loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 431 1393/02/30 نظرات (0)

 

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده May 2014 |

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ May15-2014، اینترنت اکسپلورر ۱۱ (IE 11)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است. این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

 

 

سجاد بازدید : 404 1393/02/30 نظرات (0)

 

Real World Racing Z-SKIDROW | 2.3 GB

Real World Racing بازی مسابقه ای و فوق العاده زیبایی که توسط کمپانی Playstos برای PC در سال ۲۰۱۳ ساخته شده و انتشار یافته است ، این بازی سبک چندان جدیدی برای ارائه ندارد اما اگر به دنبال یک عنوان ماشین سولری کم حجم با هیجان بسیار بالا هستید این بازی قطعا یکی از بهترین هاست ، دوربین بازی به صورت از بالا به پایین بوده و شما در بازی باید مشغول مسابقه با رقبای خود باشید ، این بازی به شما اجازه ی مسابقه در بزرگترین شهرهای جهان را می دهد و از مناظر زیبایی که در آن ساخته شده نیز می توانید لذت ببرید ، لندن، پاریس، برلین، رم شهرهایی است که مسابقات در آن انجام می شود.

 

سجاد بازدید : 564 1393/02/30 نظرات (0)

avast! Premier Antivirus 2014 نام بهترین و کامل ترین آنتی ویروس این شرکت می باشد، نسخه Premier نیز از قابلیت هایی که در نسخه Internet Security ذکر شد برخوردار است، علاوه بر آن از ویژگی هایی نظیر: آپدیت سایر برنامه های نصب شده روی سیستم به طور امن و حذف کامل و ۱۰۰% فایل از روی هارد دیسک برخوردار است. اگر بخواهیم ۳ نسخه جدید منشتر شده را از نظر درجه امنیتی رتبه بندی کنیم نسخه Premier در رده اول، Internet Security دوم و Pro Antivirus نیز سوم خواهد بود. بنابراین درصورتی که به دنبال یک آنتی ویروس کمی سنگین و در عین حال قدرتمند و مطمئن هستید نسخه پرمیر پیشنهاد میشود.

 

سجاد بازدید : 426 1393/02/30 نظرات (0)

نسخه جدید و نهایی از آنتی ویروس محبوب اوست avast! Pro Antivirus 2014 منتشر شده است.نرم افزار Avast! نام یکی از بهترین آنتی ویروس شناخته شده است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید سیستم خود را دربرابر انواع ویروسها، تروجانها ، کرمهای رایانه ای وسایر تهدیدهای اینترنتی محافظت کامل نمایید. از قابلیت های این آنتی ویروس می توان به Anti-spyware داخلی گنجانده شده در نرم افزار، محافظ وب، Anti-rootkit داخلی، قابلیت بروزرسانی خودکار، محافظ مخصوص نرم افزار در برابر غیر فعال شدن توسط نرم افزارهای مخرب، هسته آنتی ویروس داخلی، سازگاری کامل با سیستم ، بومی سازی، ومحافظ شبکه را می توان نام برد. این نسخه از نرم افزار یک آنتی ویروس کاملا مورد تایید ICSA می باشد . علاوه بر موارد ذکر شده در نسخه ۲۰۱۴ ویژگی های خارق العاده جدیدی نیز به این آنتی ویروس قدرتمند اضافه شده است.

 

سجاد بازدید : 401 1393/02/30 نظرات (0)

بالاخره نسخه جدید اینترنت سکیوریتی خارق العاده اوست منتشر شد. Avast! Internet Security 2014 نرم افزار امنیتی بسیار کامل با داشتن ابزارهای آنتی ویروس،آنتی اسپای وار(ضد جاسوسی)،آنتی اسپم (ضد هرزنامه) و فایروال (دیوارآتش) به همراه SafeZone به نرم افزاری قدرتمند برای حفظ امنیت کاربر در دنیای آنلاین اینترنت و آفلاین کامپیوترها می باشد. بدین ترتیب کاربر میتواند به راحتی با انواع ویروس ها و تروجان ها،کرم های اینترنتی،جاسوس افزارها و keyloggers ها مقابله نماید و در دنیای آنلاین با مجهز بودن به فایروال و آنتی اسپم از امن بودن اطلاعات و عدم نفوذ هکرها مطمئن باشد و با استفاده از قابلیت safezone بدون نگرانی از لو رفتن اطلاعات حساسی مانند شماره و رمزهای بانکی نسبت به تجارت الکترونیک و پر کردن فرم های پرداخت آنلاین اقدام کند. نسخه جدید فایروال از ipv6 به راحتی پشتیبانی نموده و شناسایی و کنترل داده ها سریعتر گشته است. قابلیت اجرای فایل های ناشناس و مشکوک در Sandbox به کاربر کمک می نماید تا بتواند قبل از استفاده آنها در حالت عادی در جعبه شنی و ایزوله نرم افزار آن را تست بنماید. تمامی این امکانات به همراه آنتی ویروس با موتور اسکن قدرتمند و همچنین جستجو و فعالیت لحظه ای و زنده در بطن ویندوز به یافتن بسیار سریع خطرات و ویروس ها کمک می نماید. لازم به ذکر است وجود آپدیت های منظم و سریع شرکت avast باعث می شود تا نرم افزار در یافتن ویروس های جدید و روش های رخنه جدید بسیار هوشمند و توانا باشد. با توجه به تمامی این امکانات نرم افزار از نظر اجرا و استفاده از منابع سیستمی بسیار سبک و کم حجم محسوب می شود و سیستم را در اجرا دچار اخلال و کاهش سرعت نخواهد نمود. 

 

سجاد بازدید : 554 1393/02/30 نظرات (0)

 

Coma Mortuary PC-RELOADED

داستان بازی در مورد یک مرد است که حافظه خود را از دست داده و شاید تنها دلیل اصلی آن از دست دادن همسرش است. وی پس از مدتی دچرا افسردگی میشود و تصمیم به خودکشی در همان محلی میگیرد که همسر خود را از دست داده است، اما وی زنده ماند و به حالت  اغما رفت، جایی که روح خود را به جهان مردگان هدیه داد. هم اکنون تنها یک دفترچه خاطرات از آن مانده که همه چیز از آن جهان را بازگو میکند. این دفترچه وقایع عجیبی را از جهانی دیگر بازگو می کند و شما در این بازی وارد جهان مردگان می شوید تا در دنیایی که آن مرد بدان وارد شده است به بازی بپردازید. این بازی در ژانر ترسناک و ماجراجویی می باشد که برای دانلود آن می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.

سجاد بازدید : 479 1393/02/29 نظرات (2)

باسمه تعالی

با سلام خدمت تمامی کاربران و بازدیدکنندگان عزیز و گرامی همه چی دانلود

همانطور که در عنوان مطرح شده است در این پست میخواهیم فروشگاه سایت را معرفی و قالب های جدیدی رو معرفی کنیم تا به انتخاب شما برای وبلاگ بگذاریم. دلیل اصلی معرفی فروشگاه کسب درآمد ماست زیرا در این اواخر سایت های زیادی با کلاهبرداری از جمله 20 پاپ حق ما را خورده اند و از دادن پول سر باز می زنند این شد که تصمیم به تشکیل فروشگاه گرفتیم البته می دانید که این فروشگاه مدتی است که به وجود آمده اما برای آشنایی شما مطالبی در مورد آن نوشته شده است. در رابطه با قالب وبلاگ هم به دلیل سئو و سرعت لود بسیار پایین و ضعیف سایت مصمم شدیم که قالب را تغییر دهیم که البته به نظر شما بستگی دارد و اینکه همین حال باقی بماند (البته با سئوی بهتر) یا خیر نوشته زیر گواه بر سرعت بسیار پایین سایت است که از الکسا گرفته شده است.

Very Slow (3.628 Seconds), 86% of sites are faster.

امیدواریم برای کمک به وبلاگ همه چی دانلود که در آستانه سایت شدن است ما را کمک کنید.

سجاد بازدید : 431 1393/02/29 نظرات (0)

 

The House of Magic Bluray (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم با کیفیت HD 720p و HD 1080p به پست اضافه شد|

 

 

 

نام انیمیشن: The House of Magic – خانه ی اسرار

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۸۵ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Bluray 720p/BDRip 720p/BDRip 1080p//Bluray 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: تندر، گربه ای متروک که دنبال پناهگاهی در هنگام طوفان است، به عجیب ترین خانه ای که می توان تصور کرد وارد می شود. صاحب خانه یک جادوگر پیر است و توسط موجودات عجیب اداره می شود که در آن جا زندگی می کنند و …

 

سجاد بازدید : 798 1393/02/29 نظرات (2)

Screenshot Captor نرم افزاری است که به شما راهی آسان و سریع را برای گرفتن عکس از محیط ویندوز و حتی نوشته هایی که کپی آن ها غیر ممکن می باشد را پیشنهاد می کند. شما می توانید پس از تهیه عکس با ابزارهای نسبتا حرفه این نرم افزار به ویرایش عکس نیز بپردازید. از موارد استفاده این نرم افزار می توان به ساخت Help  سیستم، آموزش های آنلاین، دستورالعمل ها، اعانه های تمرینی، نمایش ها، مواد بازاریابی، وب پیج ها، ایمیل ها و … اشاره کرد. از قابلیت های جالب این نرم افزار فرمان گرفتن صوتی آن توسط میکروفن می باشد، به این صورت که شما با گفتن "عکس بگیر" می توانید از به سرعت از محیط اسکرین شات تهیه کنید.

 

سجاد بازدید : 650 1393/02/29 نظرات (0)

نرم افزار قدرتمند و بسیار کم حجم مدیریت دانلود BitTorrent که از کلاینتهای معروف بیت تورنت می باشد ابزاری ساده  و در عین حال دارای قابلیتهای فراوان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد  تا فایلهای به اشتراک گذاشته شده ای که از استاندارد تورنت استفاده می کنند را بدون دردسر دریافت نمایید. BitTorrent کلاینتی موثر و کارآمد و با قابلیتهای کارآمد برای بیت تورنت و مناسب پلتفرم ویندوز می باشد که ردپای بسیار کمی از خود برجای می گذارد . BitTorrent  بگونه های طراحی شده است که تا حد ممکن از سی پی یو ، فضا و حافظه به میزان کمترین میزان استفاده را می نماید و همچنین تمامی عملکردهایی را که ازاین دسته کلاینتهای پیشرفته انتظار می رود را ارائه می دهد. با استفاده از BitTorrent می توانید سرعت دانلود خود را افزایش داده و با به اشتراک گذاری فایل و پهنای باند شرکت کنید.

 

سجاد بازدید : 412 1393/02/29 نظرات (0)

شاید زمان آن رسیده است که اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و خود را برای مهاجرت از ویندوز XP به جدیدترین ویندوز مایکروسافت یعنی ۸ آماده کنید . مایکروسافت دیگر از ویندوز Xp پشتیبانی نخواهد کرد . در این ویدئوهای آموزشی به شما نحوه ی تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و تنظیمات ویندوز ، برای جهشی ایمن و بدون از دست دادن فایل ها و تنظیمات آموزش داده می شود . David Rivers به شما نحوه ی نصب ویندوز ۸ و تمام چیزهایی لازم برای انتقال از ویندوز قدیمی اکس پی به ویندوز ۸ را به صورت تصویری نشان می دهد . این ویدئوها توسط کمپانی Lynda منتشر شده اند.

سجاد بازدید : 862 1393/02/29 نظرات (0)

National Geographic – Wild: Crocpocalypse (2014) 720p HDTV Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

 

 

نام مستند : Wild: Crocpocalypse

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۴۲ دقیقه

حجم : ۹۹۰ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : همانند تمساح های آب شور استرالیا ، کروکودیل های موجود در فلوریدای آمریکا نیز در حال بازگشت و افزایش تعداد هستند . در سال ۱۹۷۵ ، تمساح های آب شور آمریکا در اثر تخریب زیستگاهشان در دسته ی حیوانات در حال انقراض قرار داشته اند . قبلا جمعیت این حیوانات تنها ۲۰۰ عدد بوده است که امروزه و با گذشت ۳۰ سال ، جمعیت آن ها به ۲۰۰۰ عدد افزایش پیدا کرده است …

سجاد بازدید : 581 1393/02/29 نظرات (0)

فرزند روشنایی (Child of Light) عنوان بازی از شرکت یوبی سافت می باشد که به تازگی منتشر شده است . برای شما علاقه مندان Soundtrack های بازی را را با کیفیت ۳۲۰ آماده کرده ایم که موسیقی بازی اثری از Coeur de Pirate می باشد . بازی، داستان دختری به نام “اورورا” را روایت می کند که از خانه اش دزدیده شده و به سرزمین دوری برده می شود.در راه شخصیت های فرعی نیز وجود دارند که به شما کمک شایانی می کنند.سازندگان بازی تاکید کرده اند که شخصیت های فرعی نیز در بازی تاثیر بسزایی در روند بازی دارند و همچنین قابل بازی می باشند.در بازی میتوانید از دوستان خود برای هدایت دیگر شخصیت ها نیز کمک بگیرید و به کمک دوستان خود سناریوی این بازی را پیش ببرید و این ماجراجویی زیبا را به پایان برسانید. در بازی تصمیمات زیادی پیش رویتان قرار میگیرد که باید به نحو احسنت از آن ها استفاده کنید ، زیرا در طول بازی تصمیم هایتان نتایجی خواهند داشت که ممکن است پیامد های خوبی را به همراه نداشته باشد.پس در تصمیم گیری دقت کنید.

سجاد بازدید : 506 1393/02/29 نظرات (0)

WinZip Pro یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا محسوب می شود که ۱ میلیون بار دانلود شده است! این نرم افزار قدرتمند علاوه بر امکانات زیاد در زمینه فشرده سازی فایل ها ، قابلیت های جانبی زیادی را شامل می شود که به آنها خواهیم پرداخت. مسلما اولین درخواست کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز ، ساخت فایل های فشرده است. این نرم افزار توانایی فشرده سازی زیاد و همچنین قرار دادن پسورد روی فایل ها می باشد. ضمنا در فشرده سازی عکس امکان ویژه ای دارد و میتواند تا ۲۵ درصد عکس را بدون کاهش کیفیت ، کاهش حجم دهد. همچنین این نرم افزار میتواند دیگر فایل های فشرده با فرمت های مختلف نظیر Zip, Zipx, RAR, 7Z, BZ2, LHA, CAB, IMG, ISO را به فرمت zip تبدیل کند و یا آنها را از حالت فشرده خارج سازد. قابلیت جدید اضافه شده به نرم افزار ، تبدیل فایل ها به فرمت PDF است. به این ترتیب فایل های نرم افزارهای آفیس توسط WinZip Pro به فرمت PDF تبدیل خواهند شد. قفل گذاری این نرم افزار روی فایل های ZIP با فناوری AES encryption انجام می شود. در نسخه جدید ، نرم افزار میتواند برروی عکس ها و فایل های PDF واترمارک دلخواه شما را نیز قرار دهد. دیگر قابلیت مهم نرم افزار ، امکان پشتیبان گیری خودکار و زمان بندی شده از فایل ها و فولدرهای مشخص شده است و ذخیره سازی آنها با فرمت ZIP می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند فایل های شما را روی لوح های فشرده نیز رایت نماید و نکته جالب دیگر این است که اگر فایل بک آپ شما از مقدار ظرفیت لوح فشرده بیشتر باشد ، خود نرم افزار به صورت خودکار آن را به چندین لوح فشرده تبدیل خواهد کرد.

سجاد بازدید : 845 1393/02/29 نظرات (0)

Forgotten Books: The Enchanted Crown عنوانی جدیدی در سبک بازی های شی مخفی (Hidden Object) می باشد که با تازگی منتشر شده است . دوستتان به شما کتابخانه ای را نشان می دهد که کتاب های قدیمی زیادی را در خود جای داده است و همین موضوع باعث کنجکاوی شما در مورد این کتاب ها می شود . زمانی که شما صفحات کتابی را بازمی کنید و شروع به خواندن آن می کنید ، یکی از شخصیت های کتاب از شما برای کمک خواهش می کند! برای اولین بار شما به مقر پادشاهی جادویی او منتقل می شوید ، جایی که یک هیولا در پی تخریب پادشاهی است . به پادشاه کمک کنید تا از زنجیر آزاد شود و با قلم جادویی داستان کتاب را دوباره بنویسید تا سرزمین Eldor از خطر در امان باشد .

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 349
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 1,059
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,748
  • بازدید ماه : 83,318
  • بازدید سال : 548,640
  • بازدید کلی : 11,939,252
  • کدهای اختصاصی