loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 940 1397/04/28 نظرات (0)

"Angry Birds 2" یک بازی فوق العاده و سری جدیدی از بازی های پرندگان خشمگین می باشد که چندی پیش برای اندروید منتشر شد. این نسخه از بازی سری دوم از سری بازی های پرندگان عصبانی می باشد و تغییرات بسیاری از نظر گرافیکی و گیم پلی کرده است اما با همه این تغییرات و ویژگی های جدید بازی اصالت خود را حفظ کرده است و همان سبک همیشگی خود می باشد! Rovio Entertainment همانند سابق این بازی را منتشر کرده است و نسخه ای که در اختیار شما قرار داده ایم دارای دو فایل نصبی معمولی (نیاز به پرداخت پول و مراحل خریدنی) و نسخه مود شده که پیشنهاد می کنیم از نسخه مود شده بازی استفاده نمایید زیرا در مراحل بالاتر بازی شما باید هزینه ها و آیتم هایی را خریداری نمایید که در نسخه معمولی به مشکل خواهید خودرد پس بهتر است از نسخه مود شده بازی استفاده نمایید!

 

در Angry Birds 2 شما با محیط های و پرندگان جدیدی مواجه خواهید شد و در نگاه اول بدون شک شگفت زده خواهید شد و از بازی لذت می برید! در این نسخه هم همانند نسخه های قبلی هدف اصلی شما مبارزه با خوک ها و از بین بردن آنها یکی پز از دیگری می باشد پس باید تمامی تلاش خود را به کار گیرید و با نشانه گیری دقیق و هدف گیری آوار خوک های بدجنس را که باعث آزار و اذیت پرندگان شده اند از بین ببرید.

سجاد بازدید : 404 1397/04/28 نظرات (0)

Fleksy Keyboard نرم افزار صفحه کلید فلکسی برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. فلکسی یک کیبورد هوشمند و منحصر به فرد است، این برنامه با ارائه فناوری و تکنولوژی جدید خود به شما کمک می کند تا با سرعت بالاتر و دقت مثال زدنی تایپ کنید. شاید باورتان نشود ولی باید بدانید که در طراحی این صفحه کلید از اشکال هندسی و دقیق معماری استفاده شده است، بله استفاده هندسه می تواند سبب راحتی کاربر و افزایش دقت آن شود. باید بدانید که برنامه رکورد سرعت تایپ در سال ۲۰۱۴ را شکسته است و باید آن را سریع ترین صفحه کلید جهان بدانیم، همچنین می توانید برنامه را با فرهنگ های لغت موجود در تلفن همراهتان هماهنگ سازی کنید.

سجاد بازدید : 736 1397/04/28 نظرات (0)

سربازان جیبی بهترین بازی جنگی است. سربازان تازه کار را استخدام کنید، آنها را سخت تمرین دهید و به مهارت ها و سلاح های ویژه مجهزشان نمایید. با میلیون ها بازیکن دیگر در سراسر جهان وارد نبرد شوید!

 

به عنوان فرمانده این گروه دست پاچلفتی، نقش شما استخدام و آموزش سربازان یک به یک است. آنها با هوش مصنوعی خود، به شیوه آموزش شما خواهند جنگید و رفتار خواهند کرد.

 

دعا کنید و جوخه خود را مورد تشویق قرا دهید! نبرد ها در دوره های کوتاه و جذاب رخ می دهند. یک بازی با حجم مناسب است که می توانید در ترافیک، در زمان انتظار برای کسی یا وقت خواب بازی کنید...

 

تیمی از سربازان نخبه را با مهارت های مختلف رهبری کنید. فرماندهی سربازان را به عهده گرفته و با دشمنان مختلف مبارزه نمایید. پروفسور های شرور و ارتش آنها را در این بازی مغلوب کنید. جنگنده های جوخه شما همدیگر را تکمیل می کنند. در این بازی تک تیر انداز، نارنجک انداز، تفنگ دار و غیره وجود دارند. سربازان خود را پیشرفته کنید و مهارت های جدید یاد بگیرید. از انواع سلاح ها مثل نارنجک های ساده تا تفنگ های لیزری استفاده کنید. بازیکنان سراسر دنیا را به مبارزه بطلبید و با آنها بازی کنید. پایگاه خود را بسازید و آن را ارتقا دهید.

سجاد بازدید : 938 1397/04/28 نظرات (0)

"Immortal Conquest" عنوانی زیبا و جذاب در سبک استراتژی میباشد و به تازگی توسط استودیو NetEase Games ساخته و پرداخته شده و به صورت رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود 3 هزار نفر امتیاز 4.3 از 5.0 و بیش از 500 هزار بار دانلود را تجربه نموده است.

سجاد بازدید : 639 1397/04/28 نظرات (0)

به همراه آموزش نصب تصویری و قدم به قدم

 

نسخه ۲۰۱۸ دانلود Corel VideoStudio بسیار باهوش شده است. شما هم می توانید پا به پای آن پیش بروید؟ نسخه جدید ویرایشگر بسیار محبوب VideoStudio قابلیت ویرایش ویدیوها به صورت کاملا خلاقانه را به طرفداران خود می دهد. اضافه شدن قابلیت هایی مانند ویدیو نصف صفحه (Split-Screen Video)، ویرایشگر سرتیترهای سه بعدی، جلوه های ویدیویی کاملا جدید و پرمیوم و … در نسخه ۲۰۱۸ Corel VideoStudio به چشم می خورند. ابزارهای اصلاح لنز و کنترل کامل بر روی ویرایش ویدیو را می توان دو ویژگی کاملا بارز نسخه ۲۰۱۸ دانست. نسخه ای که هم اکنون در وبسایت دانلودها قرار گرفته، کامل ترین نسخه یعنی Ultimate می باشد. آموزش نصب کامل و قدم به قدم وبسایت همه چی دانلود نیز در ادامه مطلب برای شما کاربران محترم آماده شده است.

 

 

سجاد بازدید : 1061 1397/04/28 نظرات (0)

Total War WARHAMMER II v1.4.1 PC-Fisher

کرک جدید PROPER-VOKSI اضافه شد

 

در دانلود بازیTotal War Warhammer II تمرکز روی دنیای جدید که شامل سه قاره‌ی Ulthuan، Naggaroth و Lustria می‌شود و همچنین قاره‌ی Southlands به صورت جدا از دنیای جدید است که به دلیل ارتباط داشتن نژادهای این نسخه، استودیو Creative Assembly ناگزیر بود هر چهار قاره را در قالب این نسخه از بازی پیاده‌سازی کند. اندازه‌ی دنیای کهن با دنیای جدید به هیچ عنوان برابر نیست؛ اما استودیوی سازنده به ناچار مقیاس هر چهار قاره‌ی نسخه‌ی دوم را نسبت به نقشه‌ی اصلی وارهمر تغییر داده و به مقیاس نقشه‌ی نسخه‌ی اول نزدیک کرده است.

 

در غیر این‌صورت زمان و تلاش بسیار زیادی نیاز بوده تا کل نقشه‌ی این نسخه از نظر مقیاس دقیقا مانند نقشه‌ی وارهمر شود. این در حالی است که کریتیو اسمبلی پیش‌تر اعلام کرده بود که نقشه‌ی نسخه‌ی دوم از نظر وسعت تقریبا هم‌ اندازه‌ی نقشه‌ی نسخه‌ی اول است و تنها از نظر تعداد مناطق قابل تصرف به میزان یک چهارم دارای مناطق بیشتری نسبت به نسخه‌ی اول است که این خود به بزرگ‌تر به نظر آمدن نقشه کمک می‌کند.

 

 

سجاد بازدید : 687 1397/04/26 نظرات (1)

GO Launcher Z Prime VIP لانچر مشهور و محبوب برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. سرانجام نسخه دوم لانچر محبوب گو نیز منتشر شد. لانچری که با داشتن رابط کاربری زیبا, کنترل های تعاملی, بهبود عملکرد, افزایش بهره وری و با داشتن ویژگی های جدید و منحصربفرد یکی از برترین لانچر های منتشر شده توسط استودیو GO Launcher Dev Team می باشد که تا به امروز امتیاز فوق العاده 4.5 از 5.0 و بیش از 200 میلیون بار دانلود را تجربه نموده است.

 

شیک: بیش از 10000 تم برای کاربرانی که از این لانچر استفاده میکنند تدارک دیده شده است و هر هفته تعدادی تم جدید نیز به مجموعه تم ها اضافه خواهد شد. تعداد بالا و تنوع تم های موجود این لانچر هرگز ایجاد محیطی تکراری برای کاربر نخواهد کرد.

 

هوشمند: با استفاده از موتور جدیدی که در ساخت این برنامه مورد استفاده قرار گرفته است رابط کاربری بسیار سریع و روان عمل میکند و انیمیشن های اختصاص داده شده به این لانچر در نوع خود بی نظیر و عالی است که تجربه ای لذت بخش را به شما منتقل میکند.

 

کم حجم: این لانچر با مدیریت هوشمند خود برنامه های اضافی دستگاه شما را متوقف کرده و تجربه ای سریع تر را به ارمغان خواهد آورد که با یک بار کار با این برنامه متوجه این عملکرد خواهید شد.

 

شخصی سازی: با داشتن 25 نوع انیمیشن حرکات صفحه نمایش , 15 ویجت رایگان و بیش از 10000 تم با طراحی های خارق العاده GO Launcher - Theme,Wallpaper VIP یکی از برترین لانچر های منتشر شده از نظر شخصی سازی میباشد.

سجاد بازدید : 328 1397/04/26 نظرات (0)

Narrows از سری بازی های استراتژیکی اندروید است که برای افراد بالای 7 سال طراحی شده است. داستان بازی از این قرار است که شما باید نقش یک کاپیتان دریایی را ایفا کنید که می خواهد کنترل خدمه ی کشتی خود را به عهده بگیرد یعنی شما می توانید به آنها دستور دهید که بجای انکه کشتی را تمیز کنند در نبردهای شما شرکت کرده و دشمنان را از بین ببرند. شما و خدمه تان قادر خواهید در نبردهای تن تن با کشتی های دیگر شرکت کنید. فراموش نکنید که  شما باید گنج ها و ثروت بیشتری را از کشتی های دیگر غارت کنید. اندروید 7 به بالا

سجاد بازدید : 270 1397/04/26 نظرات (0)

360Security - Antivirus Boost نرم افزار حفاظت از گوشی های هوشمند اندرویدی در برابر بد افزارهای مختلف است. برنامه امنیتی و آنتی ویروس 360 می تواند از گوشی شما در برابر ویروس ها، فایل های مخرب یا ورود افراد غیر مجاز جلوگیری کند. شاید باورتان نشود که برنامه بیش از 467 میلیون کاربر دارد! برنامه می تواند فایل ها و برنامه های موجود در گوشی یا تبلت اندرویدی شما را آنالیز و در صورت وجود فایل های مخرب آن ها را به صورت کامل حذف می کند. در ضمن نرم افزار می تواند یک گزینه ی مناسب برای بهینه سازی تلفن همراه باشد و فایل های اضافی را از حافظه حذف کند. 360 سکوریتی یک بسته امنیتی و بهینه ساز کامل برای گوشی های هوشمند بوده و در یک نرم افزار واحد امکانات مختلفی را عرضه کرده است. ناگفته نماند که این برنامه دارای سیستم صرفه جویی هوشمند انرژی بوده که سبب افزایش طول عمر باتری و استفاده بیشتر از گوشی هوشمند خواهد شد.

سجاد بازدید : 348 1397/04/26 نظرات (0)

بازی مشابه کانتر

 

"MaskGun ® - Multiplayer FPS" عنوانی زیبا و جذاب در سبک اکشن میباشد و به تازگی توسط استودیو June Software Inc ساخته و پرداخته شده و به صورت رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود 16 هزار نفر امتیاز 4.2 از 5.0 و بیش از 1 میلیون بار دانلود را تجربه نموده است.

 

بازی MaskGun ® - Multiplayer FPS عنوانی چند نفره و آنلاین در سبک اکشن و تیراندازی میباشد که میتوانید در آن با سایر بازیبازان در سراسر جهان به رقابت بپردازید. بازی از قابلیت کراس پلتفرم نیز پشتیبانی میکند و به این خاطر کاربران هر دو سیستم عامل اندروید و iOS میتوانند با یکدیگر مبارزه نمایند.

 

بازی دارای 3 حالت مختلف گیم پلی بوده که عبارتند از: DeathMatch , Team DeathMatch و Bomb Defusal. هم چنین بازی دارای 3 نقشه متنوع میباشد که با نام های زمین , شهر ارواح و فانوس دریایی در بازی شناخته میشوند.

 

هر کاراکتر دارای تجهیزات مختلفی است که به شرح زیر میباشد:

 

- استفاده از ماسک مخصوص به خود در نبرد های بازی

 

- انتخاب از بین 16 سلاح اصلی و 3 سلاح ثانویه در هنگام مبارزات

 

- انتخاب زره قدرتمند برای مقابله با حریفان خود

 

- سفارشی سازی سلاح ها و لباس های خود با انواع و اقسام آیتم های مختلف

 

برخی از نقدهای سایت های معتبر در رابطه با بازی:

 

- عنوانی فوق العاده زیبا و دارای کیفیتی بالا این بار برای جامعه گیمران تلفن همراه - سایت معتبر TouchArcade

 

- عنوانی نرم و روان و با کیفیتی مناسب که قطعا شما را سرگرم خواهد کرد - سایت معتبر PocketGamer

سجاد بازدید : 396 1397/04/25 نظرات (0)

کلش اف کلنز در کنار شماست تا قبیله خود را رهبری نمایید تا پیروز میدان باشید! "Clash of clans" یک بازی استراتژی اندروید زیبا می باشد که در آن باید روستا خود را بسازید و نیرو های نظامی خود را تربیت نمایید. این بازی ترکیبی از یک بازی استراتژی سریع و مبارزه ای می باشد که در آن جادوگرها، بربرها، اژدها و دیگر مبارزان برتر تاریخ وجود دارند، هرچه قلمرو شما وسیع تر باشد به همان اندازه هم باید نیروهای بیشتری داشته باشید تا در حملات مختلف پیروز میدان باشید.

 

همانطور که می دانید امروزه Clash of clans به یکی از جنجالی ترین و محبوب ترین بازی های موجود در تلفن های هوشمند تبدیل شده است به گونه ای که دیگر هیچ بازی توان رقابت با آن را ندارد و هر کسی نام این بازی را شنیده و یا آن را انجام داده است! در ابتدای بازی یک روستا به شما داده می شود و آموزش های لازم در رابطه با ایجاد ساختمان ها و قرار دادن آنها در قسمت های مختلف به شما داده می شود. با ساخت ساختمان اصلی بازی یا به اصطلاح Town Hall شما قادر خواهید بود ساختمان ها، و امکانات بیشتری داشته باشید و منابع بیشتری را ارتقا دهید، حال هرچه سطح ساختمان اصلی شما بیشتر باشد می توانید کارهای بیشتری از قبیل دیوار کشیدن و ساخت سربازخانه و … انجام دهید. در همین حال هرچه شما ساختمان های بیشتری در بازی بسازید و یا آنها را ارتقا دهید بازی مقادیری را تحت عنوان XP به شما می بخشد که جمع آوری آنها موجب افزایش سطح شما خواهد شد! در طول بازی دستاوردهای مختلفی از قبل مشخص شده است که با انجام آنها مقادیر مختلفی جم یا همان الماس به شما هدیه داده می شود و با استفاده از آن می توانید کارهایی نظیر: ارتقا سریع ساختمان ها، تبدیل الماس به اکسیر و سکه و … انجام دهید، در واقع الماس باعث می شود تا شما با سرعت بیشتری در بازی پیشرفت نمایید و خود را به سرعت بالا ببرید. اگر شما هم از علاقه مندان بازی های آنلاین می باشید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه کلش آف کلنز را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

سجاد بازدید : 658 1397/04/25 نظرات (0)

Zapya – File Transfer, Sharing نرم افزار مشهور انتقال فایل های مختلف با استفاده از فناوری WiFi با سرعت بالا برای گوشی و تبلت های اندروید می باشد. همیشه انتقال فایل بین گوشی ها از مشکلات کاربران بوده است. انتقال فایل از طریق بلوتوث سرعت بسیار پایینی دارد و انتقال از طریق وایرلس هم نیازمند طی کردن مراحل پیچیده ای می باشد. برای راحت تر شدن انتقال فایل از طریق وای فای نرم افزارهای زیادی معرفی شده اند. زاپیا یکی از آنهاست. با استفاده از زاپیا شما نرم افزار را بر روی دو گوشی اندروید که قصد انتقال فایل بین آنها دارید نصب کرده و فایل ها را با سرعت بسیار بالا نزدیک به 10 مگابایت بر ثانیه انتقال میدهید. Zapya دارای فایل منیجر اختصاصی درون برنامه می باشد که عکس ها، فیلم ها و آهنگ ها و غیره را دسته بندی کرده و شما توانایی دسترسی به همه فایل ها را به راحتی دارید هر کدام مد نظر شماست انتخاب کنید و با یک تپ آن را ارسال کنید.  همچنین امکان تشکیل گروه و انتقال گروهی فایل های وجود دارد. نسخه ویندوز نرم افزار نیز به تازگی منتشر شده و انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر به صورت wireless ممکن شده است. در ادامه مطلب آموزش کار با نرم افزار برای طرفداران همیشگی همه چی دانلود قرار گرفته است.

سجاد بازدید : 628 1397/04/25 نظرات (0)

بهترین برنامه افزایش سرعت و فضای رم گوشی در ۵۰ کشور جهان

 

(Clean Master (Boost & AppLock برترین نرم افزار افزایش سرعت و بهینه ساز گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. برنامه تقویت کننده و افزایش فضای رم کلین مستر بیش از 600 میلیون کاربر داشته و از 30 زبان دنیا پشتیبانی می کند. این برنامه وظیفه پاکسازی کش ها و فایل هایی که پس از حذف یک برنامه در گوشی باقی می مانند را دارد. همچنین با بستن برنامه های درحال اجرا باعث افزایش سرعت گوشی و افزایش فضای رم می شود. فقط کافیست برنامه را نصب کرده و تنظیمات موردنظر آن را اعمال کنید تا به صورت خودکار وظایف را انجام دهد. این برنامه دارای ابزار قدرتمند آنتی ویروس با اسکن 8 ثانیه ای بوده که در مقایسه با دیگر برنامه ها 500% سریع تر عمل میکند. در صورتی که گوشی شما روت شده باشد شما میتوانید برنامه و بازی های نصب شده را به کارت حافظه SD خود منتقل کرده و در صورت نیاز میتوانید برنامه های پیشفرض نصب شده را هم پاک کنید و از اجرای برنامه هایی که به صورت خودکار در پس زمینه اجرا میشوند نیز جلوگیری کنید.

 

سجاد بازدید : 966 1397/04/25 نظرات (0)

عناوینی که تمام هویت خود را از انیمیشن ها یا فیلم های سینمایی دوست داشتنی می گیرند، شانس این را دارند که مورد استقبال خوبی واقع شده و نمره مثبتی در کارنامه سازنده خود به حساب بیایند. عنوان Larva Heroes: Lavengers نیز بر اساس انیمیشن پرطرفداری با همین نام ساخته شده که در مدت کوتاهی توانسته است تعداد دانلود بالایی را برای خود رقم بزند. این عنوان سرگرم کننده و جذاب که توسط استدیو Mr.Games روانه گوگل پلی شده تا کنون موفق به کسب امتیاز قابل قبول 4.3 از 5 شده که در ثبت ان نزدیک به 300 هزار نفر نقش داشته اند. همچنین Larva Heroes: Lavengers نزدیک به 10 میلیون بار دانلود از فروشگاه گوگل پلی تجربه کرده است.

 

در این بازی شما باید در مقابل دشمنانی که از دروازه سیاه عبور کرده اند و قصد نابودی شما را دارند دفاع کنید. در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی لارو زرد و قرمز می باشد. سوسیس های مورد علاقه شما توسط دشمنان دزدیده شده است و بسیار عصبی هستید. اکنون باید با انتخاب یکی از شخصیت های زرد یا قرمز به بازی بپردازید و با کمک دوستان خود تمامی دشمنان را نابود سازید.

 

در هر مرحله شما با دشمنانی از طبیعت روبرو خواهید شد که باید با هوش، ذکاوت و سرعت عمل خود آن ها را یکی پس از دیگری نابود نمایید. هر چقدر که در بازی پیشروی می کنید، مراحل بازی نیز سخت تر شده و بیشتر مهارت شما را به چالش خواهند کشید. شخصیت اصلی بازی نیز همان شخصیت مرموز انمیمیشن می باشد که جذابیت بازی را دوچندان کرده و شما را بیشتر ترغیب می کند که بازی را ادامه دهید!

 

گرافیک بازی نیز با رنگ و لعابی کودکانه همراه شده و برای هر سنی با هر سلیقه ای مناسب می باشد.

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 343
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 1,030
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,719
  • بازدید ماه : 83,289
  • بازدید سال : 548,611
  • بازدید کلی : 11,939,223
  • کدهای اختصاصی