loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 804 1393/01/28 نظرات (0)

برای علاقه مندان به موزیک های بی کلام و آرام بخش، مجموعه ای دیگر با عنوان The Melodic Relaxing Piano را قرار داده ایم که در سال ۲۰۱۴ میلادی عرضه شده اند. این مجموعه دارای ۳۰ آهنگ آرام بخش پیانو است که تمامی آن ها با کیفیت ۳۲۰kbps آماده شده اند. موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. در این نوع موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است.

سجاد بازدید : 737 1393/01/28 نظرات (1)

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا April 2014 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد. لازم به ذکر است این آخرین آپدیت ویندوز اکس پی (Windows XP) می باشد.

سجاد بازدید : 581 1393/01/28 نظرات (0)

The Beardless Wizard – جادوگر پیر توسط یک شیطان دزیده شده است ، به عنوان شاگرد جوان جادوگر شما ممکن است ریش نداشته باشید ولی نباید اجازه دهید تا او (Oyzo) با پوست چروک خورده ی خود برشما پیروز شود! به یوجین کمک کنید تا در تلاشی حماسی مقام بالای جادوگری خود را ثابت کند و Oyzo ستمکار را شکست دهد . در این راه از شخصیت های گوناگونی همچون غول سنگی ، اژدها و روح دیدن خواهید کرد . در طی این سفر هیجان انگیز می توانید توانایی خود و دوستانتان را افزایش دهید . سبک این بازی Dash می باشد که امیدواریم از آن لذت ببرید .

سجاد بازدید : 665 1393/01/28 نظرات (0)

در این دوره های آموزشی VTC با راه های تامین امنیت شبکه های اینترنتی بی سیم آشنا خواهیم شد . مربی کهنه کار Bobby Rogers به شما روش های امنیت شبکه های بی سیم را نشان می دهد . علاوه بر این چگونگی نظارت بر شبکه های بی سیم ، کرک کردن WEP و WPA را فرا خواهید گرفت . تکنولوژی شبکه‌های بی‌سیم، با استفاده از انتقال داده‌ها توسط اموج رادیویی، در ساده‌ترین صورت، به تجهیزات سخت‌افزاری امکان می‌دهد تا بدون‌استفاده از بسترهای فیزیکی همچون سیم و کابل، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. شبکه‌های بی‌سیم بازهٔ وسیعی از کاربردها، از ساختارهای پیچیده‌ای چون شبکه‌های بی‌سیم سلولی -که اغلب برای تلفن‌های همراه استفاده می‌شود- و شبکه‌های محلی بی‌سیم (WLAN – Wireless LAN) گرفته تا انوع ساده‌ای چون هدفون‌های بی‌سیم، را شامل می‌شوند. از سوی دیگر با احتساب امواجی همچون مادون قرمز، تمامی تجهیزاتی که از امواج مادون قرمز نیز استفاده می‌کنند، مانند صفحه کلیدها، ماوس‌ها و برخی از گوشی‌های همراه، در این دسته‌بندی جای می‌گیرند. طبیعی‌ترین مزیت استفاده از این شبکه‌ها عدم نیاز به ساختار فیزیکی و امکان نقل و انتقال تجهیزات متصل به این‌گونه شبکه‌ها و هم‌چنین امکان ایجاد تغییر در ساختار مجازی آن‌هاست.

نیما بازدید : 354 1393/01/28 نظرات (0)

 با دانلود نرم افزار های اندروید رابطه تان چه طور است؟آیا تا به حال به تهیه تصاویر پانوراما یا ۳۶۰ درجه به کمک دوربین اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی خود فکر کرده اید؟ در این مطلب از سایت  ، با یکی از برترین اپلیکیشن ها در این زمینه خدمت شما عزیزان آماده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

Photaf بهترین اپلیکیشن برای ساخت پانوراما در آندروید ! ساخت تصاویر زیبا و بدون درز ۳۶۰ درجه با بهره گیری از دوربین و حسگر چرخش جهت مشاهده مقدار زوایای طی شده ؛ زمانی که تهیه تصویر پانورامام به پایان رسید ، می توانید اسمارت فون و یا تبلت را در منظره مورد نظر بگردانید تا مقدار دقیق زوایا را با استفاده از سیستم قطب نما و همچنین تاچ اسکرین مشاهده کنید ، با مراجعه به گالری آنلاین Photaf در آدرس www.Photaf.com می توانید برترین ها و همچنین نکات مهم و کلیدی در تهیه تصاویر پانورامام را فرا گیرید. این اپلیکیشن راهی مناسب برای شاغلین در زمینه مسکن و املاک است ، بدین صورت که شما می توانید از ملک مورد نظر خود یک تصویر ۳۶۰ درجه ای و بزرگ را تهیه و از آن در بیلبورهای تبلیغاتی بهره گیرید. از مهم ترین قابلیت های Photaf Panorama Pro می توان اتصال خودکار و طبیعی قطعات تصاویر ، ایجاد پانورامای ۳۶۰ درجه ، به اشتراک گذاری در فیسبوک ، آپلود در Photaf.com و مشاهده در کامپیوتر ، ذخیره سازی در حافظه جانبی و … اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

نیما بازدید : 592 1393/01/28 نظرات (0)

 در این دانلود از سایت ، قصد داریم شما کاربران دیوایس های آندرویدی را با جدیدترین نسخه از نرم افزار اینستاگرام آشنا کنیم. نسخه پنجم از اپلیکیشن فوق العاده اینستاگرام ، دنیایی عظیم از آلبوم های دوستانتان را به لیست دنبال شوندگان خود اضافه کرده و تصاویر آنان را به علاقه مندی های خود بیفزایید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا عاشق اینستاگرام هستند ! ساده ترین راه برای عکس برداری و به اشتراک گذاری لحظات در آندروید ؛ با استفاده از فیلترهای سریع و بسیار زیبا ، می توانید در سریع ترین زمان ممکن زیباترین افکت ها و فیلتر ها را به تصاویر تهیه شده اعمال و با انتخاب Share آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید ، هر لحظه از زندگی خود را به یک اثر هنری تبدیل کرده و با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید ، تصاویر و ویدیوهای کوتاه خود را در Photo Feed دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید ؛ اکنون به قابلیت فوق العاده نسخه پنجم اینستاگرام می رسیم ! ویژگی Direct که به واسطه آن قادر هستید تصویر یا ویدیوی مورد نظر خود را تنها برای یک شخص خاص ارسال کنید ؛ هر لحظه که اینستاگرام را اجرا کنید با تصویر و ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده از سوی کاربرانتان رو به رو می شوید ، آنان را به علاقه مندی های خود اضافه کرده و نظرات خود را در مورد آن ها ارسال کنید. با قابلیت پشتیبانی از آپلودهای بی نهایت و ویژگی به اشتراک گذاری در شبکه های Facebook, Twitter, Flickr, Tumblr and Foursquare و… از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار به حساب می آید. امیدواریم لذت ببرید.

نیما بازدید : 452 1393/01/28 نظرات (0)

 با  نرم افزار دانلودر تورنت موافقید؟آیا تا به حال به فکر دانلود فایل ها از شبکه بزرگ تورنت بر روی دستگاه های آندرویدی بوده اید؟ در این مطلب از سایت ، یکی از برترین اپلیکیشن های مدیریت دانلود از تورنت را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. با ما در معرفی قابلیت های این نرم افزار همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۱٫۶ و بالاتر

بر اساس مقاله ای در وب : تورنت پروتکلی است که به منظور ارسال فایل طراحی شده است. در واقع نوعی ارتباط دو به دو می باشد که کاربران مستقیما به یکدیگر متصل می باشند و به ارسال و دریافت قسمتی از فایل می پردازند. فلسفه کلیدی Torrent این است که کاربران باید همزمان با دانلود کردن اطلاعات آن را آپلود نمایند ، در این صورت پهنای باند شبکه با حداکثر کارایی به کار گرفته می شود.
به زبان ساده تر تورنت Torrent یک ضابطه به اشتراک گذاری فایل ها است که در آن لازم نیست شخصی فایل را بر روی یک سرور آپلود کرده و دیگران آن را از روی سرور دانلود کنند ، بلکه در تورنت گیرنده ، فایل ها را به صورت مستقیم از روی کامپیوتر شخص فرستنده دریافت می کند و دوباره همان شخص آن فایل رو برای دیگری ارسال می کند.

این توضیحات ، برای آشنایی بیشتر شما کاربران آندرویدی با شبکه تورنت بود ، دریافت فایل های تورنت به صورت مستقیم امکان پذیر نیست ، برای دریافت یک فایل تورنت برای مثال با حجم ۱ گیگابایت ، لازم است ابتدا فایل تورنت مربوط به آن را که معمولا حجمی در حدود ۵ یا ۶ کیلوبایت دارد را دانلود کنید ؛ در ادامه آن فایل را به نرم افزار مدیریت دانلود از ترونت می دهید و برنامه مورد نظر واسطه ی دریافت آن فایل برای شما می شود. بنابراین می توانیم این مژده را به شما بدهیم که از این پس می توانید فایل های تورنت خود را در دستگاه های آندرویدی دریافت کرده و به واسطه دانلود منیجر aTorrent PRO اقدام به دریافت آنان کنید. امیدواریم لذت ببرید.

نیما بازدید : 353 1393/01/28 نظرات (0)

 آیا از مصرف بالای باتری گوشی و تبلت اندرویدی خودتان ناراضای هستید و می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید مصرف باتری خود را کاهش دهید؟در اینجا قصد داریم شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با اپلیکیشنی جدید جهت بهینه سازی مصرف انرژی سیستم عامل آندروید آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰ و بالاتر

Snapdragon™ BatteryGuru نام اپلیکیشنی جدید جهت بهینه سازی مصرف انرژی و افزایش عمر باطری در سیستم عامل آندروید است ، همانگونه که احتمالا می دانید ، اسمارت فون ها و تبلت های جدید در سال های اخیر از پردازنده های قدرتمند Snapdragon بهرمند هستند ، Snapdragon™ BatteryGuru به طور خاص قادر است با اعمال تغییراتی هوشمندانه ، میزان نگهداری انرژی در اینگونه دستگاه ها را تا حد بسیاری افزایش دهد. بنابراین با استفاده از این اپلیکیشن ، می توانید با یک بار شارژ کردن دستگاه های خود ، مقدار ساعات بیشتری را با آن ها کار کنید ، این اپلیکیشن به شما می آموزد که چگونه با دستگاه های خود با پردازنده ی Snapdragon کار کنید تا میزان عمر باطری در آنان افزایش یابد ، البته این عمل بدون از کار انداختن اپلیکیشن ها انجام می شود ! لازم به ذکر است که تمامی تنظیمات هوشمندانه و به صورت خودکار انجام می گیرد و هیچ نیازی به تنظیمات کاربر نیست. پس از آنکه ۲ الی ۴ روز از نصب Snapdragon BatteryGuru طی شد ، این اپلیکیشن مصرف میانگین کاربر از دستگاه را می آموزد و توصیه های خود را جهت افزایش بازدهی باطری دستگاه به اطلاع کاربر می رساند. امیدواریم لذت ببرید.


نیما بازدید : 330 1393/01/28 نظرات (0)

آیا دوست دارید با دانلود بازی جذاب و بسیار مهیج برای اندروید خود مدت ها به طور رایگان سرگرم شوید و از اوقات فراغت خود لذت ببرید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

بازی معروف و فکری Fruited با گیم پلی تحسین بر انگیز و بسیار سرگرم کننده ، این بار با پشتیبانی از بیش از ۲۰۰۰ دستگاه مختلف آندرویدی ! Fruited در آندروید با بهینه سازی هایی در بخش گرافیک و انیمیشن هایی جدید ف هم اکنون قابل دریافت و نصب می باشد ، اگر شما نیز با مشاهده تصویر زیر فکر می کنید با بازی مشابهی همانند این سبک بازی ها مواجه هستید ، باید بگوئیم در اشتباه هستید ! Fruited بسیار متفاوت تر و هیجان انگیز تر و سرگرم کننده تر است ! این بازی با گیم پلی جدیدی مشابه با Bejewelled می باشد ، اما بخش هایی جدید نظیر میمون ها ، کرم ها و… هیجان و سرگرمی خاصی را در شخص پلیر ایجاد می کنند. امیدواریم لذت ببرید.

نیما بازدید : 703 1393/01/28 نظرات (1)

بازی جذاب و مهیجی که برای اندروید آماده ی دانلود کرده ایم از بهترین بازی های موجود در سبک شبیه سازی شکارچی است که DEER HUNTER 2014 نام دارد.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

در این بازی جدید و بسیار زیبا ، شما باید از شمال غربی اقیانوس آرام آمریکای شمالی به ساوانا در آفریقای مرکزی سفر کنید و در طی این مسیر به شکار عجیب ترین حیوانات موجود در جهان بپردازید ! با دوستان خود به صورت اینترنتی تیم های شکار را تشکیل دهید و در رقابت های جهانی شکار حیوانات شرکت کنید ، در این بازی جذاب شما در محیط هایی قرار می گیرید که در آنان بیش از ۱۰۰ گونه مختلف جانوری قرار دارد ، ممکن است در ابتدا با مشاهده نام بازی تصور کنید که با شکار گوزن رو به روز هستید ، اما باید بگوئیم شکار گوزن ابتدای بازی است ، در ادامه ی مراحل حیواناتی نظیر خرس، گرگ، و یوزپلنگ را نیز شکار می کنید ! سلاح های خود را به صورت دلخواه سفارشی سازی کنید و با افزایش قدرت آنان ، حیوانات نیرومندتری را از پای دراورید. با جمع آوری تروفی ها و جوایز ، می توانید با دوستان خود در افتخارات به رقابت بپردازید. امیدواریم لذت ببرید.

نیما بازدید : 718 1393/01/28 نظرات (0)

وقت معرفی یک بازی سرگرم کننده متناسب با هر نوع سنی است ! این بازی اندروید مناسب برای تمامی رده های سنی بوده و جذابیت خاصی را هنگام بازی ایجاد می کند.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی محبوب و سرگرم کننده Garden Mania ما در مزرعه ای سرشار از عشق و دوستی هستید ، اکنون باید میوه های مشابه با یکدیگر را به صورت ۳ عددی در کار همدیگر قرار دهید تا تک تک مراحل را بپدین گونه پشت سر بگذارید. در مراحل ابتدایی ممکن است پشت سرگذاشتن مراحل برایتان آسان باشد ، اما اندکی صبر کنید ! در مراحل بالاتر پیچیدگی های بسیاری را تجربه می کنید که شما را معتاد خود خواهد کرد ! این بازی به طور کلی دارای بیش از ۸۰ مرحله مختلف و هیجان انگیز است که هریک از آنان چالش هایی شگفت آور و منحصر به فرد دارند ، یادگیری این بازی بسیار ساده است ، در همان مراحل ابتدایی با روند کلی بازی آشنا می شوید ، آیا می توانید تمامی مراحل را به صورت ۳ ستاره پیش ببرید؟ پیشنهاد می کنیم از دست ندهید.

نیما بازدید : 554 1393/01/28 نظرات (1)

 شاهزاده پارسی بازگشته است ! در این مطلب از سایت ، جدیدترین نسخه از بازی محبوب Prince of Persia یعنی نسخه Shadow&Flame را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

آیا برای ادامه ی بازی Prince of Persia Classic آمادگی دارید؟ شاهزاده ایرانی نسخه سایه و شعله ادامه حماسه سرگردان همیشگی را تداعی می کند ، شخصیت اصلی بازی این بار باید در کشتی به حماسه آفرینی بپردازد و داستان گذشته خود را به تصویر بکشد. دارای ۱۴ مرحله هیجان انگیز با گرافیک خارق العاده به صورت سه بعدی ، شما می توانید در این بازی به کشف قدرت های جدید بپردازید و با استفاده از تایکتیک های جدید به نابودسازی دشمنان مشغول باشید. گیم پلی فوق العاده و تحسین برانگیز همیشگی سری بازی های شاهزاده پارسی در این نسخه به خوبی به چشم می آید ، شما می توانید برای کنترل شخصیت بازی از کنترلرهای لمسی و یا کنترلرهای مجازی کلاسیک استفاده کنید ، انجام حرکات آکروباتیک و حرکت بر روی دیواره ها و… از مهم ترین ویژگی های این بازی است که هیجان خاصی را به پلیر می دهد. امیدواریم لذت ببرید.


نیما بازدید : 672 1393/01/28 نظرات (0)

آیا به انجام یک موتور سواری با هیجان بسیار بالا در دستگاه های آندرویدی خود علاقمند هستید؟ پیشنهاد می کنیم نهایت لذت و هیجان را در بازی Trial Xtreme از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی کنید ، با دوستان خود به رقابت بپردازید ، پیروز شوید ! Trial Xtreme با بیش از ۵۰ میلیون ، همیشه سطح بالای نمودارهای پرطرفدارترین اپلیکیشن های آندرویدی را به خود اختصاص داده است ، توانایی تغییر دادن دکمه های کنترلی از بخش تنظیمات ، در نسخه سوم بازی Trial Xtreme ویژگی های جدید این بازی نفس را در سینه های شما حبس می کند. بیش از ۹۶ زمین مختلف برای انجام مسابقات هیجان انگیز و رقابت سخت با دوستان شما ! شما باید با دقت فراوان کنترل وسیله خود را نگه دارید تا از افتادن در آب های کنار جاده و برخورد به موانع مسیر بگذرد. مسابقات مختلف را پشت سر بگذارید تا مهارت خود را در زمینه انجام مسابقات نفس گیر خیابانی به رخ همگان بکشید. از دیگر قابلیت های این بازی هیجان انگیز این است که می توانید موتور خود را با کسب ارتقا دهنده ها مطابق با میل خود تغییر ظاهر دهید و آن را متناسب با سلیقه خود آماده مسابقات آینده کنید. همچنین می توانید با به اشتراک گذاری رکوردهای خود در شبکه های اجتماعی ، دوستان خود را نیز به انجام یکی از این مسابقات دعوت کنید.

سجاد بازدید : 755 1393/01/28 نظرات (0)

Jane Angel 2: Fallen Heaven – در این قسمت از بازی ، خواهر ناتنی Jane Angel یعنی نانسی ، در حال بررسی علل ناپدید شدن های اخیر او است و در می یابد که جین تنها وارث ادوارد سینکلر می باشد . حال به نانسی کمک کنید تا وارد دنیای ارواح شوید ، که بسیار وسیع و سرشار از توطئه می باشد و جین را پیدا کند . در طی بازی از ۱۳۹ صحنه ی مختلف مشاهده خواهید کرد که می بایست معماهای آن را برای کمک به نانسی حل نمایید . سبک این بازی Hidden Object می باشد که امیدواریم از آن لذت ببرید .

سجاد بازدید : 430 1393/01/28 نظرات (0)

  این تصاویر دارای تنوع موضوعی بوده که میتوانید از این عکس ها به عنوان یک کاربر حرفه ای در طراحی های خود استفاده کنید. در ضمن به علت متنوع بودن رزولوشن عکس ها شما قادر خواهید بود تا از این عکس ها به عنوان یک کاربر عادی برای بک گراند ویندوز خود استفاده نمایید.  والپیپرها عکس های زیبایی می باشند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب هستند و در اندازه ها و کیفیت های گوناگونی موجود هستند . این بار برای شما کاربران گرامی  همه چی دانلود، مجموعه ای از ۱۵۰ والپیپر زیبا با موضوع های مختلفی HD آماده کرده ایم. این تصاویر با فرمت  jpg و در ابعاد ×۱۹۲۰۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه هم لذت ببرید.

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 335
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 985
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,674
  • بازدید ماه : 83,244
  • بازدید سال : 548,566
  • بازدید کلی : 11,939,178
  • کدهای اختصاصی