loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 584 1393/01/12 نظرات (0)

نرم افزار Sharp World Clock 6.2.5 به شما این امکان را می دهد که به زمان تمام کشورهای دنیا دسترسی داشته باشید. شما با استفاده از این نرم افزار علاوه بر دسترسی داشتن بر ساعت کشورها میتوانید از آن به عنوان زیباساز دسکتاپ ویندوز هم استفاده نمایید زیرا این نرم افزار خانه های مستطیل شکلی را در اختیار شما قرار می دهد که شما میتوانید با انتخاب کشورهای دلخواه خود ساعت آن کشورها را در درون این خانه ها قرار دهید و پس از تکمیل خانه ها آنها را به گوشه ای از دسکتاپ برده تا باعث زیبایی هر چه بیشتر آن شود. علاوه بر این نرم افزار دارای قسمتی به نام Time Zone Converter می باشد که این قسمت مانند یک مبدل ساعت عمل می کند در واقع شما در این قسمت زمان کشور خود را می دهید و سپس نرم افزار زمان کشوری که شما از آن می خواهید را در اختیارتان قرار می دهد. همچنین میتوانید از قسمت Alarm Clock هم مانند یک ساعت زنگ دار برای یاد آوری کارهای روزانه و بیدارباش خود استفاده نمایید.

سجاد بازدید : 2687 1393/01/12 نظرات (0)

 

نرم افزار BlackMagic Pro 2.86 بهترین نرم افزاری است که تا به حال به منظور تبدیل عکس های سیاه و سفید قدیمی به عکس های رنگی با کیفیت ساخته شده است. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید عکس های سیاه و سفید خود را به عکس های رنگی تبدیل کنید. در واقع این نرم افزار قادر است تا با تشخیص بسیار دقیق قسمت های تاریک و روشن یک عکس سیاه و سفید، آنرا تبدیل به یک عکس رنگی کند. طریقه ی کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده و نیازی نیست که شما پس از انجام تنظیمات پیچیده اینکار را انجام دهید بلکه در نرم افزار گزینه ای برای تبدیل وجود دارد که تمامی مراحل را به صورت خودکار انجام می دهد و در Hخر شما می توانید به دلخواه رنگ برخی از قسمتها را تغییر دهید.

سجاد بازدید : 1291 1393/01/12 نظرات (1)

نرم افزار Play With Pictures 1.0.10 Build 8565 یا نرم افزار بازی با عکس ها همانطور که از نامش مشخص است یک نرم افزار بسیار جالب گرافیکی می باشد که قادر است تا عکس های جالبی برای شما بسازد. در واقع شما با استفاده از این نرم افزار می توانید افکت های بسیار جالبی به عکس های شخصی و خانوادگی تان اضافه کنید. به عنوان مثال می توانید افراد کم سن و سال اعضای خانواده را درون تار عنکبوت قرار دهید به گونه ای که وی در این تار ها زندانی شده است. مهمترین کاربرد این نرم افزار ترکیب تصاویر دلخواه با یکدیگر است که در این میان با افکت های متنوع و بسیار جالبی که در اختیار کاربر قرار می دهد خلق تصاویر بامزه را برای او آسانتر می نماید. همچنین در این نرم افزار علاوه بر انواع افکت های متنوع و جالب ابزارهایی نیز برای ویرایش سریع عکس ها قرار دارد که میتوانید با استفاده از آنها در زمانی بسیار کم اقدام به ویرایش تصویر مورد نظر خود نمایید.

سجاد بازدید : 435 1393/01/12 نظرات (1)

FarStone TotalRecovery Pro 10.01 Build 20140211 نرم افزار پشتیبان گیری قابل اعتماد و قدرتمند برای ویندوز می باشد. ایمیل ها، اسناد، عکس ها، فیلم ها، برنامه ها و … اطلاعات مهمی هستند که در معرض خطر حملات ویروس ها، خرابی هارد دیسک، از دست دادن داده ها و دیگر فجایع غیر منتظره می باشند. هنگامی که خطا رخ دهد، بازیابی اطلاعات از دست رفته اغلب پرهزینه، وقت گیر و در مواردی غیر ممکن می شود. TotalRecovery Pro تمام نیازهای شما برای حفاظت کامل از اطلاعات و کامپیوتر از بروز یک فاجعه غیر منتظره را برآورده می سازد. پشتیبان گیری از هر فایلی که کاربر بخواهد، باز کردن فایل های پشتیبان قبل از بازیابی، تهیه یک نسخه Image از دیسک ها، برنامه ریزی نرم افزار برای انجام کارها به صورت اتوماتیک، ساخت دیسک نجات دهنده ویندوز، تهیه نسخه پشتیبان به صورت آنلاین و بازیابی فایل های حذف شده به هر دلیلی از جمله قابلیت های مهم و کلیدی این برنامه محسوب می شوند.

سجاد بازدید : 790 1393/01/12 نظرات (0)

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که میزان حجم دانلود و آپلود اینترنت شما برایتان اهمیت دارد و می خواهید که بر روی آن نظارت داشته باشید استفاده از نرم افزار NetTraffic 1.27.1 + Portable بهترین راه ممکن است. این نرم افزار یک ابزار نظارت و مانیتورینگ مقدار ترافیک مصرفی اینترنت می باشد که می تواند گزارش های آماری متنوعی را در اختیار شما قرار دهد. با استفاده ازین نرم افزار می توانید مقدار دانلود و آپلود خود را زیر نظر داشته باشید. این نرم افزار آمار و گزارش های خود را توسط نوشته و نمودارهای آماری می تواند به نمایش بگذارد.

سجاد بازدید : 469 1393/01/12 نظرات (0)

 

Devolutions Password Vault Manager Enterprise 5.1.2.0 Final نرم افزاری برای مدیریت تمامی رمزهای عبور و اطلاعات حساس و مهم شما می باشد. توسط این برنامه می توانید شماره کارت اعتباری، حساب های بانکی، شماره سریال یا کدهای هشدار خود را در یک پایگاه داده ای سازمان یافته و امن نگهداری کنید و با اعضای گروه خود آنچه نیاز به دانستن است را به اشتراک بگذارید.

سجاد بازدید : 467 1393/01/12 نظرات (0)

 

نرم افزار Wise Program Uninstaller 1.61.80 + Portable به شما کمک می کند تا برنامه های ناخواسته و نرم افزارهایی که قادر به حذف آن ها توسط ویندوز یا سایر برنامه ها نمی باشید را به صورت کامل و دقیق حذف کنید. علاوه بر این، می توانید فایل ها و نوشته های باقی مانده ی پس از حذف را به طور کامل حذف نمایید. این نرم افزار دارای مزایای بسیار مفید مانند استفاده آسان، رابط کاربری گرافیکی ساده اما زیبا و … می باشد.

سجاد بازدید : 466 1393/01/12 نظرات (0)

نرم افزار Yahoo! Friend 1.1.9 یک نرم افزار بسیار جالب و پرکاربرد برای کسانی است که دوست دارند  از شکلک ها و متن های بیشتری در یاهو مسنجر استفاده کنند. در واقع در این نرم افزار علاوه بر شکلک های مخفی یاهو مسنجر متن هایی به صورت آماده در موضوعات مختلف مانند عشق ، شب بخیر ، سلام ، عصبانیت ، خوشحال بودن ، حیوانات ، درختان و بسیاری از موضوعات دیگر قرار دارد که شما با انتخاب هر کدام از آنها می توانید متن و یا شکلک مورد نظرتان را برای دوست خود ارسال کنید. همچنین نیازی نیست که حتمآ دوست شما برای دیدن شکلک ها و متن های آماده این نرم افزار آنرا بر روی ویندوز خود نصب کرده باشد زیرا شکلک ها و متن های آماده طوری طراحی شده اند که تمام کاربران یاهو مسنجر بتوانند آنها را ببینند. علاوه بر این این نرم افزار با تمام ورژن های نرم افزار یاهو مسنجر سازگار بوده و شما می توانید از آن در هر کدام از نسخه های نرم افزار یاهو مسنجر استفاده کنید.

سجاد بازدید : 7403 1393/01/12 نظرات (4)

چه عاملی یک مار را به کشنده ترین مار سرتاسر دنیا تبدیل می کند؟ در مستند ماموریت های خطرناک: کشنده ترین مارها، بردی به 4 گوشه جهان سفر می کند تا در مراسم تاج گذاری کشنده ترین مار دنیا شرکت کند…

نام مستند: ماموریت های خطرناک: کشنده ترین مارها
زبان: فارسی
فرمت ویدئو: AVI
مدت زمان فیلم: 48 دقیقه
اندازه تصویر: 640×480
میزان بیت در ثانیه: 768K
تعداد فرم در ثانیه: 25

سجاد بازدید : 629 1393/01/12 نظرات (0)

Winamp Pro یک نرم افزار مدیا پلیر سریع، انعطاف پذیر و کاربرپسند برای ویندوز می باشد. این نرم افزار از انواع فرمت های صوتی نظیر MP3، OGG، AAC، WAV، MOD، XM، S3M، IT، MIDI و … و فرمت های ویدئویی همچون AVI، ASF، MPEG، NSV و … پشتیبانی می کند. از قابلیت های دستگاه می توان سازگاری با Winamp 2 Plug-ins، پشتیبانی از پوسته های Winamp 1.x/2.x و پوسته های Winamp 3، رقص نور های جذاب، کتابخانه فایل های صوتی، پشتیبانی از رادیو و تلویزیون اینترنتی، تبدیل سی دی های صوتی به mp3 و رایت سی دی اشاره کرد.

سجاد بازدید : 1410 1393/01/12 نظرات (411)

 

RasterVect نرم افزاری است که شما را قادر خواهد نمود تا به تبدیل تصاویر رستر (raster) به وکتور (vector) بپردازید. از آنجایی که تصاویر رستری از پیکسل ها تشکیل شده اند و (برخلاف تصاویر وکتور) نسبت به رزولوشن و اعمال زوم حساس بوده و ممکن است کیفیت خود را هنگام بزرگنمایی از دست بدهند، افراد بسیاری خواهان تبدیل این تصاویر به فرمت های وکتور هستند. تصویر خروجی می تواند در فرمت های گوناگون وکتور شامل DXF، WMF، EMF، AI و EPS تولید شود تا بتوانید از آن ها در نرم افزار هایی مانند Adobe Illustrator، Corel Draw، AutoCAD و … که با گرافیک های وکتور کار می کنند، استفاده کنید. RasterVect از اسکنرهای WIA و TWAIN پشتیبانی می کند و شما می توانید نقشه ها و یا نقاشی های دستی خود را اسکن نموده و به راحتی از آن ها به عنوان ورودی RasterVect استفاده کنید.

سجاد بازدید : 619 1393/01/12 نظرات (0)

Perfect PDF Reader 8.0.2.8 نرم افزاری قدرتمند و ساده برای مشاهده، نمایش و چاپ اسناد PDF در یک محیط کاربر پسند می باشد. رابط کاربری این برنامه شامل ساده ترین عناصر است و شما مشکلی بابت کار با آن نخواهید داشت و به راحتی می توانید از تمام ویژگی های آن استفاده کنید. شما می توانید اسناد خود را با دو روش استفاده از مرورگر فایل و کشیدن و رها کردن وارد نرم افزار کنید. این نرم افزار امکان جستجو در متن، رفتن به صفحه اول یا آخر با یک کلیک را برای شما فراهم می کند. علاوه بر این شما می توانید از بزرگنمایی قوی، عکس برداری، ویرایش ویژگی های اسناد، افزودن متن دلخواه به اسناد و تغییر حالت بازدید و یا حاشیه نویسی آن استفاده کنید. این نرم افزار در مقایسه با سایر نرم افزارهای پی دی اف خوان، از منابع کمی از سیستم استفاده می کند.

سجاد بازدید : 997 1393/01/12 نظرات (0)

نرم افزار FlashBoot ابزاری برای ساخت دیسک های USB قابل بوت می باشد. تمرکز این نرم افزار بر روی دیسک های فلش بوتیبل است، اما انواع دیگر دستگاه های یو اس بی نیز توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند. ساخت دیسک بوت شامل فرمت و کپی فایل های سیستم عامل به آن است که سیستم عامل های مختلف همچون ویندوزهای 7، ویستا، ایکس پی، دیسک های مبتنی بر SysLinux، دیسک های GRUB4DOS، هسته لینوکس و … پشتیبانی می شوند.
شما می توانید فلش USB بوت خالی را با مجموعه ای از فایل های سیستم ایجاد کنید و آن را به صورت دستی برای نیازهای خود تنظیم کرده و مورد استفاده قرار دهید. همچنین تبدیل کامل بوت CD-ROM یا دیسک فلاپی به فلش یو اس بی قابل بوت با حفظ تمام قابلیت ها توسط این نرم افزار امکان پذیر است. محبوب ترین ویژگی FlashBoot تبدیل CD و DVD نصب ویندوز به دیسک USB قابل بوت برای نصب ویندوز از یو اس بی و بدون درایو سی دی یا دی وی دی می باشد.

سجاد بازدید : 417 1393/01/12 نظرات (0)

 

Xilisoft CD Ripper نرم افزار برای تبدیل، استخراج و ریپ CD با کیفیت بالا می باشد. این نرم افزار قادر به ریپ سی دی به تقریبا تمامی فرمت های صوتی نظیر MP3، WMA، WAV، AAC، FLAC، OGG، APE و بسیاری دیگر می باشد. احتمالا تاکنون با فایل های صوتی در CD مواجه شده اید که با کپی کردن آنها بر روی هارد دیسک و خارج کردن سی دی از DVD Rom دیگر فایل ها قابل اجرا نیستند. این گونه فایل ها را باید توسط چنین نرم افزارهایی ریپ و استخراج کرد تا بتوان آنها را بر روی هارد دیسک کپی و استفاده نمود. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارها در این زمینه به شمار می رود. همچنین می توانید افکت های زیبایی را بر روی فایل های صوتی خود قرار دهید و ویژگی های آن ها نظیر میزان صدا، اکو، تنظیم محو در محو، افکت های صوتی و سایر ویژگی های مربوط به آهنگ ها را تنظیم و سفارشی کنید.

سجاد بازدید : 1046 1393/01/12 نظرات (0)

نرم افزار NVIDIA Inspector یک ابزار قدرتمند برای خواندن تمامی اطلاعات از کارت گرافیک درایورهای NVIDIA و اورکلاک می باشد. این نرم افزار با قابلیت اورکلاک است و شما با این نرم افزار قادر به افزایش سرعت کارت گرافیک و سرعت فن کارت گرافیک می باشید. Orbmu2k سازنده این نرم افزار قدرتمند می باشد که اطلاعاتی در مورد GPU، سرعت حافظه، ولتاژ GPU و افزایش سرعت فن کارت گرافیک NVIDIAرا ارائه می دهد. این نرم افزار رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و به طور کامل از کارت گرافیک NVIDIA پشتیبانی می کند و تاییدیه خود را از شرکت NVIDIA گرفته است. این نرم افزار اطلاعاتی که در نرم افزار GPU-Z نمایش داده می شود و نیز بسیاری دیگر را دارا می باشد.

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 374
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 1,207
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,896
  • بازدید ماه : 83,466
  • بازدید سال : 548,788
  • بازدید کلی : 11,939,400
  • کدهای اختصاصی