loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 1373 1393/03/08 نظرات (0)

دانلود رایگان فیلم سینمایی جدید سر به مهر با کیفیت عالی DVDRip

با لینک مستقیم از سرور سایت و به همراه نسخه کم حجم با فرمت MP4

 

کارگردان: هادی مقدم دوست | موضوع: اجتماعی | سال تولید: 1392

مدت زمان: 90 دقیقه | تاریخ انتشار: 1393 | کیفیت تصویر: HD

فرمت: MKV + MP4 | حجم: 369 + 743 مگابایت

خلاصه داستان:
صبا در اوج استیصال تصمیم میگیرد به کمک یکی از دوستانش برود اما او شهامت معرفی این دوست را به دیگران ندارد و…

 

بازیگران:
لیلا حاتمی، آرش مجیدی، خاطره اسدی و…

سجاد بازدید : 449 1393/03/08 نظرات (0)

 

Monochroma PC-CODEX_Proper

این بازی درباره ی دو برادر است که شاهد جنایت وحشتناکی بوده اند. این بازی بدون هیچ Cut Scene و یا دیالوگ در بازی با روح شما ارتباط برقرار می کند و با جلوه های بصری عمیق احساسات بازی را به شما القا می کند. این دو برادر با همکاری مدیگر سعی می کنند تا دنیایشان را از استبداد نجات دهند. Monochroma با تلفیق دیوانگی و دلهره ی فیلم های دهه ی ۱۹۵۰ وبا یک دید امروزی، تغییرات جهان و جهانی ثانویه را نشان می دهد که گیم پلی در آن اتفاق می افتد. این بازی تلفیقی از بازی های کودکانه مانند  Abe’s Oddysee و Heart of Darkness با داستان های کلاسیک مانند Red Riding Hood و the Wizard of Oz می باشد. این بازی شباهت های زیادی به عنوان Limbo دارد و تم سیاه و سفید و معماهایی که در بازی وجود دارد یاد آور این عنوان محبوب می باشد.


سجاد بازدید : 696 1393/03/08 نظرات (1)

 

Antisquad PC-HI2U

Antisquad یک بازی استراتژی می باشد که در آن شما تعدادی مبارز را مدیریت می کنید تا بتوانید به هدف های نظامی خود دست پیدا کنید. نظامیان این بازی از نبردهای تن به تن، تیراندازی، ارتش و سیاست خسته شده اند و یک تیم شخصی را باتوجه به نیازهای خود در امریکای جنوبی ایجاد کرده اند. شما در این بازی با حرفه های نظامی ویژه و بدون متوجه سازی افراد باید ماموریت های خود را انجام دهید و از خشونت های علنی جلوگیری کنید! این بازی را می توان شبیه به سبک بازی Commandos دانست که در قدیم منتشر گردیده است.

سجاد بازدید : 446 1393/03/08 نظرات (0)

 

A-Train 9 PC-SKIDROW

سیستم کلی بازی از آخرین تکنولوژی های جهان واقعی الهام گرفته شده و شما در طول بازی باید شهر خود را بنا کرده و سپس به ساخت ساختمان ها، جاده ها، کارخانه ها، و بسیاری از شعبه های دیگر برای جذب مشتریان راه آهن خود بپردازید. قطار تنها راه حمل و نقل نیست،‌کامیون ها و گذرگاه ها باعث حمل و نقل شده و شما میتوانید به فکر منبع درآمدی دیگر باشید. تامین نیرو و قدرت های مورد نیاز خود یکی از عواملی است که باید مدنظر داشته باشید، استفاده از فورمول جدید در نیروگاه های برق و استفاده از آرایه های خورشیدی، رآکتورهای اتمی و نیروگاه های جزر و مدی همگی در دسترس قرار دارند. بازی A-Train 9 یک بازی شبیه سازی واقعی با گرافیک ۳D است و شما باید تمامی عوامل را مدنظر قرار دهید. ه گفته سازندگان بازی , این آخرین نسخه از سری بازی های شبیه ساز A است و در آن ویژگی ای جدیدی از جمله گرافیک خیره کننده , کنترل دوربین های پیشرفته , کامیون ها و اتوبوس ها و مدیریت منابع انرژی به چشم می خورد . ۱۰ مهارت از پیش ساخته شده در بازی وجود دارد که پلیر را با خود درگیر کرده و مهارت های شما را مورد آزمایش قرار می دهد . نقشه های مختلفی نیز در بازی وجود دارد و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از یک زمین خالی , به رویاهای خود دست یابید.


 

سجاد بازدید : 566 1393/03/08 نظرات (0)

 

PBS Frontline – United States of Secrets HDTV (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت دوم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|اتمام مجموعه|

 

 

 

نام مستند: United States of Secrets – ایالات متحده ی اسرار

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۱۱۶ دقیقه

حجم: ۱۴۶۷ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: مجموعه ی عظیم مستند Frontline این بار به بررسی و اکتشاف داستان چگونگی جمع آوری اطلاعات ارتباطی مردم دنیا توسط دولت امریکا می پردازد که حتی خود مردم امریکا را نیز شامل می شود. چگونگی مخفی سازی این اطلاعات عظیم از دید عمومی مردم یکی از وظایفی است که این سازمان باید انجام دهد که در این مستند مورد بررسی قرار می گیرد و …

سجاد بازدید : 659 1393/03/08 نظرات (3)

 

The Lego Movie (2014) 720p/1080p Bluray x264 Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

|نسخه کم حجم BDRip 720p و BDRip 1080p-YIFY به پست اضافه شد|

 

نام انیمیشن : The Lego Movie

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۱۰۰ دقیقه

حجم : – مگابایت

کیفیت : Web-DL 720p/1080p/WebRip 720p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

IMDB : برنده ۲ جایزه و جزء ۲۵۰ فیلم برتر دنیا

خلاصه : انیمیشن جدید لگو ها به سفارش کمپانی برادران وانر ساخته شد و هنرمندانی همچون مورگان فریمن و الیزابت بانکز در آن ایفای نقش کرده اند.داستان درباره یکی از کاراکترهای معمولی لگو است که به اشتباه جایگزین یک کاراکتر ساختمان ساز می‌شود و در ادامه، به ماموریتی می‌رود که با پیوستن به گروهی دیگر از لگوها در مقابل اهریمنی که قصد نابودی جهان را دارد بایستد و …

سجاد بازدید : 696 1393/03/07 نظرات (3)

 

The Wolf Among Us Episode 4 PC-CODEX

Update: Episode-4 Standalone version-FTS added!

پیش از شروع بازی باید یادآوری شود که خواندن کمیک این سری به بهتر درک کردن شخصیت‌ها کمک زیادی می‌کند، اما از الزامات نیست. خوشبختانه بازیکنانی که با Fables آشنایی ندارند (نوسنده‌ی این نقد از زمان معرفی بازی در سال ۲۰۱۱ به خاطر علاقه‌ی شدید این کمیک را دنبال کرده) مشکلی در ارتباط برقرار کردن با شخصیت‌ها نخواهند داشت. چرا که "Faith" (نام اپیزود اول) به خوبی دنیای Fables را به مخاطب معرفی می‌کند. جدا از این‌ها داستان بازی قبل از جریان کمیک به وقوع می‌پیوندد. اما Fables درباره‌ی چیست؟ شخصیت‌های داستان‌های فولکلور و دیگر افسانه‌ها (که خود را fables می‌نامند) توسط "دشمن" از خانه‌های خود رانده شده‌اند، به دنیای انسان‌ها آمدند و به منهتن مهاجرت کرده‌اند. جامعه‌ی کوچکی که توسط آن‌ها تشکیل شده "Fabletown" نام دارد و از دید انسان‌ها مخفیست. اکثر شخصیت‌ها به شکل انسان در آمده‌اند تا به راحتی قابل رویت نباشند (هرچند برخی از آن‌ها مانند Mr.Toad با همان شکل اصلی خود زندگی می‌کنند). در TWAU بازیکن کنترل Bigby (و یا همان Big Bad Wolf یا گرگ بد گنده) را در دست می‌گیرد که از گرگ بودن و حمله کردن به شخصیت‌های داستان‌های فولکلور، کلانتر جامعه‌ی کوچک Fabletown شده است. البته ساکنین شهر نگاه خوبی به او ندارند. چرا که به نقل از بازی، خاطرات مردم از ذهنشان پاک نمی‌شود و رفتارهای Bigby در زمان گرگ بودنش تاثیر بدی روی آن‌ها گذاشته است.

سجاد بازدید : 356 1393/03/07 نظرات (0)

نام JetAudio متعلق به یکی از نرم‌افزارهای محبوب در زمینه‌ی مدیریت موزیک‌ها در کامپیوتر است که با امکانات قدرتمند خودش کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند و می‌تواند جایگزین خوبی برای موزیک پلیر معمولی خود گوشی باشد. نسخه‌ی اندروید این نرم‌افزار نیز با قابلیت‌های زیاد خود و پشتیبانی از فرمت‌های متنوع صوتی تجربه‌ی گوش دادن به‌موزیک‌هایتان را برایتان دلنشین‌تر می‌کند. دیگر امکانات این برنامه می‌توان به قابلیت نمایش متن آهنگ‌ها، داشتن تم‌های گوناگون، امکان استفاده از ویجت این برنامه در سایزهای گوناگون و قابلیت کنترل سرعت پخش فایل صوتی، اشاره کرد. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 353 1393/03/07 نظرات (0)

Lucid Launcher Pro یک لانچر مدرن برای اندروید است که با قابلیت های کاملا متفاوت مانند حالت شناور و ترکیب رنگ بندی متفاوت و شیشه ای است که اسلاید های فوق العاده زیبا در هنگام تعویض صفحات در هر جایی که بخواهید را در اختیار شما قرار می دهد. از ویژگی های این لانچر میتوان به پشتیبانی از تعداد نامحدود ویجت ، بهینه سازی ابعاد مجموعه ها برای گوشی هایی با رزولوشن کوچک، تم‌های مختلف برای نوار کناری و … اشاره کرد .این نرم‌افزار بر روی اندروید ۳.۰ و بالاتر قابل اجراست.

سجاد بازدید : 377 1393/03/07 نظرات (0)

پس از موفقیت سری بازی‌های Cut the Rope و محبوبیتی که در بین کاربران پیدا کرده، Zepto Lab نسخه‌ی جدید بازی محبوب Cut the Rope را معرفی کرده است. در نسخه‌ی جدید بازی مکان‌های جدیدی وجود دارند و شخصیت زیبا و بامزه بازی سوار بر یک ماشین زمان شده و با هریک از نسل های قبلی خود به بازی می پردازد. این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

 

سجاد بازدید : 371 1393/03/07 نظرات (0)

شما به کمک نرم افزار TouchPal Contacts دیگر نیازی به شماره گیری ندارید! چرا که می توانید برای هرمخاطب خود یک شکل دلخواه در نظر بگیرید و در هر زمان که بخواهید تنها با کشیدن شکل مورد نظر به صورت اتوماتیک اقدام به برقراری تماس کنید. اگر از ظاهر برنامه اصلی مخاطبین و تماس گوشی خود خسته شده اید و تکراری شده است این برنامه می تواند جایگزین مناسبی باشد. به عنوان مثال با حرکت \ با شماره مورد نظر خود تماس حاصل کنید. به این عملیات به اصطلاح Gesture یا حرکت می گویند. اپلیکیشن فوق دارای قالب های بسیار زیبایی است که بتوانید ظاهر بخش مخاطبین گوشیتان را مطابق با سلیقه ی خود شخصی سازی کنید. این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل اجراست.

سجاد بازدید : 352 1393/03/07 نظرات (0)

بازی Infinity Blade همیشه نماد قدرت گرافیکی iOS بوده و در این نسخه هم که این بازی همزمان با عرضه‌ی iOS 7 و همچنین عرضه‌ی iPhone 5s و iPhone 5c در چند روز آینده است باز هم سازندگان می‌خواهند قدرت پردازش بالای آیفون‌های جدید را به شما نشان دهند. این بازی که اولین بازی ۶۴-بیت برای آیفون ۵s است دارای گرافیکی بسیار بالا و همچنین گیم‌پلی جذاب همانند گذشته است. در این نسخه شما می‌توانید کنترل دو شخصیت متفاوت را به عهده داشته باشید و با همان سبک محبوب سری‌های قبلی به‌نبرد دشمنان بروید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 566 1393/03/07 نظرات (0)

Desktop Wallpapers والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۲۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید. این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند.

سجاد بازدید : 541 1393/03/07 نظرات (0)

هر ساله برای بازی محبوب Pro Evolution Soccer پچ هایی توسط گروه PESEdit عرضه می شوند. امسال هم مانند روند هر سال این گروه، پچ نسخه ۲ بازی عرضه شده است. همواره پچ های گروه PESEdit با هدف بهبود روند بازی و افزودن جدیدترین آپدیت ها و افزونه ها به بازی ارائه می شوند. در PES 2014 همه ی بازیکنان از نظر قدرت با هم مساوی هستند و شما به سرعت باید یاد بگیرید که چگونه از قدرت تیم خود استفاده کنید. بازیکن مرکزی زمین یا همان هافبک دقیقا مانند سایر بازیکنان تیم قوی است، اما از لحاظ فنی استعداد کمتری دارد، به طور مثال اگر شما بخواهید با کسی مثل خاوی مارتینز حمله ای را آغاز کنید مسلما گیج خواهید شد. در عین حال زمانی که توپ به یک جناح می رود و بازیکنی مانند فرانک ریبری و یا هافبک خلاقی مثل باستیان شواین اشتایگر توپ را دریافت میکنند شما احساس قدرت خواهی کرد، زیرا آنها بسیار سریع هستند و می توانند از بازیکنان به راحتی عبور کنند.برای مشاهده ی تغییرات صورت گرفته در این نسخه و دانلود آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 


 شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه همه چی استور با قیمت 7۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Watch Dogs برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه همه چی استور زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

برای دیدن توضیحات بیشتر در مورد بازی اینجا را کلیک کنید.

سجاد بازدید : 668 1393/03/07 نظرات (1)

nVIDIA GeForce Driver با این درایور قدرت بیشتری در کارت های گرافیک شرکت انویدیا در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. مسلما جهت اجرای بازی های جدید به این درایور احتیاج خواهید داشت و کارهای روزانه نظیر مدیریت دسکتاپ ، نمایش فایل های مالتی مدیا و امور کاری و… نیز با این درایور بهتر و با کیفیت بالاتری مهیا خواهد بود. این درایور برروی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت ویندوزهای xp , 7 , 8 , vista نصب خواهد شد. با این درایور سازگاری ، اطمینان و مقاوت در اجرای جدیدترین بازی ها افزایش خواهد یافت. برای مثال این درایور اجرای بازی call of duty : black ops 2 را ۱۸ درصد بهبود خواهد بخشید و برای بازی Assassin’s Creed III رقم قابل توجه ۲۶ درصد خواهد بود. در نمایش فیلم های ۳بعدی نیز تاثیر این درایور چشمگیر خواهد بود. در ادامه لیست کارت های گرافیک پشتیبانی شده آمده است.

 

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 330
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 940
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,629
  • بازدید ماه : 83,199
  • بازدید سال : 548,521
  • بازدید کلی : 11,939,133
  • کدهای اختصاصی