loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 3399 1394/01/13 نظرات (610)

 

Dark Souls II Scholar of the First Sin PC-CODEX

|پچ Language.Selector-CODEX به پست اضافه شد|

قبلاً اعلام شده بود که بروزرسانیی تحت عنوانِ Dark Souls 2: Scholar of the First Sin در سال ۲۰۱۵ برای عنوانِ Dark Souls 2 منتشر خواهد شد که تغییراتی عظیم را در سبکِ بازی و بخش آنلاین آن بوجود خواهد آورد اما هم اکنون توسعه دهندگان از جزئیاتِ این بروزرسانی پرده برداری کردند که در ادامه به آن می پردازیم. توسعه دهندگان هفته ی پیش خبر از یک کاراکتر جدید را دادند که در این بروزرسانی گنجانده شده و حالا هرشخصیتی که است ، زن یا مرد  اما هنوز معلوم نیست چه نقشی را در بازی ایفا خواهد کرد. همینطور از نکاتِ برجسته ی این پچ می توان به تغییراتِ مفیدِ بخشِ matchmaking و آنلاینِ بازی همراه با شامل شدنِ یک منو از سه بخشِ فعالِ منظقه ی نبرد اشاره کرد همچنین آیتم جدیدی تحت عنوانِ Agape ring اضافه شده که اقدام به جمع آوریِ روح ها یا همان Soul هایی که بازیکنان در طولِ بخشِ آنلاین بدست می آورند می کند و به بازیکنان این امکان را می دهد تا با محدود کردنِ روح هایِ جمع شده در بخشِ matchmaking بازی آنلاین خود را مدیریت کنند.

سجاد بازدید : 2110 1394/01/13 نظرات (0)

History: From this Side HDTVRip (2015) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت پنجم (بیهقی) در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

 

 

نام انیمیشن: History: From this Side – تاریخ از این ور

سال انتشار: ۱۳۹۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۰ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۰۵ مگابایت

کیفیت: HDTVRip

خلاصه داستان: آقا بهادر نگهبان موزه است. او روزی برحسب اتفاق در میان محوطۀ موزه به خری به نام خرمن برمی‌خورد که می‌تواند صحبت کند. خرمن در پالانش یک طومار سخنگو دارد که اخبار تاریخ را به آنها می‌دهد. بهادر، سوار بر خرمن، راهیِ زمان می‌شود و در تاریخ، ماجرای مربوط به یکی از اشیاءِ درون موزه را دنبال می‌کند. "تاریخ از این ور" مجموعه انیمیشنی به کارگردانی اصغر صفار و تهیه کنندگی سید مسعود صفوی است که نگاهی طنزآمیز به تاریخ ایران از دوره طاهریان تا پهلوی اول دارد و …

سجاد بازدید : 1855 1394/01/13 نظرات (0)

 

Kolah Ghermezi 94 HDTVRip/Webrip (2015) Mkv

|قسمت هفتم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

 

 

نام انیمیشن: Kolah Ghermezi 94 – کلاه قرمزی ۹۴

سال انتشار: ۱۳۹۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۲۲۰/۳۶۰ مگابایت

کیفیت: HDTVRip/Webrip 720p

خلاصه داستان: کلاه قرمزی ۹۴ نام مجموعه جدید از سری کلاه قرمزی می باشد که نوروز امسال بر روی آنتن رفته و هر شب از شبکه ۲ سیما پخش خواهد شد. همزمان با پخش هر یک از قسمت ها، این مجموعه به روز رسانی شده و قسمت های جدید بر روی سایت قرار خواهند گرفت.

 

سجاد بازدید : 1559 1394/01/13 نظرات (0)

War for the Overworld PC-CODEX

از حمله به سیاه چال خسته شده اید؟ شاید زمانی که خود شما آنرا ساخته باشید. War for the Overworld یک بازی مدیریت زندان که از جنبه های مورد علاقه در ژانرهای RPG ، RT که محبوبترین ژانرهاست ساخته شده است. در این بازی شما به عنوان یک Underlord بدخواه با قدرت تاریکی بی نظیر و میل سیری ناپذیر برای فتح خونین بازی حاضر میشوید، سیاه چال های مختلفی وجود دارد که شما باید آن ها را حفر کنید و در میان ده ها اتاق منحصر به فرد با موجودات بیشماری که دارای طلسمهای مخرب و آیین های قدرتمند هستند روبرو میشوید که باید آن ها را نابود کنید. War for the Overworld یک گیم پلی متفاوت است و از نظر گرافیکی بازی فوق العادست.

 

سجاد بازدید : 1788 1394/01/13 نظرات (0)

نرم افزار KMPlayer یکی از قدرتمند ترین و محبوب ترین برنامه های پخش ویدئو که در سیستم عامل های ویندوز بسیار محبوب هست، نسخه اندرویدی این پلیر محبوب پس از مدت ها انتظار به تازگی منتشر شده است که دارای همان قابلیت های نسخه ویندوزی است. یکی از بهترین قابلیت های این پخش کننده که شما رو از بقیه پلیر های بی نیاز میکند این است اطلاعات کاملی همچون اسم، تصویر پیش نمایش، حجم، رزولوشن و غیره لیست می کند تا بتوانید تنها با یک لمس هرکدام را که مایلید پخش کنید! این پلیر از اکثر فرمت های صوتی و تصویری مانند ۳g2, .3gp, .3gp2, .3gpp, .amv, .asf, .avi, .divx, drc, .dv,f4v, .flv, .gvi, .gxf, .iso, .m1v, .m2v, .m2t, .m2ts, .m4v,mkv, .mov, .mp2, .mp2v, .mp4, .mp4v, .mpe, .mpeg,mpeg1, .mpeg2, .mpeg4, .mpg, .mpv2, .mts, .mtv, .mxf, .mxg,nsv, .nuv, .ogm, .ogv, .ogx, .ps, .rec, .rm, .rmvb, .tod,ts, .tts, .vob, .vro, .webm, .wm, .wmv, .wtv, .xesc پشتیبانی میکند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 1625 1394/01/13 نظرات (0)

نام JetAudio متعلق به یکی از نرم‌افزارهای محبوب در زمینه‌ی مدیریت موزیک‌ها در کامپیوتر است که با امکانات قدرتمند خودش کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند و می‌تواند جایگزین خوبی برای موزیک پلیر معمولی خود گوشی باشد. نسخه‌ی اندروید این نرم‌افزار نیز با قابلیت‌های زیاد خود و پشتیبانی از فرمت‌های متنوع صوتی تجربه‌ی گوش دادن به‌موزیک‌هایتان را برایتان دلنشین‌تر می‌کند. دیگر امکانات این برنامه می‌توان به قابلیت نمایش متن آهنگ‌ها، داشتن تم‌های گوناگون، امکان استفاده از ویجت این برنامه در سایزهای گوناگون و قابلیت کنترل سرعت پخش فایل صوتی، اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 1456 1394/01/13 نظرات (0)

GO SMS Pro نام برترین نرم افزار در زمینه ارسال اس ام اس می باشد که نه تنها از پنل SMS موبایل شما قوی تر و بهتر می باشد، بلکه به شما امکانات رایگان بسیار زیادی را نیز ارائه می دهد. از ویژگی های این نرم افزار می توان به ؛ پوشه بندی پیامکها (inbox,outbox,draf و…) ، قابلیت انتخاب سیستم پوشه بندی پیامک ها یا سیسم یک پارچه ، تعویض تم و پس زمینه برنامه ، ایجاد بلک لیست برای رد پیامکها ، قابلیت قفل کردن ، یادآوری پیامک نخوانده ، گذاشتن زنگ پیامک خاص برای هر شخص و امکان ارسال خودکار پیامک بر اساس زمان اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار نیاز به اندروید ۱.۶ به بالا دارید.

 

سجاد بازدید : 1272 1394/01/13 نظرات (0)

Bizarre Foods-Delicious Destinations Season 1 HDTVRip (2015) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت یازدهم و دوازدهم به پست اضافه شد|

 

 

 

نام مستند: Bizarre Foods-Delicious Destinations Season 1 – فصل اول مستند غذاهای عجیب: مقصدهای خوشمزه

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۲۱۷ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد


خلاصه داستان: در این مستند که ساخته ی Andrew Zimmern می باشد، در هر قسمت به یکی از شهرهای معروف دنیا رفته و غذاهای عجیب ولی خوشمزه آن مکان ها را امتحان می کند، بررسی می کند و …

سجاد بازدید : 897 1394/01/13 نظرات (0)

Norton Internet security آنتی ویروسی قدرتمند و فوق حرفه ای برای ایجاد امنیتی کامل و پایدار برروی کامپیوتر شما می باشد . نورتن بسیار سبک ، قدرتمند و پرسرعت می باشد . این آنتی ویروس توسط تیم Symantec اولین بار در سال ۲۰۰۱ منتشر گردید و به دلیل ویژگی های منحصر به فردش بسیار سریع رشدکرد و توانست جایگاهی بالا در بین نرم افزارهای امنیتی پیدا کند . مهم ترین تفاوت Norton و دیگر آنتی ویروس ها وجود دیوار آتش بسیار قدرتمندی است که در نرم افزار Internet Security‌ قابل مشاهده و استفاده است و به طبع امنیت را در محیط مجازی اینترنت پایدار تر به کاربران ارائه می دهد. بهینه سازی سیستم و نهایت کارآیی در آن با استفاده از قابلیتی به نام PC TuneUp فراهم شده تا کاربر بتواند علاوه بر دارا بودن یک بسته امنیتی نسبتا سنگین ، سیستم کارآمد را داشته باشد ، البته این دلیل بر کاهش کارآیی سیستم در استفاده از این بسته نیست بلکه سرعت اجرا و همچنین عدم کاهش کارآیی سیستم در این نرم افزار مشهود است .

 

سجاد بازدید : 1543 1394/01/13 نظرات (0)

Dar Haashieh HDTVRip (2014) Mkv   x264/x265

|قسمت هفتم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|برای اولین بار، قسمت ششم با کیفیت Webrip HD 720p در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

 

 

نام سریال: Dar Haashieh – در حاشیه

سال انتشار: ۱۳۹۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۰ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۹۵/۷۵ مگابایت

کیفیت: HDTVRip/HDTVRip x265/ Webrip 720p x265/ Webrip 720p x265

خلاصه داستان: هومن صحرایی مامور می شود یک مرکز درمانی تعطیل شده را راه اندازی کند . اما در این مسیر با " سهراب کاشف " و " بهروز  عشقی " که سابقه کلاهبرداری و شیادی دارند همراه می شود. وی که فردی متعهد و آرمانگرا ست بزودی به اهداف سود جویانه آنها آگاهی پیدا می کند و با کمک " دکتر کی مرام " که از اساتید معتبر دانشگاه و حوزه درمان است در جهت راه اندازی یک مرکز درمانی استاندارد و کار آمد بر می آید و …

 

سجاد بازدید : 1106 1394/01/13 نظرات (0)

اگر به دنبال نرم افزای حرفه ای و کارآمد جهت ضبط انواع عملیات در حال اجرا برروی صفحه نمایش خود هستید ، نرم افزار FastStone Capture می تواند بسیار مفید می باشد.در این نرم افزار از ابزارهای متعددی برای راحتی کار کاربران استفاده شده است تا به کمک آن ها کاربران به راحتی و به صورت حرفه ای تصویر مورد نظر خود را تهیه نمایند.با این برنامه می توانید به صورت حرفه ای از تمام و یا بخشی از صفحه نمایش خود عکس بگیرید که از صفحات اسکرول دار ، پنجره های خاص ، صفحات وب و … پشتیبانی می کند . در این نرم افزار ویژگی های زیادی را می توان یافت که از این میان می توان به مواردی نظیر تهیه عکس از صفحات وب به صورت طولی و یا ارسال مستقیم عکس به نرم افزارهای Word و Power Point اشاره نمود.

سجاد بازدید : 1046 1394/01/13 نظرات (0)

نرم افزار R-Studio ابزاری قدرتمند در زمینه بازیابی اطلاعات برای متخصصان، مهندسان سیستم و مدیران شبکه می باشد که به وسیله آن می توان داده ها و اطلاعات مختلف از دست رفته از TCP/IP و یا هر پروتکل دیگری تحت شبکه های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز را بازیابی نمود. این نرم افزار از سیستم ها ی فایل FAT (FAT12, FAT16, FAT32), NTFS, NTFS5 برای بازیابی پشتیبانی می نماید و همچنین با نسخه های ( ۲۰۰۰/۲۰۰۳/XP/Vista ) سازگاری دارد. این نرم افزار دارای مدل بازسازی پیشرفته، قابلیت ویرایشگر غنی/هگزادسیمال، امکان کپی دیسک به صورت پیشرفته در یک تکه از نرم افزار که راه حلی کامل جهت ایجاد ایستگاه کاری بازیابی اطلاعات می باشد.

سجاد بازدید : 1073 1394/01/13 نظرات (0)

Auslogics File Recovery نرم افزاری کامل برای بازیابی اطلاعات حذف شده و ریکاوری می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه قابلیت بازیابی اطلاعات از روی تمامی هارد دیسک ها را دارد ، امکان بازیابی اطلاعات حذف شده از روی انواع حافظه های موبایل و دستگاه های قابل حمل و هارد دیسک های اسکترنال و قابل حمل را نیز دارا می باشد. تمامی فرمت های فایل ها توسط این نرم افزار قابل بازیابی هستند و هیچ نوع فایلی در این نرم افزار ناشناخته نخواهد بود. البته امکان محدود کردن فرمت فایل مورد نظر در هنگام جستجو وجود دارد. انواع فایل سیستم ها نظیر NTFS, Fat16/32,exFat در این نرم افزار پشتیبانی شده است. این نرم افزار در هنگام جستجو دارای فیلترهای زیادی است که کاربر با تنظیم آنها میتواند جستجو را سریعتر کرده و به نتیجه دلخواه دست یابد. نظیر تنظیم حجم فایل،فرمت فایل،تاریخ فایل و… . قابلیت deep scan برای بازیابی فایل های قدیمی تر نیز فعال می باشد. بازیابی اطلاعات از روی پارتیشن های فرمت شده حتی بعد از نصب شدن ویندوز را نیز دارا می باشد. قابلیت پیش نمایش فایل های پیدا شده بعد از جستجو و نمایش دادن فایل های پیدا شده به ترتیب های مختلف نام ،حجم و… نیز قابلیت های کارآمد نرم افزار محسوب می شود. امکانات جانبی نرم افزار نیز شامل حذف امن اطلاعات به صورت که به هیچ وجه قابل بازیابی نباشند می باشد.

 

سجاد بازدید : 992 1394/01/13 نظرات (0)

Auslogics Registry Defrag نرم افزاری رایگان برای یکپارچه سازی ویژه فضای رجیستری ویندوز و از بین بردن فضاهای خالی و نامناسب ایجاد شده درون آن می باشد. رجیستری ویندوز نیز همانند هارد دیسک محل ورود اطلاعات مختلفی می باشد که اینبار برخلاف هارد دیسک محل رد و بدل شدن اطلاعات سیستمی مورد نیاز نرم افزارها می باشد و کاربر در آن دخالتی ندارد. رجیستری ویندوز با توجه با کاربرد آن بسیار مهم است. یکپارچه سازی فضای رجیستری باعث کاهش حجم داده های آن،از بین رفتن فضاهای بی مورد ایجاد شده و منظم شدن اطلاعات آن می شود که در نتیجه باعث دسترسی سریعتر ویندوز و نرم افزار به اطلاعات رجیستری و در نهایت باعث افزایش سرعت عمل ویندوز می شود. لازم به ذکر است یکپارچه سازی رجیستری در کاهش استفاده رجیستری از فضای رم نیز موثر است و این مسائل باعث افزایش پایداری ویندوز خواهد شد. محیط کاربری نرم افزار بسیار ساده طراحی شده است و هر نوع کاربر توانایی انجام امور ان را خواهد داشت.

 

سجاد بازدید : 630 1394/01/13 نظرات (0)

Auslogics Registry Cleaner نرم افزاری رایگان و عالی برای تمیز کردن رجیستری و پاک کردن آن می باشد. رجیستری در هنگام نصب و اجرای هر نرم افزار دچار تغییرات میشود و نیاز است که هرچند وقت یکبار با پاکسازی و تمیز کردن آن ورودی ها نامعتبر و اضافی حذف شوند و تا ضمن سبک شدن ویندوز و افزایش سرعت آن خطاهای رجیستری و عامل کند شدن ویندوز نیز از بین نرود. این نرم افزار ضمن پاکسازی رجیستری ویندوز نسبت به تعمیر و تصحیح ورودی های رجیستری می نماید. در هنگام اسکن رجیستری برای یافتن مشکلات ، میتوانید گزینه های مورد نظر جهت اسکن شدن رجیستری را انتخاب کنید و اگر اطلاعاتی در این زمینه با انتخاب مدل اسکن Check Safe only کار را به دست نرم افزار بسپارید و مطمئن باشید که صدمه ای به ویندوزتان نخواهد رسید. بعد از اسکن نرم افزار لیست مشکلات را نمایش خواهد داد و کاربر میتواند قسمت هایی را که فکر میکند نیاز نیست را صرف نظرکنید و یا اینکه رفع تمامی مشکلات را توسط نرم افزار انجام دهد.

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 275
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 634
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,323
  • بازدید ماه : 82,893
  • بازدید سال : 548,215
  • بازدید کلی : 11,938,827
  • کدهای اختصاصی