loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 458 1393/03/22 نظرات (0)

Facebook پرطرفدارترین، معروف ترین شبکه ی اجتماعی برای همه ی کاربران سرتاسر جهان می باشد که در کشور عزیزمان ایران علی رغم فیلتر بودن به شدت طرفدار و عضو دارد و انتخاب اول همه ی کاربران است! شما می توانید با نصب این نرم افزار بر روی گوشی یا تبلت آندرویدی خود از تمام امکانات فیس بوک استفاده کنید و بخش های مختلف آن دسترسی داشته باشید. برخی از امکانات اپلیکیشن Facebook میتوان به امکان لایک کردن و حتی نظر دادن پست های دیگران ، امکان اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوها ، امکان برقراری چت با دوستان اشاره کرد .برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 2066 1393/03/22 نظرات (0)

WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

سجاد بازدید : 351 1393/03/22 نظرات (0)

در بازی Drone:Kill Order جنگ های مدرن را تجربه خواهید کرد . در این جنگ ها ، هواپیماهای هوشمند و پهبادها نقش اصلی را ایفا خواهند کرد و این وظیفه ی شماست که ارتش خود را به موفقیت برسانید . از ویژگی های این بازی میتوان به دارای گیم سنتر و رده بندی های جهانی ، دارای بیش از ۲۷۰ مرحله ، دارای گرافیک سه بعدی و … اشاره کرد . برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 416 1393/03/22 نظرات (0)

JEFIT Pro نقش یک مربی شخصی در جیب شما را خواهد داشت! این نرم افزار بدنسازی و مربی ورزش برای همه افرادی که به دنبال انگیزه ای برای رسیدن به اهداف مربوط به تناسب اندام خود هستند بسیار فوق العاده است به گونه ای که با در اختیار دادن بیش از ۱۳۰۰ تمرین های منحصر به فرد با توصیف ها تجربه ی بهترین برنامه تناسب اندام را برای شما به ارمغان می اورد! نرم افزار با ایجاد یک روال مناسب نسبت به شرایط بدنی و قدی کمک می کند تا بهترین تمرین ها را برای تناسب اندام انجام دهید. بی دلیل نیست که این نرم افزار میلیون ها کاربر در سراسر جهان دارد.برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 512 1393/03/22 نظرات (0)

Golf Cart Race یک بازی مسابقه ماشین جالب برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است که شما باید در این بازی بوسیله ماشین های گلف به مسابقات اتومبیل رانی بپردازید و رقیبان خود را شکست دهید.همچنین در این بازی شما با استفاده از خودروهای کوچکی که در ورزش گلف از آنها استفاده می‌شوند در سطوح مختلف مانند خیابان‌های شهرها، جاده‌های کوهستانی و برفی، مسیرهای بیابانی در زمان‌های مختلف صبح، ظهر و شب به رانندگی می‌پردازید. شما باید سعی کنید برنده شوید و جایزه را از آن خود کنید. برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 489 1393/03/22 نظرات (0)

برخی از نرم افزارهایی که از مارکت اندروید دانلود می شوند نیاز به تایید لایسنس دارند در غیر اینصورت بعد از مدتی نرم افزار غیر فعال و اجرا نخواهد شد. Lucky Patcher نرم افزاری قدرتمند برای حذف لایسنس برنامه ها و بازی های اندروید است که با آن قادر خواهید بود اپلیکیشن های غیررایگان را دور بزنید و به صورت کامل از امکانات آن ها بهره ببرید. نرم افزار Lucky Patcher قادر است با جستجو در میان نرم افزارهای نصب شده بر روی گوشی لیستی از نرم افزارهایی که نیاز به تایید لایسنس دارند را به کاربر نمایش دهد و لایسنس آنها را حذف کند تا کاربر بتواند بدون هیچگونه محدودیت از آنها استفاده کند . برای استفاده از برنامه ی Lucky Patcher دستگاه اندروید شما باید روت شده باشد. برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 484 1393/03/22 نظرات (0)

TeamViewer ابزاری کم حجم سبک و خوش ساخت است که تحت ویندوز و مک به شما امکان دسترسی به هر کامپیوتری که به اینترنت وصل و این ابزار بر رویش نصب باشد را با در اختیار داشتن ID و شماره رمز آن کامپیوتر فراهم می کند. از TeamViewer می توانید برای برطرف کردن مشکلات دوستان و آشنایان خود با کامپیوترشان از راه دور، ارائه پرزنتیشن از راه دور بر روی کامپیوتر فرد دیگری و همچنین انتقال فایل بین دو کامپیوتر بهره بگیرید . نکته ی مهم اینکه TeamViewer را می توانید روی هر کامپیوتری که بخواهید بدون اینکه سطح دسترسی Admin در آن داشته باشید اجرا کنید چون بی نیاز از نصب می باشد، و این یعنی خیلی راحت از کافی نت ها و سایر جاهای دیگر که دسترسی به اینترنت فراهم باشد می توانید به کامپیوتر مورد نظرتان دسترسی داشته باشید.ضعف TeamViewer در اینجاست که فقط به شما اجازه ی برقراری تماس با یک سیستم را می دهد و اگر بخواهید سیستم دومی را ریموت کنید باید ارتباط خود را با سیستم اول قطع نمائید. ضمنا می توانید با استفاده از آن کامپیوتر دوستان آشنایان را کنترل کنید و یا دسکتاپ خود را به آنها نمایش دهید. یا اینکه بدون نمایش دسکتاپ خود به دیگران و مشاهده دسکتاپشان فقط به نقل و انتقال فایل بپردازید.  ارتباطی که از این طریق بین دو کامپیوتر ایجاد می شود کاملا رمز نگاری شده و ایمن می باشد و البته TeamViewer برای استفاده ی شخصی رایگان است که البته سایت همه چی دانلود پکیج کامل و کرک شده این نرم افزار را در اختیارتان قرار می دهد .

سجاد بازدید : 363 1393/03/22 نظرات (0)

Mysteries at the Museum Season 1 (2010) DVDRip Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت اول به پست اضافه شد|

 

 

نام مستند: Mysteries at the Museum Season 1

سال انتشار: ۲۰۱۰

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۳ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۴۰۵ مگابایت

کیفیت: DVDRip (بهترین کیفیت موجود)

زیرنویس: ندارد

خلاصه داستان: گنجینه های مختلف و عجیب و غریبی در موزه های مختلف آمریکا وجود دارد که هر یک نشانگر قسمتی از تاریخ حیرت آور است، ولی نمای فیزیکی اشیا فقط بخشی از داستان را برایمان روشن می کند، و شکی در آن نیست که پشت هر یک از این اشیا داستان های شگفت انگیز و راز آلودی وجود دارد که باید آشکار شود، داستان هایی که سرشار از رسوایی، راز، قتل و توطئه هستند، در این مستند مجری دان وایلدمن (Don Wildman) به بخش گسترده ای از موزه ها آمریکا را بازدید می کند و به دنبال یافتن جواب هاییست که تا به حال در هیچ مستند یا نمایش تلویزیونی به آن اشاره نشده است. قابل توجه کاربران این مجموعه دارای ۱۲ قسمت می باشد که به مرور زمان قسمت های جدید اضافه خواهد شد.

سجاد بازدید : 720 1393/03/22 نظرات (0)

Mozilla Firefox 30.0 محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.

سجاد بازدید : 420 1393/03/22 نظرات (0)

Google Camera یک برنامه گرفتن سریع و آسان عکس و ویدیو، و دارای حالت های تصویر خلاق مانند Photo Sphere (حوزه عکس)، Lens Blur (تاری لنز) و Panorama (پانوراما) می باشد. این نرم افزار یک دوربین ساده و سریع برای ثبت تصاویر خلاقانه وهمچنین ضبط ویدیوهای مورد علاقه تان است . همچنین این نرم افزار دارای قابلیت photo Share و عکاسی پانوراما ۳۶۰ درجه ای می باشد و میتوان از منظره یاب ۱۰۰% برای گرفتن بیشترین رزولوشن از سنسور دوربین استفاده کرد .برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۴.۴ و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 616 1393/03/21 نظرات (0)

 

World War II In HD Colour (2009) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

| قسمت از ۱۳ آماده دانلود |

 

 

نام مستند: World War II In HD Colour

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۵۱ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت 500 مگابایت

کیفیت: DVDRip (بهترین کیفیت موجود)

زیرنویس: ندارد

شرکت Nugus Martin سازنده این مستند، می توان گفت بهترین مجموعه از صحنه های جنگ جهانی دوم را در مستند جای داده است. این شرکت با بکارگیری آخرین امکانات تکنولوژی صحنه های سیاه و سفید را رنگی کرده است. احتمالا تا به مستند های جنگ جهانی دوم را به صورت رنگی تماشا نکرده اید. علاوه بر کیفیت متفاوت این مستند تمامی اتفاقات جنگ جهانی دوم را به صورت کامل در ۱۳ قسمت منتشر کرده است که به مرور زمان تمامی قسمت ها به پست اضافه خواهد شد.

سجاد بازدید : 969 1393/03/21 نظرات (1)

 

 

 

Murdered Soul Suspect-CODEX

 

| نسخه فشرده BlackBox با حجم ۶.۷ گیگابایت به پست اضافه شد |

داستان بازی اتفاقات پس از مرگ  رونان اوکانر (Ronan O'Connor) را به تصویر می کشد. رونان اوکانر (Ronan O'Connor) یک کاراگاه حرفه ای است که در شهر Salem زندگی می کند. اتفاقات بازی از جایی آغاز می شود که رونان اوکانر به آپارتمانی مرموز وارد می شود و پس از آن به دلایلی نامعلوم از پنجره ی آخرین طبقه ی آپارتمان به بیرون پرت شده و به زمین برخورد می کند و در حال از دست دادن جانش است، در این زمان رونان اوکانر خودش را تماشا می کند و مانند هر انسان معمولی هنوز مرگ خودش و روح بودش را نپذیرفته ولی به مرور زمان به این وضعیت عادت می کند. اکنون رونان هیچ چیز را به یاد نمی آورد، چرا به آن آپارتمان رفته بود و چرا از پنجره ی به بیرون پرت شد سوالاتی هستند که ذهن رونان را به خود مشغول کرده است، از آنجا که رونان کاراگاهی زبده است قصد دارد قاتل خودش را پیدا کند و دلیل مرگش را بداند تا بتواند با آرامش مرگ را تجربه کند. ایده ی داستان بازی یکی از جالب ترین ایده ی هایی است که می توان به سراغ آن رفت و از آنجا که رونان به خوش گذرانی نپرداخته و به دنبال علل مرگش است داستان بازی را بیش از پیش پیچیده می کند. از آن جا که رونان هیچ چیز را به یاد نمی آورد (رونان تنها اطلاعی از چگونگی مرگ خود را ندارد، و بقیه ی خاطرات خود را به یاد دارد) باید از تجربه های کاراگاهی اش استفاده کند. استنباط تنها راه حل اوکانر است و او باید قدم به قدم برای حل سوال هایش استنباط کند و صحنه ها را دوباره بازسازی کند. داستان بازی پیچیدگی ها خاص خود را داراست و این موضوع و تلاش اوکانر برای یافتن پاسخ هایش باعث می شود که با یکی از غنی ترین داستان های بازی های ویدیویی روبرو باشیم. در نگاه اول داستان بازی کمی کلیشه ای به نظر می رسد اماTLoU نشان داد که از یک داستان کلیشه ای هم می توان داستان غنی ساخت و احتمالا این موضوع در مورد M:SS نیز صدق می کند.

سجاد بازدید : 1834 1393/03/21 نظرات (0)

 

Watch Dogs PC -RELOADED

Watch Dogs DLC Unlocker-RELOADED Added

| نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۰ گیگابایت به پست اضافه شد |

Watch Dogs بر مبنای ایده های جدید بنیان گذاری شده است و المان های موجود در بازی کاملا جدیدی می باشند و نمونه ی آن ها تا کنون در هیچ بازی رایانه ای مطرح دیگری دیده نشده است. مهم ترین و البته جدید ترین ایده ای که در بازی وجود دارد قابلیت هک کردن است، چیزی که در اولین نمایش بازی به خوبی به تصویر کشیده شده بود و توانست خود را به عنوان المان اصلی گیم پلی و حتی داستان بازی مطرح کند. شخصیت اصلی بازی یک هکر با تجربه و البته زخم خورده به نام Aiden Pearce می باشد که قرار است از قدرت اصلی خود یعنی هک کردن در جهت انتقام گرفتن استفاده کند. Watch Dogs یک عنوان Open World است که شما را به یکی از بزرگ ترین شهر های آمریکای شمالی یعنی شیکاگو می برد، جایی که همه چیز توسط سیستم های نظارتی فاسد کنترل می شود و این جا است که باید یک قهرمان خیزش کند و شهر را از خفقان نجات دهد اما Aiden قهرمانی نیست که شما انتظار آن را خواهید داشت. یوبی سافت اعلام کرده است که نوشتن داستان Watch Dogs از حدود ۲ سال قبل از شروع مراحل ساخت بازی یعنی سال ۲۰۰۸ آغاز شد و تیم نویسندگی داستان بازی با تحقیق و پژوهش بسیار توانستند تا به موضوعی برسند که به توان آن را برای چنین بازی بزرگی گسترش داد. تیم سازنده داستان بازی را بر مبنای یک چیز ساده پایه ریزی کرده است و آن وجود سیستم های نظارتی در جامعه است. چیزی که امروزه در اکثر مناطق جهان وجود دارد و حتی در انگلستان پوستر هایی بر روی دیوار ها وجود دارد که روی آن ها اعلام شده دولت مراقب شما است. چنین مبحثی که در آن تقریبا تمام فعالیت های انسان ها زیر نظر سیستم های نظارتی است، باعث می شود تا در برخی از مواقع عده ای از مردم از این وضعیت ناراضی شوند و دست به طغیان بزنند. داستان Watch Dogs نیز دقیقا بر روی همین مسئله تاکید دارد، وجود پیش از حد سیستم های نظارتی باعث می شود که یک هکر قدرتمند دست به طغیان بزند و به کمک قدرت هک کردن خود، یک تنه با این سیستم مبارزه کند.

 

dvd دانلود بازی Watch Dogs برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در شش DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه میهن استور با قیمت ۱۶۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Watch Dogs برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه میهن استور زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

سجاد بازدید : 354 1393/03/21 نظرات (0)

موزیک پلیر Rocker Music Player یک موزیک پلیر با امکانات مناسب برای گوشی اندرویدی شماست. این برنامه با داشتن ظاهری ساده و به‌دور از پیچیدگی کار با یک موزیک پلیر را برای شما ساده می‌کند. در این برنامه می‌توانید پلی‌لیست ایجاد کرده، آهنگ‌های خود را بر اساس معیارهای مختلف مثل آلبوم، آرتیست، ژانر و… دسته بندی کنید، از اکولایزرهای موجود استفاده کنید، آهنگ‌ها را از Lock Screen کنترل نمایید، از برنامه‌های Scrobble مثل last.fm همزمان با آهنگ گوش دادن استفاده کنید و… این برنامه همچنین دارای دو نوع Widget بوده و دارای قابلیت‌های متنوع دیگری نیز می‌باشد. برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 457 1393/03/21 نظرات (0)

SimSimi یک نرم افزار بسیار جالب و سرگرم کننده برای سیستم عامل محبوب اندروید می باشد که توسط آن می توانید درون موبایل یا تبلت تان با روبات هوشمند چت و گفتگو کنید و روبات نیز پاسخ هایی مربوط به سوال تان به شما ارائه خواهد داد. نرم افزار SimSimi دارای هوش مصنوعی بالایی بوده و جواب های بسیار جالب و بامزه ای را به شما می دهد. توانایی تلفظ و پخش لغت های به صورت صوتی یکی از ویژگی های این اپلیکیشن جالب و کم حجم می باشد. این نرم افزار را می توانید در ادامه از وب سایت همه چی دانلود دریافت نمایید.برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 275
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 631
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,320
  • بازدید ماه : 82,890
  • بازدید سال : 548,212
  • بازدید کلی : 11,938,824
  • کدهای اختصاصی