loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 779 1393/01/05 نظرات (0)

نرم افزار VeryPDF Flipbook Maker Pro 2.0.10.19 نرم افزاری است که برای اتصال چند صفحه PDF به یک صفحه می باشد. کاربران توسط این نرم افزار می توانند توالی، مقدار، طرح و چرخش صفحات در صفحه PDF جدید را کنترل نمایند. همچنین اندازه صفحه تکی جدید نیز قابل تنظیم است.

سجاد بازدید : 1195 1393/01/05 نظرات (0)

هارددیسک حافظه ای جانبی می باشد که برای ذخیره سازی اطلاعات در دراز مدت مورد استفاده قرار می گیرد.
نرم افزار EASEUS Partition Master 9.3.0 Unlimited Edition ابزاری قدرتمند در زمینه مدیریت بر پارتیشن ها و فضای هارد دیسک می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از ابزارهای موجود در برنامه هارد دیسک خود را پارتیشن بندی نموده و میزان فضای آن را مدیریت نمایند. در این نرم افزار کاربران می توانند بدون ایجاد مشکلات برای اطلاعات ذخیره شده بر روی هارد اقدام به تغییر اندازه درایوهای خود نموده و حجم فضای دلخواه را به آن ها اضافه و کم نمایند. این نرم افزار قابلیت نصب بر روی نسخه های Server سیستم عامل ویندوز را نیز دارا می باشد.

سجاد بازدید : 1131 1393/01/05 نظرات (0)

 

نرم افزار DriverMax 7.29 ابزاری جدید و کاربردی است که به شما این امکان را میدهد تا به راحتی تمامی درایورها مورد نیاز ویندوز خود را نصب کنید. اگر به برای دریافت و اطلاع از ورژن جدید نرم افزار های خود مجبورید به سایت های مختلف مراجعه کنید ملی دانلود نرم افزار DriverMax را یه شما پیشنهاد میکند. با این نرم افزاردیگر نیازی به جستجوی درایور در دیسک ها یا اینترنت ندارید و نیازی نیست سی دی نصب های مختلفی را امتحان کنید. شما می توانید تمام هایی که به خوبی کار می کنند را بصورت یک فایل فشرده در آورده و پس از نصب ویندوز آن ها را در یک محل مشخص داشته باشید.

سجاد بازدید : 9494 1393/01/05 نظرات (5)

 

فرمت : MKV
محصول: کشور آمریکا
زبانفارسی
ژانر : درام, علمی تخیلی, هیجانی
کارگردانAlfonso Cuarón
ستارگان : Ed Harris ، George Clooney ، Sandra Bullock

خلاصه داستان فیلم جاذبه : دکتر رایان استون (Sandra Bullock) یک مهندس پزشکی است که در اولین ماموریت فضایی خود با شاتل در کنار مت کوالسکی (George Clooney) فضانورد کارکشته کار می کند. این آخرین سفر کوالسکی است و او قرار است بازنشسته شود. حادثه ای تراژیک باعث نابودی شاتل آن ها می شود. استون و کوالسکی در حالی که به هم متصل هستند ناگهان خود را در فضا تنها می یابند، آن هم در شرایطی که امکان هیچ تماس رادیویشی با زمین نیست. وقتی ََاوضاع به تدریج وحشتناک تر می شود، این دو پی می برند شاید تنها راه رسیدن به خانه حرکت بیشتر در اعماق فضا باشد.

سجاد بازدید : 1295 1393/01/05 نظرات (0)

نرم افزار Format Factory 3.3.4.0 Final  ابزاری فوق العاده و کاربردی در تبدیل انواع فرمت ها از قبیل همه به MP4 / 3GP / MPG / AVI / WMV / FLV / SWF همه به MP3 / WMA / AMR / OGG / AAC / WAV، همه به JPG / BMP / PNG / TIF / ICO / GIF / TGA.Rip دی وی دی به فایل های ویدیویی، تبدیل سی دی های موسیقی به فایل های صوتی می باشد. این نرم افزار قادر به تعمیر و بازسازی فایل های صوتی و تصویری بوده و در هنگام تبدیل می تواند بدون کاهش کیفیت از حجم فایل ها بکاهد.

سجاد بازدید : 476 1393/01/05 نظرات (0)

باز هم شرکت Rovio با یک سری تازه از بازی Angry Birds با نام Epic تلاش در افزایش محبوبیت این بازی دارد. در این بازی به‌صورت نوبتی (Turn-based) پرندگان و خوکها با یکدیگر مبارزه می‌کنند! هر تیم با کمک سلاح‌های خود حملاتی را به گروه مقابل انجام می‌دهد تا وقتی که همه‌ی افراد یک تیم شکست بخورند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 560 1393/01/04 نظرات (0)

مجموعه ای بسیار زیبا از والپیپرهای جدید و زیبا با موضوعات مختلف و فرمت Jpg و رزولوشن های 1680×1050 و ۲۵۶۰×۱۶۰۰ به تعداد ۸۷ عدد که در فایل فشرده برای علاقمندان با والپیپرهای جدید فراهم کرده ایم. امیدواریم این والپیپرها زیبایی بیشتری به صفحه دسکتاپ شما ببخشند.

 

سجاد بازدید : 962 1393/01/04 نظرات (0)

دانلود جدیدترین والپیپرها از بازی های جدید دنیای گیم که با کیفیت بسیار بالا و رزولوشن ۲۵۶۰×۱۶۰۰ آماده شده است. تعداد ۲۳۰ والپیپر زیبا و با کیفیت در این مجموعه وجود دارد که بدین ترتیب کاربران میتوانند از آنها در پس زمینه دسکتاپ خود استفاده نمایید.

سجاد بازدید : 929 1393/01/04 نظرات (0)

 

1 دانلود رمان از عشق روئینه تنیم | ..طوبی.. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : از عشق روئینه تنیم

2 دانلود رمان از عشق روئینه تنیم | ..طوبی.. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : ..طوبی.. کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان از عشق روئینه تنیم | ..طوبی.. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : 3.6 (پی دی اف) – 0.4 (پرنیان) – 1 (کتابچه) – 0.4 مگابایت (epub)

11 دانلود رمان از عشق روئینه تنیم | ..طوبی.. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub 

4 دانلود رمان از عشق روئینه تنیم | ..طوبی.. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : 384

14 دانلود رمان از عشق روئینه تنیم | ..طوبی.. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

داستان روایت زندگی دختری است به نام سایه که زندگی اش دستخوش عشق ، غم ، صبر و امید میشود. در جریان یک تجربه ی عشقی با پارسا آشنا میشود و اتفاقاتی در این بین برای او و خانواده اش رخ میدهد و روند زندگی اش را به سمت و سویی میبرد که او انتظارش را ندارد.

 

 

سجاد بازدید : 490 1393/01/04 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام ب مثل بهار با بالا ترین کیفیت
تنظیم و میکس و مسترینگ : مسعود مفیدی 
شعر : علی بحرینی ، ملودی : محسن جلیلی
نوازنده بوزوکی : بهنام حکیم ، نوازنده کمانچه : مجید مظاهری
این آهنگ تیتراژ پایانی برنامه ب مثل بهار می باشد.

برای دیدن متن  آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


MP3 – 320

Nadim -  B mesle Bahar

MP3 – 128

 

Nadim -  B mesle Bahar

سجاد بازدید : 397 1393/01/04 نظرات (0)

دانلود آهنگ بسیار زیبای سالار عقیلی به نام ساقی بهار با بالا ترین کیفیت

ترانه : علیرضا خیابانی ، آهنگ : نوید دهقان

برای دیدن متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


MP3 – 320

Salar Aghili – Saghi Bahar

MP3 – 128

Salar Aghili – Saghi Bahar

 

سجاد بازدید : 1093 1393/01/04 نظرات (0)

 

نام نویسنده: حمید شجاعی

فرمت کتاب: PDF

تعداد صفحات: 107

ویندوز 8 (Windows 8) آخرین نسخه سیستم عامل ویندوز شرکت مایکروسافت می باشد که در 26 اکتبر 2012 به بازار عرضه شد. ویندوز 8 برای استفاده در رایانه های شخصی، رایانه های همراه و تبلت ها تولید شده است. این سیستم عامل هشتمین نسل از سیستم عامل های ویندوز می باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز 8 گذاشته اند.
کتاب حاضر امکانات ویندوز هشت را به صورت ساده و روان بیان می کند و کتاب آموزشی ارزشمند جهت آشنا شدن با آخرین سیستم عامل مایکروسافت می باشد.

سجاد بازدید : 1063 1393/01/04 نظرات (0)

دانلود فیلم طنز من کارگرم با کیفیت عالی و لینک مستقیم


ژانر: ایرانی اجتماعی

سال تولید: ۱۳۹۲

کارگردان: علی توحید پرست

بازیگران: مجید صالحی، مهران غفوریان، مسحن افشانی، مهران رجبی، بیتا سحرخیز

خلاصه داستان من کارگرم: صادق یک کارگر ساده است و به همراه مادر و همسر پا به ماه خود در خانه ای استیجاری زندگی می کند. او با وجود اینکه انسان سختکوشی است، اما به دلیل سادگی اغلب روزها بیکار می ماند و همین امر او را برای تأمین مخارج زندگی دچار مشکل کرده است. در این بین روز وضع حمل همسر صادق فرا می رسد و او بعد از فارغ شدن همسرش صاحب شش فرزند پسر (شش قلو) می شود. ورود شش قلوها، زندگی صادق را درگیر ماجراهای عجیبی می کند… .

سجاد بازدید : 343 1393/01/04 نظرات (1)

 

SysCheckUp نرم افزاری برای تعمیر کامپیوتر شما و نگهداری آن در حداکثر کارایی می باشد که با استفاده از چندین روش مختلف از جمله از بین بردن فایل های غیر ضروری و اطلاعات رجیستری و تعمیر مشکلات متعدد برای تحقق این هدف استفاده می کند. این نرم افزار در برابر برنامه های مشابه خود دارای خصوصیات منحصر به فردی است. از امکانات این نرم افزار می توان به پاکسازی و فشرده سازی رجیستری، بهینه سازی و مدیریت Startup، تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی رجیستری، پاکسازی هارد دیسک از فایل های غیر ضروری، مدیریت فرمت شل و … اشاره کرد.

 

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 349
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 1,078
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,767
  • بازدید ماه : 83,337
  • بازدید سال : 548,659
  • بازدید کلی : 11,939,271
  • کدهای اختصاصی