loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 875 1394/01/13 نظرات (0)

درایورها که دائمأ از سوی کمپانی های سازنده سخت افزار بروز رسانی می شوند و در هر نسخه مشکلات احتمالی برطرف می شود و بهتر و بهینه تر می گردد .Auslogics Driver Updater نرم افزاری کاربردی برای آپدیت و به روز رسانی درایور های سیستم میباشد . توسط این نرم افزار می‌توانید به راحتی با چند کلیک از بروز شدن درایورهای سیستم خود آگاه شوید و با دانلود و نصب آن درایورهای سیستم خود را بروز نمایید. این نرم افزار کامپیوتر یا لپ تاپ شما را از هرگونه اختلال نرم افزاری ، خرابی سخت افزاری ، مشکل کرش سیستم ناشی از قدیمی بودن نسخه درایور محافظت می کند. همچنین نرم افزار Auslogics Driver Updater قبل از به روز رسانی درایور ها، از نسخه قبلی نسخه پشتیبان تهیه و در صورت وجود هرگونه مشکل درایور مورد نظر را به نسخه قبلی بازگردانی می کند . این نرم افزار محصول شرکت Auslogics است .

 

سجاد بازدید : 1723 1394/01/12 نظرات (0)

Batman vs. Robin Web-DL (2015) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

 

نام انیمیشن: Batman vs. Robin – بتمن علیه روبین

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: ۸۰ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Web-DL 720p/Web-DL 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: در حالی که Damain Wayne در حال کنار آمدن با قانون بتمن که می گوید "هیچ گونه قتلی نباید صورت بگیرد" می باشد، ناگهان متوجه می شود که تقدیرش در جامعه ای اسرارآمیز با نام دادگاه جغدها قرار دارد و …

سجاد بازدید : 1072 1394/01/12 نظرات (0)

 

Trials Fusion After the Incident PC-SKIDROW

شرکت یوبی سافت و استدیو RedLynx عنوان جدیدی از سری Trials را معرفی کردند. عنوان Trials Fusion در راه PS4,Xbox One خواهد بود و از جزئیات نسل بعدی متعددی بهره خواهد برد، افکت ها و بافت ها پیشرفت قابل توجه ای دارند. این نسخه بسیاری از فرمول های موفق نسخه اصلی را حفظ خواهد کرد و علاوه بر آن سیستم های جدیدی مبتنی بر فیزیک و خصوصیات اجتماعی مختلف وجود خواهند داشت. این برای اولین باری است که یوبی سافت این سری را بر روی تلفن های همراه خواهد آورد و شما قادر خواهید بود در هرجا که بخواهید این بازی را بر روی موبایلتان تجربه کنید. این بازی را می توان به عنوان ۵مین عنوان از سری بازی های Trials دانست. در این بازی از طراحی بسیار قوی فیزیک بازی و محیط بازی استفاده شده است و گیمرها با درنوردیدن موانع و پریدن از روی آن ها تجربه ای دلنشین را به همراه خواهند داشت. این نسخه شامل تمامی DLC های منتشر شده که شامل Riders of the Rustlands, Empire of the Sky, Welcome to the Abyss,Fire in the Deep و Fault One Zero می شوند نیز هست.

 

 

سجاد بازدید : 1113 1394/01/12 نظرات (0)

 

Son of Nor PC-CODEX

به دنیای Noshrac خوش آمدید. بیابان بی آب و علفی که در آن نسل انسان در حال انقراض است. شما یک Son of Nor هستید، جادوگری با قدرت حرکت دادن از راه دور ، توانایی خم کردن  اشیا ،آموزش دیده برای دفاع از انسان ها در مقابل حملات امپراطوری Sarahul و خطرات بیابان ، توانایی حل معماها و … Son of Nor  محصول شرکت Stillalive Studios ،یک بازی ماجراجویی- اکشن سوم شخص است که در تاریخ ۳۱مارس سال ۲۰۱۵ برای PC ،Mac و لینوکس عرضه شده است. Son of Nor یک بازی ماجراجویی و اکشن است که در ماه مارچ سال ۲۰۱۵ توسط Stillalive Studios تولید و سپس با کمک شرکت Viva Media منتشر شده است. این بازی با سبک جذاب خود توانسته جوایز زیادی را کسب کند و به عنوان یکی از بازی های قدرتمند خود را مطرح کند. داستان بازی مربوط به فردی می شود که تنها امید انسان ها برای نجات از انقراض است. او که تنها فرد باقی مانده در بیابان ها است باید تمامی تلاش خود را بکند تا بتواند مردمش را از نابودی نجات دهد.

 

سجاد بازدید : 1113 1394/01/12 نظرات (0)

 

Angry Birds Toons Season 2 WebRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 |قسمت بیست و چهارم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

 

 

نام انیمیشن: فصل دوم انیمیشن سریالی پرندگان خشمگین – Angry Birds Toons Season 2

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۳ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۲۰ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

خلاصه داستان: فصل دوم انیمیشن سریالی دوست داشتنی پرندگان خشمگین، ادامه ی همان حال و هوای فصل اول می باشد که در هر قسمت ماجراهایی تازه برای پرندگان خشمگین و خوک ها اتفاق می افتد. طبق برنامه ریزی های کمپانی سازنده انیمیشن، قرار است مانند فصل پیشین، به طور منظم هر هفته یک قسمت از این انیمیشن زیبا ریلیز شود و …

سجاد بازدید : 1158 1394/01/12 نظرات (0)

Sonic Boom Season 1 HDTVRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت نوزدهم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت دهم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

 

 

 

نام انیمیشن: Sonic Boom Season 1 – فصل اول انیمیشن سونیک ۲۰۱۴

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۱۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۸۱ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

WiKi

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: Sonic Boom نام انیمیشن جدید امریکایی-فرانسوی می باشد که توسط کارخانه ی "سگا امریکا" و همکاری با OuiDo ساخته شده است. این انیمیشن بر اساس بازی Sonic the Hedgehog بوده و می توان آن را به عنوان پنجمین سری تلویزیونی که بر اساس این بازی ساخته شده است دانست. این سری از انیمیشن، اولین سری بوده که با کیفیت HD ریلیز می شود و در آن شخصیت های متنوعی به کارتون اضافه شده اند که می توان از جدیدترین آن ها، به شخصیت های Mayor Fink، Perci و … اشاره نمود. این انیمیشن قرار است که ۵۲ قسمت داشته باشد و …

سجاد بازدید : 1149 1394/01/12 نظرات (0)

Hulk and the Agents of S.M.A.S.H Season 2 WebRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت هجدهم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

 

 

نام انیمیشن: Hulk and the Agents of S.M.A.S.H

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۶۰ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: فصل دوم انیمیشن سریالی نه چندان محبوب هالک و اعضای گروه "ضربت" شروع به پخش کرده است. داستان های این انیمیشن در این فصل ادامه پیدا می کند و دوباره شخصیت های محبوب انیمیشن های امروزی، در کنار یکدیگر حوادث جدیدی را تجربه می کنند و …

 

سجاد بازدید : 1472 1394/01/12 نظرات (0)

 

RIDE PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۹.۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

Ride یک بازی شبیه ساز موتور و مسابقات موتور سواری است که در آن سعی شده تا محیط بازی و همچنین موتور های موجود کاملا شبیه سازی شده باشند. در این بازی شما قادر خواهید بود تا به بیش از ۱۰۰ موتور شبیه سازی شده که هر کدام تولید شده توسط شرکت های بزرگ دنیا هستند. موتور هایی که در این بازی وجود دارند مورد استفاده توسط تیم های بسیار معروف و محبوب هستند. در بازی Ride بر خلاف سایر بازی ها در این سبک وظیفه شما تنها مسابقه دادن نیست بلکه حتی می توانید مسائل فنی مربوط به موتور ها را نیز در اختیار بگیرید. همچنین مسیر های مسابقه نیز دقیقا شبیه سازی شده هستند که اکثر آن ها در شهر ها و کشور های معروف وجود دارند. بسیاری از پیست های مسابقه تاریخی نیز در این بازی وجود خواهند داشت و به صورت کاملا دقیق شبیه سازی شده اند که اگر از دسته افرادی باشید که مسابقات موتور سواری را دنبال می کنید حتما با دیدن بسیاری از این پیست ها یاد مسابقات به یاد ماندنی و تاریخی می افتید.

 

 

سجاد بازدید : 1499 1394/01/12 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری بنام نشان مهربانی با بالاترین کیفیت

این آهنگ تیتراژ برنامه نشان مهربانی میباشد.

برای دانلود تیتراژ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

سجاد بازدید : 1416 1394/01/12 نظرات (0)

Pet Rescue Saga بازی سرگرم کننده در سبک فکری برای اندروید است . در بازی Pet Rescue Saga باید با هماهنگ کردن حداقل ۲ بلوک همرنگ آنها را کنار هم قرار داده و پاکسازی کنید و حیوانات دوست داشتنی را نجات دهید البته توجه داشته باشید که تعداد حرکات محدود بوده در هر مرحله پس دقت کنید ! این بازی دارای ۲۸۲ مرحله است که هر چه بیشتر بالاتر رفته مراحل سخت تر و ازاد کردن حیوانات دشوار تار میشود . همچنین بازی Pet Rescue Saga دارای گیم پلی جذاب و گرافیک بالایی میباشد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 1033 1394/01/12 نظرات (0)

Fairy Kingdom بازی بسیار زیبا در سبک استراتژی مخصوص اندروید است . در این بازی باید همانند یک پادشاه به مدیریت سرزمین بپردازید برای نمونه شهر خود را بسازید، به قهرمانان کمک کنید و با نیروهای شیطانی مبارزه کنید . از ویژگی های این بازی میتوان به بیش از ۲۵۰ مأموریت ، ساخت بناها ، کشف مکان هایی جذاب ، ۷ شخصیت مختلف ، پاداش ها متعدد ، گرافیک بسیار بالا و … اشاره کرد . این بازی محصول استدیو Game Garden است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 1022 1394/01/12 نظرات (0)

Survivalcraft یک بازی در سبک فکری برای اندروید می باشد . در این بازی باید سعی کنید خانه بسازید ان هم شیک و باشکوه البته قبل از ان سعی کنید که منابع طبیعی، معادن و … خوبی پیدا کنید ! همچنین وظیفه نگه داری از حیواناتی مانند اسب، شتر و …. با شماست و سعی کنید با استفاده از انفجار راه خود را باز کنید و وسایل الکترونیکی بسازید. محیط بازی Survivalcraft به صورت سه بعدی است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 3076 1394/01/12 نظرات (0)

Mozilla Firefox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.

 

سجاد بازدید : 1038 1394/01/12 نظرات (0)

Ashampoo Snap 7.6 نرم افزار قدرتمند محصول شرکت محبوب ashampoo می باشد که میتواند به راحتی از محیط ویندوز و نرم افزارها و بازی فیلم و عکس تهیه کند. شاید این در ابتدا ساده به نظر برسد ولی امکانات موجود در این نرم افزار باعث می شود این نرم افزار ضمن دارا بودن قابلیت عکس و فیلمبرداری ، امکانات لازم برای تهیه فیلمی تمام عیار از محیط ویندوز را داشته باشد. این نرم افزار ضمن اینکه میتواند به صورت تمام صفحه از محیط ویندوز فیلم و عکس تهیه کند ، توانایی این را دارد که از ناحیه ای ویژه که توسط شما معین می شود فیلم برداری نماید ، میتواند در هنگام فیلمبرداری روی گزینه بزرگنمایی (zoom) انجام دهد. Ashampoo Snap همچنین میتواند تنها از منوهایی که باز می شوند فیلم و عکس تهیه نماید .

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 285
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 689
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,378
  • بازدید ماه : 82,948
  • بازدید سال : 548,270
  • بازدید کلی : 11,938,882
  • کدهای اختصاصی