loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 1186 1393/01/13 نظرات (0)

 

EfficientPIM Pro 3.62 Build 358 نرم افزاری برای مدیریت تمامی اطلاعات شخصی است که به شما در سازماندهی و برنامه ریزی کسب و کار و زندگی شخصی کمک می کند. با EfficientPIM می توانید تماس ها، قرار ملاقات، وظایف، لیست کارها، جشن های تولد و … را مدیریت و پیگیری نمایید. همچنین این نرم افزار علاوه بر داشتن ویرایشگر سند قدرتمند شبیه به نرم افزار ورد مایکروسافت، فضایی را برای نگه داشتن یادداشت ها، خاطرات روزانه و حتی کلمات عبور در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار علاوه ب داشتن رابط کاربرپسند، تمام چیزهایی که برای مدیریت کارهای خود نیاز دارید را به شما ارائه و همچنین از زبان های مختلف از جمله زبان فارسی پشتیبانی می کند.

سجاد بازدید : 704 1393/01/13 نظرات (0)

این مجموعه شامل شش بافت با کمک قهوه با فرمت تحل و کیفیت بالا می باشد که از همه چی دانلود در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. شما طراحان خوش ذوق می توانید به کمک این تکسچر های ابرو بادی و لکه آثار زیبایی را در زمینه های مختاف هنری و تبلیغاتی خلق کنید.

سجاد بازدید : 764 1393/01/13 نظرات (0)

این پک شامل پنج وکتور تصویر سازی از پرنده با فرمت eps , jpg می باشد. شما طراحان و تصویر سازان می توانید از این مجموعه زیبا در طراحی و تصویر سازی بهره ببرید. این تصاویر را در هر ابعادی که نیاز دارید می توانید بزرگ کنید.

سجاد بازدید : 429 1393/01/13 نظرات (0)

در مجموعه فوق شاهد لوگو های آماده ای از شرکت های تجاری و تبلیغاتی مهندسی، آرایشی، ورزشی با فرمت jpg و کیفیت بالا می باشد. طراحان می توانند با الهام از این مجموعه نشانه های زیبایی را طراحی کنند. شما کاربران گرامی همه چی دانلود می توانید از این مجموعه در طراحی های گوناگون بهره ببرید.

سجاد بازدید : 1348 1393/01/13 نظرات (1)

|دانلود از دو سرور قدرتمند|

در این قسمت کلیپ صوتی بسیار زیبای آمدم ای شاه پناهم بده برای تولد امام رضا (ع) از سایت ما قرار گرفته است. این آهنگ زیبا به درخواست بی شمار شما دوستان و برگرفته از گنجینه صوتی وبسایت تبیان می باشد که هم اکنون از سایت ما آماده دریافت می باشد.

مرقد امام رضا (ع)

التماس دعا

سجاد بازدید : 939 1393/01/13 نظرات (0)

XWidget 1.9.1.402 یک پلتفرم (بستر های نرم افزاری) رایگان سفارشی سازی دسکتاپ می باشد. این نرم افزار بسیار سبک است، یک ویراستار ویجت بصری بسیار قدرتمند و در دسترس دارد و انیمیشن های جالبی در آن دیده می شود.XWidget یک نسخه قابل حمل از این پایگاه جدید برای تغییر ظاهر و کارایی دسکتاپ ویندوز است و با نصب گجت های ویژه آن، شما می توانید دسکتاپ مطلوب خود را پیکربندی نموده و گجت های آن نیز به طور کامل جای سیستم ویندوز 7 را خواهند گرفت. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان است و می توانید با کشیدن و رها کردن، تنظیمات مورد نظرتان را اعمال کنید. سرعت راه اندازی این برنامه بسیار بالا است و مصرف بسیار کمی از منابع سیستم دارد.

سجاد بازدید : 1226 1393/01/13 نظرات (0)

 

Xilisoft Video to DVD Converter 7.1.3.20121219 نرم افزاری قدرتمند برای تبدیل فایل های ویدئویی خود به فیلم های DVD و رایت آن ها بر روی دی وی دی می باشد. توسط این نرم افزار می توانید فرمت فایل های ویدئویی رایج و با کیفیت بالا را به فرمت فیلم های دی وی دی تبدیل کرده و آن ها را روی دی وی دی رایت کنید. این نرم افزار تبدیل ویدئو به DVD همچنین می تواند برای فایل های ویدئویی شما فایل های ISO و پوشه های DVD ایجاد کند.
Xilisoft Video to DVD Converter علاوه بر این دارای ابزارهای قدرتمند برای ویرایش DVD نظیر برش فایل های ویدئویی، ساخت منوهای DVD شیک با موسیقی و تصویر پس زمینه، اضافه کردن باز کردن فیلم دی وی دی، ایجاد یک دی وی دی چند زبانه با اضافه کردن تا 32 زیرنویس و 8 فایل صوتی و بسیاری دیگر می باشد. ویرایش افکت های ویدئو، انجام کارها به صورت دسته ای، پشتیبانی از چند وظیفه و پردازنده های چند هسته ای و … نیز از دیگر امکانات این نرم افزار به شمار می روند.

سجاد بازدید : 417 1393/01/13 نظرات (0)

Ashampoo WinOptimizer 11.00.00 Beta یک نرم افزار برای روان سازی و راحت کار کردن با تنظیماتی می باشد که علم شما به دور از این است. این نرم افزار سیستم کامپیوتر شما را تعمیر می نماید و خطاهای ویندوز را بهبود می نماید. همچنین این نرم افزار از حریم خصوصی شما نیز محافظت می نماید. این نرم افزار با declutter کردن سرعت کامپیوتر شما را بالا می برده و کامپیوتر به کار های شما سریع پاسخ می دهد. در نسخه جدید این نرم افزار قادر خواهید بود تا فایل ها و فولدرهای تکراری را پیدا و آنها را  حذف کنید. همچنین این نرم افزار این قابلیت را دارد که فایلهای شما را به صورت امن پاکسازی کرده تا از بازیابی مجدد آن جلوگیری کند.

سجاد بازدید : 545 1393/01/13 نظرات (1)

نرم افزار RiDoc 4.3.4.1 ابزاری فوق العاده برای اسکن و کاهش حجم تصاویر میباشد. با کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود تصاویر خود را بدون افت کیفیت به کمترین حجم ممکن برای ارسال بر روی اینترنت تنظیم کنید. این نرم افزار قادر است تا حد امکان از کم شدن و افت کیفیت عکس مورد نظر بکاهد . همچنین قادر است فایل ها را از طریق ایمیل ارسال و دریافت کند و فایل های PDF را نیز تغییر دهد.

سجاد بازدید : 16322 1393/01/13 نظرات (6)

 

Kolah Ghermezi 93 HDTVRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از دو سرور قدرتمند|

|قسمت هجدهم (ویژه برنامه عید نیمه شعبان) در ادامه مطلب قرار گرفت|

|اتمام مجموعه|

 

 

نام انیمیشن: Kolah Ghermezi 93 – کلاه قرمزی ۹۳

سال انتشار: ۱۳۹۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۲۲۰ مگابایت

کیفیت: TVRip

خلاصه داستان: کلاه قرمزی ۹۳ نام مجموعه جدید از سری کلاه قرمزی می باشد که نوروز امسال بر روی آنتن رفته و هر شب از شبکه ۲ سیما پخش خواهد شد. همزمان با پخش هر یک از قسمت ها، این مجموعه به روز رسانی شده و قسمت های جدید بر روی سایت قرار خواهند گرفت.

سجاد بازدید : 545 1393/01/13 نظرات (1)

WinZip Pro 18.0 Build 11023 All-in-One Edition x86/x64 یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین نرم افزارهای فشرده سازی و استخراج فایل های فشرده، اشتراک گذاری اطلاعات و محافظت از اطلاعات می باشد. این نرم افزار از فرمت های مختلفی نظیر Zip, Zipx, RAR, 7Z, BZ2, LHA, CAB, IMG, ISO به منظور ساخت و اجرای فایل های فشرده و آرشیوی پشتیبانی می کند. رمز گذاری آسان بر روی فایل ها، به اشتراک گذاری فایل ها، بک آپ گیری اطلاعات و … از امکانات این نرم افزار فشرده ساز قدرتمند می باشد. Winzip از تمامی فرمت های رایج فشرده سازی پشتیبانی می کند، این برنامه قادر به بازگشایی فایل های فشرده با فرمت های (TAR, gzip, UUencode, BinHex, MIME. ARJ, LZH, ARC) می باشد. این نرم افزار از بهترین روش فشرده سازی جهت کاهش حجم و فشرده سازی حداکثری فایل ها بهره می گیرد. به کمک این نرم افزار علاوه بر کاهش حجم تمامی اطلاعات و فایل های خود می توانید عکس ها و تصاویر خود را تنها با یک کلیک و بدون افت کیفیت تا 20 الی 25 درصد فشرده سازی کنید.

سجاد بازدید : 795 1393/01/13 نظرات (0)

 

RealPlayer Cloud 17.0.6.13 یکی از بهترین نرم افزارهای پخش چند رسانه ای برای تماشا، تبدیل و سازماندهی ویدئوهای شما می باشد. این نرم افزار دارای ویژگی های مختلف و مفیدی نظیر دانلود، پخش، تبدیل، ویرایش، رایت و اشتراک گذاری فیلم ها و ویدئوها و مدیریت چند رسانه ای می باشد. دانلود و کپی سریع ویدئوها، ضبط دیجیتال، رایت CD و DVD و پخش ویدئو با کیفیت HD از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشند. امروزه با گسترش اینترنت و افزایش کاربران و بالا رفتن سرعت ارتباطات اینترنتی شبکه های تصویری و صوتی تحت وب رفته رفته جای خود را در میان رسانه باز کرده اند. RealPlayer یکی از قدیمی ترین نرم افزار های پخش آنلاین تلویزیون و رادیو اینترنتی است. این نرم افزار قادر به پخش بیش از 3200 ایستگاه رادیو است. نسخه جدید شامل قابلیت های جدیدی در قسمت اکولایزر صوت و تصویر و همچنین اضافه شده یک Radio Tuner هست همچنین در هنگام نصب به شما امکان نصب نوار ابزار RealPlayer بر روی اینترنت اکسپلورر داده خواهد شد. با کمک RealPlayer میتوانید ویدئو ها و موزیک های مورد علاقه خود را در اینترنت جستجو کنید و در صورت امکان آن ها را خریداری کنید که البته این قابلیت در ایران زیاد کاربرد ندارد.
گذشته از قابلیت های آنلاین این نرم افزار قادر به پخش انواع فرمت های رایج صوتی و تصویری است. احتمالاً با فایل های فرمت ra. و یا ram. برخورد کرده اید این دو فرمت از اصلی ترین فرمت های مورد پشتیبانی این نرم افزار هستند.

سجاد بازدید : 831 1393/01/13 نظرات (0)

نرم افزار Acon Digital Media Acoustica Premium v6.0.12 یک راه حل جامع برای ضبط، ویرایش و مسترینگ فایل های صوتی می باشد. رابط کاربری بصری این نرم افزار برای استفاده سریع، دقیق و آسان آنچه که در ذهن خود دارید طراحی شده است و مجموعه بزرگی از ابزارهای قدرتمند جهت ضبط صدا با بهترین حالت را در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار امکاناتی نظیر ضبط، ویرایش، پردازش دسته ای، طراحی صدا و ترمیم صوتی و رایت CD را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. با استفاده از این برنامه می توانید افکت های مختلفی نظیر reverb،chorus،flanger را بر روی موزیک خود اعمال نمایید. همچنین این نرم افزار از DirectX و VST پشتیبانی می کند. قابلیت پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج، پشتیبانی از صداهای 5.1 و 7.1 در کنار قابلیت رایت بر روی دیسک، قابلیت ساخت موزیک و آهنگ، توانایی کشیدن و رها کردن، کیفیت در خروجی با قابلیت تنظیم فرمت و کیفیت، برداشتن نویزها از صدا، جدا نمودن بخشی از صدا، چسباندن چند کلیپ به یکدیگر و … تنها بخشی از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد. محیط کاربری بسیار جذاب همراه با پلاگین های کامل و استفاده فوق العاده آسان و نهایت کیفیت در خروجی از مهم ترین امکانات این برنامه به شمار می روند. این نرم افزار به کاربران این امکان را می دهد تا به ساخت موزیک هایی دلنشین هم بپردازند.

سجاد بازدید : 464 1393/01/13 نظرات (0)

 

Artweaver 4.5.2.934 نرم افزاری است که طیف گسترده ای از ابزارهای پرکاربرد در زمینه نقاشی و ویرایش عکس را برای شما فراهم نموده است تا بتوانید از عکس های دیجیتالی خود طرح هایی خلاقانه و به صورت نقاشی مانند تصاویر زغالی، آبرنگ، رنگ و روغن و… ایجاد کنید. این نرم افزار بسیاری از قابلیت ها و ابزارهای فتوشاپ را نیز در خود جای داده است تا به راحتی قادر به ویرایش عکس های خود باشید. Artweaver Free از فرمت PSD نیز پشتیبانی می کند و امکان کار با لایه ها، بازکردن طرح در فتوشاپ و همچنین اعمال فیلتر و افکت های زیبا بروی عکس را نیز برای کاربران حرفه ای فراهم نموده است.

سجاد بازدید : 842 1393/01/12 نظرات (0)

امروزه زنگ گوشی موبایل برای افراد از امکانات و مدل آن مهمتر شده است به طوری که همه به دنبال جدید ترین و زیباترین زنگ ها برای موبایل خود هستند. از همین رو امروز دمجموعه ای از 1000 رینگتون جدید را که در سبک های متفاوتی هستند را برایتان آماده کرده ایم که شما می توانید از برخی از آنها که دارای مدت زمان کمی هستند به عنوان زنگ اس ام اس و نیز از برخی دیگر که دارای مدت زمان طولانی تری هستند به عنوان زنگ اصلی گوشی موبایل خود استفاده کنید. تعداد این رینگتون ها 1000 عدد بوده که همگی در فرمت MP3 و کیفیت بسیار عالی 192kbps می باشند.

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 343
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 1,033
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,722
  • بازدید ماه : 83,292
  • بازدید سال : 548,614
  • بازدید کلی : 11,939,226
  • کدهای اختصاصی