loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 893 1393/01/09 نظرات (0)

 

MXGP PC-RELOADED

بازی زیبای MXGP که توسط کمپانی Plug in Digital اینبار برای PC منتشر شده است قطعا برای هواداران موتوکراس سرگرم کننده خواهد بود. همانند عنوان های قبلی Milestone، این بازی نیز با وفاداری به لایسنس اصلی و به صورت شبیه سازی (Simulation) خواهد بود. بازی MXGP بر حسب مسابقات FIM Motocross World Championship ساخته شده است. این بازی با گرافیک بسیار عالیه خود و رقیبان هوشمند داخل بازی ، هر لحظه گیمر را برای ادامه ی بازی تشویق می کند. عنوان MXGP نام یکی دیگر از بازی های شرکت معروف Milestone است که شبیه سازی شده سری مسایقات موتور کراس است. سبک این بازی Racing بوده و بازی توسط Plug in Digital منتشر شده است. گرد و غبار، احساس، شبیه سازی، صحت، جهش شگفت انگیز و مبارزه برای کسب مقام اول جزء عناصر اصلی بازی MXGP میباشد. این بازی بصورت کاملا رسمی با عنوان MXGP, The Official Motocross Videogame منتشر شده و تمامی قوانین موجود در بازی بر حسب MXGP رسمی ۲۰۱۳ میباشد. در بازی شما برای کسب مقام اول جهان تلاش میکنید و در جاده های خاکی سعی بر کسب مفام اول میکنید. تمامی عناصر این بازی بصورت کاملا واقعی طارحی شده اند که نور واقع گرایانه، محیط های ۳D، فن، بالن و پرچم متحرک جزئی از آن ها هستند. همچنین ۶۰ نوع موتور مختلف با ۶۰ راننده حرفه ای موتورکراس برای این بازی در نظر گرفته که میتوانید از آن ها قهرمان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سجاد بازدید : 797 1393/01/09 نظرات (0)

ماساژ دستکاری لایه‌های سطحی و عمیق عضلانی و بافت همبند با استفاده از تکنیک‌های مختلف، به منظور افزایش عملکرد، کمک در روند درمان، و ترویج آرامش و آسایش است. ماساژ شامل کار و اقدام در بدن با فشار ثابت یا در حال حرکت و یا لرزش، و کمک به حرکات مکانیکی بدن است که می‌تواند با دست، انگشتان، آرنج، زانو، ساعد، و پاها انجام می‌شود. ماساژ سر، یک روش درمانی سنتی در طب چینی است که در درمان بسیاری از بیماری ها مفید واقع شده و بدن انسان را قوی و سالم است. یادگیری این نوع ماساژ بسیار آسان است که در آن بخش هایی از سر مشخص می شود تا با کمک روش های خاص در ماساژ این بخش ها، یک روش درمانی کاملا بدون عارضه و بدون درد را تجربه کنید.این فیلم آموزشی به زبان چینی می باشد. هم اکنون سایت ما این ویدئوی آموزشی فوق العاده رو برای شما عزیزان آماده کرده است .

سجاد بازدید : 948 1393/01/09 نظرات (0)

 

Castlevania Lords of Shadow Mirror of Fate HD PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۶۸۶ مگابایت به پست اضافه شد|

عنوان Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD داستان Gabriel Belmont و نبرد او با Simon و Trevor Belmont را شرح می دهد. Trevor Belmont به عنوان یکی از شوالیه ها و برادر های شخصیت  Gabriel Belmont کاری می کند که پدر او متهم به قتل مادرش شود، همچنین او کسی است که کاملا از خانواده خود جدا می شود و محل اقامت خود را تغیر می دهد و برادر او  Gabriel Belmont بر علیه او قیام می کند و بین این دو شخصیت نبردهایی رخ می دهد که این بازی توصیف این نبردها بین این رو برادر را بر عهده دارد. همچنین در کنار مبارزه Gabriel با Trevor پدر این دو برادران هم در علیه Trevor با کمک Gabriel قیام می کند. در عنوان Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD پلیرها با شخصیت های زیاد و متفاوتی، بازی را تجربه خواهند کرد که هر کدام از شخصیت ها دارای قدرت ها و توانایی های خاص خود هستند. همچنین مقدار تکنینک های کومباتی و دفاع در برابر حمله و سلاح های خاص پیشرفت های چشم گیری در Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD داشته اند.

سجاد بازدید : 527 1393/01/09 نظرات (0)

 

Turbo Browser نرم افزاری برای ویرایش و بهینه سازی تکی یا گروهی عکس های دیجیتال، اسناد آفیس و پی دی اف می باشد که امکاناتی مانند تبدیل و بهینه سازی گروهی، ایجاد CD و DVD، نمایش اسلاید، تغییر نام گروهی فایل ها، تغییر ویژگی های فایل، چاپ، دانلود، آپلود، انتشار وب سایت ها، ویرایشگر حرفه ای کد های HTML، اسکریپت، متن، RTF و HEX با امکان نمایش کدها بصورت رنگ بندی شده و … را در اختیار شما قرار می دهد. هیچ نرم افزار دیگری وجود دارد که این قابلیت ها را در یک مکان در اختیار شما قرار دهد. این نرم افزار از تمامی فرمت های RAW دوربین های دیجیتال و نیز کپی بر روی دیسک های Blu-ray و HD-DVD پشتیبانی می کند.

سجاد بازدید : 519 1393/01/08 نظرات (0)

نرم افزار Text Workbench یک ابزار چند منظوره جستجو و جایگزینی با پشتیبانی کامل از Unicode و UTF-8 می باشد که توسط آن می توانید عملیات جستجو و جایگزینی (search & replace) را انجام دهید و به این صورت بهره وری خود را در ویرایش های دستی افزایش داده و در زمان زیادی که روزانه برای به روز رسانی فایل های خود در هارد دیسک محلی یا از طریق FTP ممکن است صرف کنید، صرفه جویی نمایید. این نرم افزار را می توان به عنوان یک راه حل یکپارچه قدرتمند برای صاحبان وب سایت ها و توسعه دهندگان نرم افزار و وب، نویسندگان فنی، مدیران اداری و هر شخص دیگری که به جستجو و جایگزینی سریع و آسان متن در تعداد زیادی فایل نیاز دارد. Text Workbenchمجموعه ای کامل از قابلیت های ویرایش محتوا، از جمله فیلترهای جستجو، عبارات منظم و جستجوی پشتیبانی حالات، تغییر نام فایل، مرورگر تصویر، ویرایشگر متن با نحو برجسته و انتخابگر پوشه (folder selector) را در یک رابط کاربری ساده و واضح برای شما فراهم کرده است.

سجاد بازدید : 441 1393/01/08 نظرات (0)

با نرم افزار DroidVox – Voice Changer می توانید صدای خود را به صدای ربات تبدیل کنید. DroidVox یک نرم افزار ضبط صدا و تغییر صدا با استفاده از تکنولوژی vocoder می باشد. می توانید از ویژگی Live Record این برنامه برای ضبط و تغییر بلادرنگ صدای خود استفاده کنید. از ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به داشتن 8 نوع صدای مختلف، ذخیره کردن صدا با فرمت WAV، ارسال به ایمیل یا فیس بوک و … اشاره کرد.

سجاد بازدید : 899 1393/01/08 نظرات (0)

نرم افزار Icon to Any یک مبدل آیکون برای ویندوز است که به شما امکان تبدیل فرمت آیکون ها و نشانگرهای ویندوز به فایل های ICO، CUR، BMP، JPEG، GIF، PNG، PSD، TIFF، XBM، XPM، WBMP و RC را می دهد. توسط این برنامه می توانید آیکون های موجود را تغییر سایز دهید. همچنین می توانید چندین فایل را در یک زمان پردازش و از آیکون ها و تصاویر برای استفاده در صفحات وب استفاده نمایید.

سجاد بازدید : 802 1393/01/08 نظرات (0)

نرم افزار WinFolder Lock Pro راه حلی برای محافظت از پوشه ها در برابر کپی و دسترسی های غیر مجاز می باشد که حفاظت از اطلاعات را آسان می سازد. این برنامه با رمزگذاری پیشرفته کرنل (هسته) بر روی فولدرها، از کپی، انتقال، تغییر نام، حذف و … توسط کاربر جلوگیری می کند. همچنین می تواند از اطلاعات موجود در پوشه ها در برابر ویروس ها و برنامه های مخرب محافظت کند.

سجاد بازدید : 1009 1393/01/08 نظرات (1)

Data Flow Accelerator یک نرم افزار مدیریت دانلود رایگان و متفاوت، با استفاده از تابع دانلود Multicell از سایت های اشتراک گذاری فایل می باشد. این نرم افزار دانلود از سایت های به اشتراک گذاری فایل را پشتیبانی و برای گرفتن خدمات لینک مستقیم از سایت های اشتراک گذاری فایل به شما کمک می کند. پشتیبانی و هماهنگی با مرورگرهای مختلف، تقسیم فایل دریافتی به چند قطعه برای افزایش سرعت دانلود، قابلیت ادامه دانلود در زمان دیگر، مرتب سازی و طبقه بندی فایل ها و … از دیگر امکانات این نرم افزار هستند. تفاوت بین این مدیر دانلود با سایر نرم افزارهای مشابه در این است که نه تنها می تواند فایل های لینک مستقیم را آپلود کند، بلکه قادر به دریافت مستقیم فایل از سایت های اشتراک گذاری می باشد. توسط این نرم افزار می توانید فایل ها را بصورت مستقیم از سایت های اشتراک فایل دریافت کنید که می توانید لیست این سایت ها که به طور مداوم در حال تکامل هستند را در ادامه مشاهده کنید.

سجاد بازدید : 1887 1393/01/08 نظرات (0)

CardRecovery نرم افزاری پیشتاز برای بازیابی عکس های کارت حافظه استفاده شده توسط دوربین های دیجیتال می باشد. این نرم افزار می تواند عکس های از دست رفته، حذف شده، خراب شده یا عکس ها و فایل های ویدئویی فرمت شده از کارت های حافظه مختلف را به طور موثر بازیابی کند. همچنین این برنامه تقریبا از انواع کارت های حافظه شامل SD (Secure Digital) Card، CF (Compact Flash) Card، xD Picture Card، Memory Stick، SmartMedia Card، MMC (MultiMediaCard)، MicroSD، MiniSD، SDHC و … پشتیبانی می کند.
CardRecovery یک راه حل قابل اطمینان برای بازیابی تصاویر و عکس های دیجیتال، رسانه های دیجیتال، نجات عکس، ترمیم عکس، بازیابی اطلاعات و فایل های پاک شده، و بازیابی اطلاعات ذخیره شده آسیب دیده شده و فرمت شده می باشد. این نرم افزار با تکنولوژی SmartScan خود قادر است تا فایل هایی که سایر نرم افزارهای بازیابی امکان بازگردانی آن ها را ندارد را با سرعت بالا بازیابی کند. استفاده از این نرم افزار که عملیات فقط خواندنی بر روی کارت حافظه شما انجام می دهد، امن و بدون ریسک است. این برنامه برای جلوگیری از ایجاد آسیب به اطلاعات قابل بازگردانی، اطلاعات موجود در کارت را جابجا و حذف نمی کند، بر روی آن چیزی نمی نویسد و تغییری در آن ها ایجاد نمی کند. این نرم افزار می تواند عکس ها و ویدیوهای شما را از کارت حافظه در محل مشخص دیگری که شما مشخص می کنید ذخیره کند.

سجاد بازدید : 723 1393/01/08 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای تیتراژ سریال رشید حرفه ایی با صدای احسان شماعی زاده با بالا ترین کیفیت
ترانه سرا: مهدی موید ، آهنگساز : کمال ایزدی ، تنظیم کننده : اشکان سورانی

برای دیدن متن تیتراژ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


MP3 – 320

Ehsan Shamaei Zade – Rashid Herfei

MP3 – 128

Ehsan Shamaei Zade – Rashid Herfei

سجاد بازدید : 1834 1393/01/08 نظرات (0)

 

Total War Rome II Hannibal at the Gates PC-RELOADED

در این بسته الحاقی، بازیکنان در خلال دومین Punic War (جنگ هاى میان روم و کارتاژ) به مدیترانه شرقی سفر خواهند کرد. این DLC همانند، Caesar in Gaul، دارای یک کمپین جدید خواهد بود. تمرکز اصلی Hannibal at the Gates بر روی جنگ بین Scipio و Hannibal است که به دلیل موقعیت جغرافیایی-سیاسی به وقوع پیوسته. پنج faction با یگان های جدید در این DLC، قابل بازی خواهند بود که از این بین، Syracuse، Arevaci و Lusitani faction های تازه وارد خواهند بود. Rome و Carthage نیز با درختچه تکنولوژی غیرنظامی جدید (civil tech tree) به روز رسانی خواهند شد. در این مجموعه تمامی DLC های بازی قرار داده شده اند. این DLC ها عبارتند از: – Greek States Culture Pack, Nomadic Tribes Culture Pack, Baktria Faction Pack, Seleucid Empire Faction Pack, Blood & Gore, Caesar in Gaul, Beasts of War, Hannibal at the Gates

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 369
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 1,187
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,876
  • بازدید ماه : 83,446
  • بازدید سال : 548,768
  • بازدید کلی : 11,939,380
  • کدهای اختصاصی