loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 553 1393/03/10 نظرات (0)

 

Kill The Bad Guy PC-POSTMORTEM

بازی Kill the Bad Guy  دارای یک جو آرام و محیطی که دائما در حال متغیر می باشد است و وظیفه بازیکن در این عنوان چنین است که مجرمان، قاتلین، زورگیران و دیگران خلافکاران را برای همیشه نابود کند و در این میان می تواند از امکانات مختلفی بسته به هر محیط بهره ببرد. البته این نکته بسیار مهم را هم باید به داشته باشید که در صورتی که اعمال شما برای خلافکاران مشکوک جلوه کند، شکست خواهید خورد و صحنه کشته شدن فرد مذکور بایستی حتما به صورت یک تصادف یا حادثه صورت گیرد و تا حد امکان از تخریب محیط های شهری باید خودداری کنید. این گونه گیم پلی که بر محوریت تله گذاری تمرکز دارد را در گذشته با انتشار عناوینی مانند Trapt یا Deception شاهد بوده ایم. به یک جامعه کاملا اسرار آمیز و مخفی از دید همگان بپیوندید که افراد حاضر در آن قسم خورده اند که از اعضای مافیا، جنگ های گانگستری و دیگر مجرمان را برای همیشه از میان بردارند و می خواهند که ناشناس باقی بمانند. Bad Guys ها (دشمنان حاضر در این عنوان) با چهره ای بسیار ساده و حضور در میان عموم مردم طوری جلوه می کنند که غیرقابل دسترس هستند. آنها انتظار این را ندارند که شما به دنبال آنها افتاده اید و نقشه های شیطانی را رسم می کنید. “Kill The Bad Guy” هوش و ذکاوت شما را در ارائه پازل های بی نقص و خوب ارزیابی می کند که استرس فراوانی را نیز به همراه خواهد داشت.

سجاد بازدید : 499 1393/03/10 نظرات (0)

 

PBS - The Gathering of Swarms HDTVRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

 

نام مستند: The Gathering of Swarms – اجتماع حشرات

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۵۲ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: در این مستند نگاهی به بزرگترین ازدحام های سیاره پرداخته می شود. موجوداتی که دور هم جمع می شوند و تعداد آن ها به میلیون ها، میلیاردها و برخی وقت ها به تریلیون ها می رسد! این موجودات را می توان خفاش ها و زنبورها، مورچه ها و ملخ ها،پروانه ها در مکزیک و … دانست. برخی از این موجودات دور هم جمع می شوند تا زاد و ولد داشته باشند و یا مهاجرت کنند، برخی برای محافظت از خود، برخی برای گرم ماندن در سرما و …

 

سجاد بازدید : 327 1393/03/10 نظرات (0)

 

Starlight Inception PC-POSTMORTEM

STARLIGHT INCEPTION عنوان یک بازی جدید و زیبا در سبک اکشن و شبیه سازی است که شمارا وارد جنگ های ستاره ای و فضایی میکند. بازی شمارا به یک سال بعد میبرد، زمانی که جنگ جهانی IV آغاز شده است و ما به نیروهای متحد ستاره ای میپیوندید تا از زمین و مستعمرات خود دفاع کنید. در بازی شما نقش یک خلبان جنگنده فضایی جوان اختصاص یافته به USF را برعهده دارید و با در اختیار داشتن بمب افکن ها و دیگر تجهیزات جنگی و ستاره ای باید به جنگ با دشمن رفته و آن ها را نابود کنید. برج های دفاعی خود را ارتقاد داده و از پایگاه خود دفاع کنید، این جنگ سراسر سیاره را مختلف خواهد کرد و شما با پیکربندی سلاح ها و استفاده از بهترین استراتژی باید آن ها را نابود کنید.

سجاد بازدید : 286 1393/03/10 نظرات (0)

Videoshop 3.1 یکی از نرم افزار های قدرتمند ویرایش فیلم و ویدیو است میتواند به شما در قابلیت کپی ، برعکس کردن ، تغییر سرعت ، قرار دادن انواع افکت ها ، فیلتر گذاری و … فیلم هایتان کمک بکند . از قابلیت های این نرم افزار میتوان به قابلیت اضافه کردن موزیک ، زیرنویس و تیتراژ اشاره کرد . برای اجرای این نرم افزار به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 395 1393/03/10 نظرات (0)

در بازی Batman & The Flash: Hero Run 1.1 با گرافیک سه بعدی و کاری از شرکت GREE, Inc است باید به قهرمانی افسانه ای تبدیل شوید و تمامی تلاش خود را به کار گیرید تا شهر گاتهام را نجات دهید! در این بازی باید با افراد شروری همچون جوکر و گوریل عظیم الجثه ای که همه چیز را نابود می کند رودررو می شوید. در خیابان های گاتهام قدم بزنید و به دنبال افراد جوکر و گوریل بزرگ بگردید. لازم به ذکر است که در طول مسیر با دشمنان متعددی رو به رو می شوید که بایستی تمامی آن ها را از بین ببرید . در بازی چندین شخصیت میتوانید چند شخصیت انتخاب کنید که هر کدام آنها دارای قدرت و توانایی های منحصر به فرد خود هستند. این بازی بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

سجاد بازدید : 600 1393/03/09 نظرات (3)

دانلود آخرین نسخه بازار از سایت بازار (مطالب عینا کپی شده اند)

 

به طور کلی برای نصب برنامه‌های اندرویدی شما نیاز به فایل نصب آن‌ها خواهید داشت که با پسوند apk شناخته می‌شوند. نصب بازار نیز مانند برنامه‌های دیگر صورت می‌گیرد و برای دسترسی به این فایل باید به اینترنت دسترسی داشته باشید.

قبل از اینکه بخواهید فایل را دانلود کنید بهتر است سری به تنظیمات دستگاه بزنید. برای دسترسی به تنظیمات راه‌های زیادی وجود دارد ولی راهی که در تمام دستگاه‌ها کاربرد دارد مراجعه به لیست تمام برنامه‌های خود و باز کردن برنامهٔ تنظیمات (Settings) است. در اینجا به قسمت امنیت (Security) رجوع کنید و تیک مربوط به نصب برنامه‌ها از منابع نا‌شناس (Unknown sources) را علامت بزنید. با علامت زدن این تیک ممکن است اخطاری مبنی بر خطرناک بودن این کار دریافت کنید که در رابطه با برنامه‌های بازار جای نگرانی نیست. چرا که برنامه‌های بازار همه توسط ما بررسی و سپس در بازار منتشر می‌شوند.

سجاد بازدید : 399 1393/03/09 نظرات (0)

داستان بازی اتفاقات پس از مرگ  رونان اوکانر (Ronan O'Connor) را به تصویر می کشد. رونان اوکانر (Ronan O'Connor) یک کاراگاه حرفه ای است که در شهر Salem زندگی می کند. اتفاقات بازی از جایی آغاز می شود که رونان اوکانر به آپارتمانی مرموز وارد می شود و پس از آن به دلایلی نامعلوم از پنجره ی آخرین طبقه ی آپارتمان به بیرون پرت شده و به زمین برخورد می کند و در حال از دست دادن جانش است، در این زمان رونان اوکانر خودش را تماشا می کند و مانند هر انسان معمولی هنوز مرگ خودش و روح بودش را نپذیرفته ولی به مرور زمان به این وضعیت عادت می کند. اکنون رونان هیچ چیز را به یاد نمی آورد، چرا به آن آپارتمان رفته بود و چرا از پنجره ی به بیرون پرت شد سوالاتی هستند که ذهن رونان را به خود مشغول کرده است، از آنجا که رونان کاراگاهی زبده است قصد دارد قاتل خودش را پیدا کند و دلیل مرگش را بداند تا بتواند با آرامش مرگ را تجربه کند. ایده ی داستان بازی یکی از جالب ترین ایده ی هایی است که می توان به سراغ آن رفت و از آنجا که رونان به خوش گذرانی نپرداخته و به دنبال علل مرگش است داستان بازی را بیش از پیش پیچیده می کند. از آن جا که رونان هیچ چیز را به یاد نمی آورد (رونان تنها اطلاعی از چگونگی مرگ خود را ندارد، و بقیه ی خاطرات خود را به یاد دارد) باید از تجربه های کاراگاهی اش استفاده کند. استنباط تنها راه حل اوکانر است و او باید قدم به قدم برای حل سوال هایش استنباط کند و صحنه ها را دوباره بازسازی کند. داستان بازی پیچیدگی ها خاص خود را داراست و این موضوع و تلاش اوکانر برای یافتن پاسخ هایش باعث می شود که با یکی از غنی ترین داستان های بازی های ویدیویی روبرو باشیم. در نگاه اول داستان بازی کمی کلیشه ای به نظر می رسد اما TLoU نشان داد که از یک داستان کلیشه ای هم می توان داستان غنی ساخت و احتمالا این موضوع در مورد M:SS نیز صدق می کند.

سجاد بازدید : 1824 1393/03/09 نظرات (0)

The Simpsons Season 3 DVDRip Mkv

| قسمت های ۱ الی ۲۴ آماده دانلود |

| زیرنویس فارسی قسمت های ۱ الی ۲۴ آماده دانلود |

 

 

نام انیمیشن: The Simpsons – سیمپسون‌ها

ژانر: انیمیشن، کمدی، خانوادگی

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۳ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۰۳ مگابایت

کیفیت: DVDRip

رزولوشن: ۵۷۶×۴۳۲

زیرنویس فارسی: دارد

امتیاز: ۹ از ۱۰

IMDB

سیمپسونز (انگلیسی: The Simpsons) یا سیمپسون‌ها، کارتون پویانمای آمریکایی است که نخستین‌بار در دسامبر ۱۹۸۹ از شبکه تلویزیونی فاکس به صورت مجموعه‌ای تلویزیونی نشان داده شده‌است و از آن به بعد هر هفته پخش می‌شود. خالق سیمپسون‌ها، مت گرونینگ است. این مجموعه با بیش از ۵۰۰ قسمت، رکورددار پرقسمت‌ترین مجموعهٔ تلویزیونی جهان است. ماجراهای این مجموعه، در شهری به نام اسپرینگ‌فیلد اتفاق می‌افتد. بیشتر شهروندان اسپرینگ‌فیلد زردرنگ هستند و همگی آنها (به غیر از چند استثنا) تنها ۴ انگشت در هر دستشان دارند. فصل سوم از ۲۵ فصل هم اکنون آماده دانلود می باشد.

 

سجاد بازدید : 821 1393/03/09 نظرات (0)

 نام رمان : قاف عشق 

2 دانلود رمان قاف عشق | shamimeyas کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : shamimeyas کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان قاف عشق | shamimeyas کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : 2.2 (پی دی اف) – 0.2 (پرنیان) – 0.9 (کتابچه) – 0.3 مگابایت (epub)

11 دانلود رمان قاف عشق | shamimeyas کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub 

4 دانلود رمان قاف عشق | shamimeyas کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : 198

14 دانلود رمان قاف عشق | shamimeyas کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

ارغوان دختر جوان و با احساسی است که دچار احساسی زودگذر می شود. 
با اتفاقی تلخ و تلنگروار ، خیال می کند به راحتی می تواند این احساس را به دست فراموشی بسپارد …
روزها می گذرد تا این که …


 
سجاد بازدید : 3766 1393/03/09 نظرات (0)

 

1 دانلود رمان اعدام یا انتقام | شیوا sh کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : اعدام یا انتقام 

2 دانلود رمان اعدام یا انتقام | شیوا sh کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : شیوا_sh کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان اعدام یا انتقام | شیوا sh کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : 4.7 (پی دی اف) – 0.4 (پرنیان) – 1 (کتابچه) – 0.4 مگابایت (epub)

11 دانلود رمان اعدام یا انتقام | شیوا sh کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub 

4 دانلود رمان اعدام یا انتقام | شیوا sh کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : 633

14 دانلود رمان اعدام یا انتقام | شیوا sh کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

ابتدای داستان در مورد دو زوجه ، دو زوجی که هر کدوم عاشق همسرشون هستن ! ولی با یه تصادف ، همسر یکی از این زوج ها از بین میره و اون سه نفر دیگه رو تو مسیر هم قرار میده !
علی راضی به رضایت نمیشه ، تنها حرفی که روی زبونشه ، قصاصه ! و اینکه سهیل باید تاوان کاری که کرده رو پس بده !
قانون باید اونو مجازات کنه !
حکم دادگاه ، اعدامه !
اعدام سهیل !
بهارم که عاشق سهیل همسرشه ، هر کاری میکنه تا از علی رضایت بگیره حتی …
و علی راضی میشه ، اما فقط به یه شرط ، اونم اینکه …
” لذتی که در بخشش هست در انتقام نیست “

 
donloadhaa بازدید : 451 1393/03/08 نظرات (0)

بازی استراتژیک گرافیکی آنلاین Age of Warring Empire v2.3.19 اندروید + تریلر – درخواستی کاربران

Age of Warring Empire – عصر جنگ های امپراطوری یک بازی پرطرفدار با بیش از ۱۰ میلیون بازیکن از سراسر جهان در سبک بازی های استراتژیک و نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی Silent Ocean مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که در آن شما به عنوان فرمانده ی یک سرزمین می توانید به صورت دلخواه قلمروی خودتان را بسازید و با به کار گیری انواع سلاح های قدرتمند دشمنان خود را که بازیکنانی از جنس خودتان هستند را از بین ببرید.

در هنگام شروع بازی قلعه ای ضعیف با وضعیتی آشفته به شما تحویل داده شده است  و وظیفه ی شما رسیدگی به تمامی بخش های آن خواهد بود و می بایستی با سرعت و دقت بالا قلمروی خودتان را بهبود ببخشید. انواع دشمنان مختلف در همان وضع آشفته به شما حمله می کنند و شما باید با استراتژی های خودتان آن را شکست دهید و به جمع آوری پول بپردازید! شما با کمک پول های بدست آمده می توانید آیتم های جدید را خریداری و قدرت خودتان را چند برابر نمایید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک آنلاین Age of Warring Empire اندروید:

* ساخت قلمروی اختصاصی خود و نبرد برای تسخیر قلمروی دشمنان

* استخدام سربازان و فرماندهانی قدرتمند از یونان باستان، روم و پارس!

* شامل تعداد زیادی از قهرمانان با قدرت ها و مهارت های منحصر به فرد

* امکان ارتقای لباس ها و زره پوش های قهرمانان و قدرتمندسازی آن ها

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده و رنگارنگ + صداگذاری هیجان انگیـز

بازی Age of Warring Empire با ده ها میلیون بازیکن از سراسر دنیا دارای امتیاز ۴٫۴ از ۵٫۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را به عنوان اولین وبسایت ایرانی در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که: بازی Age of Warring Empire به صورت آنلاین صورت می پذیرد و برای بازی کردن اتصال اینترنت مورد نیاز است و این اتصال می تواند توسط سیمکارت های ایرانسل، همراه اول و تالیا صورت بپذیرد.

donloadhaa بازدید : 341 1393/03/08 نظرات (0)

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Lomo Camera یکی از بهترین برنامه‌های دوربین برای عکاسی است که به شما امکان می‌دهد عکس‌های شگفت‌انگیزی بگیرید. این برنامه دارای ۱۲ فیلتر عکاسی است که بر اساس فیلترهای واقعی طراحی شده‌ند. با استفاده از این برنامه می‌توانید عکس‌هایی به سبک دوربین Lomo بگیرید. با اعمال فیلترهای عکس قدیمی که کنتراست پایین و مقداری خراش‌ به عکس اضافه می‌کند، عکس‌های بگیرید که شما را به یاد عکس‌های مادربزرگتان می‌اندازد!

donloadhaa بازدید : 446 1393/03/08 نظرات (1)

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

بازی Traffic Racer نقطه عطفی در سبک بازی مسابقه ماشین بی‌پایان است. ماشین خود را از میان ترافیک آزادراه عبور دهید، پول جمع کنید، ماشین خود را ارتقاء دهید و مدل‌های جدیدتر بخرید. سعی کنید در جدول امتیازات جهانی نفر اول شوید.

ویژگی‌ها:

گرافیک سه بعدی خیره کننده

کنترل واقع‌گرایانه و نرم ماشین

۲۱ ماشین مختلف

۴ محیط با جزئیات: حومه شهر، صحرا، برفی و شهر در شب

۴ حالت بازی مختلف: بی‌پایان، دوطرفه، رکورد گیری و رانندگی آزاد

 

 

donloadhaa بازدید : 432 1393/03/08 نظرات (0)
  • تاریخ انتشار: 1393/03/8
  • حجم فایل: 22 مگابایت
  • نیازمند اندروید نسخه: 2.3.3 +

اگر هیچ کدام از کیبورد های اندرویدی به خاطر شرایط خاص انگشتان و یا موارد دیگری که بر روی هر فردی متفاوت است نتوانسته اند رضایت شما را جلب کنند بد نیست نرم افزار کیبورد متفاوت Minuum Keyboard را امتحان نمایید.


 این نرم افزار کیبورد برای کسانی که انگشت های بزرگی دارند و تایپ کردن متن ها برای آن ها سخت است  ساخته شده است و این افراد به راحتی می توانند با این کیبرد متون مورد نظر خود را سریع و بی دردسر تایپ کنند . ساختار این کیبرد به صورت یک نوار در زیر صفحه می باشد که دارای ستون هایی می باشد که شما روی هر ستون دست خود را بگذارید حروف بزرگی ظاهر می شوند که می توانید یکی از آن ها را انتخاب نمایید . این کیبرد قابلیت حدس زدن کلمات و همچنین قابلیت تصحیح کردن نوشته های شما را دارد . برای دانلود جدیدترین نسخه از این کیبورد زیبا به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید.

ویژگی ها:

  • سادگی در استفاده
  • فضای بیشتر جهت تایپ راحت تر
  • مناسب برای انگشتان بزرگ
  • چیدمان مختلف و بسیار مناسب کلید ها
  • دارای تنظیمات پیشرفته
  • قابلیت تبدیل به صفحه کلید معمولی و استاندارد
  • پیش بینی هوشمندانه لغات
  • کنترل واژگان
  • پشتیبانی از زبان های انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، المانی و ایتالیایی
  • قابلیت تایپ صوتی
donloadhaa بازدید : 524 1393/03/08 نظرات (0)

                                                                                                      

 نسخه جدید همزمان با انتشار در گوگل پلی

قبیله خود را رهبری نمایید تا پیروز میدان باشید! Clash of Clans یک بازی استراتژی زیبا می باشد که در آن باید روستا خود را بسازید و نیرو های نظامی خود را تربیت نمایید. این بازی ترکیبی از یک بازی استراتژی سریع و مبارزه ای می باشد که در آن جادوگرها، بربرها، اژدها و دیگر مبارزان برتر تاریخ وجود دارند، هرچه قلمرو شما وسیع تر باشد به همان اندازه هم باید نیروهای بیشتری داشته باشید تا در حملات مختلف پیروز میدان باشید.

برخی از ویژگی های بازی:

- ساخت روستا در مکان دلخواه

- نبرد با بازیکنان دیگر از سراسر جهان

- پیوند با سایر بازیکنان برای نبرد نهایی

- ۱۴ مرحله زیبا و جذاب

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 349
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 1,054
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,743
  • بازدید ماه : 83,313
  • بازدید سال : 548,635
  • بازدید کلی : 11,939,247
  • کدهای اختصاصی