loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 476 1393/03/07 نظرات (0)

Kolah Ghermezi 93: Mab'ath Special TVRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

 

نام انیمیشن: کلاه قرمزی ۹۳ – ویژه برنامه عید مبعث

سال انتشار: ۱۳۹۳

مدت زمان: ۴۴ دقیقه

حجم: ۱۹۵ مگابایت

کیفیت: TVRip

خلاصه داستان: ویژه برنامه ی کلاه قرمزی به مناسبت عید مبعث، به عنوان هفدهمین قسمت از سری قسمت های کلاه قرمزی ۹۳ بر روی آنتن رفت. این قسمت هم موضوع و روند قسمت های پیشین را دنبال می کند، موضوعاتی پیرامون اعترافات عروسک های دوست داشتنی این مجموعه قرار داده شده است و …

سجاد بازدید : 1534 1393/03/07 نظرات (0)

بازی فوق العاده زیبا و محبوب Watch Dogs که گیمرهای زیادی را در سرتاسر دنیا جذب خود کرده بود سرانجام امروز در سرتاسر دنیا پخش رسمی گردید. این بازی نظرهای بسیاری از منتقدین را جذب کرده و بیش از ۹۰جایزه بازی های رایانه ای را نامزد شده است. هم اکنون، موسیقی متن این بازی که با نام هنری Brian Reitzell به ثبت رسیده است و دارای ۱۳ترک می باشد، به طور رسمی توسط کمپانی یوبی سافت ریلیز شده است. در ادامه مطلب می توانید موسیقی متن این بازی بی نظیر را از وبسایت همه چی دانلود دریافت نمایید.

 

سجاد بازدید : 1093 1393/03/07 نظرات (0)

 

Waterpark Tycoon – TiNYiSO

یک بازی جدید و متفاوت در انتتظار شماست، در بازی Waterpark Tycoon شما می توانید یک پارک آبی بسیار بزرگ درست کرده و آنجا را اداره کنید. همان طور که گفته شد این بازی متفاوت استراتژیکی بوده و وظیفه بازیکن ساختن انواع ابزار های پارک آبی، بزرگ کردن منطقه و البته جلب رضایت مشتریان می باشد. همچنین شما می توانید این بازی را در ۲ حالت آزاد و مرحله ای بازی کنید. Waterpark Tycoon توسط شرکت معتبر astragon ارائه و در تاریخ ۲۴ می منتشر شده است.

 

سجاد بازدید : 381 1393/03/07 نظرات (0)

داستان بازی Ninja Chaos 1.2 نینجا های آشوبگر را به تصویر میکشد که تصمیم می گیرند برای دفاع از شهر خود از دست نیرو های ستمگر قیام کننده و از توان های رزمی خود برای شکست دشمنان استفاده کنند. در بازی Ninja Chaos 1.2 که ساخته شرکت HAB Studio است مهارت های خود را افزایش دهید ، در بین شخصیت های مختلف نینجا با سرعت حرکت کنید ، حملات مختلفی را به نمایش بگذارید و با استفاده از قدرت های خاص دشمنان را شکست دهید. ویزگی های این بازی گرافیک سه بعدی پیشرفته با پشتیبانی از رزولوشن‌های بالا ، قابلیت ارتقاء شخصیت ، آیتمهای افزایش دهنده قدرت و … است . برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۱ و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 497 1393/03/07 نظرات (0)

مطمئنا حتی اگر انتخاب شما یکی از بهترین و بالاترین مدل های htc و سامسونگ هم که باشد با این حجم نرم افزارها و مخصوصا بازی های دیتا دار جدید به این مشکل آزار دهنده یعنی پر شدن فضای مموری داخلی و فضای App گوشی برخورد کرده اید . یکی از مشکلات اصلی کاربران دارای اسمارت فون های اندرویدی مواجه شدن با کمبود حافظه می باشد به گونه ای که با نصب چندین بازی اچ دی حافظه ی گوشی تمام شده و دیگر نمی توانند بازی های دلخواهشان را نصب کنند! FolderMount Premium 2.6.4 برنامه کاربردی مخصوص گوشی های روت شدی اندرویدی که در صورت کمبود فضای داخلی گوشی ، امکان انتقال فولدر برنامه یا بازی های موجود در حافظه داخلی گوشی را به حافظه SD ( خارجی ) منتقل به شما میدهد. در واقع کار این نرم افزار به این صورت است که با حفظ نام و پوشه برنامه یا بازی مورد نظر شما در مموری داخلی فقط دیتاهای حجیم داخل پوشه مورد نظرتان را با پوشه ای با اسم مشابه به مموری خارجی یا مموری اکسترنال انتقال می دهد . این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل اجراست.

سجاد بازدید : 487 1393/03/07 نظرات (0)

استیک من ها شخصیت های ساده و یک دست سیاه پوشی که بازی های آنان عمدتا با گرافیک و گیم پلی ساده و اعتیاد آور هستند! در بازی Stickman Soccer v2.4 یک فوتبال حرفه ای با انیمیشن های جذاب را تجربه کنید. با اینکه این بازی ساده به نظر می رسد اما می تواند شما را به خوبی سرگرم خودش کند. تیم ملی مورد نظر خود را انتخاب کنید و با بازی های خود ،به رتبه خود بیفزایید. امکان انتخاب ۳ نوع سختی متفاوت ،۲ مدل بازی ۱۱نفره یا ۴ نفره ،حالت تمرینی ، گرافی زیبا و متفاوت و گیم پلی خوب از ویژگی های این بازی زیباست. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.‍۲ و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 333 1393/03/07 نظرات (0)

اگر به دنبال یک تم بسیار شیک و زیبا برای اسمارت فون اندرویدی خود هستید پیشنهاد دانلود ها استفاده از VIPER – Go Apex Nova theme میباشد ، از قابلیت های این تم میتوان به ظاهر فوق العاده زیبا مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با گذشت مدت ها زمان از انتشار آن و علی رغم پولی بودنش دارای امتیاز ۴٫۹ از ۵٫۰ میباشد.در این تم بیش از ۱۰۰۰ آیکون با کیفیت HD و همچنین ۷ والپیپر بسیار زیبا و با کیفیت نیز در این پوسته قرار داده شده. این تم بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

 

سجاد بازدید : 303 1393/03/07 نظرات (0)

در بازی Light This Up v1.4.1 باید شما باید با وصل کردن قطعات گوناگون پازل ، لامپ ها را روشن کنید . همچنین برای بالا رفتن مراحل ، مقداری دانش الکترونیک نیز کمکتان خواهد کرد . از ویژگی های این بازی میتوان به دارای ۸۰ مرحله ی متفاوت ، گیم پلی زیبا ، گرافیک رتینا و … اشاره کرد . برای اجرای این بازی به سیستم عامل iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 323 1393/03/07 نظرات (0)

نرم افزار WhatsApp Messenger یکی از قدیمی‌ترین ابزارهای گفتگوی متنی برای موبایل است. این ابزار که به مرور زمان دستخوش تغییرات زیادی شده است اکنون به‌یکی از قدرتمندترین ابزارها برای ارتباط آنلاین با دوستان است. از مزیت‌های این نرم‌افزار قابلیت نصب آن بر روی اکثر گوشی‌ها صرف نظر از سیستم عامل شماست و همین امر باعث خواهد شد که بتوانید با تعداد بیشتری از دوستانتان در ارتباط باشید. در WhatsApp Messenger به‌غیر از چت متنی می‌توانید تصویر، صدا و فیلم هم برای دوستانتان ارسال کنید. یکی از قابلیت‌های بی‌نظیر این برنامه این است که نیازی به ثبت نام کردن یک یوزرنیم جدید برای خودتان ندارید و با دوستانتان توسط شماره تلفن خودتان ارتباط برقرار می‌کنید،‌ همین امر موجب شده تا پیدا کردن کسانی که از این ابزار استفاده می‌کنند خیلی راحت باشد، به این روش که خود برنامه از بین دفترچه تلفن موبایل شما لیست شماره تلفن‌هایی که در سرورهای WhatsApp ثبت شده‌اند را دریافت می‌کند و اتوماتیک آن‌ها را به‌شما نشان می‌دهد. این نرم‌افزار بر روی IOS 4.3 و بالاتر قابل اجراست.

 

سجاد بازدید : 336 1393/03/07 نظرات (0)

نرم افزار WhatsApp Messenger یکی از قدیمی‌ترین ابزارهای گفتگوی متنی برای موبایل است. این ابزار که به مرور زمان دستخوش تغییرات زیادی شده است اکنون به‌یکی از قدرتمندترین ابزارها برای ارتباط آنلاین با دوستان است. از مزیت‌های این نرم‌افزار قابلیت نصب آن بر روی اکثر گوشی‌ها صرف نظر از سیستم عامل شماست و همین امر باعث خواهد شد که بتوانید با تعداد بیشتری از دوستانتان در ارتباط باشید. در WhatsApp Messenger به‌غیر از چت متنی می‌توانید تصویر، صدا و فیلم هم برای دوستانتان ارسال کنید. یکی از قابلیت‌های بی‌نظیر این برنامه این است که نیازی به ثبت‌نام کردن یک یوزرنیم جدید برای خودتان ندارید و با دوستانتان توسط شماره تلفن خودتان ارتباط برقرار می‌کنید،‌ همین امر موجب شده تا پیدا کردن کسانی که از این ابزار استفاده می‌کنند خیلی راحت باشد، به این روش که خود برنامه از بین دفترچه تلفن موبایل شما لیست شماره تلفن‌هایی که در سرورهای WhatsApp ثبت شده‌اند را دریافت می‌کند و اتوماتیک آن‌ها را به‌شما نشان می‌دهد. این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۱ و بالاتر قابل اجراست.

 

نیما بازدید : 695 1393/03/06 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید سون باند ادعا
آهنگ جدید سون باند ادعا با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Seven Band Eddea
ترانه : علیرضا پیروزی | آهنگ : امیر قندی | تنظیم : آرش قندی و کیارش پوزشی

نیما بازدید : 689 1393/03/06 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید نیما مظفری و سعید پانتر عجیب غریب
آهنگ جدید نیما مظفری و سعید پانتر عجیب غریب با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین

Download New Music Nima Mozafari Ft Saeid Panter Ajib Gharib

ترانه : سینا ساعی  | آهنگ : خشایار اس.ار

نیما بازدید : 817 1393/03/06 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مهرشاد موسوی روبان سیاه
آهنگ جدید مهرشاد موسوی روبان سیاه با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Mehrshad Mousavi Black Ribbon

ترانه : حدیث ایران دوست | آهنگ : مهرشاد موسوی | تنظیم : اشکان سورانی

نیما بازدید : 665 1393/03/06 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مصطفی مولایی کنارت آرومم

آهنگ جدید مصطفی مولایی کنارت آرومم با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین

Download New Music Mostafa Molaei Kenaret Aroomam

ترانه : محمد رفیعی | سنتور : علی ترابی | گیتار : بهروز میرزایی | آهنگ . تنظیم : شاهین طاها

سجاد بازدید : 384 1393/03/06 نظرات (1)

در بازی Zombie Road Trip Trials v1.0.1 در نقش یک راننده حرفه ای باید از موانع و چالش هایی که بر سر راه شما قرار می گیرند عبور و جان سالم به در ببرید، اما فراموش نکنید که در این بین زامبی ها هم سر راه شما قرار خواهند گرفت! ماشین خود را انتخاب کرده و پس از انتخاب سلاح و شخصی سازی آن وارد جاده های پر از زامبی شوید.اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا ماشین ها و اسلحه های خود را ارتقا دهید . برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.‍۳ و بالاتر نیاز دارید.

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 374
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 1,214
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,903
  • بازدید ماه : 83,473
  • بازدید سال : 548,795
  • بازدید کلی : 11,939,407
  • کدهای اختصاصی