loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 387 1393/03/13 نظرات (0)

این بازی که در سال ۲۰۱۳ برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده بود هم اکنون در اندروید عرضه شده و داستان بازی Kingdom’s Heyday از زمانی شروع می شود که پادشاه بزرگ سرزمین خوشبختی برای کسب افتخارات و هم چنین غنائم بسیار برای کشورش، با کشتی به کشوری دیگر لشگرکشی می کند و دختر او مجبور به اداره سرزمین می شود. این دختر با این که باهوش و زیرک است ولی تجربه بسیار کمی در اداره یک کشور مستثل داشته و حال شما باید در امورات اداره سرزمینشان به او کمک کنید. شما در این بازی به طور مداوم در جنگ ها شرکت می کنید و همواره بر گستردگی سرزمین خود می افزایید.این بازی بر روی اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر قابل اجراست.

سجاد بازدید : 387 1393/03/13 نظرات (0)

نرم افزار KakaoTalk Free Calls نرم افزاری قدرتمند و محبوب برای برقرای تماس رایگان و ارسال رایگان پیامک می باشد که بیش از ۱۱۰ میلیون کاربر در سراسر جهان پیدا کرده است. این نرم افزار که بسیار قوی تر از برنامه های مشابه از جمله ویبر عمل کرده و با آن می توانید به صورت رایگان با کیفیتی عالی به چت کردن و یا صحبت کردن با دوستان خود بپردازید. از امکانات این دیگر نرم افزار میتوان به برقراری تماس صوتی با کیفیت بالا ، دارا بودن بیش از ۲۵۰ شکلک فوق العاده زیبا و بامزه برای استفاده در چت ، به اشتراک گذاری فیلم ها و … اشاره کرد . برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 372 1393/03/13 نظرات (0)

امروزه  بیش از صد ها نوع آنتی ویروس و نرم افزار های مشابه توسط شرکت های مختلفی ساخته شده و هرکدام ادعا های جداگانه ای دارند. همانطور که می دانید اکثر آنتی ویروس ها رایگان نیستند و جهت استفاده از آنها باید مبلغی را به شرکت موردنظر بپردازید تا بتوانید از آنتی ویروس استفاده کنید. و انتخاب یک آنتی ویروس مطمئن بین نسخه های رایگان ممکن است دشوار به نظر برسد چرا که نمی توان به راحتی به هر محصولی اطمینان کرد. امروز قصد داریم آنتی ویروس و دیوار‌آتش قدرتمند و البته کاملا رایگان  ZoneAlarm را برای کاربران گرامی معرفی نمائیم. این آنتی ویروس که چندین نسخه های تجاری نیز دارد به عنوان یکی از بهترین ضدویروس های جهان شناخته می شود و شرکت سازنده نسخه خانگی و رایگان آن را که چندین فاصله ای با نسخه های تجاری آن ندارد منتشر کرده است. در صورتی که به یک آنتی ویروس رایگان و البته مطمئن و بدون دردسر نیاز دارید، بدون شک ZoneAlarm آن چیزیست که شما دنبالش هستید.

سجاد بازدید : 621 1393/03/13 نظرات (0)

نسخه آپدیت کامل پرفروش ترین دیکشنری، Cambridge Advanced Learner's Dictionary 4.0 هم اکنون منتشر شده است. در این نسخه نسبت به نسخه قبلی ۱۵۰۰ کلمه جدید افزوده شده است، هر کلمه با داشتن عکس مخصوص جذابیت خاصی به این دیکشنری پرطرفدار می دهد. هم چنین Thesaurus (گنجینه) ها نیز در داخل فایل فشرده موجود می باشد. این دیکشنری بیشتر برای تمرین و یادگیری قبل امتحانات می باشد به همین دلیل دارای بخش اشتباهات رایج در امتحانات بوده که می توانید از آن جهت کاهش درصد اشتباهات استفاده نمائید.

سجاد بازدید : 1039 1393/03/13 نظرات (0)

The Simpsons Season 4 DVDRip Mkv

| قسمت های ۱ الی ۲۲ آماده دانلود |

| زیرنویس فارسی قسمت های ۱ الی ۲۲ آماده دانلود |

 

 

 

نام انیمیشن: The Simpsons – سیمپسون‌ها

ژانر: انیمیشن، کمدی، خانوادگی

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۳ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۰۶ مگابایت

کیفیت: DVDRip

رزولوشن: ۵۷۶×۴۳۲

زیرنویس فارسی: دارد

امتیاز: ۹ از ۱۰

IMDB

سیمپسونز (انگلیسی: The Simpsons) یا سیمپسون‌ها، کارتون پویانمای آمریکایی است که نخستین‌بار در دسامبر ۱۹۸۹ از شبکه تلویزیونی فاکس به صورت مجموعه‌ای تلویزیونی نشان داده شده‌است و از آن به بعد هر هفته پخش می‌شود. خالق سیمپسون‌ها، مت گرونینگ است. این مجموعه با بیش از ۵۰۰ قسمت، رکورددار پرقسمت‌ترین مجموعهٔ تلویزیونی جهان است. ماجراهای این مجموعه، در شهری به نام اسپرینگ‌فیلد اتفاق می‌افتد. بیشتر شهروندان اسپرینگ‌فیلد زردرنگ هستند و همگی آنها (به غیر از چند استثنا) تنها ۴ انگشت در هر دستشان دارند. فصل چهارم از ۲۵ فصل هم اکنون آماده دانلود می باشد. 

سجاد بازدید : 408 1393/03/13 نظرات (0)

داستان بازی Aliens Drive Me Crazy سفینه های مختلفی به زمین نفوذ کرده اند و با از دست رفتن ارتباطات ماهواره‌ای زمین ؛ خطر بزرگی زمین را تهدید می کند! هم اکنون وظیفه ی شماست که با تاکتیک های چریکی خود بر ماشین خود سوار شوید و با زیر گرفتن انواع دشمنان مختلف به پایگاه بیگانگان برسید و انواع کارفرمایان و اشغالگران را نابود سازید! در بازی Aliens Drive Me Crazy سبک بی پایان ، شما باید سوار بر ماشینتان شوید و هرج و مرج به وجود آمده را کنترل کنید ! فضایی ها به سرزمینتان حمله کرده اند و این وظیفه شماست که در یک ماجراجویی هیجان انگیز ، آنها و رئیس هایشان را از زمین بیرون کنید . برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 421 1393/03/13 نظرات (0)

موزیلا فایرفاکس مرورگری سریع، امن و هوشمند برای سیستم های کامپیوتری میباشد که هم اکنون نسخه اندروید آن توسط بنیاد موزیلا فایرفاکس برای پلتفورم محبوب اندروید بصورت رایگان ارائه شد. این مرورگر دارای محیط کاربری ساده و پویایی است و تمام انتظاراتی را که از یک مرورگر دارید را در اختیار شما قرار می دهد . سریع بودن، راحتی در استفاده و سفارشی کردن، به همراه داشتن آخرین موارد امنیتی و ویژگی های حفظ حریم خصوصی از جمله مواردی است که به شما در آنلاین بودن امن کمک می کند. قابلیت های این مرورگر پشتیبانی از افزونه ها ، صفحه نمایش عالی با نیاز حداقل به تایپ ، پشتیبانی کامل از فلش برای نمایش فایل های فلش ، پشتیبانی از HTML5 و … است . این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل اجراست.

سجاد بازدید : 329 1393/03/13 نظرات (0)

در بازی Kingdom & Dragons شما در دهکده ای هستید که دشمنان و جادوگران آن را تهدید کرده اند مردم دهکده از شما خواسته اند تا مثل یک قهرمان واقعی برای نابودی آن ها تلاش کرده و با آن ها مبارزه کنید. در بازی Kingdom & Dragons می توانید با بدست آوردن موفقیت ها قفل برخی از آیتم ها مانند شمشیرها، زره ها، طلاها، گنجینه ها و … را باز کنید. افزون بر این تلاش کنید گنجینه های نادر را بدست آورید و مجموعه ای از زره های قدرتمند را بر تن جنگجویان خود بپوشانید. بازی Kingdom & Dragons یکی ازبهترین بازی های ار پی جی در سبک استراتژی است. بازی نیاز دسترسی به اینترنت دارد.این بازی بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل اجراست.

 

سجاد بازدید : 366 1393/03/13 نظرات (1)

اپلیکیشن Instagram امروزه به محبوب‌ترین ابزار تخصصی اشتراک‌گذاری عکس در بین کاربران موبایل تبدیل شده است. این نرم‌افزار به‌کاربر اجازه می‌دهد عکس‌های گرفته‌شده توسط موبایل خود را با دوستان خود و کاربرانِ دیگر در این شبکه به‌اشتراک بگذارد. فیلتر‌های موجود در این برنامه، باعث می‌شود بتوانید ظاهر عکس‌های خود را قبل از آپلود، به‌طور قابل توجهی بهبود دهید. همچنین قابلیت‌هایی نظیر برش عکس یا مات کردن قسمت مشخصی از آن، قابلیت‌های دیگری هستند که باعث می‌شوند عکس شما زیباتر به‌نظر برسد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 519 1393/03/13 نظرات (0)

این بازی که حدودا پانزده سال پیش یعنی سال ۱۹۹۸ برای کنسول ها منتشر شد بود ساعت ها قبل شاهد منتشر شدن نسخه ی اندرویدی آن در پلی استوری بودیم! در این بازی شما در نقش شخصیت های به یاد ماندنی و مختلف به مبارزه با دیگر شخصیت ها می پردازید و بازی ای متفاوت تیکن را تجربه خواهید کرد. SOULCALIBUR یک بازی مبارزه ای سه بعدی برای سیستم عامل اندروید می باشد . شخصیت دلخواه خود را انتخاب کرده و آماده مبارزه ای سخت و نفس گیر شوید! باری دارای ۱۹ شخصیت می باشد که هرکدام از آن ها مهارت ها و سلاح های خاص خود را دارند. این بازی بر روی اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر قابل اجراست.

 

سجاد بازدید : 2483 1393/03/11 نظرات (3)

 نام رمان : اینجا زنی عاشقانه میبارد 

2 دانلود رمان اینجا زنی عاشقانه میبارد | فاطمه حیدری کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : فاطمه حیدری کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان اینجا زنی عاشقانه میبارد | فاطمه حیدری کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : 2.3 (پی دی اف) – 0.2 (پرنیان) – 0.8 (کتابچه) – 0.3 مگابایت (epub)

11 دانلود رمان اینجا زنی عاشقانه میبارد | فاطمه حیدری کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub 

4 دانلود رمان اینجا زنی عاشقانه میبارد | فاطمه حیدری کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : 237

14 دانلود رمان اینجا زنی عاشقانه میبارد | فاطمه حیدری کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

نگاه در چشمان بیمارش میدوزم! بغض را قورت میدهم …
اما …
نه نمیشود.. همیشه باریدن یعنی زن ، زن یعنی همیشه باریدن!
اینجا هوا ابریست ، آنجا را نمیدانم! اینجا نفس تنگ است ، آنجا را نمیدانم! اینجا دنیایم اندازه آغوشیست که یکبار هم لمسشان نکرده …
اینجا… نجیبانه دور میشوم ، نانجیبانه قلبم پا میکوبد!
اینجا زنی عاشقانه میبارد …
اشتباه نکن… همه جا زنان میبارند … گاهی عاشقانه ، گاهی عارفانه ، گاهی … 
گاهی زنان تنها میبارند ، بی هیچ بهانه …


 
سجاد بازدید : 713 1393/03/11 نظرات (0)

 

مطالب عینا کپی شده اند (به درخواست یک بازدید کننده)

توسط اپلیکیشن سایت شارژ دون می توانید به سادگی گوشی خود را شارژ کنید !
قابلیت های برنامه :
-امکان خرید انواع کارت شارژهای ایرنسل،همراه اول،رایتل و تالیا .
-قابلیت خرید تکی و یا تعدادی .
-دارای چهار درگاه پرداخت متفاوت .
-قابلیت شارژ مستقیم پس از خرید ( بدون نیاز به وارد کردن پین خریداری شده در گوشی )  .
-قابلیت ارسال شارژ های خریداری شده به دیگران توسط پیامک،ایمیل و سایر راه های ارتباطی  .
-آرشیو خرید های قبلی همراه با تاریخ خرید و وضعیت هر پین ( استفاده شده یا استفاده نشده ) .
-دارای ویدجت ساده و شکیل جهت سهولت در مشاهده اعتبار باقی مانده و دسترسی سریع به برنامه .
-بخش ارسال انتقادات و پشنهادات جهت ارتباط با تیم پشتیبانی .
-نمایش خدمات هر اپراتور.

- پس از خرید شارژ، خط شما با لمس یک دکمه شارژ می‌شود و لازم نیست کد شارژ را به صورت دستی وارد کنید.

و. . . .

سجاد بازدید : 619 1393/03/11 نظرات (0)

 

Wildlife Park 3 – PROPHET

Wildlife Park 3 نام یک بازی جذاب و البته متفاوت استراتژیکی می باشد. در این بازی شما در نقش صاحب یک باغ وحش هستید و وظیفه شما همانطور که حدس زدنش سخت نیست رسیدگی و اداره باغ وحش می باشد. تمیز کردن، ساختن قفس ها و ایجاد جایگاه های تفریحی مناسب برای مشتریان از وظایف اصلی شما خواهد بود. همچنین در این بازی شما می توانید از مغازه حیوانات جدیدی خریداری نمایید و با حیوانات قبلی جایگزین کنید. به نظر نمیرسد که نگهداری و مواظبت از صد ها حیوان کار راحتی باشد، اگر شما چنین فکر نمی کنید و آماده پذیرفتن این مسئولیت هستید، بازی فوق العاده زیبا Wildlife Park 3 منتظر شماست.

 

سجاد بازدید : 1271 1393/03/11 نظرات (0)

 

Homefront Ultimate Edition – PROPHET

نسخه جدید بازی Homefront به نام Homefront Ultimate Edition منتشر شده و مراحل و ویژگی های جدیدی نیز به آن اضافه شده است. ماجرا این بازی از جدایی سازی مجدد روسیه آغاز می شود که در نهایت به یک جنگ بزرگ منتهی شده و در این میان آمریکا هم مورد هجوم تروریست ها قرار گرفته است. شاید فکر کنید که باز هم با یک عنوان تیراندازی نظامی روبرو هستیم که در کتاب های تام کلنسی (Tom Clancy) زیاد به چشم خورده اند. داستانی که منتهی به اسلحه به دست گرفتن یک وطن پرست برای نجات سرزمین مادری می شود. در یکی از نمایش ها، پس از اینکه تیراندازی به پایان رسید، مردی مرموز که تا به امروز او را با نام تائه (Tae) می شناختیم پا به میدان می گذارد. THQ به تازگی نام کامل او را تائه کیم (Tae Kim) اعلام کرده است. وی کسی است که سابقه زیادی در ارتش داشته و یکی از ماموران اجرایی در CIA بوده که قرار است در طول ساخت بازی به داستان و پیش زمینه های آن کمک کند. او قرار است به ما توضیح دهد که چرا کره شمالی در این بازی به آمریکا حمله کرده است.

 

سجاد بازدید : 734 1393/03/11 نظرات (0)

 

Just For Laugh Part 1 (2014) HDRip 720p Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

 

 

نام کلیپ : Just For Laugh – فقط برای خنده

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۹ دقیقه

حجم : ۶۰ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p HDRip

خلاصه : این کلیپ شامل دوربین مخفی های خنده دار می باشد که مردم را در شرایطی خنده دار قرار می دهند و از آن ها فیلم برداری می کنند ، با توجه به گستردگی سوژه ها ، این ویدئوها بسیار متعدد هستند که سایت همه چی دانلود قصد دارد بهترین آن ها را به صورت رایگان برای شما مهیا کند …

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 348
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 1,050
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,739
  • بازدید ماه : 83,309
  • بازدید سال : 548,631
  • بازدید کلی : 11,939,243
  • کدهای اختصاصی