loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 935 1397/05/08 نظرات (0)

بازی زیبای شهر جنایت که شما در این بازی در نقش یک مامور FBI وظیفه شناس هستید و برای سرکوبی و مجازات دشمنان خود دست به هر کاری میزنید.  این بازی قابلیت انلاین را دارد که بازیکنان به دو گروه مافیا و اف بی ای تقسیم میشوند و به مبارزه با یکدیگر میبردازند. همچنین در این بازی سلاح های زیادی وجود دارند که با گذراندن مراحل ان ها را بدست خواهید اورد.

سجاد بازدید : 1044 1397/05/08 نظرات (0)

 

آلبوم موسیقی Hear Me اثری از Uneasy

Hear Me Instrumental 320-128Kbps

 

آلبوم موسیقی Hear Me اثری از Uneasy، مجموعه ای است با ژانر New Age که در سال ۲۰۱۸ میلادی عرضه شده است. این مجموعه شامل ۱۲ قطعه می باشد که با دو کیفیت مختلف ۳۲۰ و ۱۲۸ آماده شده است. موسیقی بی کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. موسیقی بی کلام یا اینسترومنتال (به انگلیسی instrumental ) هم که از آن ترجمه های مختلفی چون موسیقی سودمند، موسیقی بی کلام و … شده به هر نوع نوای بی کلام و آرامش بخش اطلاق می شود و در اصطلاح بسیاری نیز بر موسیقی های کلاسیک اطلاق می شود که تلقی غلطی است.

 

موسیقی بی کلام یک حس، موضوع و مفهوم را به صورت مستقیم و کاملا مشخص به شما منتقل میکند و تقریبا مجال آن را به شما نمیدهد تا چیزی بجز کلام را دریافت کنید. اجازه ی تصویر سازی به مغز نمیدهد و در نتیجه خلاقیت و آزادی مغز را از بین میبرد. این مجموعه برای کاربرانی که به دنبال آثار صوتی، موسیقی بی کلام در سبک های مختلف از جملمه کلاسیک، اپیک، تریلر موزیک و … هستند کاملا مناسب است.

 

 

سجاد بازدید : 898 1397/05/08 نظرات (0)

 

نرم افزار فایل زیلا FileZilla نرم افزاری متن باز و رایگان در زمینه مدیریت سرورهای FTP می باشد. به طور ساده نرم افزارهای FTP می توانند به سرورهای دنیای اینترنت متصل شوند و به صورت ساده و سریع به دانلود و آپلود و برخی از فرایندهای دیگر بپردازند. بیشترین استفاده از نرم افزارهای FTP را مدیران سایت های اینترنتی و سرورها دارند که برای دانلود و آپلود اطلاعات برروی آنها از نرم افزار استفاده می کنند تا سریعتر به هدف خود برسند. FileZilla نرم افزار مناسب در این زمینه است که با توجه به رایگان بودن دردسر های معمول کرک کردن را نخواهد داشت.

 

این نرم افزار به راحتی به انواع سرورها نظیر FTP, FTPS و SFTP متصل می شود و همانطور که نام برده شده از سرورهای با اتصال امن FTPS نیز پشتیبانی می کند. این نرم افزار با توجه به اینکه از قابلیت resume (ادامه دانلود یا آپلود) پشتیبانی می کند برای اینترنت ایران بسیار مناسب تلقی می شود. همچنین در این نرم افزار میتوانید به راحتی برای کانکشن ها مدیریت تعیین کنید و سرعت ها را نیز کنترل نمایید. به طور FileZilla نرم افزار ftp مناسب و سبک می باشد.

سجاد بازدید : 5651 1397/05/08 نظرات (0)

این مطلب صرفا برای استفاده از نود 32 (nod32) می باشد و نیاز به دانلود ندارد اما بعد از انجام می توانید آپدیت نود 32 (nod32) را به راحتی انجام دهید.

 

 

البته لازم به ذکر است برای شما بخش آفلاین که نیاز به دانلود دارد نیز گذاشته ایم.

برای دیدن رمز و یوزر ها به ادامه مطلب بروید

این پست هر روز آپدیت خواهد شد.

سجاد بازدید : 1141 1397/05/07 نظرات (0)

دانلود فصل دوم انیمیشن گیسو کمند Rapunzel’s Tangled Adventure با کیفیت WEBRip

|قسمت پنجم از فصل دوم به پست اضافه شد|

|زیرنویس فارسی قسمت دوم و چهارم از فصل دوم اضافه شد| 

 

 

 

نام انیمیشن: Rapunzel’s Tangled Adventure Season 2 – فصل دوم انیمیشن سریالی گیسو کمند

 

ژانر: انیمیشن، کمدی، خانوادگی

 

سال انتشار: ۲۰۱۷-۲۰۱۸

 

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

 

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۲۳۰/۱۶۰ مگابایت

 

کیفیت: WEBRip 720p / WEBRip x265 720p / WEBRip x265 1080p

 

زیرنویس فارسی: دارد

 

 

خلاصه داستان: فصل دوم انیمیشن گیسو کمند به عنوانی جدید نسبت به فصل پیشین خود منتشر شده است. فصل دوم برخلاف فصل اول که Tangled: The Series نام داشت، با عنوان Rapunzel’s Tangled Adventure شناخته می شود. انیمیشن سریالی گیسو کمند که در سال ۲۰۱۷ توسط شبکه دیزنی در حال پخش می باشد، روایتگر داستان های بین انیمیشن سینمایی گیسو کمند و انیمیشن کوتاه گیسو کمند برای همیشه می باشد. فیلم سینمایی ۵۰دقیقه ای از این اثر در تاریخ ۱۰ مارس ۲۰۱۷ عرضه شد و چندی بعد شبکه دیزنی تصمیم به پخش انیمیشن سریالی آن گرفت که از ۲۴ مارس شروع شده است. این انیمیشن سریالی از آهنگ های جدیدی که توسط Alan Menken خوانده شده استفاده می کند که وظیفه نوشتن ترانه های انیمیشن سینمایی گیسو کمند را بر عهده داشته است و …

سجاد بازدید : 527 1397/05/07 نظرات (0)

دانلود فصل دوم انیمیشن Marvels Spider-Man Season 2 با کیفیت WEBRip

|قسمت هفتم از فصل دوم اضافه شد|

|زیرنویس فارسی قسمت ششم از فصل دوم اضافه شد|

 

 

 

 

نام انیمیشن: Marvel’s Spider-Man – فصل دوم سری جدید انیمیشن مرد عنکبوتی

 

سال انتشار: ۲۰۱۷-۲۰۱۸

 

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

 

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۷۰/۹۰ مگابایت

 

کیفیت: WEBRip 720p/WEBRip x265 720p

 

 

 

زیرنویس فارسی: دارد

 

خلاصه داستان: پس از اتمام سری چهارفصلی انیمیشن آلتیمیت اسپایدرمن، در حال و هوای انتشار سینمایی جدید مرد عنکبوتی در سال ۲۰۱۷ تصمیم به آن شد تا سری کاملا بازسازی شده این کارتون ساخته شود. این موضوع را می توان بسیار شبیه به بازسازی انیمیشن محبوب بن تن دانست که با عنوان Ben 10 2016 توسط شبکه Disney XD بازسازی شد. داستان انیمیشن سریالی Marvel’s Spider-Man 2017 بر اساس کمیک بوک های همین عنوان می باشد که توسط مارول ساخته شده بود. درواقع می توان این انیمیشن را جایگزینی بر آلتیمیت اسپایدرمن دانست. پسری جوان و باهوش با نام پیتر پارکر توسط عنکوبتی رادیواکتیو شده نیش زده می شود که نیروهای خارق العاده در این پسر نوجوان را بوجود می آورد. او به قهرمانی با نام “مرد عنکبوتی” تبدیل می شود. بعد از اینکه عمویش که “بن” نام دارد فوت می کند، او تصمیم می گرد تا روشی جدید برای زندگی خود دنبال کند و …

سجاد بازدید : 334 1397/05/07 نظرات (0)

 

۷۳ Most Wanted Nature

 

در این مجموعه از تصاویر زمینه مجموعه زیبایی از والپیپر طبیعت زیبای جهان را برایتان آماده کرده ایم. مجموعه پیش رو شامل تصاویری زیبا از درخت و کوه و جنگل می باشد که با بهترین زاویه های دوربین گرفته شده است. هم اکنون می توانید مجموعه والپیپر زیبای طبیعت را به طور مستقیم از سایت همه چی دانلود دریافت نمایید.

 

 

سجاد بازدید : 344 1397/05/07 نظرات (0)

۸۸ Abstraction Wallpapers

 

مجموعه دیگری از تصاویر زمینه را اینبار از تصاویر فانتزی و انتزاعی آماده کرده ایم که طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است. این تصاویر به صورت ترکیبات رنگی تک و یا چندگانه آماده شده است که همگی از دیدن آنها لذت خواهند برد. سایز و کیفیت این تصاویر نیز بسیار بالا بوده و لذت واقعی را با جزئیات آن به شما هدیه خواهد داد. این مجموعه هم اکنون آماده دانلود رایگان از سایت همه چی دانلود می باشد.

 

سجاد بازدید : 821 1397/05/07 نظرات (0)

۵۰ Most Wanted Nature

در این مجموعه از تصاویر زمینه مجموعه زیبایی از والپیپر طبیعت زیبای جهان را برایتان آماده کرده ایم. مجموعه پیش رو شامل تصاویری زیبا از درخت و کوه و جنگل می باشد که با بهترین زاویه های دوربین گرفته شده است. هم اکنون می توانید مجموعه والپیپر زیبای طبیعت را به طور مستقیم از سایت همه چی دانلود دریافت نمایید.

 

 

سجاد بازدید : 890 1397/05/07 نظرات (0)

موتور سواری در خیابان های شلوغ شهر تهران جرات بسیار بالایی می طلبد و با وجود راننده های بی احتیاطی که هر روز بر تعدادشان نیز افزوده می شود بسیار پر خطر می باشد. پس موتور سواری در خیابان های صاف و آسفالت شده هم مهارت خاص خود را می طلبد چه برسد به اینکه بخواهید با موتور حرکات نمایشی انجام دهید و از موانع نیز عبور کنید. انجام این کار شاید در محیط اطرافمان سخت باشد اما در یک بازی اندرویدی زیاد مشکل به نظر نمی رسد و هر کسی با هر سن و سالی و هر سطح مهارتی می تواند آن را تجربه کند. حال اگر این بازی توسط استدیو بازی سازی خلاقی مانند Deemedya INC ساخته شده باشد و از گیم پلی جذاب و سرگرم کننده ای نیز بهره ببرد، قطعا طرفداران زیادی پیدا خواهد کرد.

 

"Trial Xtreme 4" نیز یکی از این دسته بازی های سرگرم کننده و پرطرفدار می باشد که در سبک مسابقه ای و  موتور سواری نمایشی برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و تا کنون نزدیک به 50 میلیون بار دانلود را تجربه نموده است. این عنوان همچنین موفق به کسب امتیاز قابل قبول 4.1 از 5 شده که در ثبت آن نزدیک به 500 هزار نفر نقش داشته اند.

 

سری چهارم بازی محبوب Trial Xtreme 4 بعد از مدت ها انتظار دقایقی پیش در پلی استور عرضه شد و مثل همیشه آن را برای شما کاربران گرامی قرار دادیم. این بازی زیبا با کسب امتیازات فراوان و نقد های مثبت بسیار اکنون به برترین بازی موتور سواری برای اندروید تبدیل شده و توانسته است طرفداران بسیاری به خود جذب کند.

 

موتور خود را انتخاب کنید و وارد رقابت های جذاب و نفس گیر موتور سواری نمایشی شوید. رقابت با دوستان خود به صورت آنلاین و کسب پول و امتیاز برای صدر نشینی در جدول موتور سواران.

سجاد بازدید : 953 1397/05/07 نظرات (0)

بازی "Draw Something" عنوانی جذاب در سبک حدس کلمات میباشد که به تازگی توسط استودیو OMGPOP ساخته و پرداخته شده و با قیمت 2.99 دلار در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا 83 هزار نفر امتیاز 4.0 از 5.0 و بیش از 5 میلیون بار دانلود را تجربه نموده است. بازی فوق یکی از محبوب ترین و بهترین عناوین نقاشی در جهان به شمار میرود و اگر شما و دوستان و هم چنین خانواده تان مهارت هایی در زمینه هنری و نقاشی داشته باشید قطعا تجربه این بازی لحظات شاد و مفرحی را برایتان رقم خواهد زد.

 

گیم پلی کلی بازی Draw Something به این صورت خواهد بود که شما با انتخاب قلم خود طرحی را که در ذهن دارید بر روی بازی ترسیم خواهید کرد و دوستان و یا خانواده شما باید طرحی را که شما نقاشی کرده اید حدس بزنند تا با طی شدن مراحل بازی برنده نهایی مشخص شود. بازی با وجود گیم پلی جذاب خود که نقطه قوت آن به شمار میرود میتواند در زمان های بیکاری و یا زمان هایی که در مهمانی هستید و خانواده و دوستانتان در کنار شما هستند لحظات شیرین و دلنشینی را برایتان به ارمغان آورد.

سجاد بازدید : 694 1397/05/07 نظرات (0)

یکی از بهترین برنامه های ویرایش تصاویر در اندروید

 

Adobe Photoshop Express نرم افزار رسمی فتوشاپ اکسپرس برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. این نرم افزار اندروید به شما این امکان را می دهد که عکس های خود را ویرایش نمایید، لبخند بگذارید و به راحتی هرچه تمام به اشتراک بگذارید آن هم فقط با نوک انگشتان خود! با استفاده از این برنامه می توانید تصاویر خود را به صورت حرفه ای ویرایش نمایید! فتوشاپ اکسپرس دارای ابزار رفع خودکار ایرادات تصویر بوده و شما میتوانید فیلتر های برنامه را به صورت خودکار بر روی عکس های خود اعمال کنید. فتوشاپ اکسپرس توسط سازندگان پر افتخار شرکت Adobe ارائه شده و عضوی جدید از خانواده فتوشاپ محسوب میشود. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید!

 

توجه : برای استفاده از نرم افزار برای اولین بار شما باید با استفاده از Adobe ID وارد حساب کاربری خود شوید.

 

پشتیبانی از فرمت های:

- JPG و JPG

 

- پشتیبانی از فایل های خام: SONY), cr2 (CANON), crw (CANON), dng, erf (EPSON), raf (FUJI), 3fr & fff (HASSELBLAD), dcr (KODAK), mrw (KONICA), mos (LEAF), rwl (LEICA), nef & nrw (NIKON), orf (OLYMPUS), rw2 (PANASONIC), pef (PENTAX), srw (SAMSUNG)

 

- و پشتیبانی از اکثر فایل های خام

سجاد بازدید : 1058 1397/05/07 نظرات (0)

PlayerPro Music Player یک نرم افزار حرفه ای برای پخش و گوش دادن به موسیقی ها در گوشی یا تبلت اندرویدی است. شما می توانید در این پلیر به ترتیب هنرمند، ژانر، آلبوم ها، اسم ها، پوشه و غیره موسیقی را گوش نمایید. برنامه قادر است به صورت خودکار آلبوم و تصاویر خوانندگان برای شما دانلود و نمایش دهد. همچنین می توانید ظاهر برنامه را سفارشی سازی کنید برای این کار می توانید از skin استفاده کنید و پوسته مورد نظر خود را برای برنامه تعیین کنید. در ضمن برنامه دارای ویجت های متنوعی است که گزینه ی کشویی بهترین انخاب برای ویجت است. شما می توانید لیست های پخش موسیقی را سفارشی سازی کنید یعنی می توانید یک لیست پخش برای آهنگ های غمگین و یک لیست پخش برای آهنگ های شاد تعیین کنید. موزیک پلیر معرفی شده دارای ویژگی های فوق العاده ای است که فقط در صورت نصب و استفاده از آن می توانید به وجود آنها پی ببرید.

سجاد بازدید : 643 1397/05/07 نظرات (0)

انتخاب شده به عناون نرم افزار ضروری در گوگل پلی

نصب شده بر روی 200 میلیون گوشی هوشمند در 205 کشور

بیش از 50 میلیون دانلود در کنار 55،000 فعالیت روزانه

 

OfficeSuite Pro + PDF Premium یکی از بهترین نرم افزار های مجموعه آفیس برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. آفیس یک نرم افزار پر کاربرد برای ایجاد فایل های متنی به صورت حرفه ای است که حال می توانید با استفاده از نسخه اندروید تمام امکانات این نرم افزار را در گوشی یا تبلت اندرویدی خود داشته باشید. این نرم افزار به عنوان بهترین آفیس موجود برای گوشی های اندرویدی مطرح است. برنامه به شما اجازه می دهد که فایل های متنی ایجاد کنید، ویرایش کنید یا آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. در ضمن نرم افزار دارای یک امتیاز کاربردی نسبت به آفیس ویندوز است که این امتیاز امکان بازکردن فایل های پی دی اف است. توجه داشته باشید که این نرم افزار پکیچ کامل آفیس را در درون خود گنجانده است که این نرم افزار ها عبارت اند از: اکسل، ورد، پاور پوینت و غیره

 

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 330
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 929
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,618
  • بازدید ماه : 83,188
  • بازدید سال : 548,510
  • بازدید کلی : 11,939,122
  • کدهای اختصاصی