loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 649 1393/01/28 نظرات (0)

Trojan Killer 2.2.2.5 نرم افزاری جهت حذف تروجان ها و کشتن تروجان ها می باشد ، این نرم افزار توسط کمپانی GridinSoft که یکی از سازندگان نرم افزار می باشد منتشر شده است. این نرم افزار دارای قابلیت قدرت تشخص فوق العاده تروجان ها می باشد ، این برنامه هر تروجانی را شناسایی میکند ، مانند تروجان های یاهو ، تروجان های امکان اتصال ریموت و فایل منیجر را غیر فعال میکند. Trojan Killer  به معنی کشنده تروجان می باشد ، ویژگی مفید این برنامه این است که فایل ها را در سریع ترین زمان ممکن تشخیص میدهد . اگر امنیت کامپیوتر شما در خطر باشد برنامه کامپیوتر را در همان لحظه ریست میدهد و آی پی شما را تغییر میدهد این برنامه را از دست ندهید!

سجاد بازدید : 456 1393/01/28 نظرات (0)

CCleaner 4.12.4657  یک نرم افزار رایگان و کاملا کاربردی است که با سرعت بسیار بالا فایل های بدرد نخور یا اصطلاحا Temporary را از روی سیستم شما پاک می کند. پاک شدن این فایل ها موجب افزایش میزان فضای خالی هارد دیسک و افزایش سرعت و بازده سیستم شما می گردد . همچنین این نرم افزار می تواند با پاک کردن کوکی ها ، History ، دیتابیس ها ، لیست دانلود ها و … که توسط نرم افزار هایی چون FireFox , Opera , Chrome , IE , Yahoo , Nero, … برروی کامپیوترتان برجای مانده امنیت شما را برای جلوگیری از هک شدن تامین نماید . البته شایان ذکر است که CCleaner برخلاف دیگر نرم افزار های مشابه این کاررا خودسرانه انجام نمی دهد بلکه به شما این امکان را می دهدکه مشخص کنید به دنبال حذف کدام فایل ها هستید . CCleaner بارفع ایرادات و عیوب رجیستری به افزایش طول عمر ویندوز کمک شایانی می کند . البته قبل از انجام عملیات چک کردن ، یک بک آپ ( BackUp ) کامل از رجیستری ویندوز می گیرد تا در صورت بروز هر گونه مشکل بتواند آن را به حالت قبل بر گرداند .

سجاد بازدید : 701 1393/01/27 نظرات (0)

CyberLink PowerDVD Ultra 14.0.3917.58 نرم افزاری بسیار معروف و محبوب با امکانات فراوان جهت نمایش و پخش فایل های مالتی مدیا نظیر فیلم،ویدیو،صوت و عکس نرم افزاری بی نظیر محسوب می شود. این نرم افزار دارای امکانات پیشرفته جهت پخش هرچه با کیفیت تر ویدیو و فیلم ها می باشد. پخش انواع لوح های فشرده DVD و بلو-ری ها به همراه فیلم های سه بعدی از جمله دیگر امکانات نرم افزار محسوب می شود. نرم افزار با استفاده از تکنولوژی انحصاری TrueTheater کیفیت بیشتری را در هنگام پخش فیلم ها در اختیار کاربر قرار میدهد. TrueTheater خود شامل بخش های دیگری در زمینه پخش فیلم ها با کیفیت HD ، ارائه کیفیت صدای بهتر، ارائه وضوح و روشنایی بهتر برای فیلم ، از بین بردن نویز فیلم و… را دارا می باشد که این تکنولوژی با اجرا شدن روی تمامی ویدیوها باعث نمایش هرچه بهتر خواهد شد.

سجاد بازدید : 668 1393/01/27 نظرات (0)

 

NG – 20 Animals That Will Kill You (2011) HDTV 720p Mp4

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

 

 

نام مستند : NG – 20 Animals That Will Kill You

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۴۴ دقیقه

حجم : ۱۰۰۰ مگابایت

کیفیت : HDTV 720p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : در این مستند با ۲۰ حیوان کشنده آشنا خواهیم شد . از ببر بنگال گرفته تا کوچکترین موجود کشنده یعنی پشه ! این حیوانات در اکثر مواقع برای دفاع از خود به انسان ها حمله می کنند که عواقب خوبی را برای شکارچی در پی نخواهد داشت . به این دلیل است که روزانه هزاران نفر توسط حیوانات خطرناک کشته می شوند . همچنین در این مستند با روش حمله این موجودات آشنا خواهید شد …

سجاد بازدید : 663 1393/01/27 نظرات (0)

Crystals of Time – پدر Ashley توسط یک دزد حرفه ای دزدیده می شود ، پدری که دخترش تمام چیز را یاد داده است و Ashley تمام داشته هایش را مدیون او است ! وظیفه ی شما در این بازی کمک به او است تا پدر خود را پیدا کند . Ashley خود را در یک خانه ی متروکه ی اسرار آمیز پیدا می کند و با داشتن کریستالی جادویی می تواند در زمان سفر کند ، پس به گذشته بازگردید و به دنبال سرنخ هایی از دزد باشید . در بازی ۸۰ صحنه ی مختلف را مشاهده خواهید کرد که می بایست اشیای مخفی آن ها را پیدا کنید تا معمای بازی حل شود .

سجاد بازدید : 2473 1393/01/27 نظرات (0)

Wondershare Video Editor نرم افزاری عالی محصول شرکتی محبوب جهت ویرایش ویرایش و تغییرات مختلف روی ویدیوها می باشد. این نرم افزار تمامی ابزارهای لازم جهت ویرایش ویدیوها را در اختیار دارد. در کنار امکانات ویرایش ویدیویی نظیر چسباندن ،جدا کردن، crop کردن ، چرخش و fade out و fade in و…. قابلیت ساخت ویدیوهای خانگی از عکس ، صدا و ویدیو به صورت کلیپ با انواع افکت ، عنوان و به همراه بیش از ۵۰ افکت حرکتی را در اختیار دارد. تغییر سرعت ویدیو مانند کم کردن و زیاد کردن سرعت پخش آن نیز در زمره قابلیت های نرم افزار قرار دارد. در زمینه ساخت کلیپ نرم افزار محیطی کاملا حرفه ای و مشابه نرم افزارهای تدوین را در اختیار دارد با این تفاوت که محیط کاربردی و ساده ای را برای کاربر پدید آورده است که به اصطلاح timeline نامیده می شود. در پایان نیز نرم افزار قابلیت رایت مستقیم ویدیو ساخته شده یا ویرایش شده را برروی لوح های فشرده dvd دارا می باشد.

سجاد بازدید : 773 1393/01/27 نظرات (0)

 

All Goals World Cup 2010 (2011) HDTV Avi

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

نام کلیپ : All Goals World Cup 2010

ژانر : ورزشی

سال انتشار : ۲۰۱۱

مدت زمان : ۸۰ دقیقه

حجم : ۱۴۷۰ مگابایت

کیفیت : HDTV

توضیحات : در این کلیپ تمامی ۱۴۵ گل زده شده در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقا جنوبی را مشاهده میکنید . این کلیپ زیبا ، جذاب و خاطره انگیز را میتوانید از همه چی دانلود دریافت نمایید …

سجاد بازدید : 523 1393/01/27 نظرات (0)

FileZilla 3.8.0 نرم افزاری متن باز و رایگان در زمینه مدیریت سرورهای FTP می باشد. به طور ساده نرم افزارهای FTP میتوانتد به سرورهای دنیای اینترنت متصل شوند و به صورت ساده و سریع به دانلود و آپلود و برخی از فرایندهای دیگر بپردازند. بیشترین استفاده از نرم افزارهای FTP را مدیران سایت های اینترنتی و سرورها دارند که برای دانلود و آپلود اطلاعات برروی آنها از نرم افزار استفاده میکنند تا سریعتر به هدف خود برسند. FileZilla نرم افزار مناسب در این زمینه است که با توجه به رایگان بودن دردسرهای معمول کرک کردن را نخواهد داشت. این نرم افزار به راحتی به انواع سرورها نظیر FTP, FTPS و SFTP متصل می شود و همانطور که نام برده شده از سرورهای با اتصال امن FTPS نیز پشتیبانی میکند. این نرم افزار باتوجه به اینکه از قابلیت resume (ادامه دانلود یا آپلود) پشتیبانی میکند برای اینترنت ایران بسیار مناسب تلقی می شود. همچنین در این نرم افزار میتوانید به راحتی برای کانکشن ها مدیریت تعیین کنید و سرعت ها را نیز کنترل نمایید. به طور FileZilla نرم افزار ftp مناسب و سبک می باشد.

سجاد بازدید : 1234 1393/01/27 نظرات (0)

 

Batman Arkham Origins A Cold Cold Heart DLC PS3-DUPLEX

افزونه ی جدید بازی Batman Arkham Origins با نام Cold, Cold Heart روایتی جدید را برای طرفداران این بازی ارائه می کند. در این DLC گیمرها با ماجرای اصلی Mr.Freeze و چگونگی توانمندی وی برای تبدیل شدن به یکی از دشمنان اصلی بتمن روبرو خواهند شد. در این DLC بتمن دارای Extreme Environment (XE) برای پوشش خود، و گدجت های جدیدی برای مبارزه خواهد بود. از این گدجت ها می توان دستکش حرارتی و باتارانگ های حرارتی را نام برد. در این بازی گیمرها در فضای یخ بندان به نبرد خواهند پرداخت و با Mr.Freeze که اولین بار در Dark Knight دیده شد، بیشتر آشنا خواهند گشت.

 

 

سجاد بازدید : 437 1393/01/27 نظرات (0)

 

نام مستند : Free to Play

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم : ۵۸۰ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p WEB-DL

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه : در این مستند با سه پلیر حرفه ای بازی های رایانه ای همراه شوید که می بایست با غلبه بر سختی های روحی و روانی ، فشارهای خانوادگی و واقعیت های زندگی در تورنمتی با جایزه ی ۱ میلیون دلاری شرکت نمایند که می تواند سرنوشت آن ها را برای همیشه تغییر دهد ….

سجاد بازدید : 542 1393/01/27 نظرات (0)

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

سجاد بازدید : 1320 1393/01/27 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۷۰ والپیپر زیبا با موضوع بازی های کامپیوتری آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

سجاد بازدید : 492 1393/01/27 نظرات (0)

 

Toy Story Toons S01 BDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|فصل اول به صورت کامل، دارای ۳ قسمت می باشد|

 

 

 

نام انیمیشن: Toy Story Toons

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۷ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۵۰ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

Pixar

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: انیمیشن سریالی Toy Story Toons یک سری کوتاه انیمیشنی بر اساس سری فیلم های کارتونی با همین نام می باشد. ماجراهایی که در این مجموعه به وقوع می پیوندد مربوط به وقایع بعد از Toy Story 3 می باشد. ۳قسمت این انیمیشن سریالی با نام های سفر به سبک هاوایی، کوچولوی شیطون و جشن دایناسوری می باشد که به ترتیب همزمان با اکران انیمیشن ماشین ها ۲، فیلم سینمایی ماپت ها و نسخه ۳بعدی انیمیشن در جستجوی نمو اکران شده اند و …

 

سجاد بازدید : 559 1393/01/27 نظرات (0)

 

Otto The Rhino BDRip (2012-2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|فصل اول به صورت کامل، دارای ۲۶ قسمت می باشد|

 

 

 

نام انیمیشن: Rocket Monkeys

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۲-۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: ۳۵۰۲ مگابایت

کیفیت: Web-DL 480p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: -

سجاد بازدید : 687 1393/01/27 نظرات (0)

 

Freedom Force Bluray/BDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم BDRip 720p و BDRip 1080p به پست اضافه شد|

 

 

 

نام انیمیشن: Freedom Force – گروه نجات

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، فانتزی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۸۲ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/Bluray 720p/BDRip 1080p/Bluray 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: گروهی از بچه ها با قدرت های عجیب به اضافه یک سگ وفادار برای زنده کردن یک اتفاق به گذشته سفر می کنند اما بعد از سفر به مشکلات عظیمی برخورد می کنند و …

 

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 305
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 789
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,478
  • بازدید ماه : 83,048
  • بازدید سال : 548,370
  • بازدید کلی : 11,938,982
  • کدهای اختصاصی