loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 278 1393/03/21 نظرات (0)

نرم افزار KMPlayer یکی از قدرتمند ترین و محبوب ترین برنامه های پخش ویدئو که در سیستم عامل های ویندوز بسیار محبوب هست، نسخه اندرویدی این پلیر محبوب پس از مدت ها انتظار به تازگی منتشر شده است که دارای همان قابلیت های نسخه ویندوزی است. یکی از بهترین قابلیت های این پخش کننده که شما رو از بقیه پلیر های بی نیاز میکند این است اطلاعات کاملی همچون اسم، تصویر پیش نمایش، حجم، رزولوشن و غیره لیست می کند تا بتوانید تنها با یک لمس هرکدام را که مایلید پخش کنید! این پلیر از اکثر فرمت های صوتی و تصویری مانند ۳g2, .3gp, .3gp2, .3gpp, .amv, .asf, .avi, .divx, drc, .dv,f4v, .flv, .gvi, .gxf, .iso, .m1v, .m2v, .m2t, .m2ts, .m4v,mkv, .mov, .mp2, .mp2v, .mp4, .mp4v, .mpe, .mpeg,mpeg1, .mpeg2, .mpeg4, .mpg, .mpv2, .mts, .mtv, .mxf, .mxg,nsv, .nuv, .ogm, .ogv, .ogx, .ps, .rec, .rm, .rmvb, .tod,ts, .tts, .vob, .vro, .webm, .wm, .wmv, .wtv, .xesc پشتیبانی میکند. برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۱ و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 551 1393/03/21 نظرات (1)

اگر شما به این پرندگان خشمگین علاقه مند هستید حتما این نسخه را دریافت نمایید ، چرا که این بار پرندگان به فضا رفته اند. از ویژگی های نسخه جدید می توان به وجود ۲۰۰ مرحله هیجان انگیز در بین ستارگان ، تولد پرندگان جدید با قدرت‌های جدید ، وجود پاداش های مختلف ، پس زمینه های قشنگ ، موسیقی جذاب ، و … را نام برد . این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲.۳ و بالاتر طراحی و ساخته شده است.

سجاد بازدید : 406 1393/03/21 نظرات (1)

اگر با برنامه‌نویسی iOS و OS X آشنایی داشته باشید حتماً نام Xcode برای شما آشناست. Xcode ابزار اختصاصی اپل برای سیستم‌عامل Mac OS X است که به کمک آن می‌توانید برای آیفون، آیپد و مک برنامه و بازی بنویسید. در کنفرانس WWDC 2014 که کمتر از یک هفته‌ی پیش برگزار شد اپل از نسخه‌ی ۶ Xcode رونمایی کرد. در این نسخه تغییرات زیادی ایجاد شده است. مهم‌ترین این تغییرات معرفی زبان جدید Swift است که می‌تواند تحولی در برنامه‌نویسی iOS و مک ایجاد کند. امکان دیگر Playgrounds است که به شما اجازه می‌دهد در حین نوشتن کدها نتیجه‌ی هر تغییر را به‌صورت آنی در برنامه‌تان مشاهده کنید. اگر دوست دارید جرء اولین کسانی باشید که با زبان Swift کار می‌کنند این نسخه را دانلود کنید. دقت داشته باشید این یک نسخه‌ی آزمایشی است و برای برنامه‌نویس‌هایی که می‌خواهند برنامه‌های خود را با امکانات جدید تست کنند معرفی شده است. لطفاً توجه داشته باشید که برای اجرای این برنامه به OS X Mavericks 10.9 و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 484 1393/03/21 نظرات (0)

Torch Browser یک مرورگر سریع و در عین حال کامل برای تجربه ای بی نقص و کامل از وبگردی می باشد که تمام قابلیت های مدیریت و دانلود فایل های مالتی مدیا همچون دانلود و مدیریت از تورنت ، پخش موسیقی ، اشتراگ گذاری در سایت های اجتماعی ، دانلود فایل های ویدئویی آنلاین و … را در خود جای داده است . شما به راحتی می توانید به مدیریت و ایجاد بوک مارک بپردازید و آن ها را در محیط امن نرم افزار ذخیره نمایید . موتور این مرورگر براساس گوگل کروم می باشد و سرعت آن تضمین شده است .کی از دیگر ویژگی‌های متمایز این برنامه قابلیت باز کردن فایل های تورنت و بارگذاری اطلاعات ترکر و ذخیره آن در رایانه می‌باشد رابط کاربری این بخش ممکن است برای برخی از کاربران آشنا باشد و اطلاعات مفیدی در مورد فایل های درون تورنت، دانلودرها و به اشتراک گذارنده ها و سرعت دانلود در اختیار آن‌ها بگذارد.

سجاد بازدید : 866 1393/03/21 نظرات (1)

دانلود قسمت بیست و یکم سریال جدید و زیبای شاهگوش با کیفیت عالی DVDRip

با لینک مستقیم و فرمت MKV به همراه پشت صحنه

نسخه کم حجم اختصاصی و معمولی اضافه شد

کیفیت عالی اضافه شد

 

 

کارگردان: داوود میر باقری | ژانر: طنز اجتماعی

سال تولید: 1392 | مدت زمان: 60 دقیقه

فرمت: MKV + MP4 | حجم: 214 + 382 + 493 مگابایت

 

خلاصه داستان:

در ادامه بازجویی های مکرر خفته از قاف کاف، مشخص می شود ماشین مظنون متعلق به سردار درویشی مافوق خفته است که در صورت فاش شدن این موضوع عواقب بدی در انتظار خفته و کلانتری اوست. گلاب نیز پس از ماجراهایی که خانواده اش پشت سر می گذارند به این نتیجه می رسد که کیف را به زرگنده تحویل دهد…

بازیگران:

فرهاد اصلانی، مرجانه گلچین، احمد مهرانفر، شهرام حقیقت دوست، طناز طباطبایی، حامد میرباقری، هادی کاظمی، محسن تنابنده، اکبر عبدی، سیروس گرجستانی، رسول نجفیان و…

سجاد بازدید : 908 1393/03/21 نظرات (0)

دانلود ویژه برنامه کلاه قرمزی به مناسبت جام جهانی2014

با لینک مستقیم و کیفیت عالی و نسخه کم حجم با فرمتMP4

نسخه کم حجم اضافه شد

 

 

 

کلاه قرمزی و جام جهانی 2014 | کارگردان: ایرج طهماسب | ژانر: طنز، سرگرمی

سال تولید: 1393 | مدت زمان: 40 دقیقه | مخاطب: کودک و نوجوان

فرمت: MKV + MP4 | حجم: 116 + 337 مگابایت

 

خلاصه داستان:

این قسمت درباره فامیل دور است که تصمیم می‌گیرد به برزیل سفر کرده و در بازی‌های جام جهانی حضور پیدا کند؛ غافل از اینکه…

سجاد بازدید : 486 1393/03/21 نظرات (0)

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

 

سجاد بازدید : 2540 1393/03/21 نظرات (0)

معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از همه چی دانلود دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

alone-dl بازدید : 2637 1393/03/19 نظرات (0)

این بار برای شما علاقه مندان به موسیقی بی کلام ، آلبومی با عنوان Moments of Relax را آماده کرده ایم که اثری از هنرمندان مختلف می باشد . موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. در این نوع موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است. تمامی این تراک ها با کیفیت ۳۲۰ آماده شده اند که امیدواریم از شنیدن آن ها لذت ببرید .

 

Moments of Relax مجموعه آهنگ های بی کلام آرام بخش با عنوان Moments of Relax 2014

 

alone-dl بازدید : 606 1393/03/19 نظرات (0)

در این دوره های آموزشی شرکت لیندا ، Aaron به شما تمام نکات و ویژگی های لازم برای شروع ساخت پروژه های ۳D با نرم افزار محبوب ۳Ds Max 2015 را نشان می دهد . تکنیک ها و راه های ایجاد مدل های پیشرفته با استفاده از خطوط ، اشکال و .. به شما آموزش داده می شود . سطح این آموزش های مقدماتی می باشد . تری‌دی‌اس‌مکس بسته‌ای نرم‌افزاری با قابلیت ساخت مدلهای سه بعدی، متحرکسازی و رندر می‌باشد. این نرم‌افزار یکی از قدرتمند ترین برنامه‌های طراحی مدلهای سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری هست سالهاست که توسط کمپانی‌های میانجی متفاوت نظیر Yost، Kinetix و Discreet توسعه یافته و عاقبت دوباره به وسیله توسعه دهنده اصلی خود یعنی Autodesk خریداری شد.

3ds Max 2015 Essential Training آموزش اصول اساسی تری دی مکس 2015   3Ds Max 2015 Essential Training

alone-dl بازدید : 500 1393/03/19 نظرات (0)

 

National Geographic – Hyena Coast (2014) 720p HDTV Mp4

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Hyena Coast دانلود مستند کفتار ساحلی Hyena Coast 2014

نام مستند : Hyena Coast

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۴۳ دقیقه

حجم : ۹۹۹ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : متخصص کفتارهای قهوه ای ، Wiesel می خواهد کفتار مورد علاقه اش که Tosca نام دارد را پیدا کند . Tosca در محدوده ی خانه اش در سواحل غربی نامیبیا ناپدید شده است . Wiesel به مدت ۱۷ سال در حال مطالعه بر روی کفتارهای قهوه ای ساحلی است و مصمم است تا حیوان مورد علاقه ی خود را پیدا نماید …

alone-dl بازدید : 611 1393/03/19 نظرات (0)

عنوان بازی ترکیبی از پازل ها و معماهای چالش برانگیز می باشد که به تازگی منتشر شده است . شما در این بازی در نقش مخترع پیر ولی باهوش بازی خواهید کرد که به شدت به حلزون خود وابسته است ، شما با اختراع و داشتن یک ماشین زمان می توانید زمان را متوقف کنید و با آن به گذشته و آینده سفر کنید . با استفاده از این توانایی های خود در زمان سفر کنید و با دستکاری اشیا ، پازل های بازی را حل نمایید . همچنین می توانید با استفاده از دکمه سوئیچ ، شخصیت خود را با توجه به نقطه ی قوتشان در امر حل پازل های بازی تغییر دهید و حلزون یا دانشمند را انتخاب کنید . محیط های بازی سرشار از رنگ های شاد و زیبا هستند که در مکان های مختلف ، مخلوطی از فرهنگ های متنوع را مشاهده خواهید کرد. در ادامه می توانید تصاویری از این بازی به همراه لینک دانلود آن را مشاهده نمایید .

Chronology-TiNYiSO

 

Chronology دانلود بازی فکری Chronology برای PC

 

سجاد بازدید : 445 1393/03/19 نظرات (0)

 نرم افزار Dropbox جهت آپلود در فضای ابری می باشد . این نرم افزار ۲ گیگابایت فضای ابری ارزشمند رایگان به شما میدهد. برای استفاده از نرم افزار برنامه را نصب کرده و سپس به سایت سازنده Dropbox بروید و سپس در سایت سازنده روی Sign up کلیک کنید و اطلاعات خود را وارد نمایید و در سایت  عضو شوید و بعد روی sign in کلیک کنید . و برنامه را باز کنید Sign in کلیک کنید و وارد نرم افزار شوید . و روی فایل مورد نظر خود کلیک راست کنید و در قسمت Dropbox فایل های خود را آپلود کنید . این برنامه یکی از ایمن ترین سیستم های امنیتی استفاده میکند که فایل ها برای کاربران دیگر به اشتراک گذاشته نشود . این برنامه را می توانید از همه چی دانلود دریافت کنید.

سجاد بازدید : 366 1393/03/19 نظرات (0)

با نرم افزار Gif Me! Camera میتوانید ویدیوهای کوتاه در قالب تصاویر متحرک با فرمت GIF بسازید و به اشتراک بگذارید ! از قابلیت های این نرم افزار امکان ضبط تصویر به مدت ۳ ثانیه و ساخت تصاویر متحرک ، امکان ارسال توسط ایمیل ، دارای قابلیت به اشتراک گذاری در توییتر، فیسبوک و Tumblr و …. است . برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 366 1393/03/19 نظرات (0)

داستان بازی NyxQuest به این صورت است که فرشته ای به نام Nyx که از بهشت به سمت زمین می آید تا دوست گمشده خود را با نام Icarus بیابد و در این میان او در طوفانهای شن یونان گیر می افتد . وظیفه شما در این بازی این است که باید به او کمک کنید تا بتواند دوستش را پیدا کند در بعضی موارد هم کمک خدایان یونان باستان را دریافت خواهید کرد تا راه را برایتان آسانتر کند. برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 326
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 893
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,582
  • بازدید ماه : 83,152
  • بازدید سال : 548,474
  • بازدید کلی : 11,939,086
  • کدهای اختصاصی