجود مشاهده فایل های آلوده با هشدار به کاربر و ارسال فایل به قرنطینه در زمانی کوتاه توانایی کنترل ویروس ها و نابود سازی آن ها را می دهد. این نرم افزار از ویژگی های متعددی برخوردار می باشد که از میان آن ها می توان به ویژگی چندزبانه بودن نرم افزار به صورت هوشمند برای ارتباط به کاربران اشاره نمود. این نرم افزار پس نصب بر روی سیستم عامل و شناسایی زبان مورد استفاده در سیستم عامل واسط کاربری خود را به آن زبان تغییر داده و کاربران می توانند از برنامه بدین صورت استفاده نمایند.

 

Security Space برنامه های امنیتی دکتر وب Dr.Web Security Space & Anti Virus 9.0.1.04071

 

 

alone-dl بازدید : 1382 1393/01/23 نظرات (1)

 

۲۰۱۴ FIFA World Cup Brazil PS3-iMARS

عنوان FIFA World Cup Brazil 2014 یک بازی مستقل می باشد که در این بازی فقط شما قادر خواهید بود یک جام جهانی واقعی را با تیم های مختلفی تجربه کنید. بازی ۲۰۱۴ FIFA World Cup Brazil که با کسب امتیاز رسمی جام جهانی ۲۰۱۴ توسط EA در حال ساخت است، در تاریخ ۱۵ آپریل در آمریکا و ۱۷ آپریل در بقیه کشور ها عرضه خواهد شد. این بازی که با شعار "بیشترین تعداد حالات بازی بین تمام بازی های رقابتی EA" معرفی شده، شامل موارد جدید و بهبود هایی نسبت به FIFA 14 خواهد بود. سیستمی جدید به نام حرکات انفجاری (Explosive Movement) به بازیکن اجازه خواهد داد با یا بدون توپ شتاب خود را تنظیم کند و سریع تر تغییر جهت دهد. مکانیزم دیگری به نام World Class Control شامل کنترل بسیار دقیق پاس ها و دریبل ها خواهد بود. حدود ۱۰۰ انیمیشن جدید نیز برای پاس ها، پنالتی ها و غیره طراحی شده اند. این بازی شامل ۲۰۳ تیم ملی از سراسر جهان، ۷۴۶۹ بازیکن، ۱۹ مربی لایسنس شده و ۲۱ استادیوم جدید خواهد بود که ۱۲ عدد از آنها استادیوم های جام جهانی برزیل خواهد بود. In Road to the FIFA World Cup نیز نام حالت قهرمانی بازی خواهد بود که تا ۳۲ نفر در آن می توانند با بازی های گروهی و حذفی، تا کسب جام پیشروی کنند. Road to Rio de Janeiro نیز نام حالت اختصاصی تیم ملی برزیل در مسابقات خواهد بود.

 

 

 

 

alone-dl بازدید : 579 1393/01/23 نظرات (0)

 مجموعه آیکون های برنامه سری یک Collection of Application

این مجموعه ایکون Collection of Application نام دارد . مجموعه آیکون هایی که بیش از ۳ هزار آیکون می باشد و به صورت PNG,ICO منتشر شده است . سایز تمامی آیکون ها ۱۲۸×۱۲۸ می باشد . در این مجموعه حدود ۳۵۰۰ آیکون وجود دارد . این مجموعه را می توانید در طراحی های خود استفاده کنید . اکثر برنامه نویس ها از این آیکون ها استفاده میکنند . این مجموعه ایکون ها را می توانید از دانلودها دریافت نمایید.

 

Collection of Application Icons 3 مجموعه آیکون های برنامه سری یک Collection of Application

نیما بازدید : 821 1393/01/23 نظرات (0)

دانلود بازی  Counter Attack v2.0

پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر
  در این بازی اکشن نقش یک دختر با هوش و صلح طلب مبارز را بازی می کنید که در این راه مجبور می شوید برای برقراری این ترازو دست به قتل نیز بزنید و در این راه با اسلحه هایی به مبارزه در شهر ظلم و ستم و تروریست می زنید، شما با کشتن تروریست ها شهر را آرام می کنید.در این بازی ماموریت های مخفی برای از بین بردن تروریست ها را باید به خوبی پشت سر بگذارید.شما با استفاده از سلاح های محدود ارائه شده برای تکمیل وظایف داده شده بکوشید. تعیین هدف خود و کشتن کامل عاملان تروریت از وظیفه شما می باشد.

نیما بازدید : 1069 1393/01/23 نظرات (0)

بازی اندروید Zombie Frontier v1.08

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ وبالاتر

زامبی کشی , ترس , هیجان در یک بازی با کیفیت که با زامبی های و خون آشام های مختلفی رو در رو میشوید . در این بازی سلاح های قوی برای کشتن این زامبی ها در اختیار شما قرار داده میشود که فقط با آنها میتوانید خیل عظیمی از زامبی ها را نابود کنید سرعت عمل نیز در این بازی حرف اول را میزند زیرا یک لحظه غفلت با عث میشود انها به شما به صورت گروهی حمله کنند و دیگر نتوانید اذ خود دفاع کنید. ویژگی های دیگر این بازی عبارتند از:

ویژگی ها بازی
- لذت بردن از موسیقی تکان دهنده و تاثیر صدا!
- تجربه احساس شلیک طور گسترده!
- کشتن انواع مختلف از زامبی!
- سلاح های جدید و ارتقاء سیستم!
- به چالش کشیدن نقش سیستم رشد!
- آیتم های جدید و منحصر به فرد جایزه!

نیما بازدید : 437 1393/01/23 نظرات (0)

بازی جدید اندروید
پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر

إbridgeconstructor v1.4 یک بازی زیبا با سبک متفاوت میباشد . در این بازی در ابتدا بودجه اندکی دارید و به عنوان یک پیمانکار باید یک پروژه پل سازی را به اتمام برسانید و در آخر مبلغی بابت این عمل دریافت نمایید. در ادامه اگر کار شما به خوبی پیش برود به شما پیشنهاد های زیادی برای پل سازی یا تعمیر پل های دشوار داده می شود. شما با توجه به شرایط موجود باید مصالح خود را از جنس های مختلف به عنوان مثال چوب یا آهن تهیه کنید و این انتخاب شما بسته به مقاوت مورد نظر شما و رفت و آمد عابر ها و ماشین ها می باشد. شما این مصلاح را با توجه به بودجه نیز تهیه می کنید.

 

سجاد بازدید : 1545 1393/01/23 نظرات (0)

با Scott Robertson همراه شوید تا تکنیک های اساسی طراحی و کشیدن نقاشی یک اتومبیل را یاد بگیرید . او ابتدا با نشان دادن برخی از آثار قدیمی خود روش ها و استراتژی های این کار را برای شما توضیح می دهد و سپس شما را با چگونگی ایجاد یک نمای چشم انداز و مناسب برای طراحی آشنا می کند . پس از طی کردن مراحل ابتدایی او به صورت عملی به شما نحوه ی کشیدن ۳ اتومبیل در نماهای مختلف را آموزش می دهد . برای درک بهتر این آموزش ها ، داشتن مهارت های اولیه نقاشی و طراحی ضروری می باشد .

نیما بازدید : 717 1393/01/23 نظرات (0)

دانلود بازی اندروید Reckless Racing 2

 

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر
Reckless Racing 2 نام یک بازی ماشین سواری است برای آن دسته از افرادی که علاقه زیاد به سرعت دارند. این بازی از گرافیک قابل قبولی بر خوردار میباشد و دارای ۱۸ اتومبیل در رنگ ها و قدرت های مختلف و همچنین ۲۴ جاده برای مسابقات میباشد که این جاده ها در شرایط آب و هوایی گوناگون با کیفیت های مختلف طراحی شده است . رقابت در بازی به گونه ای می باشد که اگر مسابقه ای را ببرید مبلغی به حساب شما واریز میشود که با استفاده از آن می توانید ماشین های جدید خریداری کنید.همچنین این بازی را میتوایند از طریق اینترنت با دوستان خود به صورت آنلاین بازی کنید و از رقابت بین خود و دوستانتان لذت ببرید.


نیما بازدید : 558 1393/01/23 نظرات (0)

بازی سرگرم کننده پرورش یک موجود pou v1.1.48

پیش نیاز : آندروید ۱,۶ و بالاتر
شما هم  از آن دسته از افرادی هستید که به بزرگ کردن حیوانات خانگی علاقه دارید؟می توانید بازی pou v1.1.48 را برای اندروید و موبایل خود دانلود کنید و لذت ببرید. Pou نام بازی سرگرم کننده و زیبایی میباشد که این امکان را برای شما فراهم میکند برخی از کار های که شما میتوانید برای این موجود دوست داشتنی و با مزه انجام بدهید عبارست از :غذا دادن به آن لباس تهیه کردن بزای آن. این موجو اگر برای آن غذا نفرستید و با آن بازی نکنید به مرور زمان مریض میشود. به گونه ای میباشد که همیشه آنلاین است. یعنی حتی اگر بازی در حال اجرا نباشد آن در حال زندگی کردن است و اگر به آن سر نزنید ناراحت میشود. شما باید با آن بازی کنید آن را به حمام ببرید و کارهای دیگری برای آن انجام دهید و گاهی اوقات آن را بخوابانید.هم اکنون این بازی را برای موبایل یا تبت دارای سیستم عامل اندروید از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید.

نیما بازدید : 429 1393/01/23 نظرات (0)

دانلود بازی Guns 4 Hire

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر

Guns 4 Hire و این بار هم فرماندهی گروهی از جنگجویان را بر عهده دارید. این گروه ضد تروریست یوده که با حمله به مناطق دشمن قصد منهدم کردن آن ها و نابودی آن ها را دارند و به جان خود فکر نی مینند و فقط برای پیروزی می جنگند. در این بازی می توانید سربازانی را آموزش داده و از آن ها برای این حملات استفاده کنید . توجه داشته باشید که مراحل سختی را پیش رو خواهید داشت.هم اکنون می توانید این بازی را برای تبلت یا موبایل دارای سیستم عامل اندروید از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 285
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 702
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,391
  • بازدید ماه : 82,961
  • بازدید سال : 548,283
  • بازدید کلی : 11,938,895
  • کدهای اختصاصی