loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 419 1393/02/11 نظرات (1)

 

Pup Bluray/BDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم BDRip 720p-dLHa و BDRip 1080p-YIFY به پست اضافه شد|

 

 

 

نام انیمیشن: Pup

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۸۱ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Bluray 720p/BDRip 720p/BDRip 1080p/Bluray 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: بلکی، گوسفند سیاهی است که آشوب در مزرعه را بوجود آورده است. وی در رفتن به شهر ماه مردد است و کانوتو که سگ‌گوسفند است درگیر برنامه های خود بوده و در این میان احساس خود را به بلکی پنهان کرده است و …

سجاد بازدید : 412 1393/02/11 نظرات (0)

Q-Dir 5.97. نرم افزاری قدرتمند و ساده برای مدیریت فایل ها و پوشه ها می باشد. از ویژگی های مهم این نرم افزار سرعت بالا و طراحی خیره کننده آن است . امکاناتی مثل Drag and Drop ، نمایش فایل های مخفی و … از امکانات عمومی این نرم افزار می باشد ولی این فایل منیجر قابلیت های بسیار دیگری هم دارد که فقط باید ببینید تا باور کنید.این نرم افزار نیازی به نصب ندارد فقط کافی است نام آن را از Q-Dir_Installer.exe به Q-Dir.exe تغییر دهید و از آن لذت ببرید همچنین از این فایل منیجر می توانید بر روی فلش مموری هم استفاده کنید .

سجاد بازدید : 456 1393/02/11 نظرات (0)

DivX Plus 10.2 نرم افزاری تحت سیستم عامل ویندوز است که برای شما امکان تجربه کیفیت واقعی HD را فراهم می آورد. این نرم افزار از آخرین و بزرگترین تکنولوژی ویدئویی برمبنای H.264، استاندارد جدیدی برای ویدئوهای دیجیتالی HD استفاده می کند.DivX Plus به شما اجازه می دهد تا ویدئوهای HD ایجاد و ویدئوهای MKV(فرمت جدید ویدئوهای HD : DivX Plus) با فرمت های صوتی AAC با کیفیت فوق العاده پخش کنید. علاوه بر این شما می توانید فرمت های DivX مانند .Divx و .Avi را که در میلیون ها دستگاه های پخش کننده ویدئو استفاده می شوند نیز پخش کنید.ضمن این نرم افزار می تواند فرمت های DivX را برروی دیسک ها رایت کند که می توانند توسط دستگاه پخش کننده اینگونه فرمت ها و DVD Player ها پخش شوند. پشتیبانی از فایل های زیرنویس با فرمت .Srt نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار است که کمک عمده ای در مشاهده ویدئوها به شما خواهد کرد.

سجاد بازدید : 334 1393/02/11 نظرات (0)

ابتدا از همه شما خوانندگان عزیز مجله تشکر میکنیم به خاطر استقبال بسیار خوبی که از شماره قبل داشتید و خودمانی بگویم،غافلگیرمان کردید! تلاش خود را کرده بودیم تا یک مجموعه کامل و پرمحتوا برای عید آماده کنیم و خوشبختانه ناموفق نبودیم. از این به بعد هم مجله در روز پایانی هر ماه منتشر خواهد شد. در شماره پانزدهم مطالب خواندنی زیادی وجود دارد.از معرفی بهترین شبکه های تلویزیونی تا بررسی فیلم بسیار محبوب Hobbit و سریال مطرح True Detective.همچنین یک مطلب مفصل درباره سینمای آندره تارکوفسکی بزرگ داریم که امیدواریم خلا بخش سینمای کلاسیک را تا حدی پر کند و علاقه مندان به این بخش از سینما را ناامید نکند.

سجاد بازدید : 757 1393/02/11 نظرات (0)

بازی ۲۰۴۸ یک بازی فوق‌العاده ساده و در عین حال جذاب است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. در این بازی فکری شما باید خانه‌هایی که شماره‌های یکسان دارند را به یکدیگر بچسبانید تا تبدیل به یک خانه‌ی جدید با شماره‌ای بیشتر شوند… مثلاً با چسباندن دو خانه شماره‌ی ۲ به‌یکدیگر، یک خانه با شماره‌ی ۴ خواهید ساخت… بازی تا جایی ادامه پیدا می‌کند که همه‌ی خانه‌ها پر شوند و دیگر خانه‌ای خالی نماند. نهایتاً امتیاز خود را می‌توانید مشاهده کنید و با دوستانتان برای رکورد بالاتر رقابت کنید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 2049 1393/02/11 نظرات (1)

 

Batman Arkham Origins A Cold Cold Heart PC-CODEX

Batman Arkham Origins A Cold Cold Heart_DLC_ONLY PC-FTS

افزونه ی جدید بازی Batman Arkham Origins با نام Cold, Cold Heart روایتی جدید را برای طرفداران این بازی ارائه می کند. در این DLC گیمرها با ماجرای اصلی Mr.Freeze و چگونگی توانمندی وی برای تبدیل شدن به یکی از دشمنان اصلی بتمن روبرو خواهند شد. در این DLC بتمن دارای Extreme Environment (XE) برای پوشش خود، و گدجت های جدیدی برای مبارزه خواهد بود. از این گدجت ها می توان دستکش حرارتی و باتارانگ های حرارتی را نام برد. در این بازی گیمرها در فضای یخ بندان به نبرد خواهند پرداخت و با Mr.Freeze که اولین بار در Dark Knight دیده شد، بیشتر آشنا خواهند گشت.

سجاد بازدید : 308 1393/02/11 نظرات (0)

Mp3Tag Pro 7.0.521 نرم افزاری است که به کمک آن میتوانید به ویرایش تگ فایل های MP3, WMA, OGG و APE بپردازید. این نرم افزار میتواند تصویر خواننده و متن موسیقی رو از سایت هایی نظیر Amazon.com و FreeDB جستجو و وارد برنامه کند. همچنین این نرم افزار توانایی تغییر نام فایل های موسیقی شما رو در حجم زیاد دارد. از قابلیت های دیگه این نرم افزار می توان به پشتیبانی کامل از Drag&Drop و هماهنگی با Windows Media Player 11 اشاره کرد

 

سجاد بازدید : 345 1393/02/11 نظرات (0)

l کلاینتی برای ارسال ایمیل است. این برنامه دارای قابلیت های همچون پشتیبانی از POP3، پشتیبانی از فایلهای چند رسانه ای، قالب ایمیل، دارای هشدار هنگام دریافت ایمیل می باشد. این نرم افزار یکی از ایمن ترین کلاینت های ایمیل می باشد که توسط بسیاری از شرکتهایی که اهمیت حفظ اطلاعات شخصی برای آنها حیاتی می باشد، پذیرفته شده است . قابلیتهای دیگر مانند شماره گیری خودکار برای اتصال به شبکه با قابلیت پیکربندی برای چندین حساب مختلف، و نیز گزینه برای افزودن عکس برای هر ورودی به دفترچه آدرس ، امکان رنگ نمودن متن پیام های خود، قرار دادن پرچم، فیلتر نمودن پیشرفته، بهبود سرعت انتقال وهمچنین قابلیت محافظت در برابرویروس نرم افزار که شما را دربرابر کدهای مخرب محافظت می نماید، از ویژگی های مثال زدنی این نرم افزار می باشند. این برنامه کاملا با سیستم عامل ویندوز سازگار می باشد.

نیما بازدید : 2624 1393/02/10 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان سبزه بانو
آهنگ جدید حامد پهلان سبزه بانو با لینک مستقیم
Download New Music Hamed Pahlan Sabze Banoo

ترانه : امید نعمت الله | تنظیم : سعید ساشا | میکس و مسترینگ : محمد کلهر

نیما بازدید : 416 1393/02/10 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید حامد دلان و هوتن سلمانی یه وقتایی
آهنگ جدید حامد دلان و هوتن سلمانی یه وقتایی با لینک مستقیم
Download New Music Hamed Delan Ft Hootan Salmani Ye Vaghtayi
ترانه : آرزو لطیفی | آهنگ و تنظیم : حامد دلان | میکس و مسترینگ : بنیامین ولی نژاد

نیما بازدید : 682 1393/02/10 نظرات (3)

دانلود آهنگ جدید حامد جوان بدون چتر
آهنگ جدید حامد جوان بدون چتر با لینک مستقیم
Download New Music Hamed Javan Bedoon Chatr
ترانه سرا : میلاد دهقانیان | میکس و مسترینگ : حامد شمس | گیتار : محمد عرفان

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 386
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 1,270
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,959
  • بازدید ماه : 83,529
  • بازدید سال : 548,851
  • بازدید کلی : 11,939,463
  • کدهای اختصاصی