loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 572 1394/01/05 نظرات (0)

این مجموعه وکتور  Flat Design Icons نام دارد. این مجموعه ای از وکتورآیکون های تخت متنوع می باشد . این مجموعه دارای فرمت های  EPS  می باشد که برای باز کردن آن نیاز به برنامه های Adobe Photoshop و یا Adobe Illustrator دارید . برای نمایش دمو فرمت JPG هم قرار گرفت . این مجموعه وکتور را می توانید از همه چی دانلود دریافت کنید.

سجاد بازدید : 419 1394/01/05 نظرات (0)

National Geographic: Inside Google (2010) HDTV 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

 

نام مستند : National Geographic: Inside Google

سال انتشار: ۲۰۱۰

مدت زمان:  45 دقیقه

حجم: ۷۹۰ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه داستان :گوگل به عنوان قوی ترین موتور جستجوگر جهان هر لحظه کاربران خود را به سوی آن چیزی که در فضای سایبر به دنبال آن می گردند به بهترین شکل هدایت می کند و مناسب ترین اطلاعات و برترین سایت ها در موضوع جستجو شده را تنها با یک کلیک و در کسری از ثانیه در اختیار آن ها قرار می دهد! تصور کار با اینترنت بدون این موتور قدرتمند جستجو واقعا دشوار است و اگر اینترنت و گوگل را دو واژه مترادف با هم بنامیم اغراق نکرده ایم. خدمات گوگل تنها منحصر به موتور جستجو گر نیست و خدماتی همچون سرویس ایمیل (جی میل)، مترجم گوگل، نقشه گوگل (گوگل مپ) و… ده ها سرویس دیگر، همگی خدماتی هستند که همه روزه میلیون نفر در سراسر جهان از آن استفاده می کنند. اما در درون شرکت این غول اینترنتی چه می گذرد؟! سیستم مدیریت در شرکت گوگل چگونه است؟! چگونه می توان در گوگل استخدام شد؟! هم اکنون میتوانید این مستند رااز همه چی دانلود دریافت نمایید .

 

سجاد بازدید : 666 1394/01/05 نظرات (0)

BLACK نام جدید یک برنامه عکاسی و ویرایش عکس است که در ان شما میتوانید یک عکس سیاه سفید بوسیله یک شبیه ساز سیاه سفید همانطور که در فیلم ها میبینید داشته باشید.با افکت سیاه و سفید میتوانید عکس های خود را خیلی قدیمی تر از انچه هست نشان دهید و یا انکه از نگاه دیگر میتوان به ان به عنوان یک اثر هنری نگاه کرد که یک عکس جالب سیاه سفید ساخت. این برنامه قابلیت Curves را نیز داراست که در فتوشاپ این قابلیت یکی از قویترین ویژگی هاست.هم اکنون میتوانید این برنامه را از همه چی دانلود دریافت نمایید .

 

سجاد بازدید : 685 1394/01/05 نظرات (0)

 

The Hobbit: The Battle of the Five Armies Webrip/BRRip (2014) Mkv   x264/x265

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|سانسور و بازبینی شده توسط وبسایت دانلودها|

|نامزد دریافت ۱جایزه اسکار و ۱۶جایزه دیگر، برنده ۲جایزه|

 

 

 

نام فیلم: The Hobbit The Battle of the Five Armies – هابیت: نبرد پنج سپاه

سال انتشار: ۲۰۱۴

ژانر: ماجراجویی، فانتزی

مدت زمان: ۱۴۴ دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۱۱ثانیه

حجم: ۹۵۴ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p/BRRip 720p/BRRip 1080p/BRRip x265 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: گروه تورین به لانه ی اژدها رسیده اند، اما آیا بیلبو و بقیه گروه می توانند «اربور» و گنجینه ی اژدها را بدست آورند؟ و اگر آن را گرفتند، آیا می توانند آن را نگه دارند؟ و …

سجاد بازدید : 580 1394/01/05 نظرات (0)

Major Mayhem یک بازی سه بعدی است که شما در ان در نقش یک سرباز هستید که رئیس جمهور به او دستور میدهد تا دنیا را از دست نینجا ها و دشمنان نجات دهد. البته دوست شخصیت اصلی بازی نیز در دست دشمنان اسیر شده است! در این بازی شما به سادگی با ضربه زدن بر روی صفحه به هر جایی که بخواهید تیراندازی میکنید، فقط کافیست که بر روی قسمتی که میخواهید شلیک کنید ضربه بزنید. دشمنان را بکشید و مواظب مردمی که کمک میخواهند باشید و انها را نزنید و البته انها نیز به شما کمک میکنند.هم اکنون میتوانید این بازی را از همه چی دانلود دریافت نمایید .

سجاد بازدید : 322 1394/01/05 نظرات (0)

زمانیکه زامبی ها به شما حمله کنند چگونه میتوانید از دست زامبی ها فرار کنید؟ بهترین راه پرواز کردن است، چون زامبی ها نمیتوانند پرواز کنند. البته این روش تا زمانی جواب میدهد که زامبی ها نتوانند جتپک بسازند یا از نوشابه گازدار استفاده کنند! اکنون زمابی ها میتوانند پرواز کنند و انسان ها را بخورند.این بازی در اندروید فقط با نام Zombie Slayer وجود دارد. دارای ۲۵ ماموریت مختلف است که در ان شما باید زامبی ها را بزنید، موشک ها را قبل از اینکه به انسان ها برسند نابود کنید و دینامیت ها را به زامبی ها هدیه بدهید! و…هم اکنون میتوانید این بازی را از همه چی دانلود دریافت نمایید .

سجاد بازدید : 1132 1394/01/05 نظرات (1)

آلبوم Pure Piano Passion مجموعه ای است با ژانر Classical که در سال 2015 میلادی عرضه شده است و شامل ۲۵ آهنگ بی کلام که تمامی آن ها با کیفیت های  320kbps آماده شده اند. موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. هم اکنون میتوانید این مجموعه بی نظیر را از همه چی دانلودها دریافت نمایید.

 

سجاد بازدید : 416 1394/01/04 نظرات (0)

در دوره آموزشی Digital Tutotrs Grayscale Shading and Non-Destructive Coloring Techniques for Photoshop Artists شما با مراحل مختلف رسم یک نقاشی سیاه و سفید و سپس کار بر روی جزئیات موجود در نقاشی، سه بعدی سازی، نورپردازی و عمق دهی در حالت نقاشی سیاه سفید آشنا شده و با چگونگی استفاده از امکانات و قابلیت های ویژه فتوشاپ برای رنگ آمیزی تصویر آشنا می شوید.

 

 


عناوین آموزشی:
– مقدمه و مرور کلی پروژه
– ایجاد طرح اولیه از نقاشی در فتوشاپ و مشخص کردن برخی از سایه های موجود در نقاشی
– افزودن سایه های اضافی
–  نورپردازی در محیط سیاه و سفید
– ایجاد کردن کنتراست بین بخش های مختلف حیوان موجود در نقاشی
– بهبود شکل چشم ها و ایجاد کردن برخی از جزئیات مورد نظر بر روی آبجکت نقاشی شده
– افزودن جزئیات پوست جانور نقاشی شده
– رنگ آمیزی زمینه و انجام اولین فاز رنگ آمیزی نقاشی سیاه و سفید
– اعمال رنگ ها بطور کامل
– استفاده از حالت های ترکیبی برای رنگ آمیزی
– نهایی سازی تصویر

 

– و …

منتظر اموزش های بیشتری از همه چی دانلود باشید.

 

سجاد بازدید : 496 1394/01/04 نظرات (0)

 

Life Is Strange Episode 2 PC-CODEX

|قسمت دوم به صورت جداگانه Episode.2_Only به پست اضافه شد|

عنوان Life Is Strange توسط DONTNOD Entertainment خالق عنوان  Remember Me ساخته می شود و قرار است بصورت اپیزودیک منتشر شود. داستان بازی در شهری به نام Oregon اتفاق می افتد . دانشجویی به نام Max به همراه دوستش Chole به سرزمین اجدادی خود برمی گردند تا دوست خود Rachel Amber را پیدا کنند . DONTNOD Entertainment امیدوار است که بتواند این بار موفق تر از Remember Me عمل کند. گیم پلی بازی بر مبنای توانایی بازگشت زمان طراحی شده است و داستان Maxine و Chloe (دو شخصیت اول بازی ) با اقتباس از فیلم های مستقل و مشکلات پیرامون شهر های کوچک نوشته شده است.

سجاد بازدید : 370 1394/01/04 نظرات (0)

 

What on Earth Season 2 HDTVRip (2015) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت ششم به پست اضافه شد|

 

 

 

نام مستند: What on Earth Season 2 – فصل دوم مستند چیزهایی که بر روی زمین هست

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۵ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۴۴۴ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

TVRage

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: مستند بسیار دیدنی چیزهایی که بر روی زمین هست، مستندی ساخته ی شبکه ی علمی Science می باشد که در هر قسمت آن به یکی از دیدنی های سیاره زمین پرداخته می شود و …

سجاد بازدید : 427 1394/01/04 نظرات (0)

 

Expedition Unknown Season 1 HDTVRip (2015) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت دهم به پست اضافه شد|

 

 

 

نام مستند: Expedition Unknown Season 1 – فصل اول مستند سفر ناشناخته

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۵۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۴۹۰ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: مستند سفر ناشناخته روایت سفر در دور دنیا توسط Josh Gates می باشد. در هر قسمت از این مستند، وی به منطقه ای سفر می کند و سعی در حال برخی از پیچیده ترین مشکلات دنیا دارد و …

سجاد بازدید : 872 1394/01/04 نظرات (0)

Teenage Mutant Ninja Turtles Season 03 Webrip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

| قسمت چهاردهم به پست اضافه شد |

| زیرنویس فارسی قسمت دوازدهم و سیزدهم به پست اضافه شد |

 

 

نام انیمیشن: Teenage Mutant Ninja Turtles Season 03 – فصل سوم انیمیشن لاک پشت های نینجا

ژانر: انیمیشن | اکشن | ماجراجویی

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۶۰ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

زیرنویس فارسی: دارد

امتیاز: ۸.۳ از ۱۰

IMDB پس از موفقیت و استقبال بینندگان از فصل های ۱ و ۲ شبکه نیکلودیون فصل سوم این مجموعه را آغاز کرده، می توانید قسمت های جدید این انیمیشن دوست داشتنی که به صورت هفتگی آپدیت خواهد شد را از همه چی دانلود دریافت کنید. سریال جدید لاک پشت های نینجا روایتگر داستان های جدید در مورد ۴ لاک پشت شگفت انگیز به نام های میکل‌آنجلو، لیوناردو،داناتلو و رافایل می باشد که که نینجوتسو را از یک موش (استاد اسپلینتر) که مانند خودشان جهش‌یافته و انسان‌گون است می‌آموزند. آن‏‏ها در فاضلاب نیویورک زندگی می‌کنند و به مبارزه دشمنان خود می‌روند…

سجاد بازدید : 605 1394/01/04 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۵۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع متنوع انتزاعی  را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۰۸۰ آماده شده اند .

 

سجاد بازدید : 420 1394/01/04 نظرات (0)

این مجموعه وکتور  Creative Logo Template نام دارد. این مجموعه ای از وکتور آرم و لوگوی خلاقانه می باشد . این مجموعه دارای فرمت های  EPS  می باشد که برای باز کردن آن نیاز به برنامه های Adobe Photoshop و یا Adobe Illustrator دارید . برای نمایش دمو فرمت JPG هم قرار گرفت . این مجموعه وکتور را می توانید از همه چی دانلود دریافت کنید.

 

سجاد بازدید : 499 1394/01/04 نظرات (0)

آلبوم Hinterland مجموعه ای است با ژانر Trailer , Epic که در سال 2014 میلادی عرضه شده است و شامل ۲۳ آهنگ بی کلام که تمامی آن ها با کیفیت های  320kbps آماده شده اند. موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. هم اکنون میتوانید این مجموعه بی نظیر را از همه چی دانلود دریافت نمایید.

 

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 335
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 969
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,658
  • بازدید ماه : 83,228
  • بازدید سال : 548,550
  • بازدید کلی : 11,939,162
  • کدهای اختصاصی