loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 3050 1393/01/30 نظرات (2)

 

|با دو سرور قدرتمند|

اگه شما دارای یک وبلاگ و يا يك وبسايت هستيد يكي از نرم افزار هاي كه براي افزايش بازديد وبلاگتان بدرد مي خوره همين نرم افزار web ceo مي باشد اين نرم افزار با بهينه سازي سايت شما باعث مي شود كه خيلي سري به پيچ رنک بالا در گوگل , بينگ و ياهو دست پيدا كنيد. از ديگر قابليت هاي اين نرم افزار آناليز كردن صفحات وب شما مي باشد كه شما در نتيجه مي توانيد به موقعيتي كه الان وب شما در موتور هاي جستجوگر دارد دست يابيد. لازم به ذکر است این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار های مربوط به بهینه سازی وبلاگ است و به درخواست کاربران گذاشته شده است. شما مي توانيد اين نرم افزار ارزشمند را  به طور رايگان از همه چی دانلود، دانلود نماييد. 

 

ويژگي هاي ديگر:

افزايش پيچ رنک

محبوبيت در سايت السكا

به دست آوردن كلمات كليدي بسيار

قابلیت نصب بر روی انواع ویندوز

و...

جهت دیدن تصاویر بیشتر به ادامه مطلب بروید.

سجاد بازدید : 1282 1393/01/30 نظرات (0)

 

Space Dive The Red Bull Stratos Story BluRay 720p (2012) Avi

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

 

نام مستند : Space Dive The Red Bull Stratos Story

سال انتشار : ۲۰۱۲

مدت زمان : ۹۰ دقیقه

حجم : ۲۰۰۰ مگابایت

کیفیت : BluRay 720p

زیرنویس فارسی : ندارد

IMDB

خلاصه داستان : این مستند به شما نشان خواهد داد که چگونه دانشمندانی از سرتاسر جهان به مدت ۵ سال بر روی این پروژه وقت گذاشته اند و آزمایشات گوناگونی انجام داده اند تا او بتواند به این ارتفاع برود و از آن جا پرش را انجام دهد تا این رکورد برای بشر به ثبت برسد .فیلم برداری این مستند با بیش از ۲۰ دوربین انجام شده است تا تک تک لحظات این لحظه تاریخی را ثبت کنند . جالب است بدانید که روند آماده سازی این پروژه نزدیک به پنج سال طول کشیده است و تک تک این لحظات فیلم برداری شده در کنار هم قرار گرفته است تا این مستند تهیه شده است . در ۱۴ اکتبر ۲۰۱۲ , Felix Baumgartner  همراه با بالون خود به ارتفاع ۳۹.۰۴۵ متری پرواز کرد و از آن ارتفاع به زمین پرش انجام داد . این ناحیه که به لبه فضا مشهور است کل جهان را می توانید در زیر پای خود مشاهده کنید و همه جهان در زیر پای شما قرار می گیرد . او ثابت کرد که می توان به سرعت مافوق صوت بدون هیچ کمک فنی دست یافت . او سپس به ارتفاع ۱.۳۴۲ کیلومتری سطح زمین رفت و رکورد خود را ۵۰ متر افزایش داد که میلیون ها نفر در جهان به صورت زنده این لحظه تاریخی را تماشا کردند و از آن لذت بردند .

 

نیما بازدید : 331 1393/01/29 نظرات (0)

 آیا می خواهید با دانلود نرم فزار بسیار قدرتمند و مفید فایل های خود را بهتر و کامل تر در محیط جذاب تر مدیریت کنید؟در این مطلب از سایت، قصد داریم شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با یک فایل منیجر جدید و بسیار قدرتمند آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

X-Plore File Manager نام نرم افزار جدید و قدرتمندی است که تمامی نیازهای شما را در زمینه مدیریت فایل ها برطرف می سازد ، این نرم افزار با پشتیبانی از قابلیت های Root, FTP, SMB, Sqlite, Picasa, Zip, Rar, 7zip ، پشتیبانی از سرویس های ابری نظیر Google Drive™, Dropbox, Box.net, Mega.co.nz , SkyDrive, Webdav, Yandex.disk, Ubuntu One, SugarSync, Dump Truck, Copy.com و… ، انتقال داده ها با SSH و پشتیبانی از SSH Shell ، مدیریت بی سیم داده ها و نمایش دوگانه بخش های مدیریتی یکی از برترین فایل منیجرهای سیستم عامل آندروید به حساب می اید. اکنون با نمایش دو بخش مجزا می توانید به صورت همزمان دو فولدر را مدیریت کنید ! به کمک X-Plore File Manager و به واسطه سیستم نمایش دوگانه فولدرها می توانید فایل ها را از هر بخش به بخش مقابل کپی کرده و یا انتقال دهید. X-Plore File Manager با قابلیت نمایش شاخه ای فولدرها ، محیطی خلوت و بسیار ساده را برای مدیریت هرچه بهتر و سریع تر اطلاعات فراهم می کند ، قابلیت مدیریت اطلاعات حافظه داخلی و حافظه خارجی و انتقال داده ها از طریق سیستم WiFi به سایر دستگاه ها از دیگر قابلیت های این نرم افزار کاربردی به حساب می آیند. امیدواریم لذت ببرید.

نیما بازدید : 874 1393/01/29 نظرات (0)

 آیا می خواهید با دانلود برنامه ای بسیار مفید صفحه کلید بسیار پیشرفته با زبان فارسی در اندروید خود داشته باشید؟آیا سرعت تایپ شما در بخش های مختلف اسمارت فون و تبلت های آندرویدی ، به دلیل ساختار کیبوردهای پیش فرض این سیستم عامل کاهش پیدا کرده است؟ آیا دوست دارید مجدداً سرعت تایپ خود را تا حد بسیار بالایی افزایش بدهید؟ با ما در معرفی نسخه جدید گو کیبورد همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

در این مطلب از سایت  ، قصد داریم شما کاربران عزیز دیوایس های آندرویدی را با نسخه جدید نرم افزار قدرتمند GO Keyboard آشنا کنیم. GO Keyboard نام ابزاری قدرتمند جهت حرفه ای سازی کیبوردهای آندرویدی و افزایش سرعت تایپ با آنان است که امکاناتی جدید و کاربردی را با صفحه کلید دستگاه های شما اضافه می کند. شما می توانید ظاهر کیبوردرا از میان ۱۰۰ پوسته مختلف متناسب با سلیقه ی خود انتخاب کنید و آنان را بر روی بیش از ۴۰ زبان مختلف از جمله زبان شیرین فارسی اعمال کنید. این نرم افزار در عین زیبایی بسیار هوشمند است ، به گونه ای که رتبه سوم را از دسته Utilities در مارکت آندروید از سوی بیش از ۵۰ میلیون کاربر به خود اختصاص داده است. امیدواریم لذت ببرید.

نیما بازدید : 441 1393/01/29 نظرات (0)

 .آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار کابردی اندروید خود را پاک سازی کنید و از افزایش سرعت و فضای خود لذت ببرید؟در این مطلب از سایت  ، قصد داریم شما کاربران عزیز دیوایس های آندرویدی را با یک نرم افزار پاک سازی سیستم عامل آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

تنها یک انتخاب تا پاک سازی کامل کش ها ، تاریخچه جستوجوها و گزارشات تماس فاصله دارید ! آیا برای نصب اپلیکیشن ها فضای کافی ندارید؟ اکنون می توانید با حذف فایل های بیهوده ی اپلیکیشن های نصب شده ، حذف کش ها و… فضای بسیار بیشتری را در اختیار بگیرید و در کنار این ها ، به افزایش سرعت دستگاهتان کمک کنید. ۱Tap Cleaner Pro با بیش از ۴ میلیون دانلود در فروشگاه گوگل پلی استور ، یکی از پر طرفدارترین اپلیکیشن های این زمینه به حساب می آید. ۴ حالت مختلف پاک سازی برای شما در این نرم افزار گنجانه شده است از قبیل : Cache Cleaner, History Cleaner و Call/Text Log Cleaner. بنابراین می توانید با استفاده از هر یک از این آپشن ها ، فضای داخلی بیشتری را برای اپلیکیشن های خود اختصاص دهید. اگر شما اپلیکیشنی خاص را برای انجام برخی وظایف انتخاب کرده اید و قصد دارید آنان را به حالت پیش فرض بازگردانید ، گزینه Defaults Cleaner می تواند به شما کمک شایانی نماید. مهم ترین نکته در مورد این نرم افزار عدم نیاز به روت بودن دستگاه است. امیدواریم لذت ببرید.


سجاد بازدید : 474 1393/01/28 نظرات (0)

   این تصاویر دارای تنوع موضوعی بوده که میتوانید از این عکس ها به عنوان یک کاربر حرفه ای در طراحی های خود استفاده کنید. در ضمن به علت متنوع بودن رزولوشن عکس ها شما قادر خواهید بود تا از این عکس ها به عنوان یک کاربر عادی برای بک گراند ویندوز خود استفاده نمایید.  والپیپرها عکس های زیبایی می باشند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب هستند و در اندازه ها و کیفیت های گوناگونی موجود هستند . این بار برای شما کاربران گرامی دانلودها ، مجموعه ای از ۸۵ والپیپر زیبا با موضوع های مختلفی HD آماده کرده ایم. این تصاویر با فرمت  jpg و در ابعاد ×۱۹۲۰۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه هم لذت ببرید.

سجاد بازدید : 442 1393/01/28 نظرات (0)

آیا اسم نرم افزار StationRipper 2.98.7 شنیده اید ؟ این نرم افزار به شما اجازه میدهد از ایستگاه های رادیویی اینترنتی ظبط کنید . با نرم افزار StationRipper می توانید فایل های رادیویی را به بالاترین شکل گوش دهید و یا ظبط کنید . این نرم افزار بیش از ۳۰۰۰ شبکه رادیویی پشتیبانی می کند . شما می توانید با این نرم افزار می توانید شبکه های رادیویی ای برتر دنیا را گوش دهید و یا ظبط کنید . چند شبکه رادیو ای که می توانید از ان استفاده کنید Last.fm و iTunes radio و AOL Radio شبکه های رادئویی برتر دنیا می باشند و دیگر رادیو ها می توانید از نرم افزار استفاده کنید . این برنامه از همه چی دانلود قابل دانلود می باشد

سجاد بازدید : 626 1393/01/28 نظرات (1)

 

Strike Suit Zero Directors Cut PC-CODEX

Born Ready Games سازنده عنوان Strike Suit Zero نسخه ی Director’s cut این بازی را معرفی نمود. این نسخه برای کنسول های نسل بعد خواهد شد. این نسخه یک حالت داستانی بازسازی شده، کشتی های فضایی جدید، تکسچرها و نورپردازی پیشرفته است. همچنین دو Strike Suit اضافه و محتویات DLC با نام Heroes of the Fleet در این نسخه موجود خواهد بود. این بازی در سبک بازی های فضایی می باشد که مربوط به سال ۲۲۹۹ می شود و شما در فضا، ماموریت نجات زمین را دارید و باید سفینه ی جنگی را مدیریت کنید. نام سفینه ی جنگی شما Strike Suit خواهد بود که جنگنده ای انقلابی با قابلیت تبدیل به محافظی فضایی می باشد.

سجاد بازدید : 490 1393/01/28 نظرات (0)

CrystalDiskInfo 6.1.12 نرم افزاری است که می توانید به وسیله آن اطلاعاتی کامل و دقیق در رابطه با هارددیسک خود به دست آورید. با استفاده از این برنامه می توانید اطلاعاتی مانند شماره سریال، مارک، دمای هارد دیسک در حین کار و … به دست آورید. امیدواریم این نرم افزار مفید واقع شود.

سجاد بازدید : 448 1393/01/28 نظرات (0)

نام اصلی این مجموعه Beautiful background with ornaments نام دارد . این مجموعه وکتوری از بک گراند های مربوط به زیورالات می باشد ، این وکتور را می توانید در طراحی ها استفاده کنید ، البته برای باز کردن وکتور نیاز به برنامه دارید . سه نرم افزار پیشنهاد می شود برای باز کردن وکتور ها Adobe Illustrator , Corel , Photoshop ، این سه نرم افزار می توان گفت بهترین هستن ، Adobe Illustrator انتخاب اول برای ویرایش و مدیریت وکتور ها می باشد و فتوشاپ هم کامل Vector ها را ساپوت نمی کند.در صورت باز کردن این فایل ها در نرم افزار Adobe Illustrator  و Corel فایل ها به صورت لایه باز اجرا می شود و شما می توانید هرگونه تغییری در فایل بدهید بدون پایین آمدن کیفیت .برای باز کردن فایل های EPS ,ai و WMf در فتوشاپ طرح مورد نظر به صورت یک لایه در قسمت Layer اضافه می شود و برای کارهای معمولی و بدون ویرایش فایل می توان استفاده کرد.

سجاد بازدید : 507 1393/01/28 نظرات (0)

Dropbox 2.7.11 این نرم افزار جهت آپلود در فضای ابری می باشد . این نرم افزار ۲ گیگابایت فضای ابری ارزشمند رایگان به شما میدهد . برای استفاده از نرم افزار برنامه را نصب کرده و سپس به سایت سازنده dropbox بروید و سپس در سایت سازنده روی Sign up کلیک کنید و اطلاعات خود را وارد نمایید و در سایت  عضو شوید و بعد روی sign in کلیک کنید . و برنامه را باز کنید Sign in کلیک کنید و وارد نرم افزار شوید . و روی فایل مورد نظر خود کلیک راست کنید و در قسمت Dropbox فایل های خود را آپلود کنید . این برنامه یکی از ایمن ترین سیستم های امنیتی استفاده میکند که فایل ها برای کاربران دیگر به اشتراک گذاشته نشود . این برنامه را می توانید از  همه چی دانلود دریافت کنید.

 

سجاد بازدید : 772 1393/01/28 نظرات (0)

 

NOVA- Inside Animal Minds: Bird Genius (2014) HDTV Avi

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

 

نام مستند : Inside Animal Minds: Bird Genius

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۵۳ دقیقه

حجم : ۵۴۰ مگابایت

کیفیت : HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : امروزه محققان در حال کشف نبوغ جانوران مختلف می باشند که اکثر آن ها پرندگان هستند . در این مستند شاهد استعداد یک طوطی در چیدن قفل ها و همچنین یک کلاغ وحشی برای حل کردن یک پازل ۸ مرحله ای خواهید بود . آیا تمام این حرکات به صورت غریزی می باشند یا واقعا این موجودات رازهای نهفته ای در خود دارند ؟ با این مستند همراه شوید تا جواب برخی از سوال های خود را دریابید …

سجاد بازدید : 377 1393/01/28 نظرات (0)

مجموعه آیکون امروز آیکون های پول و سکه می باشد ، البته برای باز کردن به برنامه های Adobe Illustrator و Photoshop نیاز دارید.فرمت این آیکون ها TIFF می باشد که البته در قالب فایل وکتور می باشد . این مجموعه را می توانید در طراحی ها استفاده شود و حتی برنامه نویسان هم می توانن استفاده کنن.

سجاد بازدید : 2241 1393/01/28 نظرات (0)

Android Collection Pack 2014 – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

سجاد بازدید : 286 1393/01/28 نظرات (0)

 نظرسنجی به پایان رسید

کدام یک از موارد زیر را در اولویت همه چی دانلود قرار دهیم؟


از تمامی کابران و بازدیدکنندگان سایت همه چی دانلود می خواهیم در نظرسنجی سمت راست شرکت کنند و ما را در بهبود سایت کمک کنند.

امید است با کمک شما این وبلاگ به بهترین سایت های ایران تبدیل شود

چنانچه احساس کردید قسمتی در این نظرسنجی کم است در همین پست اعلام کنید.

با تشکر

مدیریت همه چی دانلود


تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 349
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 1,075
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,764
  • بازدید ماه : 83,334
  • بازدید سال : 548,656
  • بازدید کلی : 11,939,268
  • کدهای اختصاصی