loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 571 1394/01/03 نظرات (0)

در این بازی شما باید تیر خود را از کمان شلیک کنید و طناب ها را ببرید. برای شلیک کردن، هر جایی از صفحه که مدنظرتان است را فشار دهید و نگه دارید، جهت را با کشیدن انگشت خود بر روی صفحه مشخص کنید و شلیک کنید. یک فلش نیز بر روی صفحه وجود دارد که مسیر تیر شما را مشخص میکند. این بازی تقریبا شبیه بازی معروف انگری بردز است.هم اکنون میتوانید این بازی را از همه چی دانلود دریافت نمایید .

سجاد بازدید : 601 1394/01/03 نظرات (0)

Mortar Melon یک بازی پازلی بر پایه فیزیک است که بازیکنان در آن باید هندوانه را را در مرحله ای که سرتاسر از موانع تشکیل شده، شلیک و پرتاب کنند و آنها را سالم داخل سبد قرار دهند. این بازی بصورت رایگان است ولی اگر شما بخواهید مراحل بیشتری را بازی کنید باید ان را در دخال بازی خریداری کنید. این بازی از رم ۵۱۲ مگابایت نیز پشتیبانی میکند بنابراین هر کسی میتواند از این بازی سرگرم کننده لذت ببرد.هم اکنون میتوانید این بازی را از همه چی دانلود دریافت نمایید.

سجاد بازدید : 313 1394/01/03 نظرات (0)

یک شب تاریک ناگهان شهاب سنگی از اسمان به زمین کوبیده میشود و از سقف یک ازمایشگاه به داخل میوفتد. دانشمندی که در ان ساختمان است موجودی نورانی را پیدا میکند که در حال مرگ است و متوجه میشود که با قرار دادن ان بر روی جریان برق میتواند ان را زنده نگه دارد. این داستان بازی زیبای فکری TurnOn برای ویندوز فون است.هم اکنون میتوانید این بازی را از همه چی دانلود دریافت نمایید .

سجاد بازدید : 465 1394/01/03 نظرات (0)

Autodesk برنامه طراحی ۳ بعدی Tinkerplay برای ویندوز فون منتشر کرد. Tinkerplay برنامه جدیدی از شرکت Autodesk است که امیدوار است بتواند تا طراحی سه بعدی و پرینت سه بعدی را برای گوشی های هوشمند به ارمغان بیاورد.هم اکنون میتوانید این برنامه را از همه چی دانلود دریافت نمایید .

 

سجاد بازدید : 363 1394/01/03 نظرات (1)

BAFTA Games Awards مراسمی است که هر ساله برگزار میشود و و جوایزی را به بازی های برتر سال میدهد.این مراسم یا در ماه می یا مارس برگزار می شود. در این مراسم همانند مراسم های دیگر، عناوین را به چند دسته اعم از صداگذاری، داستان، نوآوری و … تقسیم می کند و برترین بازی را در سبک خود انتخاب کرده و جایزه ای به او تعلق می گیرد. همه چی دانلود به شما پیشنهاد می دهد برای اطلاع از بازیهای منتخب به ادامه مطلب بروید و اسم آنها را ببنید تا در انتخاب بازی راحتر باشید.

سجاد بازدید : 422 1394/01/03 نظرات (0)

 

The 7th Dwarf Webrip (2015) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

 

نام انیمیشن: The 7th Dwarf – هفتمین کوتوله

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی، خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۸۷ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: جادوگر شیطان صفتی با نام Dellamorta پرنسس رز را در هنگام کودکی اش محسور خود کرده است. اگر قبل از ۱۸ سالگی رز، عشق واقعی اش وی را نبوسد، او و تمامی افرادی که در قصرش هستند به خواب صدساله ای فرو خواهند رفت  و …

 

سجاد بازدید : 310 1394/01/03 نظرات (0)

The Overnighters BRRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

 

نام مستند: The Overnighters – شب‌زند‌ه‌دارها

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۱۰۲ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BRRip 720p/BRRip 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: –

سجاد بازدید : 462 1394/01/03 نظرات (0)

 

Trapped Dead Lockdown PC-FLT

داستان این بازی در مورد یک شهر کوچکی از آمریکا است که به دلیل وجود بیماری زامبی شهر قرنطینه شده و کاملا تحت حفاظت قرار گرفته اما شما قبل از اینکه این شهر مسدود شود به داخل آن نفوذ میکنید تا ماموریت ها خود را به پایان برسانید. این بازی همانند بازی های استراتژی میباشد ولی گیم پلی آن بصورت Hack & Slash در قالب سبک نقش افرینی طراحی شده، در بازی ۵ شخصیت مختلف از قبیل marine، قصاب، قاتل، مارشال و جن گیر وجود دارند که هر کردام دارای توانایی ها و قابلیت های منحصر به فردی هستند و همچنین سبک و شیوه مبارزه هر کدام متفاوت است به طور مثال قاتل در استفاده از سلاح های گرم تخصص دارد، قصاب دشمنان را همانند یک سیب زمینی خورد شده تکه تکه میکند و جن گیر با توانایی های معنوی خود ددشمنان را نابود میکند. هر شخصیت در بازی دارای مهارت های منحصر به فرد و توانایی های دفاعی جدید و سبک حمله متفاوت است که شما میتواند این ویژگی ها را افزایش داده و مهارت های جدید را آنلاک کنید.

سجاد بازدید : 415 1394/01/03 نظرات (0)

Worlds of Magic PC-FLT

این بازی همچون بسیاری از بازی های استزاتژیکی این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا ارتش خود را گسترش دهید و آن ها را در نبرد ها هدایت کنید بدون آن که نیاز باشد تا خودتان وارد نبر ها شوید و مانند بازی های اول شخص به نبر بپردازید. در Worlds of Magic شما قادر خواهید بود تا به مناطق مختلف سفر کنید و تقریبا بی نهایت سرزمین را به تصرف خود در بی آورید. برای تصرف و جنگ ها می توانید از امکانات مختلفی استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید ارتش خود را گسترش داده و با تعداد بالا به نبرد ها بروید و یا می توانید با تحقیقات و کشف اسپل های جدید از نیرو های خاص استفاده کنید و قدرت ارتش خود را بدون نیاز به افزایش تعداد، افزایش دهید. همچنین می توانید قهرمان های بسیار قدرتمند و حرفه ای در نبر را برای جنگ ها خود استخدام کنید تا در اختیار شما به نبر با دشمنانتان بپردازید. در نهایت می توانید به عنوان قدرتمند ترین فرمانروای دنیا و جادو بر دنیا حکم فرمایی کنید و قدرت را به دست بگیرید.

 

 

سجاد بازدید : 346 1394/01/03 نظرات (0)

Song of the Sea Bluray/BRRip (2014) Mkv

|نامزد دریافت ۱ جایزه اسکار و ۹ جایزه دیگر، برنده ۱ جایزه|

|موسیقی متن انیمیشن و نسخه کم حجم BRRip 720p به پست اضافه شد|

 

 

 

نام فیلم: Song of the Sea – ترانه ی دریا

سال انتشار: ۲۰۱۴

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، فانتزی

مدت زمان: ۹۳ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p/BRRip 1080p/BRRip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: Saoirse دختر کوچکی است که می تواند به یک فک تبدیل شود. وی به همراه برادرش به سفری ماجراجویانه می روند تا بتوانند روح جهان و سایر موجودات جادویی که مثل او هستند را نجات دهند و …

 

سجاد بازدید : 363 1394/01/03 نظرات (0)

 

Paddington Web-DL/Bluray (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نامزد دریافت ۱جایزه بفتا و ۱جایزه دیگر|

|نسخه های Bluray 720p/1080p & BRRip 720p & 1080p به پست اضافه شدند|

 

 

 

نام فیلم: Paddington – پدینگتون

سال انتشار: ۲۰۱۴

ژانر: کمدی، خانوادگی

مدت زمان: ۹۵ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Web-DL 720p/Webrip 720p/Webrip 1080p/Web-DL 1080p/Bluray 720p/Bluray 1080p/BRRip 720p/BRRip 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: یک خرس جوان پِرویی در جستجوی خانه­ای [برای خود] به لندن سفر می­کند. بعد از گم شدن و تنها ماندن در ایستگاه پدینگتون، با خانواده مهربان براون، که بهشتی موقتی را به او عرضه می­کنند، آشنا می‌شود و…

سجاد بازدید : 699 1394/01/03 نظرات (0)

Resident Evil Revelations 2 Episode 4 PC-CODEX

|آپدیت جدید بازی Update v2.1-CODEX به پست اضافه شد|

|نسخه کامل کم حجم ۴ قسمت بازی Resident Evil Revelations 2 Complete Edition-Corepack به پست اضافه شد|

 

ین نسخه که همچنین با نام Biohazard Revelations 2 نیز شناخته می‌شود در جریان Tokyo Game Show 2014 معرفی شد؛ این‌بار دیگر خبری از نسخه ۳DS نیست و به جای آن، بازی برای کنسول‌های نسل هشتم نیز عرضه خواهد شد. یکی از ارکان اصلی موفقیت نسخه اول که در میان طرفداران این سری محبوبیت ویژه‌ای دارد، Chapterهای مختلف گیم‌پلی بود که بازی را به نوعی به بخش‌های مختلف تقسیم بندی می‌کرد. در این نسخه Claire Redfield خواهر Chris که همراه با Jill Valentine جزو محبوب‌ترین و البته قدیمی‌ترین کرکترهای مونث در دنیای RE هستند در کنار Moira Burton، دختر Barry Burton که در نسخه‌های قدیمی حضور داشت، قابل بازی خواهند بود. همچنین تایید شده است که خود Barry Burton نیز به عنوان یک شخصیت قابل بازی در دسترس خواهد بود. دشمنان اصلی در این نسخه نه زامبی هستند و نه توسط ویروس‌ها آلوده شده‌اند؛ آن‌ها The Afflicted نامیده می‌شوند و بسیار سریع و خشن هستند. این دشمنان به موجودات عجیب و غریب و هیولا نیز تبدیل نشده‌اند و فقط انسان‌هایی هستند که به افراد مختلف حمله می‌کنند و آن‌ها را مورد حمله قرار می‌دهند اما حامل هیچ ویروسی نیستند و در نتیجه بیماری آن‌ها مُصری نیست. البته لازم به ذکر است که دشمنان بازی فقط به The Afflictedها محدود نمی‌شود و افراد و یا حتی زامبی‌های گوناگونی نیز در بازی وجود خواهند داشت.

سجاد بازدید : 540 1394/01/03 نظرات (0)

 

Tales from the Borderlands Episode 2 PC-CODEX

|قسمت دوم به صورت جداگانه Episode 2_Only به پست اضافه شد|

بازی ماجرایی Tales from the Borderlands یک بازی پنج قسمتی می باشد که توسط سازندگان سری بازی های موفق The Wolf Among Us و The Walking Dead تولید شده است. در این بازی، شما به دنیای نابخشودنی پاندورا بعد از وقایع بازی Borderlands 2 وارد می شوید و داستان این بازی، مملوء از شوخی های جذاب برند Borderlands می باشد. شما در این بازی در نقش Rhys نیز بازی خواهید نمود که رویا پردازی آن برای تبدیل شدن به خوشتیپ ترین مرد شهر همواره همراه اوست و همچنین Fiona نیز به کمک شما خواهد آمد. این دو شخصیت به دنبال بازگرداندن پولی هستند که فکر می کنند برای آن ها بوده و راهی سفری می شوند که پر از گانگسترها، خلافکارها و شکارچیانی می باشد که مانعی برای رسیدن آن ها به هدفشان هستند.

 

سجاد بازدید : 1371 1394/01/03 نظرات (0)

پویانمایی Big Hero 6 داستان فیلم در شهری در آینده به نام سان فرانسوکیو، ترکیبی فرهنگی، جغرافیایی و معماری از دنیای شرق و غرب، اتفاق می‌افتد. قهرمان داستان نوجوانی به نام هیرو هامادا، اعجوبه دانش رباتیک است که به همراه برادر بزرگترش، تاداشی، روزی به کالج می‌رود و آنجا عاشق چیزی، که در آزمایشگاه می‌بیند، می‌شود. برای این که ثابت کند که لیاقت ورود به دانشگاه را دارد باید چیزی اختراع کند که ... 
 عوامل فنی دوبلاژ:
مدیر دوبلاژ: مهرداد رئیسی
مترجم: علی کاس زاده
دستیار دوبلاژ: محبوبه نریمیسا

گویندگان:
- سید جواد رضویان (پدر فرد)
- لاله صبوری (داور مسابقه روبات بازی)
- علی اوجی (پلیس)
- مهرداد رئیسی (تاداشی)
- هومن خیاط (واسابی)
- محمد معتضدی (فرد)
- سارا جامئی (لیمو عسلی)
- ارشیا اسکندری (هیرو)
- حامد معبودی (بی مکس)
- نسیم نژاد آذر (گو گو)
- سوده فکری (خاله)
- وحید آذری (کری)
- محمد هدایتی (کالاهان)
- سارا مولایی (ابیگیل)
- محسن پرتوی (یاما)
و ... 

مشخصات

شرکت سازنده: Walt Disney Animation Studios, Walt Disney Pictures
نام انگلیسی: Big Hero 6 2014
نام فارسی: ابر قهرمان 6
دسته بندی فیلم: Animation | Action | Adventure | Comedy | Family | Sci-Fi
کارگردان: Don Hall, Chris Williams
تاریخ نمایش عمومی: 7 November 2014 USA
زبان: Persian
امتیاز IMDb از نظر کاربران: 8.0/10 - www.imdb.com/title/tt2245084
مدت زمان: 102 (دقیقه)
کیفیت ویدئو: BR-Rip
فرمت ویدئو: Mkv | 1920x1080 | 25 fps
فرمت صدا: AAC | 48 KHz
حجم فایل: 1670 , 837 , 138 مگابایت

سجاد بازدید : 1334 1394/01/03 نظرات (0)

اتوکد محصول نرم افزاری پیشرفته ای است که توسط توسعه دهنده Autodesk Inc، به منظور سرعت بخشیدن به فرایند طراحی مکانیکی و صنعتی ساخته شده است. Autodesk AutoCAD Mechanical 2016 اتوکد مکانیک نام نرم افزاری قدرتمند و تخصصی برای سیستم عامل ویندوز است که برای طراحی قطعات مکانیکی و مهندسی های وابسته به آن همچون هوافضا، کشتی سازی و ... به کار می رود. کاربران، به ویژه مهندسان مکانیک که برای طراحی های جامدات از اتوکد استفاده می کنند، با این نسخه از نرم افزار می توانند کار خود را با بهره وری بالاتر و صرفه جویی قابل توجهی در زمان انجام دهند. اتوکد مکانیک طراحی های دو بعدی و برخی از طراحی های سه بعدی مکانیکی را تسهیل و استفاده از تمامی مزایای و امکانات موجود در نرم افزار را به ساده ترین شکل ممکن امکان پذیر می سازد. قابلیت های قدرتمند موجود در نرم افزار، امکان کمک به فرایند طراحی های رایج و مشترک (که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد) را دارد.
علاوه بر این AutoCAD کتابخانه جامع قطعات و ابزارهای طراحی شده (مبتنی بر استانداردهای علمی) در دسترس است و به عنوان یک ابزار کمکی می تواند مورد استفاده مهندسان قرار گیرد. نسخه جدیدی از نرم افزار اتوکد که هم اکنون برای شما تدارک دیده ایم، با بهبود کلی در همه ابعاد ویرایشگر اتوکد ساخته شده است و نسبت به نسخه های پیشین خود قدرتمند تر و دارای قابلیت های بیشتری می باشد. اصلی ترین ویژگی نرم افزار AutoCAD Mechanical را می توان قابلیت پشتیبانی از کتابخانه جامع طراحی های صنعتی با بیش از 700.000 از قطعات استاندارد دانست. استفاده از این ویژگی نرم افزار به کاربران و مهندسان اجازه می دهد در کم ترین زمان ممکن به تمامی امکانات کاربردی برای طراحی صنعتی قطعاتی مانند: ژنراتورها، ماشین آلات، ابزارهای دستی، پیچ و مهره و ... دسترسی بیابند، بدون اینکه امکاناتی اضافی که کمتر مورد استفاده قرار می گیرد را مشاهده نمایند.

مشخصات:

شرکت سازنده: Autodesk Inc - www.autodesk.com
نام انگلیسی: Autodesk AutoCAD Mechanical
قیمت: 4495 دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع!)

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 369
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 1,178
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,867
  • بازدید ماه : 83,437
  • بازدید سال : 548,759
  • بازدید کلی : 11,939,371
  • کدهای اختصاصی