loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 468 1397/04/31 نظرات (0)

 

Foxit PhantomPDF نرم افزاری بسیار کامل و قدرتمند در زمینه ساخت،ویرایش و مدیریت فایل های pdf می باشد. فایل های پی دی اف با توجه به قابلیت هایی که دارند امروزه به یکی از پر مصرف ترین فایل ها تبدیل شده اند و می توان گفت در سطح فایل های نرم افزار آفیس در حال استفاده هستند. در مرحله اول نرم افزار بسیار عالی برای ساخت فایل های pdf از دیگر اسناد می باشد. فایل هایی نظیر XLS, XLT, DOC, DOCX, PPT, PPTX, POT, PPTM, BMP, JPG, GIF, TIF, PNG, text که تماماً قابلیت تبدیل شدن به فایل pdf را دارند.

سجاد بازدید : 856 1397/04/31 نظرات (0)

 

دانلود Java SE Runtime Environment یا به طور اختصار JRE فایل های لازم جهت اجرا برنامه هایی است که با زبان محبوب Java نوشته می شوند را در سیستم کاربر تعبیه می کند. به این ترتیب برنامه هایی که با این زبان نوشته می شوند در کامپیوتر قابل اجرا خواهند بود. زبان جاوا به دلیل گستردگی در دنیای وب نیز حضور فعالی دارد و بازی ها و صفحات هستند که با این زبان نوشته شده اند و برای اجرا و مشاهده انها نیز به نصب بودن فایل های لازم یا Java SE Runtime Environment روی کامپیورتان خواهید داشت. همچنین همان طور که گفتیم برخی از نرم افزار های تحت ویندوز نیز نیاز  به نصب بودن Java SE Runtime Environment دارند. نسخه پیشرو جدیدترین آپدیت فایل های مورد نیاز اجرای زبان جاوا است که با نصب به راحتی تمامی برنامه های نوشته شده قدیمی و جدید تحت جاوا را اجرا خواهید نمود.

سجاد بازدید : 2488 1397/04/31 نظرات (0)

 

نرم افزار DAEMON Tools Lite ابزارهای آسان برای ایجاد فایل های ایمیج دیسک و شبیه سازی درایوهای مجازی CD, DVD و Blu-Ray ارائه می کند. این نرم افزار را می توان ابزاری حرفه ای برای سرویس عامل ویندوز دانست که به عنوان یکی از بهترین امولاتورهای دیسک های نوری در صنعت مرتبط با خود شناخته می شود. دانلود DAEMON Tools Lite نسخه ای سبک از سه نسخه ی Lite, Pro و Ultra می باشد که امکانات آن نسبت به دو نسخه دیگر کمتر است. هدف اصلی این نسخه، ارائه ی نرم افزاری سبک برای Mount و ایجاد درایو مجازی برای اجرای فایل های ایمیج است. برای داشتن یک نسخه کامل از نرم افزار DAEMON Tools Lite، وبسایت همه چی دانلود پیشنهاد می کند تا نسخه ی Ultra را دریافت نمایید.

سجاد بازدید : 613 1397/04/31 نظرات (0)

 

IObit Malware Fighter Pro نرم افزاری مناسب برای مبارزه با فایل های مخرب از جمله تروجان ها، کرم های اینترنتی، کی لاگر ها (کلید دزد ها)، ربات ها و… می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی می توانید هوشمند ترین این فایل ها را شناسایی و حذف کنید. این نرم افزار پشتیبانی از تکنولوژی ابری نسبت به حذف این گونه فایل ها به صورت لحظه ای اقدام می کند. دانلود IObit Malware Fighter Pro با داشتن موتور اسکنر دو هسته ای به صورت عمیق و هوشمند نسبت به جستجوی فایل های مخرب اقدام می کند و به همین دلیل امکان اینکه فایل های مخرب توانایی گریز داشته باشند، بسیار کم خواهد بود.

 

دانلود IObit Malware Fighter Pro دارای بخش های محافظتی به نام Startup Guard برای جلوگیری از اجرای فایل های مخرب در لحظه شروع ویندوز، Browser Guard برای محافظت از مرورگرهای وب، Network Guard برای محافظت از شبکه و اینترنت، File Guard برای محافظت از فایل ها و Cookie Guard برای محافظت از کوکی ها و به این ترتیب امنیت بسیار بالایی برای کاربر تامین خواهد شد. نرم افزار بسیار آرام و سبک در پشت صحنه ویندوز فعال خواهد بود و دارای آپدیت های امنیتی نیز می باشد.

سجاد بازدید : 564 1397/04/31 نظرات (0)

دانلود گام پلیر GOM Player نام نر افزاری برای پخش فایل های مالتی مدیا می باشد . برنامه های بسیاری برای پخش موسیقی و ویدئو بر روی PC وجود دارد که هرکس بر اساس توقعی که از یک برنامه پخش کننده دارد، یک برنامه را بنا به سلیقه خود انتخاب کرده و استفاده می کند. معمولا اکثر برنامه های از این دست امکاناتی را ارائه می دهند که نیاز اکثر کاربران مبتدی و بعضا متوسط را برآورده می سازد، اما وقتی صحبت از امکانات پیشرفته در کنار سهل الوصول بودن آنها و همچنین حفظ سادگی رابط کاربری به میان می آید، برنامه های کمی در عرصه رقابت باقی می مانند. دانلود گام پلیر GOM Player یکی از این برنامه هاست که قصد دارد طیف وسیعی از کاربران از مبتدی تا حرفه ای را پوشش دهد. این پخش کننده ، سبک وزن تقریبا اکثر فرمت های رایج فایل های صوتی و ویدئویی را تحت پوشش قرار می دهد، بدون اینکه کاربر نگران نصب چندین برنامه برای پخش هر یک از فرمت ها باشند.

سجاد بازدید : 235 1397/04/29 نظرات (0)

مستند The Pizza Show: season one 


در ایالات متحده آمریکا، پیتزا به عنوان یکی از پرطرفدارترین غذاها شناخته می‌شود و در شهرهای مختلف این کشور، دستورالعمل‌های مختلفی برای سرو کردن آن وجود دارد. در شهر شیکاگو، پیتزا بسیار ضخیم و پرملات سرو می‌شود اما در شهر نیویورک، این غذا از ضخامت بسیار کمی برخوردار است. یکی از دلایل محبوبیت پیتزا این است که عامل خلاقیت نقش بسزایی را در پختِ آن ایفا می‌کند. شما فقط با استفاده از مقداری سس و پنیر می‌توانید یک پیتزای ساده تهیه کنید و یا با افزودن مخلفات مورد نظر خود می‌توانید آن را به غذایی دلپذیر و منحصربفرد تبدیل کنید. در این مجموعه مستند جذاب و تماشایی، فرانک پینلو (صاحب رستوران بروکلین پیزریا) به کشورهای مختلف سفر می‌کند تا فرهنگ پیتزاپزی را حتی در دورافتاده ترین شهرهای دنیا تجربه کند. پینلو علاقمند است که با دستور پختِ انواع و اقسام پیتزا در سرتاسر جهان آشنا شود و با افرادی که این غذای پرطرفدار را سرو می‌کنند، ملاقات نماید. در قسمت بروکلین بهشت عاشقان پیتزا است، از بهترین پیتزا فروشی‌های بروکلین (روبرتا در محله بوشویک، لوکالی در محله کارول گاردنز و دی‌فارا در محله میدوود) بازدید می‌کنیم. در قسمت آیا پیتزای نیوهیون بهتر از نیویورک است، به نیوهیون خوش آمدید. برخی از بهترین پیتزا فروشی‌های آمریکا در این شهر قرار دارند. فرانک پینلو (مجری این برنامه) تاکنون از نیوهیون بازدید نکرده است و بهترین روش او برای آشنایی با این شهر، خوردن غذاهای آن است. در قسمت از پیتزای پرملات تا پیتزای نازک، فرانک پینلو به شیکاگو سفر می‎کند تا دستور پخت پیتزای مخصوص این شهر را مورد ارزیابی قرار دهد و با افرادی که این غذای پرطرفدار را سرو می‌کنند، دیدار نماید. در قسمت پیتزای مخصوص، سه رستوران برتر در زمینه پخت پیتزای مخصوص را به شما معرفی خواهیم کرد. این رستوران‌ها عبارتند از گرندما، جرزی بار پای و کولد چیز اسلایس. در قسمت کسب و کار پیتزا: روبات‌های پیتزاپز، فرانک پینلو به بررسی مرزهای جدیدی از حرفه پیتزافروشی می‌پردازد. او در این برنامه، ابتدا از رستوران زوم پیتزا (واقع در دره سیلیکون) بازدید می‌کند. سپس عازم کره جنوبی می‌شود تا در پخت پیتزا به سبک نیویورکی مشارکت نماید. در قسمت پیتزای مخصوص، از مجموعه مستند «نمایش پیتزا»، سه رستوران برتر در زمینه پخت پیتزای مخصوص را به شما معرفی خواهیم کرد. این رستوران‌ها عبارتند از گرندما، جرزی بار پای و کولد چیز اسلایس. در قسمت پیتزای نیویورکی میبینید که شهر نیویورک محل پیدایش بسیاری از ایده‌های خلاقانه بوده است و پیتزا هم یکی از آنها به حساب می‌آید. در این برنامه، عملکرد بهترین پیتزافروشی‌های این شهر (از محله گرینویچ ویلیج تا سوهو) را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

سجاد بازدید : 1453 1397/04/29 نظرات (0)

بازی "FIFA Mobile Soccer" بازی فوتبال موبایل از کمپانی مشهور الکترونیک آرت برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. این بازی زیبا یک محصول هیجان انگیز دیگر از سری محبوب فیفا است. شما در این بازی به ساخت و مدیریت تیم خودتان مشغول خواهید شد. با ایجاد تیم و گرفتن بازکینان مورد نیاز در پست های گوناگون خودتان را برای رویارویی با بزرگان جهان آماده کنید. شما برای اینکه تیم در اختیارتان را برای آینده آماده کنید باید مطالب روزانه به روز شده ای را که ارسال می شود را دنبال کنید. در این بازی جذاب شما یک کهنه سرباز زرنگ و دانا هستید و هر آنچه را که در طول سال ها بازی کسب کرده اید را باید در زمین بازی به نمایش بگذارید. فیفا هر روز به سمت بزرگ و بهتر شدن پیش می رود و با طراحی دوباره بازی فوتبال به طور انحصاری برای تلفن همراه که حجمی کمتر از 100 مگابایت دارد یک قدم دیگر برای افزایش کاربران برداشته است. با انتخاب تیم مورد علاقه خودتان مدیریت آن را به عهده گرفته با یک رویکرد تازه به جمع آوری و ساخت و ساز شاکله اصلی آن بپردازید. قبل از هر بازی ترکیب موردنظر از بازیکنان را تنظیم کرده و با انجام بازی های شایسته و تماشایی باشگاه را هر روز بهتر از قبل ببینید. با دریافت و مشاهده اتفاقات زنده در سراسر جهان در 365 روز سال خودتان را برای رویارویی با مشکلات و رویداد های مهم آماده کنید. برای اولین قدم، شما باید در یک لیگ شرکت کنید زیرا یک تجربه اجتماعی درست است که اجازه می دهد با نیرو های تلاش گر به منظور رسیدن به شکوه و عظمت آشنا شوید. از این طریق می توانید با علاقه مندان به بازی در سراسر جهان در ارتباط باشید. شرکت و گذراندن آزمون مهارت های مختلف در آماده سازی تیم شما برای شرکت در تورنمنت و بازی های پیش رو بسیار موثر است. فیفا موبایل با وجود حجم پایین گرافیک و گیم پلی بسیار خوبی را ارائه داده و در آن بیش از 30 لیگ، 650 تیم واقعی، و 17،000 بازیکنان واقعی قرار داده شده که بازی کردن آن یک تجربه بزرگ در دنیای گوشی های هوشمند محسوب می شود.

سجاد بازدید : 576 1397/04/29 نظرات (0)

Google Maps - Navigation & Transit نرم افزار رسمی گوگل برای سیستم نقشه های خود در گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد که جدیدترین نسخه آن به تازگی برای اندروید منتشر شده است. این برنامه به شما کمک می کند تا مسیر خود را به راحتی و آسان ترین شکل ممکن پیدا کنید. می توانید اسم مبدا یا مقصد را وارد کرده و اطلاعات کاملی به همراه تصاویر و توضیحات در مورد آن مکان دریافت نمایید. گوگل مپ یکی از برترین نرم افزار های مکان یابی و راهنمای مسیر برای سیستم عامل اندروید میباشد که نقشه های دقیق شهری و ماهواره ای آن برای هر فردی هیجان آور است و امکان دسترسی به تمامی آدرس های مورد نظر را برای کاربران فراهم می کند. جزئیات موجود در نقشه های گوگل را شما در هیچ نرم افزار دیگر پیدا نخواهید. با توجه به اینکه گوگل مپ به صورت آنلاین کار می کند شما دیگری نیازی به دانلود نقشه های حجیم برای شهر ها و کشور های مختلف نیز نخواهید داشت. در صورتی که از یک منطقه مشخصی بیشتر از سایر مکان ها استفاده می کنید این امکان برای شما فراهم شده است که نقشه آن منطقه را هنگام آنلاین بودن ذخیره کنید تا بتوانید به صورت آفلاین استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که در این صورت امکان مسیریابی لحظه ای دیگر برای شما قابل استفاده نخواهد بود. نکته قابل توجه این برنامه این است که بیشتر خیابان های اصلی و فرعی موجود در این نقشه ها به زبان فارسی بوده و این خبر خوبی برای فارسی زبانان میتوانید باشد. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید!

سجاد بازدید : 1086 1397/04/29 نظرات (0)

 

بازی مشابه gta برای اندروید

 

The Grand Rampage: Vice City از سری بازی های جذاب اکشن است که برای افراد بالای 17 سال ارائه شده است، زیرا سطح خشونت بازی بسیار بالا است. شما بعنوان یک گنگستر وارد بازی می شوید و باید سعی کنید تمام گنگسترهای دیگر را از بین ببرید و خودتان به قدرتمندترین گنگستر تبدیل شوید، تا جایی که بتوانید امپراطوری خودت را ایجاد کنید. برای این کار ماموریت هایی به شما محول می شود که شما اگر بتوانید همه ی آنها را با موفقیت به پایان برسانید و دشمنان را از سر راه خود بردارید، براحتی می توانید به قدرتمندترین گنگستر تبدیل شوید. فراموش نکنید که امکاناتی از قبیل سلاح ها و ماشین های جدید در اختیار شما قرار خواهند داشت.

سجاد بازدید : 1055 1397/04/29 نظرات (0)

War Machines: Free Multiplayer Tank Shooting Games عنوان یک بازی مبارزه ای از دسته بازی های اکشن میباشد که به صورت رایگان توسط استودیوی Fun Games For Free در مارکت اندروید منتشر شده است و توانسته امتیاز 4.6 از 5 را از سوی کاربران سراسر جهان کسب کند. بازی War Machines: Free Multiplayer Tank Shooting Games یک تجربه جنگ تانکی را برای شما به ارمغان می آورد. جهان پر از تانک است و شما با انتخاب تانک خود در این بازی باید با مخالفان خود از سراسر جهان مبارزه کنید. وظیفه شما دفاع از افتخار کشور خود در برابر دشمنان است. نبرد علیه بازیکنانی از چین، ایالات متحده آمریکا، روسیه، ژاپن و ... برای شما امتیاز در پی خواهد داشت. میتوانید تیم تشکیل دهید و به مبارزه تیمی بپردازید و یا به صورت تکی به نبرد آزادانه بپیوندید.

سجاد بازدید : 234 1397/04/29 نظرات (0)

موسیقی متن فصل دوم سریال Westworld اثری از Ramin Djawadi

Westworld Season Two Orginal Soundtrack 320-128Kbps

 

 

موسیقی متن فصل دوم سریال Westworld – وست ورلد اثری از Ramin Djawadi، با دو کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ و ۲۹ قطعه در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. دنیای غرب یا وست‌ورلد مجموعه تلویزیونی وسترن، مهیج در سبک علمی، تخیلی است که توسط جاناتان نولان و لیزا جوی برای شبکه HBO ساخته شده‌است. این مجموعه براساس فیلمی با همین نام محصول ۱۹۷۳ است که نوشته و ساخته مایکل کرایتون، رمان‌نویس آمریکایی است. نولان علاوه بر همراهی جی. جی. آبرامز، برایان بورک، جری وینتراب و لیزا جوی بعنوان مدیر تولید، کارگردان قسمت آزمایشی این کار هم بود. فصل دوم این مجموعه تلویزیونی دارای ۱۰ قسمت است که نخستین قسمت آن در ۲۲ اپریل ۲۰۱۸ میلادی پخش شد.

 

داستان این مجموعه تلویزیونی در یک شهر بازی وسترن خیالی در غرب آمریکا اتفاق می‌افتد که ساکنان آن را انسان‌های مصنوعی که «میزبان» نام دارند، تشکیل می‌دهند. از سوی دیگر، گروهی از انسان‌های واقعی که «تازه‌واردان» یا «مهمانان» نام دارند، با پرداخت مبالغی زیاد می‌توانند وارد محوطه پارک وست‌ ورلد شوند و هرکاری که مایل باشند را انجام دهند و قادر خواهند بود تا با میزبانان هرطور که می‌خواهند رفتار کنند، بدون آنکه ترسی از تلافی توسط میزبانان داشته‌ باشند.

 

 

سجاد بازدید : 302 1397/04/29 نظرات (0)

آلبوم موسیقی Debussy The Essentials اثری از VA

 

Debussy The Essentials Instrumental 320-128Kbps

 

 

آلبوم موسیقی Debussy The Essentials اثری از VA، مجموعه ای است با ژانر Classical که در سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه شده است. این مجموعه شامل ۲۵ قطعه می باشد که با دو کیفیت مختلف ۳۲۰ و ۱۲۸ آماده شده است. موسیقی بی کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. موسیقی بی کلام یا اینسترومنتال (به انگلیسی instrumental ) هم که از آن ترجمه های مختلفی چون موسیقی سودمند، موسیقی بی کلام و … شده به هر نوع نوای بی کلام و آرامش بخش اطلاق می شود و در اصطلاح بسیاری نیز بر موسیقی های کلاسیک ( دوره های باروک ، رمانتیک و … ) اطلاق می شود که تلقی غلطی است.

 

موسیقی بی کلام یک حس، موضوع و مفهوم را به صورت مستقیم و کاملا مشخص به شما منتقل میکند و تقریبا مجال آن را به شما نمیدهد تا چیزی بجز کلام را دریافت کنید. اجازه ی تصویر سازی به مغز نمیدهد و در نتیجه خلاقیت و آزادی مغز را از بین میبرد. این مجموعه برای کاربرانی که به دنبال آثار صوتی، موسیقی بی کلام در سبک های مختلف از جملمه کلاسیک، اپیک، تریلر موزیک و … هستند کاملا مناسب است.

 

سجاد بازدید : 292 1397/04/29 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید بهزاد پارسایی بنام من عاشقت بودم با بالاترین کیفیت

Download New Music Behzad Parsaee – Man Asheghet Boudam

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

سجاد بازدید : 1180 1397/04/28 نظرات (0)

اگر از طرفداران بازی های استودیو Outfit7 باشید قطعا تجربه بازی Talking Tom Gold Run نیز خالی از لطف نخواهد بود. بازی در سبک عناوین دونده بی پایان ساخته شده است و شما باید با کنترل یکی از دو شخصیت محبوب آنجلا و تام بهترین رکورد خود را در بازی به ثبت برسانید و هم چنین طلاهایی را که در طول مسیر مشاهده میکنید را جمع نمایید تا بتوانید از آنها برای ساخت خانه ای رویایی و زیبا استفاده کنید.

 

بازی Talking Tom Gold Run دارای لوکیشن های متنوع بوده که هر یک از آنان دارای تله ها و موانع منحصر به خود هستند که قطعا این امر شما را با چالشی جذاب رو به رو خواهد کرد. هم چنین در طول مسیر دویدن میتوانید از قدرت های ویژه و هم چنین بوستر ها برای افزایش امتیازتان استفاده کنید و در نتیجه طلا بیشتری برای تکمیل خانه تان بدست آورید.

 

لازم به ذکر است که استودیو Outfit7 خالق عناوین مشهوری نظیر TALKING TOM و TALKING ANGELA میباشد و تجربه عنوان جدیدشان نیز به طرفدرانشان توصیه میشود.

 

سجاد بازدید : 1070 1397/04/28 نظرات (0)

"Final kick: Online football" یک بازی جدید و آنلاین با عنوان ضربه نهایی: فوتبال آنلاین برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. در بازی فینال کیک از لحظات وخیم و پر استرس پنالتی در مسابقات جهانی فوتبال و در مرحله ی نهایی رقابت ها لذت برده و ساعت ها در دیوایس اندروید تان به سرگرمی چالشی و اعتیاد آور بپردازید. شما در این بازی قادر هستید به زدن گل های تماشایی و دیدنی در قالب گرافیک فوق العاده واقع گرایانه و پر جزئیات بازی به طوری که حس قرار گرفتن در استادیوم ورزشی را به شما القا می کند ، هستید. در طول مراحل بازی شما به بهتر کردن ضربات پنالتیِ ویژه ، ضربه با افکت های ویژه ، فریب دادن تنها رقیب شما یعنی دروازه بان ها و تاثیر گذار ترین مهار توپ های تاریخ در مسابقات قهرمانی برزیل مشغول می شوید. این بازی از جمله بازی هایی است که علاقه مندان به بازی های ورزشی و فوتبالی به هیچ وجه نباید آن را از دست بدهند.

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 275
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 632
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,321
  • بازدید ماه : 82,891
  • بازدید سال : 548,213
  • بازدید کلی : 11,938,825
  • کدهای اختصاصی