loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 295 1397/04/21 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش بنام خواب خوب با بالاترین کیفیت

Download New Music Masih & Arash – Khabe Khoob

 

ترانه و آهنگ : آرش عدل پرور , تنظیم : سعید انصار

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

سجاد بازدید : 279 1397/04/21 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید سپهر صارمی بنام چشمای تو با بالاترین کیفیت

Download New Music Sepehr Saremi – Cheshmaye To

 

ترانه : عیسی امامی , آهنگ , تنظیم , میکس و مسترینگ : سهیل‌ سکاکی

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

سجاد بازدید : 342 1397/04/21 نظرات (0)

Mobile Legends: Bang Bang در این بازی جدید و هیجان انگیز به تیم دوستان خود بپیوندید.در بازی" افسانه ی موبایل" با دشمنان واقعی خود مبارزه کنید.قهرمان مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید و تیمی قدرتمند بسازید و به جنگ با دشمنان بروید.در 10 ثانیه رقیب خود را انتخاب کنید و 10دقیقه بجنگید.

 این بازی اکشن امکانات فوق العاده ای دارد و شما ساعت ها در این بازی اعتیاد آور سرگرم خواهید شد. 

سجاد بازدید : 312 1397/04/21 نظرات (0)

Sky Clash: Lords of Clans 3D بازی جنگ های هوایی یک بازی استراتژیکی در زمان حال است که در آن امکان حملات چند نفره به دشمن وجود دارد.در حالت جنگ های چند نفره آنلاین از برج های هوایی خود دفاع کنید!قلمرو خود را روی جزیره ی معلق در هوا بسازید و قدرت نیروهای هوایی خود را نشان دهید.

سجاد بازدید : 293 1397/04/21 نظرات (0)

در این ویدیو آموزشی Lynda Illustration Compositing Techniques با یادگیری سرفصل های کامپوزیت های دیجیتالی، شما می توایند انعطاف پذیری بیشتری به پروژه های تصویر سازی خود اضافه کنید و کل طرح ها یا بخشی از آنها را به یک تصویر تکی و قابل ویرایش تبدیل نمایید. مدرس این دوره آموزشی، آقای Daniel Lieske می باشد که در این دوره به شما نشان خواهد داد که چطور کامپوزیت درست کرده و نتایج فوق العاده ای را در پروژه های نهایی خود بدست بیاورید.

 

او نحوه ی ترکیب کردن چندین کامپوننت مختلف با یکدیگر را نشان می دهد و با عناصر مختلفی نظیر لایه ها، آبجکت ها، پس زمینه ها، نور، رنگ، و انعکاس کار می کند. این دوره از تکنیک های تصویرگری قدیمی فراتر می رود تا به شما کمک کند که پروسه خلاقیت خود را گسترش دهید و حتی کارهایی مانند رندر افکت های نور پیچیده مثل نور محیط، نور جهشی، و نور خورشید را به خوبی مدیریت نمایید.

 

عنوان دوره آموزشی : Lynda Illustration Compositing Techniques 

 

مدرس: Daniel Lieske

 

مدت زمان آموزش : ۲ ساعت و ۲۰ دقیقه

 

فرمت تصویری : h264, 720p

 

فرمت صوتی : AAC, 48kHz, 2ch

 

زبان : انگیسی

سجاد بازدید : 292 1397/04/21 نظرات (0)

آلبوم موسیقی Origins اثری از One Hundred Years

Origins Instrumental 320-128Kbps

 

آلبوم موسیقی Origins اثری از One Hundred Years، مجموعه ای است با ژانر Alternative Rock که در سال ۲۰۱۸ میلادی عرضه شده است. این مجموعه شامل ۰۷ قطعه می باشد که با دو کیفیت مختلف ۳۲۰ و ۱۲۸ آماده شده است. موسیقی بی کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. موسیقی بی کلام یا اینسترومنتال (به انگلیسی instrumental ) هم که از آن ترجمه های مختلفی چون موسیقی سودمند، موسیقی بی کلام و … شده به هر نوع نوای بی کلام و آرامش بخش اطلاق می شود و در اصطلاح بسیاری نیز بر موسیقی های کلاسیک ( دوره های باروک ، رمانتیک و … ) اطلاق می شود که تلقی غلطی است.

 

موسیقی بی کلام یک حس، موضوع و مفهوم را به صورت مستقیم و کاملا مشخص به شما منتقل میکند و تقریبا مجال آن را به شما نمیدهد تا چیزی بجز کلام را دریافت کنید. اجازه ی تصویر سازی به مغز نمیدهد و در نتیجه خلاقیت و آزادی مغز را از بین میبرد. این مجموعه برای کاربرانی که به دنبال آثار صوتی، موسیقی بی کلام در سبک های مختلف از جملمه کلاسیک، اپیک، تریلر موزیک و … هستند کاملا مناسب است.

 

سجاد بازدید : 535 1397/04/21 نظرات (0)

موسیقی متن فیلم Jumanji Welcome to the Jungle اثری از Henry Jackman

Jumanji Welcome to the Jungle Orginal Soundtrack 320-128Kbps

 

 

موسیقی متن فیلم Jumanji Welcome to the Jungle – جومانجی به جنگل خوش آمدید اثری از Henry Jackman، با دو کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ و ۲۹ قطعه در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. جومانجی به جنگل خوش آمدید یک فیلم آمریکایی در ژانر اکشن، کمدی و ماجراجویی به کارگردانی جیک کاسدان و نویسندگی کریس مک‌کنا، جف پینکنر، اسکات روزنبرگ و اریک سامرز محصول سال ۲۰۱۷ است. داستان فیلم ۲۲ سال بعد از سری اول آن می باشد و در مورد چهار دانش آموز دبیرستانی است که هر یک بنا به دلایلی توبیخ شده و باید دفتر انباری مدرسه را تمیز کنند. در ای میان، یک کنسول بازی قدیمی را پیدا کرده و هر چهار نفر مشغول به بازی می‌شوند. این بازی دستگاه نام «جومانجی به جنگل خوش آمدید» را یدک می‌کشد و بچه‌ها بعد از انتخاب کاراکترهای خود، ناگهان یک به یک وارد بازی کامپیوتری می‌شوند.

در این فیلم، بازیگران و هنرمندانی همچون دواین جانسون در نقش دکتر اسمولدر بریو‌استون، کوین هارت در نقش فرانکلین ماوس فینبار، جک بلک در نقش پروفسور شلدون شلی اوبرون، کارن گیلان در نقش رابی راوند هاوس، نیک جوناس در نقش جفرسون سی پلین مک دونا، بابی کاناوله در نقش جان هاردین ون پلت، ریس داربی در نقش نیگل (بازیگران دنیای بازی)، مورگان ترنر در نقش مارتا کپلی، مدیسون آیسمن در نقش بثنی واکر، سر داریوس بلین در نقش آنتونی فریج جانسون، الکس ولف در نقش اسپنسر گیلپین (بازیگران دنیای واقعی) و چند تن دیگر حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

 

سجاد بازدید : 542 1397/04/21 نظرات (0)

برای اینکه دیرتر به خونه برسم تصمیم گرفتم تمام راه رو پیاده گز کنم. هوا زیاد سرد نبود. برای پیاده روي روز خوبي بود. از خیابون رد شدم و خودمو به بلوار رسوندم تا از اونجا به راهم ادامه بدم. با اینکه فصل پاییز بود اما درخت ها همچنان سبز بودن. بدون شک این خیابون ، زیباترین خیابون شهره چون درخت هاي دو طرف خیابون جوري به هم متصل شدن که هيچي از آسمون معلوم نیست. بعد از پایان بلوار از جلوي بیمارستان هم رد شدم. واقعا خيلي عجيبه! با اینکه چند ساله توي این شهر زندگي مي کنم هنوز هم نمي دونم دلیل وجود این دو تا قبر جلوي بیمارستان چیه؟!! به نظر قدیمی میان. نمی دونم چرا خرابش نکردن! فک کنم به خاطر همین دو تا قبر باشه که خیابون مجاور انقدر دلگیره.این خیابون هم درخت های زیادی داره اما هیچ زيبايي اي نداره. یادم باشه بعدا دلیلشو از مامان بپرسم….

سجاد بازدید : 291 1397/04/20 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید اشوان بنام مقصر با بالاترین کیفیت

Download New Music Ashvan – Mogaser

 

ترانه: اشوان و نازنین مشرفی , موزیک: اشوان

میثم صادقلو و نیمان غفاری , تنظیم: نیمان غفاری

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

سجاد بازدید : 325 1397/04/20 نظرات (0)

"Dragon City" از جمله بازی های جذاب در ژانر شبیه سازی بوده که ورژن جدید آن در حال حاضر آمده است. در این بازی جزیره ها و اژدهای جدیدی وجود دارد، بنابراین بهتر است که شما برنامه را بروز رسانی کنید. دانلود و بروز رسانی آن کاملا رایگان است. برای برخی از کاربران اندروید که قبلا با این بازی آشنا بوده اند، این بازی جز محبوب ترین هاست. اما برای برخی از شما که در مورد اژدهای این شهر نمی دانند مختصری توضیح می دهیم. این بازی نبرد بین چند اژدها ست که شما می توانید بین چند اژدها با عناصر مختلف مانند آب ، خاک ، گیاهان و آتش است، انتخاب کنید البته هنوز هم می توانید انواع بیشتری از اژدها ها را داشته باشید.

در بازی Dragon City شما می توانید شهر خود را مطابق با خواسته های اژدها تعیین نمائید. و در این بازی می توانید با اژدهای بازیکنان دیگر مبارزه کنید. و از آن ها جایزه دریافت کنید، همچنین اگر تمایل داشته باشید اژدها شما میتواند ازدواج کند.

سجاد بازدید : 350 1397/04/20 نظرات (0)

Power Clean - Optimize Cleaner برنامه ی پاور کلین یک اپلیکیشن کم حجم سریع و بی دردسر می باشد که برای سیستم عامل اندروید یک ابزار پاکساز ، بهینه ساز و به اصطلاح بوستر به حساب می آید. از جمله قابلیت های که می توان در این عنوان از نرم افزار های اندرویدی دید می توان به : پاک کننده ی فایل های بلا استفاده و باقی مانده ی فایل های تولید شده ی نرم افزار ها ، شتاب دهنده ی فرایند های حافظه رم که با توقف فرایند های بی استفاده صورت می گیرد ، بهینه سازی دستگاه ، بخش مدیریت نرم افزار ها و امکانات دیگر اشاره نمود. اگر دستگاه شما عملکرد و سرعت سابق خود را از دست داده و به عبارتی دچار افت پرفرمنس گردیده ، پس بدون تردید شما نیازمند این نرم افزار هستید همچنین افرادی که به توییک نگه داشتن دیوایس اندروید خود ، حفظ سرعت و کارایی دستگاه خود اهمیت می دهند نیز توصیه می کنیم که از این برنامه بهره ببرند.

سجاد بازدید : 415 1397/04/20 نظرات (0)

Google Docs برنامه رسمی گوگل به منظور ساخت و ویرایش فایل های اسنادی در گوگل داک می باشد که بوسیله آن کاربران می توانند با دانلود Google Docs  اسناد جدید خود را روی وب و یا هر دستگاهی ایجاد نمایند و با دوستان خود فایل های خود را به اشتراک گذارند. شما با داشتن این برنامه می توانید ایجاد و ویرایش فایل فایل های اسنادی را انجام داده و فایل های اسنادی آفیس را نیز در برنامه وارد نمایید. این برنامه می توانید نیاز شما را به برنامه های مشابه کاهش داده و طوری عمل نماید که امنیت فایل ها به صورت کامل حفظ شده و امکان اشکال یابی نیز در برنامه وجود داشته باشد. این برنامه می توانید همه اسناد شما را در یک جا نگهداری کرده و برای شما به نمایش بگذارد. ابزارهای مختلف مدیریتی در اختیار شما قرار داده می شود تا شما بتوانید ابزارهای لازم را در اختیار داشته باشید و بتوانید ویرایش های لازم را اعم از اضافه کردن صفحات و جداول مختلف در اختیار داشته باشید. همین عوامل باعث محبوبیت این برنامه می شود.

با دانلود Google Docs  کاربران می توانند در دستگاه های مختلف همراه نظیر موبایل و تبلت فایل های خود را در اختیار داشته و ویرایش لازم را در آن انجام دهند. این ویرایش ها می تواند در فرمت های مختلف متفاوت باشد اما این برنامه توانایی پشتیبانی از همه آنها را خواهد داشت. امکان ویرایش و باز کردن فایل های مایکروسافت آفیس نیز در این برنامه وجود دارد و کاربران می توانند تمامی اسناد این مدلی را بدون نیاز به نصب برنامه اضافه ای رو گوگل داک اجرا نمایند. این برنامه بر روی سیستم عامل اندروید ۴.۱ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Google Docs  از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند همه چی دانلود استفاده نمایند.

سجاد بازدید : 1487 1397/04/20 نظرات (0)

نرم افزار مدیریت پی دی اف Adobe Acrobat نام محصول با سابقه و بسیار مطرح کمپانی Adobe و سازنده فورمت بسیار رایج کتب الکترونیک PDF است که سالهاست با عرضه ی نسخه های متعدد از این نرم افزار مطرح خود، کاربران را در خواندن و گسترش فورمت بسیار توانا و PDF یاری می کند.

نرم افزار مدیریت پی دی اف Adobe Acrobat دارای دو ویرایش Adobe Acrobat و Acrobat Writer است که ویرایش Reader درتمامی نسخه ها رایگان بوده و ابزاری برای خواندن تمامی فایلهای PDF در سیستم عامل های گوناگون است. نسخه ی Writer نرم افزار که در چند نسخه ی اخیر ارائه شده ی شرکت Adobe در یک پکیج قدرتمند همراه با نرم افزار Reader قرار گرفته و با نام Adobe Acrobat Professional شهره شده است که مجموعه ای قدرتمند و کامل از تمامی ابزارهای مورد نیاز برای نمایش هرچه بهتر و خلق فایلها و کتب الکترونیک هرچه قدرتمند و توانا تر PDF است. جهت دانلود ادوب ریدر به همراه نسخه حرفه ای Adobe Acrobat XI Pro و آموزش نصب کامل این نرم افزارها، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 261
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 592
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,281
  • بازدید ماه : 82,851
  • بازدید سال : 548,173
  • بازدید کلی : 11,938,785
  • کدهای اختصاصی