loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 399 1394/01/01 نظرات (0)

CSI: Hidden Crimes یک بازی جنایی و معمایی برای اندروید است . داستان بازی در شهر لاس وگاس اتفاق میافتد ، شهر پر از مجرمان و قاتلان زیادی است و وظیفه شما این است که باید با سرنخ ها که پیدا می کنید قاتل را شناسایی کنید . از امکانات جدید اضافه شده در این بازی اضافه شدن قسمت هالووین ، اضافه شدن زبان های بیشتر ، قابلیت زوم ، مپ های جدید است . همچنین این بازی بر اساس سریال تلویزیونی با همین نام تولید و ساخته شده . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 405 1394/01/01 نظرات (0)

WinUtilities نرم افزار بهینه سازی کاملی است که ابزارهای فراوانی جهت بهینه سازی ، محافظت و ارائه امکانات جهت افزایش سرعت ویندوز و رفع خطاها به کاربر ارائه میدهد. این نرم افزار دارای ۲۲ ابزار است که تمامی آنها میتوانند به عنوان نرم افزار مجزا نیز کاربرد داشته باشند. تمامی این ابزارها در جهت بهبود عملکرد ویندوز و محفاظت و نگهداری آن می باشند. ابزارهای موجود در این نرم افزار به شرح زیر است. Disk Defrag : یکپارچه سازی اصولی و قدرتمند جهت افزایش سرعت دسترسی اطلاعات درون هارد دیسک File Undelete : بازیابی اطلاعات حذف شده از روی هارد دیسک با پروتکل های ntfs و fat32 Disk Cleaner : پاکسازی فایل های زائد و هرز درون هارد دیسک Registry Cleaner : اسکن رجیستری و یافتن ورودی های نامعتبر و مخرب و پاکسازی رجیستری Startup Cleaner : مدیریت نرم افزارهای فعال در استارت آپ و غیرفعال کردن آنها در صورت نیاز History Cleaner : پاکسازی انواع حافظه های موجود در ویندوز از حافظه مرورگرها گرفته تا حافظه های خود ویندوز File Splitter : بریدن انواع فایل های حجیم و تقسیم آنها به قسمت های کوچکتر File Shredder : حذف فایل ها به طوری که دیگر قابل بازیابی نباشند. EXE Protector : محافظت و قفل گذاشتن برروی انواع فایل :/.-ای اجرایی و نرم افزارهای روی ویندوز ادامه بخش های نرم افزار را در ادامه مطلب مطالعه نمایید. Memory Optimizer : بهینه سازی حافظه رم سیستم و افزایش بهره وری آن Duplicate Files Finder : یافتن فایل های تکراری و حذف آنها Process Manager : مشاهده انواع فایل ها و نرم افزارهایی که در حال فعالیت در ویندوز می باشند و غیرفعال کردن انها Uninstall Manager : حذف اصولی و کامل نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز Registry Backup&Restore : تهیه نسخه پشتیبان از رجیستری ویندوز و بازگردانی آن در زمان مورد نیاز Auto Shutdown : خاموش شدن ویندوز در زمان معین و مشخص شده و…

سجاد بازدید : 503 1394/01/01 نظرات (1)

همانطور که میدانید فایل ها و فولدرها ممکن است به دلایل مختلفی از جمله حذف شدن اشتباه توسط کاربر و یا حذف شدن به دلیل فرمت شدن هارد دیسک از دسترس شما خارج شوند. AOMEI Backupper نرم افزاری که در عین سادگی دارای قدرت بسیار بالایی برای تهیه بک آپ تنها با چند کلیک است . این نرم افزار تهیه‌ی پشتیبان و بازیابی از فایل‌ها، پارتیشن‌ها کمک می‌کند و همجنین Wise Data Recovery از انواع دیسک، هارد و …. پشتیبانی میکند تا بدون مشکل بک آپ گیری را انجام دهید. . از امکانات این نرم افزار بازگرداندن فایل ها آسیب دیده ، پشتیبان گیری از دیسک ، ایجاد دیسک قابل بوت ، فشرده سازی ، تقسیم بک آپ به چند پارت ، سازگاری با سیستم عامل های مختلف و … است .

سجاد بازدید : 364 1394/01/01 نظرات (0)

Wise Program Uninstaller نرم افزاری رایگان و سریع است برای حذف کامل نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز و جایگزین بخش حذف نرم افزار سیستم عامل ویندوز. این نرم افزار میتواند به صورت سریع نرم افزارها حذف نمایند ،همچنین برای نرم افزارهایی که به صورت عادی در ویندوز قابل حذف شدن نیستند با قابلیت Forced Uninstall به راحتی حذف خواهند شد. لازم به ذکر است Wise Program Uninstaller اطلاعات باقی مانده از نرم افزار حذف شده را از بین خواهد برد و با پاکسازی اطلاعات درون رجیستری مربوط به نرم افزار حذف شده از انباشته شدن اطلاعات اضافی درون ویندوز جلوگیری میکند که این خود باعث بهینه سازی ویندوز می شود. محیط نرم افزار نیز بسیار ساده بوده و تمامی کاربران به سادگی میتوانند با ابزارهای موجود در آن ارتباط برقرار نمایند.

سجاد بازدید : 325 1394/01/01 نظرات (0)

شاید برای شما پیش آمده باشد که برای به روز رسانی درایور کارت گرافیک ، آن را حذف و نسخه جدید درایور را نصب کرده باشید و معمولا پس از نصب مجدد آنها تمامی اثرات در رجیستری باقی میماند. Display Driver Uninstaller نرم افزار ای برای حذف کامل درایورهای سیستم شامل درایور کارت گرافیک شرکت‌ های معروف AMD/NVIDIA می‌باشد . همچنین Display Driver Uninstaller از زبان های متعددی پشتیبانی کرده و به کارایی بهتر و بالاتر کارت گرافیکی و سیستم کمک می کند . پاک کردن اطلاعات درایور از رجیستر ، بسیار کم حجم ، حذف نمایش خط فرمان ، پشتیبانی از تمامی کارت گرافیک ها و … از ویژگی های این نرم افزار است .

سجاد بازدید : 287 1394/01/01 نظرات (0)

نرم افزار که امروز به شما معرفی می کنیم به نام BDtoAVCHD است که قادر ساخت دیسک های AVCHD از فایل های بلوری و MKV است . این نرم افزار قادر به تهیه بکاپ از دیسک های بلوری با همان کیفیت و حجم کمتر است . از ویژگی های بارز نرم افزار BDtoAVCHD توانایی انتخاب مسیر به صورت دستی ، فشرده سازی فایل های ویدیویی ، انواع خروجی مانند DVD5، DVD9، USB 4GB، BD-25 و … ، امکان تبدیل همزمان فایل ها و … است . همچنین محیط کار این نرم افزار ساده و کار با این نرم افزار خیلی ساده و سریع است !

سجاد بازدید : 443 1394/01/01 نظرات (0)

PDFCreator نرم افزاری متن باز و رایگان است که کاربر به راحتی و بدون نیاز به دردسرهای کرکینگ میتواند با نصب آن هر فایل قابل پرینتی را به فرمت PDF تبدیل کند و همچنین با ایجاد پسورد و محدودیت های نظیر عدم امکان پرینت گرفتن ، از فایل PDF تولیده شده خودش محافظت نماید. علاوه بر این قابلیت ، ساخت یک فایل PDF از چندین فایل PDF و به بیانی دیگر ایجاد یک فایل فایل یکتا از چندین صفحه PDF نیز از دیگر قابلیت های مهم نرم افزار است. همچنین توسط این نرم افزار علاوه بر امکان تبدیل هر فرمت قابل پرینتی به فایل پی دی اف میتوانید ، تبدیل فرمت را به فرمت هایی نظیر PNG, JPEG, BMP, PCX, TIFF, OS, EPS, PSD, PCL, RAW و SVG نیز انجام دهید. این نرم افزار با تکنولوژی AES نسبت به پسورد گذاشتن روی فایل های pdf کاربر اقدام میکند ، همچنین میتواند با ایجاد محدودیت از ویرایش و پرینت گرفته شدن فایل پی دی اف نیز جلوگیری کند. علاوه بر این قابلیت ها ، نرم افزار دارای تنظیماتی جهت معین کردن کیفیت و حجم فایل پی دی اف و… است ، کاربر میتواند این تنظیمات را انجام دهد و سپس آنها را ذخیره کند تا در استفاده بعدی دیگر نیازی به تنظیم مجدد نداشته باشد ، همچنین میتوانید چندین تنظیمات مختلف تعریف کند و هربار از یکی استفاده نماید.

سجاد بازدید : 349 1394/01/01 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۳۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف  را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG در ابعاد ۱۹۲۰×۱۰۸۰ آماده شده اند .

 

سجاد بازدید : 594 1394/01/01 نظرات (0)

The Simpsons Season 26 (2014) Webrip Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

| قسمت شانزدهم و هفدهم به پست اضافه شد |

| زیرنویس فارسی قسمت سوم، چهارم و پنجم به پست اضافه شد |

 

 

نام انیمیشن: The Simpsons – سیمپسون‌ها

ژانر: انیمیشن، کمدی، خانوادگی

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۶۰ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

زیرنویس فارسی: دارد

امتیاز: ۹ از ۱۰

IMDB
همانطور که شاهد آن بودید طی ۴ ماه موفق شدیم تمامی قسمت های مجموعه سیمپسون ها را که شامل ۲۵ فصل بود آماده کنیم. هم اکنون فصل ۲۶ این مجموعه که در حال پخش است را برای کاربران عزیز آماده خواهیم کرد. شایان ذکر است که هر قسمت به طور هفتگی اضافه خواهد شد. سیمپسونز (انگلیسی: The Simpsons) یا سیمپسون‌ها، کارتون پویانمای آمریکایی است که نخستین‌بار در دسامبر ۱۹۸۹ از شبکه تلویزیونی فاکس به صورت مجموعه‌ای تلویزیونی نشان داده شده‌است و از آن به بعد هر هفته پخش می‌شود. خالق سیمپسون‌ها، مت گرونینگ است. این مجموعه با بیش از ۵۰۰ قسمت، رکورددار پرقسمت‌ترین مجموعهٔ تلویزیونی جهان است. ماجراهای این مجموعه، در شهری به نام اسپرینگ‌فیلد اتفاق می‌افتد. بیشتر شهروندان اسپرینگ‌فیلد زردرنگ هستند و همگی آنها (به غیر از چند استثنا) تنها ۴ انگشت در هر دستشان دارند.

سجاد بازدید : 1021 1394/01/01 نظرات (0)

Little Charmers Season 1 WebRip (2015) Mkv   x264/x265

|قسمت دوازدهم و سیزدهم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

 

 

نام انیمیشن: فصل اول انیمیشن افسونگرهای کوچک – Little Charmers Season 1

ژانر: انیمیشن

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۷۰/۱۰۵ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p/Webrip x265 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: انیمیشن سریالی افسونگرهای کوچک، انیمیشنی جدید از شبکه Nick می باشد که از ۱۲ ژانویه ۲۰۱۵ شروع به پخش شده است. در این انیمیشن ۳دوست با نام های Hazel، Posi و Lavender سعی دارند تا مشکلات روزمره ی خود را با یکدیگر حل کنند و در این مسیر، وقایعی جالب و مهیج برای آن ها به وقوع می پیوندد و …

سجاد بازدید : 373 1394/01/01 نظرات (0)

 

The Lion Queen Season 1 HDTVRip (2015) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت ششم به پست اضافه شد|

 

 

 

نام مستند: The Lion Queen Season 1 – فصل اول مستند شیر ملکه

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۵۸ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۳۸۵ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: مستند شیر ملکه که توسط Andi Rive روایت می شود، داستان شیرهایی می باشد که در منطقه ی Glen Garriff زندگی می کنند و به علت شرایط بد اقلیمی، حیات آن ها رو به نابودی است. این ۵۰شیر باقی مانده، برای زنده ماندن در این شرایط می جنگند و وقتی Andi این شرایط را می بیند، با خانواده ی خود تصمیم می گیرد تا به این منطقه سفر کرده و تمام وقت خود را صرف زیست و سلامت این شیرها بکنند و …

 

سجاد بازدید : 442 1394/01/01 نظرات (0)

The Beauty Of Snakes (2003) BrRip 1080p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

 

نام مستند : The Beauty Of Snakes

سال انتشار: ۲۰۰۳

مدت زمان:  45 دقیقه

حجم: ۱۴۰۰ مگابایت

کیفیت: BrRip 1080p

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه داستان :مستند «زیبایی مارها» که توسط شبکه ی Discovery تهیه و ارائه شده است، یک مستند بسیار جالب و دیدنی است که به بررسی زندگی مار ها می پردازد. سازندگان این این مستند با استفاده از دوربین های بسیار حرفه ای تصاویری ناب از غذا خوردن ، نفس کشیدن , جفت گیری , ارتباط با همسران , زایمان و حرکت مارها را برای شما به تصویر کشیده اند. در بخش هایی از این فیلم دوربینی بر پشت یک افعی نصب می شود و به شما اجازه می دهد از نگاه یک مار به افعی نگاه کنید. در ادامه می توانید تصاویری از صحنه های مختلف این فیلم را مشاهده کنید. هم اکنون میتوانید این مستند رااز همه چی دانلود دریافت نمایید .

سجاد بازدید : 331 1394/01/01 نظرات (0)

The Last Lions Of India (2006) Xvid Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

 

نام مستند : The Last Lions Of India

سال انتشار: ۲۰۰۶

مدت زمان:  50 دقیقه

حجم: ۷۷۰ مگابایت

کیفیت: Xvid

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه داستان :از نکات مهمی که سازندگان این مستند به آن توجه کرده اند بررسی تفاوت میان ها شیر های هندی و در کل شیر های آسیایی با شیر های آفریقایی می باشد می باشد که تفاوت هم در ظاهر و هم در رفتار آن ها نمود دارد. از مسائلی دیگری که این مستند به آن ها می پردازد خطر انقزاض این گونه شیر ها و لزوم توجه بیشتر به زیست بوم آن ها می باشد. هم اکنون میتوانید این مستند را از همه چی دانلود دریافت نمایید .

سجاد بازدید : 341 1394/01/01 نظرات (0)

از ZBrush به عنوان ابزاری برای طراحی، ساخت و انیمیشن سازی کاراکترهای کارتونی برای انیمیشن ها و فیلم های سه بعدی و بازی ها استفاده می شود. در این نرم افزار انواع براش برای ایجاد خراش، بافت، خوردگی و …، در دسترس شما قرار دارد که می توانید از آن در ساخت و طراحی تصاویر سه بعدی Sculpture (یا حکاکی مانند طبیعی در اثر سه بعدی)، استفاده کنید و نیز می توانید مدل خود را در هر شرایطی به صورت RealTime از زوایای مختلف ببینید و ویرایش کنید.در دوره آموزشی Digital Tutors Professional Series Painting and Rendering in ZBrush شما با چگونگی رنگ آمیزی، اعمال بافت و ماتریال، ایجاد مو و پر و در نهایت نورپردازی و رندر مدل های سه بعدی در نرم افزار زدبراش آشنا می شوید.

 

عناوین آموزشی:
– مقدمه و مرور کلی پروژه
– نقاشی بدن جانور مورد استفاده در این پروژه
– کار بر روی جزئیات نقاشی
– افزودن پشم به بدن جانور
– ساخت پرهای کوچک بر روی بدن جانور
– نقاش پرها به صورت چند رنگ
– افزودن پرهای کوچک بر روی بال جانور
– گذاشتن سبیل و ریش برای جانور
– نورپردازی مدل با LightCap
– اصلاح یک تصویر رندر شده با فیلترهای BPR

– و …

 

منتظر اموزش های بیشتری از همه چی دانلود باشید.

 

سجاد بازدید : 290 1394/01/01 نظرات (0)

دزد دریایی محبوب خودتان را انتخاب کنید وارد جنگل ها شوید و میمون ها را پیدا کنید. تا جایی که میتوانید مناطق بیشتری را پاکسازی کنید، مواظب موانع باشید و میمون ها را بزنید تا طلاهایتان را  بدست بیاورید. بوسیله کشیدن سریع انگشت خود میتوانید حرکت را بسازید و تجربه کسب کنید و البته حواستان به آناناس و موز هایی که از سمت میمون ها به شما می آیند نیز باشد.هم اکنون میتوانید این بازی را از همه چی دانلود دریافت نمایید .

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 285
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 699
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,388
  • بازدید ماه : 82,958
  • بازدید سال : 548,280
  • بازدید کلی : 11,938,892
  • کدهای اختصاصی